Ha, ja die is lekker! Lang niet gehoordquote:
Staat hier ook aanquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:43 schreef zakjapannertje het volgende:
https://kink.nl/podcasts/(...)hey-en-te-gast-verwa
Ja!quote:Op donderdag 7 november 2019 09:28 schreef DanOam het volgende:
[..]
Jaaa lekker die subwoofer laten werken
Zelfs ik......quote:
Jou topic? Ga huilen in KLB trutquote:Op vrijdag 8 november 2019 03:35 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Flikker ff lekker op uit mn topic .. Doei
was fout.. exusequote:Op vrijdag 8 november 2019 04:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Jou topic? Ga huilen in KLB trut
Oofquote:
Wist ik nietquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:49 schreef DanOam het volgende:
[..]
OofDom & Roland en zijn smerige basslines hahah, wist je trouwens dat Roland in zijn artiestennaam een verwijzing is naar zijn Roland sampler? xD Veel mensen denken dat het twee personen zijn lmao.
De enige artiest waar ik ook een CD van heb liggen hier, was toch wel een van de eerste waar ik naar luisterde toen ik bij DnB terechtkwam.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wist ik nietmaar ik heb me bij hem nooit met de herkomst van zijn naam beziggehouden
..die basslines zijn
Heb wel veel van hem geluisterd ,maar bij mij begon het bij Ed Rush & Optical en bij Doc Scottquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:01 schreef DanOam het volgende:
[..]
De enige artiest waar ik ook een CD van heb liggen hier, was toch wel een van de eerste waar ik naar luisterde toen ik bij DnB terechtkwam.
Jaa same, ook Ed Rush & Optical met hun Wormhole albumquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb wel veel van hem geluisterd ,maar bij mij begon het bij Ed Rush & Optical en bij Doc Scott
( in omgekeerde volgorde
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:40 schreef DanOam het volgende:
[..]
Jaa same, ook Ed Rush & Optical met hun Wormhole albumHad Doc Scott wel veel voorbij zien komen maar ken van hem echt die ene tune die je me liet horen
Oehhhh!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |