Ik zou niet weten hoe het anders zou moeten lopen. Mariska gaat op zeker niet weggestemd worden en ik denk dat Andrea meer uitgekotst wordt dan Jordiequote:
Beetje te lange voorpret...quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee ze is er nog.
Ze hebben een beetje voorpret.
Dat zou wat zijn, dan hoor je het in Dordrecht donderenquote:
Zij is het rode lichtje in Utopia...quote:
Ik hoop dan zo zwaar dat er iemand met die prijs weg loopt waar ze totaal niet op gerekend hebben!quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, maar die blijft daar tot het einde op haar verwende reet zitten.
Nee! Jessies schuld natuurlijk! Wel een beetje in de mood blijven hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar kunnen we wel terecht de Febo de schuld van geven.
Maakt me niks uit!quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, dan hoor je het in Dordrecht donderen
Ja ze past goed ( nou ja als het groot genoeg is) achter een raam!quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zij is het rode lichtje in Utopia...
Dat zou grappig zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:09 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik hoop dan zo zwaar dat er iemand met die prijs weg loopt waar ze totaal niet op gerekend hebben!
Ja maar ..... ja maar ..... dan ga jij zeggen dat Jessie overal bijgehaald word en de schuld krijgt en zow .....quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee! Jessies schuld natuurlijk! Wel een beetje in de mood blijven hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |