Knevel is niet zo gezond dacht ik... maar ze waren wel een goed koppel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Oog in oog was idd een prima journalistiek programmaquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:52 schreef Bocaj het volgende:
Sven is wel iemand die dingen uit mensen krijgt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
maakt niets uit. laat het alsjeblieft dood blijvenquote:
Ajoh, lachen man! Satire doet het altijd goed op een zaterdagavond!quote:Op maandag 2 december 2019 19:38 schreef Oscar. het volgende:
[..]
maakt niets uit. laat het alsjeblieft dood blijven
Marcel, haar man, heeft het altijd over haar en de 2 kindjes in de 'Krokante Leesmap'!quote:Op maandag 2 december 2019 19:06 schreef Martinello het volgende:
Mevrouw Van Roosmalen als tafeldame, leuke vrouw wel.
Ik weet het, fantastische podcastquote:Op maandag 2 december 2019 21:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Marcel, haar man, heeft het altijd over haar en de 2 kindjes in de 'Krokante Leesmap'!
Als er weer iets soortgelijks komt ben ik voor!quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En stiekem hopen dat er een vervolg komt.👍👌.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |