Hoe spreek je jezelf dan tegen zeg.quote:Mijn mening wordt ook niet bepaald door ras, geloof of geaardheid maar door gedrag
Nee. Als autochtone Nederlanders een zwembad terroriseren mogen ze van mij ook definitief uitgezet worden (uit het zwembad dan)quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe spreek je jezelf dan tegen zeg.
Nou dan is het toch helemaal geen puik planquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee. Als autochtone Nederlanders een zwembad terroriseren mogen ze van mij ook definitief uitgezet worden (uit het zwembad dan)
Associaal gedrag kent geen afkomst, ras, geloof of geaardheid maar een meer een persoonlijk trekjequote:Op dinsdag 5 november 2019 18:14 schreef bitterbal het volgende:
Puik plan gescheide zwembaden op basis van afkomst en dan paar post iets anders zeggen.
Nee op basis van gedrag.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:14 schreef bitterbal het volgende:
Puik plan gescheide zwembaden op basis van afkomst en dan paar post iets anders zeggen.
Nou ja geloof wel sociale klasse waar iemand uit komt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Associaal gedrag kent geen afkomst, ras, geloof of geaardheid maar een meer een persoonlijk trekje
Wat wil je nou zeggen:quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee op basis van gedrag.
Je kan het ontkennen maar degenen die ellende veroorzaken in die zwembaden zijn in 99% van de gevallen Marokkanen.. Maar dat mag kennelijk niet gezegd worden
quote:Mijn mening wordt ook niet bepaald door ras, geloof of geaardheid maar door gedrag
Ik zeg ook niet dat de factoren die ik opnoemde niet meespelen, maar het is overal wel terug te vinden al is het bij sommige groepen subtieler dan bij anderequote:Op dinsdag 5 november 2019 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja geloof wel sociale klasse waar iemand uit komt.
Hij heeft wel een punt, je kunt ze er meestal wel uithalen voor ze ook maar een woord hebben uitgesproken. Tokkies, trainspak marrokanen-achtigen, veel te veel make up, iets te veel pauper sieraden, hautain loopje dat niet bij hun nep kleding past.quote:
Ik kom echt heel weinig van zulke mensen tegen, hoe trek jij die aan danquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, je kunt ze er meestal wel uithalen voor ze ook maar een woord hebben uitgesproken. Tokkies, trainspak marrokanen-achtigen, veel te veel make up, iets te veel pauper sieraden, hautain loopje dat niet bij hun nep kleding past.
Prima allemaal maar blijf bij je punt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, je kunt ze er meestal wel uithalen voor ze ook maar een woord hebben uitgesproken. Tokkies, trainspak marrokanen-achtigen, veel te veel make up, iets te veel pauper sieraden, hautain loopje dat niet bij hun nep kleding past.
De manier waarop jij erop reageert is wel de bevestiging dat het blijkbaar niet gezegd mag worden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:17 schreef bitterbal het volgende:
En dat dat mag niet gezegd worden is ook zon dooddoener hoor.
Uhm jij vindt dat ik niet in een zwembad mag komen waar jij wel mag komen. En weer het zijn geen Nederlanders. Wie ben jij om te bepalen wie wel of niet een Nederlander is?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De manier waarop jij erop reageert is wel de bevestiging dat het blijkbaar niet gezegd mag worden.
En koen zet gewoon een feit neer. In Den Haag is het gewoon zo dat in de zwembaden de problemen veroorzaakt worden door Marokanen. Wat moet ie dan zeggen? Door Nederlanders? Dat zijn het niet.
Bier drinken, beetje fappen op bitterbal in pyjamaquote:
Ja succes ermee. Je gaat er helemaal niet inhoudelijk op in. Het is zo kort door de bocht.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
En dat is niet oordelen op basis van afkomst. Dat is oordelen op basis van wat ze doen.
Dat dat dan toevallig in 99 van de 100 gevallen buitenlanders zijn met dubbel paspoort... tja... dat zegt wel wat ja..
Verklaart meteen waarom jij nooit 'zulke personen' aantrekt!quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Bier drinken, beetje fappen op bitterbal in pyjama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |