Ik zou niet weten hoe het anders zou moeten lopen. Mariska gaat op zeker niet weggestemd worden en ik denk dat Andrea meer uitgekotst wordt dan Jordiequote:
Beetje te lange voorpret...quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee ze is er nog.
Ze hebben een beetje voorpret.
Dat zou wat zijn, dan hoor je het in Dordrecht donderenquote:
Zij is het rode lichtje in Utopia...quote:
Ik hoop dan zo zwaar dat er iemand met die prijs weg loopt waar ze totaal niet op gerekend hebben!quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, maar die blijft daar tot het einde op haar verwende reet zitten.
Nee! Jessies schuld natuurlijk! Wel een beetje in de mood blijven hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar kunnen we wel terecht de Febo de schuld van geven.
Maakt me niks uit!quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, dan hoor je het in Dordrecht donderen
Ja ze past goed ( nou ja als het groot genoeg is) achter een raam!quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zij is het rode lichtje in Utopia...
Dat zou grappig zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:09 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik hoop dan zo zwaar dat er iemand met die prijs weg loopt waar ze totaal niet op gerekend hebben!
Ja maar ..... ja maar ..... dan ga jij zeggen dat Jessie overal bijgehaald word en de schuld krijgt en zow .....quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee! Jessies schuld natuurlijk! Wel een beetje in de mood blijven hoor.
Andrea kreeg even de opdracht om iets neer te kalken in die DJ studio....Kost allemaal wat tijd zeg maar..quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar kunnen we wel terecht de Febo de schuld van geven.
Mij ook!quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zou grappig zijn.
Een Vanes momentje lijkt me wel grappig.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zou grappig zijn.
Een Vanes momentje lijkt me wel grappig.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee! Jessies schuld natuurlijk! Wel een beetje in de mood blijven hoor.
Dat bedoel ik. Hun schuld.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Andrea kreeg even de opdracht om iets neer te kalken in die DJ studio....Kost allemaal wat tijd zeg maar..
Gratis nog niet....quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:10 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ja ze past goed ( nou ja als het groot genoeg is) achter een raam!
die gun ik een grootse afgang in de echte eindstrijdquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, maar die blijft daar tot het einde op haar verwende reet zitten.
En dat moet veranderen omdat..??? Het gaat al jaren zo laten we het die laatste weekjes nou ook nog maar even volhouden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja maar ..... ja maar ..... dan ga jij zeggen dat Jessie overal bijgehaald word en de schuld krijgt en zow .....
En dat zegt ze tegen Jessie die pas nog ruzie met haar had vanwege dat gedraai altijd!quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:12 schreef zodeju het volgende:
Lex kan er weer niet tegen.....zit zich weer te verontschuldigen.....wordt er zo moe van ze plagen mij......
Ja weet juh........quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:12 schreef zodeju het volgende:
Lex kan er weer niet tegen.....zit zich weer te verontschuldigen.....wordt er zo moe van ze plagen mij......
Leuk was dat he?quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Met die zin van datlijktmaar zo kreeg ik ineens een flasback.
Daar gaan we voor!quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
die gun ik een grootse afgang in de echte eindstrijd![]()
Kan nu ook hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:13 schreef BloesBloes het volgende:
Nou kom met die stemming, kan ik daarna dat oersaaie gedoe weer uitgooien
We gaan niet persoonlijk worden hè wijfiequote:Op dinsdag 5 november 2019 14:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja maar ..... ja maar ..... dan ga jij zeggen dat Jessie overal bijgehaald word en de schuld krijgt en zow .....
Ja gezellig.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat moet veranderen omdat..??? Het gaat al jaren zo laten we het die laatste weekjes nou ook nog maar even volhouden.
Jaha.....en Jessie nog zeggen dat hij dat ook had met maanden geleden hij beste maatjes was maar nu niet meer.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:13 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En dat zegt ze tegen Jessie die pas nog ruzie met haar had vanwege dat gedraai altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |