Wowquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kleine kinderen om hun penislengte vragen, jezus je bent echt van de bible belt he
Loka wil mijquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kleine kinderen om hun penislengte vragen, jezus je bent echt van de bible belt he
Dat maak jij ervan, viezerik.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, beetje flauw, I knowquote:
Wat heb je haar te bieden denk je?quote:
Alsof je dat gevoel wel bij kaneel hebt, die wordt hele dagen overmand door jonge mocrootjesquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of we meant to be zijn hoor.
Kaneel is wel lekker zoet dingquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof je dat gevoel wel bij kaneel hebt, die wordt hele dagen overmand door jonge mocrootjes
Bolussenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kaneel is wel lekker zoet ding
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ben CL succes ajax supporter
en vanavond weinig succes
Joden lopen altijd wegquote:
Ik lig op de bankquote:Op dinsdag 5 november 2019 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo
Denk je dat Ama zag dat ik reageerde en dacht ik ga naar bed?
Dat zou wel accurater zijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:02 schreef KapiteinIglo het volgende:
Of moet ik zeggen dat ik op m'n schip sta op Zoek naar vissticks?
Ahoi maatjesquote:Op woensdag 6 november 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou wel accurater zijn.
En verleidelijker. Vissticks zijn wel bae
Moet hij weten.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:04 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ahoi maatjes
Kapiteiniglo heeft een verrassing
Dit is VBL-humorquote:
Jezus, wel eng dit.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat er een complot gaande is. Ik ben ook thuis
Halloquote:Op dinsdag 5 november 2019 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo
Denk je dat Ama zag dat ik reageerde en dacht ik ga naar bed?
Nou die scheids heeft geen humor vanavond als hij niet betaald krijgt omdat Chelsea niet gewonnen heeft...quote:
Kusje erop?quote:Op woensdag 6 november 2019 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje joh
Doe niet zo aangevallen voelen.
Anders krijg je een paar tikken
Ben jij zo'n alu hoedje ja?quote:Op woensdag 6 november 2019 00:07 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nou die scheids heeft geen humor vanavond als hij niet betaald krijgt omdat Chelsea niet gewonnen heeft...
Misschien op Fetlife. Daar houden ze wel van bondagequote:Op woensdag 6 november 2019 00:07 schreef I het volgende:
Heeft iemand @:bondage recent nog gezien? Ik heb hem nodig.
Nee.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:07 schreef I het volgende:
Heeft iemand @:bondage recent nog gezien? Ik heb hem nodig.
Daar eh, ja, wil ik dan weer niet graag zijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien op Fetlife. Daar houden ze wel van bondage
Is het daar gezellig dan? Ik heb daar dit jaar nog niet eens gepost volgens mij.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel he
[..]
Ik ga al naar FEE
@:I. Ga je mee?? Anders ben ik alleen
@:GGMM I. En ik gaan naar FEE. We melden ons af voor ONZ
IK WAS GEWOON BEZORGD OKEquote:Op woensdag 6 november 2019 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel he
[..]
Ik ga al naar FEE
@:I. Ga je mee?? Anders ben ik alleen
@:GGMM I. En ik gaan naar FEE. We melden ons af voor ONZ
Welterustenquote:Op woensdag 6 november 2019 00:11 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik ga slapen.
Morgen weer hele dag varen op zoek naar de beste vis voor de vissticks
Oh jaquote:Op woensdag 6 november 2019 00:16 schreef I het volgende:
@:Flippiee, wat doe jij hier.
Je stelt mij teleur.
Daarvoor niet? Wtfquote:Op woensdag 6 november 2019 00:16 schreef Flippiee het volgende:
Al kom je redelijk over sinds je FA bent dus dat moet ik je nageven
Jammer, we zoeken nog een FEE modquote:Op woensdag 6 november 2019 00:16 schreef I het volgende:
Nou, laat maar weer dan. Ik blijf hier ook wel dan.
Dat is volgens mij nog nooit een reden geweest om niet nog meer mods aan te nemen voor een forum.quote:
ALTIJDquote:Op woensdag 6 november 2019 00:25 schreef GGMM het volgende:
Grappig hoe I altijd binnen 5 seconden z'n post moet corrigeren.
Ja, daarom.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zitten er niet al vet veel mods op DIG?
Ja maar geen mods met flip in de naam echt een schandequote:Op woensdag 6 november 2019 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohquote:
Eens hoor flipquote:Op woensdag 6 november 2019 00:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar geen mods met flip in de naam echt een schande
2 dacht ikquote:Op woensdag 6 november 2019 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja niks mis mee inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 dacht ik
Sws Chevy en Faux topmodsgenot
En igi0n.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 dacht ik
Sws Chevy en Faux topmodsgenot
Deisyy doet dat al.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke maak mij dan maar mod van 40+
Of CREquote:Op woensdag 6 november 2019 00:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Of YNGquote:Op woensdag 6 november 2019 00:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Of een palingforumquote:Op woensdag 6 november 2019 00:32 schreef I het volgende:
Ik pleit voor een heropening van WEB
Echt iets voor ons @:FlippingCoin
Of DRGquote:Op woensdag 6 november 2019 00:32 schreef I het volgende:
Ik pleit voor een heropening van WEB
Echt iets voor ons @:FlippingCoin
Dat zou ik geweldig vindenquote:Op woensdag 6 november 2019 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag DTS wel modden
Gooien we dat in een apart forum
Even de SC in GC gezet zodat je je niet kan beroepen op dat je in ONZ postquote:Op woensdag 6 november 2019 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag DTS wel modden
Ik zeg het niet vaak, maar; Godverdomme, wat een briljant idee maat.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag DTS wel modden
quote:Op woensdag 6 november 2019 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even de SC in GC gezet zodat je je niet kan beroepen op dat je in ONZ post
Jij duivelquote:Op woensdag 6 november 2019 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lolquote:Op woensdag 6 november 2019 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie hier niet meer posten.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:36 schreef I het volgende:
Schop hem even naar MED, dan moet @:GGMM aan het werk.
Jouw probleem.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik was een indiaan in mijn vorige leven
Walgelijk slecht ideequote:Op woensdag 6 november 2019 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie hier niet meer posten.
Topidee dus
Dan hebben we FEE-SC nog.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie hier niet meer posten.
Topidee dus
Ik zal je 30cm eens scalperen zullen we zien wiensn probleem het isquote:
Ach laat die mensen pret hebbenquote:
Heel stiekem had ik gehoopt dat het in de periode dat Driepje nog mod was al die kant op geschopt zou worden.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach laat die mensen pret hebben
Als het aan jou gelegen had hadden we arme Deisyy met die zooi opgezadeld
Ik uh..quote:Op woensdag 6 november 2019 00:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zal je 30cm eens scalperen zullen we zien wiensn probleem het is
Driepink?quote:Op woensdag 6 november 2019 00:39 schreef I het volgende:
[..]
Heel stiekem had ik gehoopt dat het in de periode dat Driepje nog mod was al die kant op geschopt zou worden.
Ik mag niet lekken maar we kunnen niet alles hebbenquote:Op woensdag 6 november 2019 00:39 schreef I het volgende:
[..]
Heel stiekem had ik gehoopt dat het in de periode dat Driepje nog mod was al die kant op geschopt zou worden.
Daarom. Had ik wel willen meemaken.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Driepink?
Ja,.. Die kan dat vast aan.
Heb je seizoen 2 van The end of the fucking world al gezien?quote:
René knijpt wel even een oogje toe.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag niet lekken maar we kunnen niet alles hebben
Dat geloof ik ook wel, maar om het haar te geven vind ik zo watquote:Op woensdag 6 november 2019 00:41 schreef I het volgende:
Maar Deisyy kan dat gepeupel ook wel aan joh. Daar geloof ik heilig in.Beetje vertrouwen in de modjes hebben René!
2 afleveringenquote:Op woensdag 6 november 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je seizoen 2 van The end of the fucking world al gezien?
Extra versterking op MEN dus. haags wil vast wel weer terug.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar om het haar te geven vind ik zo wat
Ik vind het echt geniaalquote:Op woensdag 6 november 2019 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 gezien
Ik vond dat eigenlijk best vermakelijk.
Hij lijkt inderdaad net zo leuk te zijn als seizoen 1quote:
mehquote:Op woensdag 6 november 2019 00:43 schreef I het volgende:
[..]
Extra versterking op MEN dus. haags wil vast wel weer terug.
Oh bah. Ja, nee, dan houdt het op.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met GGMM bekken
@:I snap je nu waarom ik niet wil lekken
Jezusquote:Op woensdag 6 november 2019 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met GGMM bekken
@:I snap je nu waarom ik niet wil lekken
Ik vond het slotje van murp nog het beste idee eigenlijk.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
meh
Denk er nog maar eens goed over na
Dan verspreidt het zichquote:Op woensdag 6 november 2019 00:45 schreef I het volgende:
[..]
Ik vond het slotje van murp nog het beste idee eigenlijk.
Kloptquote:
Laat jij anders ff je tieten zien voor hij weer naar ONZ wordt gezetquote:
Ja ik wilde hem ook gelijk terugzetten maar blijkbaar kan ik hier niet modden Wtfquote:Op woensdag 6 november 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Een tweede keer is het een stuk minder origineel Rene
Hahahaquote:Op woensdag 6 november 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat jij anders ff je tieten zien voor hij weer naar ONZ wordt gezet
Hahahahaquote:Op woensdag 6 november 2019 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik wilde hem ook gelijk terugzetten maar blijkbaar kan ik hier niet modden Wtf
Nee.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:50 schreef Fok-it het volgende:
@:Tjacka
Misschien kan jij nu voor deze gelegenheid je volleybal foto weer posten
Haha, er stond na dat gifje heel wat anders verkeerd bij jou zeker, ouwe viespeukquote:
Cricket soundquote:Op woensdag 6 november 2019 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, er stond na dat gifje heel wat anders verkeerd bij jou zeker, ouwe viespeuk
Wat ben je toch een braverikquote:Op woensdag 6 november 2019 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iemand was aan het nsb'en met een TR dus ja
:s Moet hij weten.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iemand was aan het nsb'en met een TR dus ja
Statusverhogend wel ja, die notes.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog meer.
Ik ben echt heel cool
Zal ik nog een keer zwartjoekel zeggen?quote:Op woensdag 6 november 2019 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We hebben nu wel gelijke aantal. Dus als je nu nog een note verzamelt, heb je mij ingehaald
Daag je me nu uit?quote:Op woensdag 6 november 2019 00:57 schreef I het volgende:
[..]
Zal ik nog een keer zwartjoekel zeggen?
Man man manquote:Op woensdag 6 november 2019 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daarom
Hij zal het wel leuk vinden toch
Proberen?quote:Op woensdag 6 november 2019 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Vrijdag eindelijk Star Wars risk eens proberen
In je eentje?quote:Op woensdag 6 november 2019 00:58 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2019 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]bijdehand.
Ik ben slapen. Ben wel weer zichtbaar genoeg geweest. Tot over 2 weken of in FEE
Nou moet eerst maar eens zien of ik het begrijp. Sowieso al 10.000 jaar geen risk meer gespeeld.quote:
Riskquote:Op woensdag 6 november 2019 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Risk? Is er een Star Wars versie van Risk?quote:Op woensdag 6 november 2019 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou moet eerst maar eens zien of ik het begrijp. Sowieso al 10.000 jaar geen risk meer gespeeld.
Welterusten Flippieequote:Op woensdag 6 november 2019 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]bijdehand.
Ik ben slapen. Ben wel weer zichtbaar genoeg geweest. Tot over 2 weken of in FEE
Jazekerquote:Op woensdag 6 november 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Risk? Is er een Star Wars versie van Risk?
Ahaquote:Op woensdag 6 november 2019 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik heb een gameavond in mijn oude huis.
Jij bent zeker de slimste van je klas?quote:Op woensdag 6 november 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, dan kan je dus Tatooine koloniseren en Anakin weer een slaafje maken.quote:
Doe eens aardigquote:Op woensdag 6 november 2019 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent zeker de slimste van je klas?
Ik heb echt geen idee wat de bedoeling is tbh.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, dan kan je dus Tatooine koloniseren en Anakin weer een slaafje maken.
ook van lord of the ringsquote:Op woensdag 6 november 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Levensweg en Ganzenbord zijn gewoon wat makkelijker te begrijpenquote:
Ja het is hier natuurlijk geen VBL SC.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:02 schreef I het volgende:
[..]
GGMM moet weer een beetje wennen aan het gemoedelijke sfeertje in deze SC.
Ja, in GRTD was ik er net zo hard opgeklapt maar ik ben een gevoelige tamme ziel geworden hierquote:Op woensdag 6 november 2019 01:02 schreef I het volgende:
[..]
Precies, hier gaan we wél vol respect met elkaar om.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het is hier natuurlijk geen VBL SC.
Gelukkig.
Grappigquote:
Daar durfde ik nooit te komen, veel te heftig allemaal ;squote:Op woensdag 6 november 2019 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, in GRTD was ik er net zo hard opgeklapt maar ik ben een gevoelige tamme ziel geworden hier
NOBODY LIKES US WE DONT CAREquote:Op woensdag 6 november 2019 01:04 schreef I het volgende:
[..]
Daar durfde ik nooit te komen, veel te heftig allemaal ;s
Inderdaad. Af en toe elkaar plagen mag wel hoor.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:02 schreef I het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Zaten ook hoop VBL-ers in GRTDquote:Op woensdag 6 november 2019 01:04 schreef I het volgende:
[..]
Da's tegenwoordig meer een VBL-dingetje toch?
quote:Op woensdag 6 november 2019 01:04 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik moest zaterdag dit liedje zingen met iemand maar ik kende het nog niet (ik luister nooit naar de radio) en nu heb ik dit al 3 dagen in mijn hoofd.![]()
Mag zeker hoorquote:Op woensdag 6 november 2019 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Af en toe elkaar plagen mag wel hoor.
Gevoelige mensen hier
Heb je wel eens gezien waar hier notes voor worden uitgedeeld? Nou. Dat zegt toch wel genoeg.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Af en toe elkaar plagen mag wel hoor.
Gevoelige mensen hier
Lekker liedje hèquote:Op woensdag 6 november 2019 01:05 schreef Amarantha het volgende:
DANCE FOR ME DANCE FOR ME DANCE FOR ME
Nee nooit gezien. Vertel eensquote:Op woensdag 6 november 2019 01:06 schreef I het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien waar hier notes voor worden uitgedeeld? Nou. Dat zegt toch wel genoeg.
Mag je notes wel openbaren van jezelf trouwens?quote:Op woensdag 6 november 2019 01:06 schreef I het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien waar hier notes voor worden uitgedeeld? Nou. Dat zegt toch wel genoeg.
quote:
Nopequote:Op woensdag 6 november 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag je notes wel openbaren van jezelf trouwens?
Die heb ik al 4 jaar niet meerquote:Op woensdag 6 november 2019 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag zeker hoor
Hoe gaat het met de vissen?
Oh. Sorry voor het aansnijden van zo'n gevoelig onderwerpquote:
Vind ik wel meevallen.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:06 schreef I het volgende:
[..]
Een katquote:Op woensdag 6 november 2019 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Sorry voor het aansnijden van zo'n gevoelig onderwerp
Nieuwe huisdiertjes?
Wansmaak zou Johan Derksen zeggenquote:
Oh ja op discord tochquote:Op woensdag 6 november 2019 01:10 schreef I het volgende:
[..]
Oja, daar had ik nog een keer een shopje van gemaakt.
Was toch wel gezellig daar hè.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja op discord toch
Ik mis discord wel hoor!
Kloptquote:
Gezelligquote:Op woensdag 6 november 2019 01:13 schreef I het volgende:
[..]
Was toch wel gezellig daar hè.Je collega zit er nu ook!
Een hemquote:Op woensdag 6 november 2019 01:14 schreef I het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een hem is?!
Wow.
Wordt er hier gewoon gelekt?! Wowow.
quote:Op woensdag 6 november 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een hem
Ik hoef GGMM niet te mentionen gezien hij er al is maar toch
Een hem![]()
![]()
@:GGMM
quote:
Ja, iemand geeft mij geregeld info door..quote:Op woensdag 6 november 2019 01:14 schreef I het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een hem is?!
Wow.
Wordt er hier gewoon gelekt?! Wowow.
quote:Op woensdag 6 november 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een hem
Ik hoef GGMM niet te mentionen gezien hij er al is maar toch
Een hem![]()
![]()
@:GGMM
Mijn ex heeft nu een she/her in haar FB-profiel staan. Meteen verwijderdquote:
Bijzonder.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, iemand geeft mij geregeld info door..
Nog niet.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Omg I heb je de sleutel gezien vanavond?
Ik refereerde met 'een "hem"' enkel naar de 'hem' in jouw post.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:17 schreef GGMM het volgende:
Oh het is een hij
Ja dat is zo
Gvd sta ik nu zelf ook voor aap
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn ex heeft nu een she/her in haar FB-profiel staan. Meteen verwijderd
GGMM geeft zijn fout ten minste nog toe. Jij bent zo'n type die dan nog klakkeloos door gaat hequote:Op woensdag 6 november 2019 01:18 schreef I het volgende:
[..]
Ik refereerde met 'een "hem"' enkel naar de 'hem' in jouw post.
Niks mis mee.
Uhhmmquote:Op woensdag 6 november 2019 01:18 schreef I het volgende:
[..]
Ik refereerde met 'een "hem"' enkel naar de 'hem' in jouw post.
Niks mis mee.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uhhmm
Ik ben te moe om hier over na te denken
Ik ookquote:
Ik moet die hele film nog zien.quote:
Ik ben verslaafd aan Pitch Meeting vooral.quote:
Wat is datquote:
pitch meeting is leuk jammer dat je er een post van een gare serie.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan Pitch Meeting vooral.
Pitch Meetings zijn juist het leukste bij slechte films/seizoenenquote:Op woensdag 6 november 2019 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
pitch meeting is leuk jammer dat je er een post van een gare serie.
super easy barely an inconveniencequote:Op woensdag 6 november 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pitch Meetings zijn juist het leukste bij slechte films/seizoenen
Whoopsquote:Op woensdag 6 november 2019 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
super easy barely an inconvenience
die gast met al die dieren is ondankbaar.quote:Op woensdag 6 november 2019 01:28 schreef I het volgende:
Heavy shit, De Sleutel.
Blijft toch wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |