SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
En Merel is zo gewillig als model, ze blijft keurig voor me zitten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op een t-shirt drukken en sturen naar u2
... en huiver mee
Onder de tafel nog welquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:11 schreef mazaru het volgende:
Als Shelley naar buiten gaat dan neemt ze een boekje mee met haar contacten.
Shelley: Ja want zij heeft ook gezegd 'Shel ik kan niet wachten tot je buiten bent. Dan gaan we samen onder de tafel zitten'
wie?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:12 schreef Chanel5 het volgende:
Je moet overal wel wat over te vertellen hebben, te beslissen, mee te beslissen noem maar op. Je lijkt wel een reu die overal tegen en overheen moet pissen.
wie, jess of gerr ?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:12 schreef Chanel5 het volgende:
Je moet overal wel wat over te vertellen hebben, te beslissen, mee te beslissen noem maar op. Je lijkt wel een reu die overal tegen en overheen moet pissen.
En Merel is zo gewillig als model, ze blijft keurig voor me zitten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Merel is jouw Muze ❤️
![]()
Ik zit met stomheid te luisteren naar die twee zure dombo'squote:
O wat erg zeg.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:14 schreef mazaru het volgende:
Jordy: Maar luister!! Ter nagedis... nagedis... nagedis...ehh hoe zeg je dat?
Shelley: Nagedachten!
quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:14 schreef mazaru het volgende:
Jordy: Maar luister!! Ter nagedis... nagedis... nagedis...ehh hoe zeg je dat?
Shelley: Nagedachten!
dree is so right!!quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:16 schreef mazaru het volgende:
Andrea: Ja Godverdomme! Alexandra is de nepste chick die er rond loopt... deze vrouw.....
quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:19 schreef FOKoffieleut het volgende:
dre: ze kan der mond niet houden, ze is loslippig, komt door die botox of filler, nepchick
Qua siliconen, botox en anabolen heeft ze daar gelijk inquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:16 schreef mazaru het volgende:
Andrea: Ja Godverdomme! Alexandra is de nepste chick die er rond loopt... deze vrouw.....
Gebruiktquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:20 schreef mazaru het volgende:
Andrea lacht als jordie vertelt dat Lex tegen hem heeft verteld dat ze al zoveel jaar alleen is en is misbruikt.
Stookrat snapt wel waarom
in het kader steeds de was doen voor dr vriend ?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:20 schreef mazaru het volgende:
Andrea lacht als jordie vertelt dat Lex tegen hem heeft verteld dat ze al zoveel jaar alleen is en is misbruikt.
Misselijke kutstreek va Jordie om dit te vertellen, dit hou je voor je.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:20 schreef mazaru het volgende:
Dat heeft ze allemaal al gehad, hoeft niet meer..quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
willen blijven maar niet bij de vergadering
Hij zei gebruikt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Misselijke kutstreek va Jordie om dit te vertellen, dit hou je voor je.
GEbruiken, niet misbruikenquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Misselijke kutstreek va Jordie om dit te vertellen, dit hou je voor je.
Omdat hij het niet geloofdequote:Op dinsdag 5 november 2019 10:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan nog is het niet chic om dat te gebruiken om even je gal te spuwen.
Alex is ook niet chic om de bouwer van haar sportschool te backstabben, ik snap het wel.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan nog is het niet chic om dat te gebruiken om even je gal te spuwen.
wrd weer uit zn Kon-Texst getrokkenquote:
walgelijk ventjequote:Op dinsdag 5 november 2019 10:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
Goed bezig met beeldvorming die Gerrit regelt geen flikker maar wil wel de credits
Wow wat een walgelijke mensen bah bahquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:20 schreef mazaru het volgende:
En dan gooi je gelijk dingen eruit die je in vertrouwen zijn verteld. Fijne instellingquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:25 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Alex is ook niet chic om de bouwer van haar sportschool te backstabben, ik snap het wel.
Daar had Brandon toch trekzalf voor?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wrd weer uit zn Kon-Texst getrokken
.. "wat getrokken ..OH echt wie moest ze trekken ""
2 topics verder moest lex iemand trekken![]()
Hij moet goed zo doorgaan dan is hij de nieuwe held van de Cosquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Commentaar op Jessie leveren en dan telkens zeggen: "ik vind dat niet erg of zo, is prima, maakt niet uit"
[ afbeelding ]
Goeie vraag, ik kots ze allemaal uit en heb ze wel aan staan, maar 99% op mutequote:Op dinsdag 5 november 2019 10:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
beidewee
wie vinden we nog leuk om te streamen?
welke deelnemer van deze uto is het aandoen van de streams waardig?
Hoe heeft ze Brandon dan gebackstabbed?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:25 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Alex is ook niet chic om de bouwer van haar sportschool te backstabben, ik snap het wel.
Hahaha, wat een sukkel is het toch ook.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Commentaar op Jessie leveren en dan telkens zeggen: "ik vind dat niet erg of zo, is prima, maakt niet uit"
[ afbeelding ]
Bij mij niet, dikke primaquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet goed zo doorgaan dan is hij de nieuwe held van de Cos
Hij zei dat zij ook mensen gebruikt, that's it. En hij is boos, dus dat deel snap ik wel. Ik heb niet gezien dat het in vertrouwen is verteld, ze heeft het vaker gezegd.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan gooi je gelijk dingen eruit die je in vertrouwen zijn verteld. Fijne instelling
Je hebt Jordie niet zien bouwen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe heeft ze Brandon dan gebackstabbed?
Je moet toch ook wel een plaat voor je kop hebben, om te denken dat je daar ook maar aan iemand iets in vertrouwen kunt vertellen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:29 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij zei dat zij ook mensen gebruikt, that's it. En hij is boos, dus dat deel snap ik wel. Ik heb niet gezien dat het in vertrouwen is verteld, ze heeft het vaker gezegd.
Katieeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 5 november 2019 10:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
beidewee
wie vinden we nog leuk om te streamen?
welke deelnemer van deze uto is het aandoen van de streams waardig?
Ik vind het laag. Als ik dingen van mensen weet die ze me verteld hebben en wat ze raakt, en ze flikken me iets waardoor ik kwaad op ze wordt dan hou ik het nog voor me. Zo hoor je met dat soort dingen om te gaan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:29 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij zei dat zij ook mensen gebruikt, that's it. En hij is boos, dus dat deel snap ik wel. Ik heb niet gezien dat het in vertrouwen is verteld, ze heeft het vaker gezegd.
Jessie is echt bang dat het te veel geld kost, maar als meneer zelf iets wil besteld hij hetquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
31,- reiskosten vergoeding vanuit adam/laren
10pp behandeling
vette bek heur
tis de beleving
Lex bedelen bij ZJes Von Uber Goedmensgh
Dus dat. Gaat nergens over.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:30 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Je moet toch ook wel een plaat voor je kop hebben, om te denken dat je daar ook maar aan iemand iets in vertrouwen kunt vertellen.
Oh op die manier.quote:
Ze zullen ook niet uit zichzelf eens iets bedenken om bezig te zijn. Al ga je de zooi buiten opruimen, al ga je rondjes rennen. weet ik veel, maar doe iets!!quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:30 schreef sjampoeh het volgende:
maar dat is prima, joh
hiske ligt alweer in dezelfde houding .. sinds gisteravond 19u.. ff eten, vergaderen en hop weer liggen in de yurt.
Dit is dus een hele goeie.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:30 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Je moet toch ook wel een plaat voor je kop hebben, om te denken dat je daar ook maar aan iemand iets in vertrouwen kunt vertellen.
Ja dat is heel dom. Maar in het echte leven gaat dat ook vaak zo. Er zijn maar weinig mensen echt te vertrouwen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:30 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze gaat dus ook niet op hem stemmen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh op die manier.
Maar goed, het zou wel raar zijn dat je niet op iemand mag stemmen omdat hij iets gebouwd heeft.
Meld.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat is heel dom. Maar in het echte leven gaat dat ook vaak zo. Er zijn maar weinig mensen echt te vertrouwen.
Jordie was een maatje van haar. Hij heeft, naast een sportschool bouwen, meer voor haar geregeld.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh op die manier.
Maar goed, het zou wel raar zijn dat je niet op iemand mag stemmen omdat hij iets gebouwd heeft.
En Merel is zo gewillig als model, ze blijft keurig voor me zitten...`SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetjuuuuuuuuuuuh
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Nou, het gaat er denk over dat ze zichzelf alleen als beste beschouwen. Niemand kan tippen aan merel, jessie, gerrit, shelldell.quote:
Mogge, oud fruitquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is dus een hele goeie.
Goedemorgen Ouwe doorloper van me.
Dat filmpje waarin Jordy tegen Brandon zegt dat hij zijn vertrouwen heeft beschaamd is ook mooi. Die kop van die dooie sprak boekdelen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jordie was een maatje van haar. Hij heeft, naast een sportschool bouwen, meer voor haar geregeld.
En nu gaat ze Mariska een positieve stem geven, omdat??![]()
Mariska heeft alleen tijd en energie in Lex gestoken om haar in hun clubje te krijgen, meer niet.
En degenen die je wel kunt vertrouwen zijn je echte maatjes. En die hebben ze daar niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat is heel dom. Maar in het echte leven gaat dat ook vaak zo. Er zijn maar weinig mensen echt te vertrouwen.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:34 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nou, het gaat er denk over dat ze zichzelf alleen als beste beschouwen. Niemand kan tippen aan merel, jessie, gerrit, shelldell.
Althans, dat denken ze zelf.
Dus waarom dan een luisterend oor hebben vor een ander, een ander wat steun geven, er zijn voor elkaar. Iets samen ondernemen om die laatste paar maanden toch nog een beetje leuk door te komen.
Nope, niets van dat alles.
Er is maar 1 belangrijke factor: ik! De rest mag het bekijken.
En als je dan iemand nog een mes in de rug kunt steken als toetje, ja dan doe je dat natuurlijk.
Zelden zulk volk bij elkaar gezien.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:35 schreef Straatverlichting het volgende:
Hm .. alweer dat trieste eindeloze stem geouwehoer en bil-vlees-gekweek des users.. Maar s wat gaan doen hiero. All the best.![]()
Het is ook een nepsamenleving en het draait om geld. Dan viert het egoïsme hoogtij.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:36 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
En degenen die je wel kunt vertrouwen zijn je echte maatjes. En die hebben ze daar niet.
Ze bonden alleen maar omdat ze weten dat ze als éénling geen schijn van kans hebben.
Dus liever nep maatjes, dan echte maatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |