quote:Ahum!!!
Op dinsdag 14 januari 2003 20:20 schreef Allan24 het volgende:[..]
Kut-Brabanders?
quote:dat da"g"t ik al....
Op woensdag 15 januari 2003 03:31 schreef flaphead het volgende:
ben zelf een echte Brabander (trots ja), en ik trek me haren dan weer uit me kop van die verwijzing naar 'de zachte G'. de G van Godverdomme kannie krijgen ja! ga eens naar Limburg, daar hoor je pas een zachte G
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 15-01-2003 12:15]
quote:Zie mijn voorgaande post... ben d'r zelf ook één!
Op dinsdag 14 januari 2003 21:37 schreef NiXz het volgende:[..]
Ahum!!!
![]()
![]()
![]()
Brabanders zijn wel het gezelligst!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze willen ons belachelijk maken
Als we met een zachte G praten![]()
(relatief zachte G dan
)
quote:wel leuk liedje, maar volkslied? brabanders zijn het niet, alleen maar een deel
Op zaterdag 11 januari 2003 23:46 schreef Cybart het volgende:
Eindelijk iets wat in aanmerking kan komen voor brabants volkslied (hoewl nico vd wetering ook super was)helaas dat een fries er ook in voor moet komen, maar ik vind het echt een kei skon liedje
en ik ben eigenlijk geen meeuwis liefhebber, maar dit heeft wel wat
ik ben er trots op!
Dan denk ik aan brabant, want daar brand nog licht !
(is het gesponserd door Philips ofzo?)
tis maar fok
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:20 schreef Allan24 het volgende:[..]
Kut-Brabanders?
Een Eindhovense boer heeft net zoveel gemeen met een Roosendaler als een Fries met een Limburger.
quote:
BRABANT in de top 40!!!!! [maandag 10 februari 2003]De ode aan Brabant heeft veel mensen aangesproken. Dat blijkt wel uit de hitlijsten die vandaag bekend werden. De single Brabant is na 1 week binnengekomen op de 33ste plaats van de Mega Top 100. Dat Guus het zogenaamde 'Brabant gevoel' op een hele juiste wijze onder woorden heeft weten te brengen is een feit. De clip bij de single is vooralsnog alleen op Omroep Brabant te zien maar wij bieden alle fans, Brabants, ex-Brabants, neo-Brabants, semi-Brabants of helemaal niet Brabants, de gelegenheid om de clip geheel te bekijken hier op de site. Op de voorpagina van www.guusmeeuwis.nl vind je rechts onderin een kader waarin je kunt klikken om de clip te bekijken. De tekst kun je uiteraard lezen door op discografie te klikken. Tot slot ligt de single Brabant al een week in de winkels. Als tweede track heeft Guus, met het oog op het naderende Carnaval, een speciale 'feestversie' van Brabant opgenomen. Menig café in het land draait deze speciale track al grijs om in de stemming te komen. Op 4 maart zal Guus Meeuwis een speciaal carnavalsconcert verzorgen op het Piusplein in Tilburg, daarover binnenkort meer nieuws, maar 1 ding is zeker: we verwachten een plein vol enthousiaste "Brabant" aanhangers die allemaal de tekst kennen. Zien we jou daar ook?
quote:hebbe hebbe hebbe
Op dinsdag 18 februari 2003 20:22 schreef Cybart het volgende:Als tweede track heeft Guus, met het oog op het naderende Carnaval, een speciale 'feestversie' van Brabant opgenomen
quote:Le-zen...
Op zaterdag 15 februari 2003 00:33 schreef FritsFlits het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Allan24 is zelf *ook* een Brabander... en naar volle tevredenheid ![]()
Was lollig bedoeld n.a.v. nummer "Kut-Marokkanen", uitgevoerd door een zekere medelandse artiest... maar het kwartje (c.q. 10 eurocent-munststuk) valt niet echt
quote:hee rens nix tegen guus he... k heb al zn ceedees
Op woensdag 15 januari 2003 07:44 schreef TrenTs het volgende:
Weet niet of ik dat wel wil horen...
quote:Ik ken het gevoel, ben zelf nu 5 jaar weg uit Brabant.
Op zaterdag 15 februari 2003 15:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is overigens best een mooie plaat. Dan ga ik toch weer snikken dat ik al bijna 4 jaar weg ben uit Brabant. *BOEHOEHOE*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |