@C.L.Wernerquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Laat de manager van de plaatselijke McDonalds hier eens buiten wil je!!
Straks heb ik een hele volksopstand op mijn geweten
Als ze maar van je houden, tochquote:
Geen ervaring met dit concept, ga uit mijn topicquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:42 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Als ze maar van je houden, toch
Dat dus. Ik ga me ook niet meer aan de regels houden. Je bent toch alleen maar de lul in dit land. Je gewoon gedragen als een tyfushufter levert veel meer op.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:33 schreef Hippocratos het volgende:
Nederland, het land waar luie flikkers, beroepsdemonstranten, racismeroepers en criminelen worden beloond en hard werkende mensen van alle kanten verkracht worden. Mooi man. Doe je goed VVD.
Als de baliemedewerker een klacht zou hebben ingediend, zou ze naar de kloten hebben kunnen lopen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:49 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik vraag me af welke autistische D66-rechter tot een dergelijk vonnis komt?
Kunnen die theoriedebieltjes zich überhaupt voorstellen hoe onprettig het is om met een mes bedreigd te worden?
De rechtspraak is stuk.
Dan word je niet gehoord inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als de baliemedewerker een klacht zou hebben ingediend, zou ze naar de kloten hebben kunnen lopen.
Amen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:33 schreef Hippocratos het volgende:
Nederland, het land waar luie flikkers, beroepsdemonstranten, racismeroepers en criminelen worden beloond en hard werkende mensen van alle kanten verkracht worden. Mooi man. Doe je goed VVD.
Je wordt genaaid waar je bij staat, vooral als je traceerbaar bent en je je aan alle regeltjes houdt. Terwijl alle kneuzen die dat niet doen gedoogd worden. Waarom zou jij dan nog je best doen om alles netjes volgens het boekje te doenquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ga me ook niet meer aan de regels houden. Je bent toch alleen maar de lul in dit land. Je gewoon gedragen als een tyfushufter levert veel meer op.
Goed topic weer @VarkensHartquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Beter loop je gewoon gewapend met een mes het stadhuis binnen om de burgemeester te prikken en keihard 7500 euro ontvangen....
en ik maar ploeteren
https://www.ad.nl/rotterd(...)arrestatie~afb82121/
[..]
[ afbeelding ]
Klacht: Werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |