abonnement Unibet Coolblue
pi_189805129
De introductie van ons JUB-forum heeft me geļnspireerd weer eens de FP-archieven in te duiken.
Herinneren jullie je nog interessante, of opmerkelijke nieuwsberichten? Deel ze hier!

quote:
Toren ingestort, vele gewonden

Verslagenheid heerst bij het Comité Genesis. Zij zagen afgelopen woensdagavond jaren van hard werk in rook opgaan; hun toren is niet meer.

De weersinformatiedienst had voor eerder op die dag al code ‘Oranje’ afgegeven in verband met windstoten. Het gebouw, vooral gebruikt als herkennings- en ontmoetingspunt, bleek niet bestand tegen de stormachtige wind en stortte vrijwel volledig in. Daarbij raakten tientallen mensen gewond.

Een van de woordvoerders vertelt: “Het Babel-gebouw was een zeer ambitieus community-project. Ons hart is gebroken.” “Awekvie, bkwoehh kka fromd kla a bbcdkomand”, vult zijn onderaannemer aan. “Wo nammor to naicq nno meen, taop ti kiip neo mp pfcoost ma ibalt. Bo, tor pommen weer kia bnn tokt.”

Omwonenden zijn inmiddels een crowdfundingsactie gestart.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_189805178
Heet dat niet "ouds"?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 november 2019 @ 22:07:33 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189805192
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189805394
quote:
Nice!

Deze vond ik ook nog;
quote:
Man steelt beeld

Maanden hadden ze eraan gewerkt, een twee meter hoog gouden kalf, symbool voor het Hebreeuws filmfestival. Het was de bedoeling dat het kunstwerk net na de openingsceremonie zou worden onthuld. Een van de bezoekers had echter andere plannen.

Op camerabeelden is te zien hoe een bebaarde man een tweetal tegels naar het beeld gooit. Vervolgens rijdt hij het loeizware gevaarte ongehinderd de achterdeur uit. Hij slaat het beeld in stukken en laadt de brokken in zijn klaarstaande Volkswagen-busje. Ondanks uitgebreid onderzoek, is er nog geen spoor van het goud teruggevonden.

The Passion werd uiteindelijk de grote winnaar van het Filmfestival.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 november 2019 @ 22:16:25 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189805519
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:13 schreef Janetje het volgende:

[..]

Nice!

Deze vond ik ook nog;
[..]

Ik vind het knap dat je ze zo verzint.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189806035
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat je ze zo verzint.
Goeie search, dat helpt.

quote:
Eén april…

Milieu-activisten zijn woedend. Bij een uit de hand gelopen eenaprilgrap zijn afgelopen week duizenden Nijlkikkers om het leven gekomen.

Lolbroeken hadden de dieren losgelaten in het Tikibad van Duinrel. Paniek brak uit, en gasten stormden in groten getale naar de uitgang. Daarbij werd een groot deel van de losgelaten kikkers vertrappeld. “Het peuterbadje kleurde rood van de kikkers” aldus een getuige.

Een woordvoerder van Duinrel verwacht nog het grootste deel van de week bezig te zijn met de opruiming.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')