SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Welnee wat een dom gelul is ditquote:Op maandag 4 november 2019 19:16 schreef Verida het volgende:
ik denk eerder dat gerrit nog verliefd is op mylene, gezien zijn rancuneuze gedrag bij het vertrek van jens
mijn mening
Ja dat zeker nietquote:Op maandag 4 november 2019 19:21 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Is er bij jou wel iets waar wat op de streams zeer duidelijk te zien is..
Mylène en Gerrit zoeken elkaar steeds meer op. Ze is zelfs een soort spion voor hem bij team brandon. Als er op hem gestemd gaat worden verraad ze het aan Gerrit.quote:
Hoe kom je erbij dat die brief van Jens daar is geweest.quote:Op maandag 4 november 2019 19:23 schreef Angelique61 het volgende:
Had Mylene zelf de brief van jens al gelezen of is ie ongelezen(door Mylene) verbrand?
Het team Jessie heeft gewoon een numerieke meerderheid, moeilijk hé, tellen?quote:Op maandag 4 november 2019 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ene plan was gewoon slimmer dan het andere. Kun je de febo erbijhalen als excuus...
Lijkt me wel ok als je ooit close vrienden bent geweest. Gerrit en Mylene hebben nooit hekel aan elkaar gehadquote:Op maandag 4 november 2019 19:24 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Mylène en Gerrit zoeken elkaar steeds meer op. Ze is zelfs een soort spion voor hem bij team brandon. Als er op hem gestemd gaat worden verraad ze het aan Gerrit.
Dus dat....quote:Op maandag 4 november 2019 19:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Het team Jessie heeft gewoon een numerieke meerderheid, moeilijk hé, tellen?
Andrea heeft em gevonden bij het toillet vertelt ze net aan Jordie en heeft em verbrand..quote:Op maandag 4 november 2019 19:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat die brief van Jens daar is geweest.
Precies, ik zie dat ook niet alsof ze nog verliefd op hem is, vind haar ook goed bij Jens passen, ze moest net nog om hem huilen, dus dat zit wel snorquote:Op maandag 4 november 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me wel ok als je ooit close vrienden bent geweest. Gerrit en Mylene hebben nooit hekel aan elkaar gehad
En dat is de schuld van de febo?quote:Op maandag 4 november 2019 19:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Het team Jessie heeft gewoon een numerieke meerderheid, moeilijk hé, tellen?
quote:Op maandag 4 november 2019 19:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Andrea heeft em gevonden bij het toillet vertelt ze net aan Jordie en heeft em verbrand..
Wat een vieze streek als ze dat gedaan heeft. Bah bahquote:Op maandag 4 november 2019 19:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Andrea heeft em gevonden bij het toillet vertelt ze net aan Jordie en heeft em verbrand..
Nee, maar hij gooit haar met gemak onder de bus door haar daar te laten blijven....want nu is het tijd om aan zijn eigen te denken.....quote:Op maandag 4 november 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me wel ok als je ooit close vrienden bent geweest. Gerrit en Mylene hebben nooit hekel aan elkaar gehad
Dat kun je dan ook over Lex en Shel zeggen.quote:Op maandag 4 november 2019 19:26 schreef Labradoodle het volgende:
Als de FEBO nog een beetje verstand heeft laten ze de zwakbegaafde Mariska naar huis gaan. Alleen al om haar tegen zichzelf te beschermen. Het is eigenlijk zielig om haar daar te laten blijven.
Nou in het begin had Gerrit geen goed woord over Mylène die hem heeft besodemieterd.quote:Op maandag 4 november 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2019 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kun je dan ook over Lex en Shel zeggen.
Dus dat, de zakenvrouw van het jaar, het is niet meer dan een sneu jankwijf ....quote:Op maandag 4 november 2019 19:26 schreef Labradoodle het volgende:
Als de FEBO nog een beetje verstand heeft laten ze de zwakbegaafde Mariska naar huis gaan. Alleen al om haar tegen zichzelf te beschermen. Het is eigenlijk zielig om haar daar te laten blijven.
En de mijne niet, die ging over een meerderheid.quote:
Het is een spel, dat weet Mylene ook.quote:Op maandag 4 november 2019 19:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar hij gooit haar met gemak onder de bus door haar daar te laten blijven....want nu is het tijd om aan zijn eigen te denken.....
Andrea heeft em gelezen, weet niet of Mylene em gelezen heeft, denk het wel eigenlijk neem aan dat zei em verloren heeft...niks van gezien ook...quote:
Wel nee joh 'onder de bus' hahahahahahaquote:Op maandag 4 november 2019 19:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar hij gooit haar met gemak onder de bus door haar daar te laten blijven....want nu is het tijd om aan zijn eigen te denken.....
Heeft Mylene hem daar neer gelegd....ik vind het allemaal zo opvallend niet echt....een brief die je dierbaar is laat Mylene in de wc liggen......quote:Op maandag 4 november 2019 19:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Hoe komt Mylene er aan dan.quote:Op maandag 4 november 2019 19:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft Mylene hem daar neer gelegd....ik vind het allemaal zo opvallend niet echt....een brief die je dierbaar is laat Mylene in de wc liggen......
misschien omdat je natuurlijk geen post mag ontvangen?quote:Op maandag 4 november 2019 19:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft Mylene hem daar neer gelegd....ik vind het allemaal zo opvallend niet echt....een brief die je dierbaar is laat Mylene in de wc liggen......
Lex ook zei is ook zwakbegaafd de vrouw van 50 die zich gedraagt als een tienermeisje.Shelley is slimmer dan ze zich voordoet.quote:Op maandag 4 november 2019 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kun je dan ook over Lex en Shel zeggen.
Ze weegt 50 kg zei ze van de weekquote:Op maandag 4 november 2019 19:27 schreef Annelies1980 het volgende:
Hahahaha Andrea vindt zichzelf slank!look again Dre, als je iemand uitmaakt voor dik... kijk dan eerst vooral naar jezelf.
Duh....Merel heeft volgens eigen zeggen, minimaal 30 briefjes ontvangen.quote:Op maandag 4 november 2019 19:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
misschien omdat je natuurlijk geen post mag ontvangen?
Prima, laat mij maar huilend van verdriet zitten ik weet dat jij een spel speelt?? Zoiets.quote:Op maandag 4 november 2019 19:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een spel, dat weet Mylene ook.
Merel mag alles.quote:Op maandag 4 november 2019 19:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Duh....Merel heeft volgens eigen zeggen, minimaal 30 briefjes ontvangen.
Dat mag toch ook?
Mylene is vrolijker en wakkerder dan ooit.quote:Op maandag 4 november 2019 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Prima, laat mij maar huilend van verdriet zitten ik weet dat jij een spel speelt?? Zoiets.
Mylene krijgt blijkbaar gewoon een hele brief van haar vriendje.quote:Op maandag 4 november 2019 19:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Merel mag alles.
En zo niet dan doet ze het toch.
Kruiden ..om te rokenquote:Op maandag 4 november 2019 19:21 schreef Annelies1980 het volgende:
Wat had Andrea daar nou? sneaky iets doen met een doosje, en hem snel verstoppen en camera kijken.
Het is een luciferdoosje, maar wat er in zit...![]()
En dan laat Mylene hem slingeren terwijl ze een slaaphuis voor zichzelf heeft.....dat ze hem daar gelezen heeft oke maar daar laat liggen nee kan er bij mij niet in.quote:Op maandag 4 november 2019 19:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
misschien omdat je natuurlijk geen post mag ontvangen?
Om mij mag ze.quote:Op maandag 4 november 2019 19:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Mylene krijgt blijkbaar gewoon een hele brief van haar vriendje.
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 4 november 2019 19:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Merel mag alles.
En zo niet dan doet ze het toch.
Nee, gewoon wat Jessie wil.quote:Op maandag 4 november 2019 19:33 schreef schizolientje het volgende:
'En geen roti wat andrea graag wilde??
Ja precies.quote:Op maandag 4 november 2019 19:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Merel komt overal mee weg en iedereen accepteert het ook, de Febo ook.
De Febo bedenkt een regel - Geen post meer ontvangen, ze zijn er alleen vergeten bij te zeggen - Op de markt en tijdens evenementen mag alles, ook meer dan 30 briefjes.![]()
Prima regels!
Nee want Maris had de meeste stemmen van haar groepje en daarom Chinees besteld.. fijne groep..quote:Op maandag 4 november 2019 19:33 schreef schizolientje het volgende:
'En geen roti wat andrea graag wilde??
er is gewoon roti en chinees besteld uiteindelijk.quote:Op maandag 4 november 2019 19:35 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Nee want Maris had de meeste stemmen van haar groepje en daarom Chinees besteld.. fijne groep..
Ze had anders totaal geen begrip voor de grofheid waarmee Gerrit en Mariska iemand een stem geeft. En dat was nu ook weer zo....Gerrit met Ettergezwel en Mariska met van af dag één.quote:Op maandag 4 november 2019 19:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Mylene is vrolijker en wakkerder dan ooit.
Oh echt?quote:Op maandag 4 november 2019 19:35 schreef DKUp het volgende:
Ik vind Milani sinds Jensie de Trol eruit is veel beter te pruimen.
quote:Op maandag 4 november 2019 19:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Andrea en Sjel hebben gewoon roti hoor
Brutalen hebben de halve wereld.quote:Op maandag 4 november 2019 19:36 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt een kutkarakter beloond daar...
Gelukkig, maar ik blijf het een klote groep vinden 😃quote:Op maandag 4 november 2019 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
er is gewoon roti en chinees besteld uiteindelijk.
De FEBO geniet van haat en nijd dat is heel duidelijk. En achterbaks dat is de FEBO ook.quote:Op maandag 4 november 2019 19:36 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt een kutkarakter beloond daar...
precies, als sjellie niet langs jessie was gegaan had het inderdaad alleen chinees geweest denk ikquote:Op maandag 4 november 2019 19:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het kostte inderdaad wel wat moeite
Echt heel sneu.....iemand met overgewicht, lachen mensen, er heeft iemand overgewicht, enig....quote:Op maandag 4 november 2019 19:35 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dan zou ze een normaal gewicht hebben , ze heeft duidelijk overgewicht
ie het ,maar Jessie zei dat inderdaadquote:Op maandag 4 november 2019 19:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Andrea en Sjel hebben gewoon roti hoor
haha oke danquote:Op maandag 4 november 2019 19:37 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Gelukkig, maar ik blijf het een klote groep vinden 😃
Voor wie is de andere helft dan?quote:Op maandag 4 november 2019 19:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Brutalen hebben de halve wereld.
Komt vaak wel aardig uit zie je in Utopia ook heel duidelijk.
Nee, Shelley heeft Jessie klem gezet en dat er door de bank zitters gekozen mag worden....dus er is rotti voor Anrea en Jordie en Shelley bestelt.quote:Op maandag 4 november 2019 19:35 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Nee want Maris had de meeste stemmen van haar groepje en daarom Chinees besteld.. fijne groep..
De FEBO wil ellende zien dat is Utopia 2. Dus bij de achterbakse zooi zitten niet boven.quote:Op maandag 4 november 2019 19:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Andrea zendercheck. Ze mag niet achter de computer zitten.
Waar zie je iemand lachen dan?quote:Op maandag 4 november 2019 19:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Echt heel sneu.....iemand met overgewicht, lachen mensen, er heeft iemand overgewicht, enig....
Als mensen je tijdens de stemmingen - walgelijk - noemen en nog meer narigheid, dan moet je leuk doen, terwijl je morgen weggaat?quote:Op maandag 4 november 2019 19:39 schreef Braindead2000 het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2019 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
precies, als sjellie niet langs jessie was gegaan had het inderdaad alleen chinees geweest denk ik
Wat wil de Febo doen, Andrea wegsturen?quote:Op maandag 4 november 2019 19:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zou heel vrolijk gaan doen dan hebben ze geen lol ervan. En dolblij zijn dat morgen een eind kwam aan Utopia de slangenkuil.quote:Op maandag 4 november 2019 19:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Als mensen je tijdens de stemmingen - walgelijk - noemen en nog meer narigheid, dan moet je leuk doen, terwijl je morgen weggaat?
Ik zou dat ook niet doen, waarom?
ik las bowlenquote:Op maandag 4 november 2019 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
dus vanavond blowen met andrea en sjellie?
Ze zullen waarschijnlijk een boete krijgen als ze de orders van de regie niet opvolgen.quote:Op maandag 4 november 2019 19:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat wil de Febo doen, Andrea wegsturen?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2019 19:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
geef salinero even een wormenkuur
Kijk je wel streams, shelly heeft geregeld dat er roti is voor andrea en dat is ook nog besteld.quote:
Prima!quote:Op maandag 4 november 2019 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kijk je wel streams, shelly heeft geregeld dat er roti is voor andrea en dat is ook nog besteld.
vertel vertel je maakt mij nieuwschierigquote:Op maandag 4 november 2019 19:43 schreef zodeju het volgende:
Ik denk dat Andrea iets heel anders van plan is.....
Ze zit gewoon aan tafel.quote:Op maandag 4 november 2019 19:44 schreef Annelies1980 het volgende:
Goeie vriendin die Andrea he? Die laat Shelley gewoon achter bij de vijand.
quote:Op maandag 4 november 2019 19:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Echt heel sneu.....iemand met overgewicht, lachen mensen, er heeft iemand overgewicht, enig....
Andrea zei van de week tegen Shelly dat zij toch wel een vriendin wasquote:Op maandag 4 november 2019 19:44 schreef Annelies1980 het volgende:
Goeie vriendin die Andrea he? Die laat Shelley gewoon achter bij de vijand.
Dat het mag, een gotspe!quote:Op maandag 4 november 2019 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
Moet je andrea nu zien kijken en dan zo smalend lachen.
Was zogenaamd een grap van haar maar ze vroeg naar zwarte tape.....weet zelf ook niet precies wat maar omdat ze boven achter de pc ging zitten.quote:Op maandag 4 november 2019 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vertel vertel je maakt mij nieuwschierig
Vreet alle garnalen opquote:
quote:Op maandag 4 november 2019 19:46 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Andrea zei van de week tegen Shelly dat zij toch wel een vriendin was
waarop Shelly antwoordde ''Ja maar dat is niet genoeg ''
aah okequote:Op maandag 4 november 2019 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was zogenaamd een grap van haar maar ze vroeg naar zwarte tape.....weet zelf ook niet precies wat maar omdat ze boven achter de pc ging zitten.
datquote:Op maandag 4 november 2019 19:46 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat het mag, een gotspe!
Je wordt uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk is en dan mag je natuurlijk niet smalend kijken, hoe durft ze!
Klopt , dat was toenquote:Op maandag 4 november 2019 19:47 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]ik hoorde dat ook ja, dat was toen Shelley weg wou gaan. Het was niet genoeg om daar dan te blijven.
Hoe durft ze, waar haalt ze het lef vandaan, even achter de pc zitten, een schande!quote:Op maandag 4 november 2019 19:46 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Zat net even boven achter de PC.
En tegelijk zo zuur......quote:Op maandag 4 november 2019 19:46 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat het mag, een gotspe!
Je wordt uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk is en dan mag je natuurlijk niet smalend kijken, hoe durft ze!
quote:Op maandag 4 november 2019 19:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
LUierGreet .. smult .. knul heeft eindelijk weer wat te eten
..dr zijn ook garnalen . gefrituurd
beidewee
eten doe je met je jas aan ..Mariska
"ze is zo opgevoed ""
Wel een die niet in de reet krijpt van de andere. En een eigen mening heeft.quote:Op maandag 4 november 2019 19:46 schreef KeesAnders het volgende:
Heerlijk om die zure kop van Andrea te zien. Lekker wegwezen slang.
quote:Op maandag 4 november 2019 19:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
LUierGreet .. smult .. knul heeft eindelijk weer wat te eten
..dr zijn ook garnalen . gefrituurd
beidewee
eten doe je met je jas aan ..Mariska
"ze is zo opgevoed ""
Als ze dadelijk gegeten hebben mag ze er vast wel weer achterquote:Op maandag 4 november 2019 19:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Hoe durft ze, waar haalt ze het lef vandaan, even achter de pc zitten, een schande!
Nee die stopt haar vingers in iemand andersquote:Op maandag 4 november 2019 19:49 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Wel een die niet in de reet krijpt van de andere. En een eigen mening heeft.
Ja joh alles behalvequote:
oke goed verhaalquote:Op maandag 4 november 2019 19:53 schreef Laysa het volgende:
Andrea is een rotwijf en krijgt gewoon wat ze verdient...Als je niet kan incasseren moet je ook niet uitdelen.
nee hoor, mag haar nog steeds niet echt, maar zie ook andere dingen gebeuren die echt niet kunnen, zoals motivatie bij de stemmingen bijvoorbeeld, is natrappen in mijn ogen, en helemaal niet nodigquote:
En morgen lekker naar huis heerlijkquote:Op maandag 4 november 2019 19:52 schreef Annelies1980 het volgende:
Andrea is zo dat ze niet kijkt naar de mensen wanneer de kans bestaat dat ze terug kunnen kijken, maar kijkt ze alleen maar na.... met een walging op haar gezicht.Heerlijk!
Hallelujahquote:Op maandag 4 november 2019 19:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
heerlije sfeer
tafel fijn gedekt
opschep lepels
alles in rust gemoedelijk
niemand laaid ff de bak leeg met volle scheppen
niemand knoeid
tis heel gezellie
monden leeg dan praten
nergens zie je vette slierten aan de baard
mouwen vol saus
. "Genieten puur Sang
Het beloofde land
waar een ieder het fijn heeft
men elkaar het beste gunt
tijd ,ruimte en respect voor mens dier
de natuur. wat er op het bord ligt
Hallelujaaa.
Utopia
het Land van Melk en Honing
quote:Op maandag 4 november 2019 19:53 schreef Laysa het volgende:
Andrea is een rotwijf en krijgt gewoon wat ze verdient...Als je niet kan incasseren moet je ook niet uitdelen.
Dat is verboden ?ze wilde het allebei niks mis mee.quote:Op maandag 4 november 2019 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee die stopt haar vingers in iemand anders
Oh daar ben ik het helemaal met je eens. Dat vind ik nergens op slaan. Waarom nog zulke dingen zeggen.quote:Op maandag 4 november 2019 19:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hoor, mag haar nog steeds niet echt, maar zie ook andere dingen gebeuren die echt niet kunnen, zoals motivatie bij de stemmingen bijvoorbeeld, is natrappen in mijn ogen, en helemaal niet nodig
Het is ook niet normaal vooral Gerrit.....lager dan laag. onze gezellige showman.quote:Op maandag 4 november 2019 19:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hoor, mag haar nog steeds niet echt, maar zie ook andere dingen gebeuren die echt niet kunnen, zoals motivatie bij de stemmingen bijvoorbeeld, is natrappen in mijn ogen, en helemaal niet nodig
Daar hebben ze bewust zo gedaan.quote:
Dus dat!quote:Op maandag 4 november 2019 19:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Wat scheldt en tiert ze dan precies?quote:Op maandag 4 november 2019 19:57 schreef Annelies1980 het volgende:
En huppa, Andrea loopt weg en dan weet ze weer genoeg te schelden en te tieren... goh wat moet zij haar mond houden over anderen zeg.
Yep, vreselijk mens. Niet normaal wat daar voor een taal uitkomt, dat is echt met afstand de grootste aso daar op het terrein. Shelley is al erg maar Andrea is nog een stukje erger, niet normaal dat gevloek en gekanker.quote:Op maandag 4 november 2019 19:57 schreef Annelies1980 het volgende:
En huppa, Andrea loopt weg en dan weet ze weer genoeg te schelden en te tieren... goh wat moet zij haar mond houden over anderen zeg.
heb je fatsoenlijke His gezien vanmorgen die Sjel gewoon achter haar rug om van jatten beschuldigt? Want ze trilde met haar lip.....................quote:Op maandag 4 november 2019 19:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Dus dat!
Vanmiddag was voor mij ook het verschil heel duidelijk, de tokkies versus de mensen die nog enige vorm van fatsoen hebben.
Het is helemaal niet nodig om iemand tot op het bot af te branden, men kan ook op een normale manier zeggen wat men wil.......behalve sommige mensen in Utopia, die missen deze skills....helaas.
Oh, schandelijk, wat erg, die Andrea durft zomaar te zeggen dat de rest slangen zijn, wat erg!quote:Op maandag 4 november 2019 20:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik hoorde eigenlijk alleen dat ze slangen waren
overgewicht??quote:Op maandag 4 november 2019 20:02 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Wie lacht Andrea dan uit voor haar overgewicht?
Hiske is echt heel erg, vind ik.quote:Op maandag 4 november 2019 20:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heb je fatsoenlijke His gezien vanmorgen die Sjel gewoon achter haar rug om van jatten beschuldigt? Want ze trilde met haar lip.....................
Ze had het moeten opeten, net zoals in de filmquote:Op maandag 4 november 2019 19:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan laat Mylene hem slingeren terwijl ze een slaaphuis voor zichzelf heeft.....dat ze hem daar gelezen heeft oke maar daar laat liggen nee kan er bij mij niet in.
quote:Op maandag 4 november 2019 20:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
overgewicht??
huh
ze hep zware krulleh heur
Ach ze begon met slangen en vies... en toen ben ik gelijk gaan wisselen van streams, want dat gedoe ken ik nu wel van d'r. Normaal gaat ze nog veeeel langer door, maar poehee ze is dan 1 x niet verder gegaan. top van d'r hoor...quote:Op maandag 4 november 2019 20:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh, schandelijk, wat erg, die Andrea durft zomaar te zeggen dat de rest slangen zijn, wat erg!
quote:Op maandag 4 november 2019 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had het moeten opeten, net zoals in de film
Ze had ook kunnen denken dat de brief na het lezen automatisch zou ontploffen en afbranden.quote:Op maandag 4 november 2019 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had het moeten opeten, net zoals in de film
Ik begrijp je, het was vreselijk, walgelijk van Andrea, niet te begrijpen, kwam uit het niets....te erg.quote:Op maandag 4 november 2019 20:04 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Ach ze begon met slangen en vies... en toen ben ik gelijk gaan wisselen van streams, want dat gedoe ken ik nu wel van d'r. Normaal gaat ze nog veeeel langer door, maar poehee ze is dan 1 x niet verder gegaan. top van d'r hoor...
hahahaquote:Op maandag 4 november 2019 20:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Morgen hopelijk verlost van dit vergif:
[ afbeelding ]
Plaatjes uit haar eigen weinig foto topic
Kijk de haat in haar ogen, wat een slang en een rat is het toch. Brrrrr.quote:Op maandag 4 november 2019 20:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2019 20:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2019 20:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik begrijp je, het was vreselijk, walgelijk van Andrea, niet te begrijpen, kwam uit het niets....te erg.
die heeft ook vast geen borg hoeven te betalen, die dachten als er maar genoeg piemels op het terrrein lopen, blijft ze sowieso wel, beschermd wonenquote:Op maandag 4 november 2019 20:07 schreef Dark het volgende:
Franny zou liever meteen naar huis gaan, ze zou niet wachten tot de volgende dag.
Welke onzin en welke aanval?quote:Op maandag 4 november 2019 20:08 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer beter lezen voor je onzin uitkraamt en mensen aanvalt
veel spaans geluld op de markt, gefrituurdquote:Op maandag 4 november 2019 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
vinden jullie ook dat brandson een beetje donker uit zijn ogen kijkt de laatste tijd? alsof hij heel moe is ofzo
Doe voor jou geen enkele moeite , lees zelf maar terugquote:Op maandag 4 november 2019 20:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Welke onzin en welke aanval?
Graag specifiek zijn!
Dit is echt een superfilmpje....Mariska ten voeten uit.quote:Op maandag 4 november 2019 19:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dus dat, de zakenvrouw van het jaar, het is niet meer dan een sneu jankwijf ....![]()
[ afbeelding ]
Mariska verstopt zich achter een boom.
x7nkin1
quote:Op maandag 4 november 2019 20:10 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Doe voor jou geen enkele moeite , lees zelf maar terug
dat zijn die plastic dingen die ze erop geplakt heeft, en veel te lang ook nog, dus tsja das lang vijlenquote:Op maandag 4 november 2019 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie weer aan het vijlen. ongelooflijk
aaah oke vandaar, die meid zit echt al vanaf 1300u ofzo met een vijltjequote:Op maandag 4 november 2019 20:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zijn die plastic dingen die ze erop geplakt heeft, en veel te lang ook nog, dus tsja das lang vijlen
precies! nog ff lol samenquote:Op maandag 4 november 2019 20:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nah meiden
steek dat ding op
Krullen Jonko lol
.. beturr .. ff gezellie samen zo stoned als een aap
Gelukkig is niet alle rood mooi.quote:Op maandag 4 november 2019 20:12 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi rood is niet lelijk...
dat vond ik al, maar het wordt steeds erger, wat een vies misselijk mens is datquote:Op maandag 4 november 2019 20:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zag dat die rooie(Hiske) weer lekker veilig aan het stemmen was.....Als je het over een geniepig persoon hebt, dat is er echt één...
groningenquote:Op maandag 4 november 2019 20:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar komt die rooie(Hiske) eigenlijk vandaan?
Groningenquote:Op maandag 4 november 2019 20:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Van onder een NLP steen.quote:Op maandag 4 november 2019 20:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Drie op Mylene, terwijl ze gewoon wist waar iedereen op ging......Vals loedertje...quote:Op maandag 4 november 2019 20:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat vond ik al, maar het wordt steeds erger, wat een vies misselijk mens is dat
Tja daar heb je het al, nu ben ik niet meer verbaast....quote:
Zolang je maar met de goede intenties liegt, is alles geoorloofd...volgens Gerrit.quote:Op maandag 4 november 2019 20:19 schreef zodeju het volgende:
Volgens mij gaat Jessie nu nog meer twijfelen met Gerrit zijn peptalk.....
Als het maar met goede intentie is dat liegen.
Woorden zeggen Mariska niet zoveel.....
Hij bedoelt een domme Fries. Sorry hier bedoel ik niet alle Friezen mee hoor! Maar hem in elk geval wel.quote:Op maandag 4 november 2019 20:18 schreef Dark het volgende:
Gerrit - Ik had deze boodschap naast me neer gelegd, maar daar ben ik ook een nuchtere Fries voor.
Neuro Linguistic Programming, schrijf het denk ik niet helemaal goed, maar dat is hetquote:
Maak van je hart geen moordkuil.....Domme friezen bestaan er hoor....Net zoals domme tukkers...quote:Op maandag 4 november 2019 20:20 schreef wyno het volgende:
[..]
Hij bedoelt een domme Fries. Sorry hier bedoel ik niet alle Friezen mee hoor! Maar hem in elk geval wel.
A okay....Maar het is mij nu wel duidelijk.....Thxiiequote:Op maandag 4 november 2019 20:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Neuro Linguistic Programming, schrijf het denk ik niet helemaal goed, maar dat is het
en domme Amsterdammersquote:Op maandag 4 november 2019 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil.....Domme friezen bestaan er hoor....Net zoals domme tukkers...
Neuro Linguïstisch Programmeren, daar is de moeder van Hiske van....in hoge mate.quote:
Stuk rooie stront.....quote:Op maandag 4 november 2019 20:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Insmeren met varkenspoep en in de vijver gooien![]()
[ afbeelding ]
haar moeder heeft haar daar mee opgevoedquote:Op maandag 4 november 2019 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay....Maar het is mij nu wel duidelijk.....Thxiie
quote:Op maandag 4 november 2019 20:23 schreef Paco55 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Neurolingu%C3%AFstisch_programmeren
quote:Op maandag 4 november 2019 20:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Neuro Linguïstisch Programmeren, daar is de moeder van Hiske van....in hoge mate.
https://www.nlp-nu.nl/wat-is-nlp/
Heeft te maken met succesvol communiceren en dat is wat Hiske amechtig probeert te doen, naar voorbeeld van moeders.
quote:Op maandag 4 november 2019 20:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het kan, ben zelf Amsterdammer
De ergste van allemaal en iedereen maar denken dat Hiske dat doet omdat ze bij zichzelf wil blijven.quote:Op maandag 4 november 2019 20:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zag dat die rooie(Hiske) weer lekker veilig aan het stemmen was.....Als je het over een geniepig persoon hebt, dat is er echt één...
Zaterdag ben ik nog in Amsterdam...Kopje koffie doen...quote:
Het is een PSEUDO wetenschap, maar het verduidelijkt wel het oeverloze geouwehoer van Hiske.quote:
Jessie gaf het al aan vanmiddag......Hiske wil met iedereen vriendjes zijn en blijven en dat werkt daar niet....quote:Op maandag 4 november 2019 20:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
De ergste van allemaal en iedereen maar denken dat Hiske dat doet omdat ze bij zichzelf wil blijven.
Ik vind het vreselijk in ieder geval...quote:Op maandag 4 november 2019 20:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is een PSEUDO wetenschap, maar het verduidelijkt wel het oeverloze geouwehoer van Hiske.
het mooie is dan, dat je leest dat iedereen uniek is, maar er een uniforme standaard wordt gelegdquote:Op maandag 4 november 2019 20:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Neuro Linguïstisch Programmeren, daar is de moeder van Hiske van....in hoge mate.
https://www.nlp-nu.nl/wat-is-nlp/
Heeft te maken met succesvol communiceren en dat is wat Hiske amechtig probeert te doen, naar voorbeeld van moeders.
Typisch Hiske, en niemand daar prikt er doorheen. Net nog: "Franny, op wie ga jij morgen?"quote:Op maandag 4 november 2019 20:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
De ergste van allemaal en iedereen maar denken dat Hiske dat doet omdat ze bij zichzelf wil blijven.
NLP lult zich aan alle kanten klem, maar Hiske is er mee doordrongen, daarom vind ik haar ook zo nep!quote:Op maandag 4 november 2019 20:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het mooie is dan, dat je leest dat iedereen uniek is, maar er een uniforme standaard wordt gelegd
Geen mens zal dat beter weten dan jij!quote:Op maandag 4 november 2019 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil.....Domme friezen bestaan er hoor....Net zoals domme tukkers...
je steekt altijd wel ergens wat van op, op de werkvloer zou je er iets aan kunnen hebben, maar voer dit vooral niet door in je privequote:Op maandag 4 november 2019 20:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk in ieder geval...
Duidelijk toch. Die nare gezusters zijn ook een en al negativiteit en haat spuwen.quote:Op maandag 4 november 2019 20:28 schreef utopia2.0 het volgende:
In de Yurt is iedereen vrolijk en bij de zuurtjes(Andrea en Shelley) heerst er een grafstemming...
Andrea zat wel mensen uit te lachen vanmiddag om hun uiterlijk. De foto’s in de kalender.quote:Op maandag 4 november 2019 20:02 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Wie lacht Andrea dan uit voor haar overgewicht?
Heel vreemd.quote:Op maandag 4 november 2019 20:28 schreef utopia2.0 het volgende:
In de Yurt is iedereen vrolijk en bij de zuurtjes(Andrea en Shelley) heerst er een grafstemming...
En Hiske valt mij ook zooooooooooooooo tegen, die heb ik dingen horen zeggen die ik nooit verwacht had.quote:Op maandag 4 november 2019 20:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jessie gaf het al aan vanmiddag......Hiske wil met iedereen vriendjes zijn en blijven en dat werkt daar niet....
Zwarte brief is super....quote:Op maandag 4 november 2019 20:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hiske: Krijgen we zo weer een zwarte brief, "je mag nu al naar huis", of morgenochtend om 7 uur.
Die valt nog wel door het bekende mandje.....quote:Op maandag 4 november 2019 20:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En Hiske valt mij ook zooooooooooooooo tegen, die heb ik dingen horen zeggen die ik nooit verwacht had.
Ze trekt zelf dan ook erg volle zalen.quote:Op maandag 4 november 2019 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Andrea zat wel mensen uit te lachen vanmiddag om hun uiterlijk. De foto’s in de kalender.
quote:Op maandag 4 november 2019 20:29 schreef formule het volgende:
Er zal vast wel een filmpje komen van de stemmingen, ik ben in slaap gevallendus heb het gemist
quote:Op maandag 4 november 2019 18:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou, nou, dat was kneiter spannend .....![]()
[ afbeelding ]
Nominaties - 4 november 2019.
x7nkzd6
Blij dat er morgen één van weg gaat.quote:Op maandag 4 november 2019 20:29 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Duidelijk toch. Die nare gezusters zijn ook een en al negativiteit en haat spuwen.
Had 1,5 jaar geleden al mogen gebeuren is mijn mening. vreselijk mensquote:Op maandag 4 november 2019 20:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die valt nog wel door het bekende mandje.....
dat had toch al lang moeten gebeuren? Net als Merel die ze allemaal haar slappe reet likken, ik snap er geen moer meer van eigenlijk, en dan dat volgen van de Messias, wat zijn dit voor mensen????quote:Op maandag 4 november 2019 20:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die valt nog wel door het bekende mandje.....
Maar wilde wel dat Jordie op de bank kwam omdat ze vorige keer stemmen van hem had gehad.....quote:Op maandag 4 november 2019 20:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
Mariska: het boeit mij niet dat hun mij stemmen hebben gegeven, het doet me niets, zij kennen me niet,
Omdat ze zelf altijd op uiterlijkheden let en ook oordeelt heb ik nooit moeite gehad om haar een rooie ....... what ever in me opkwamquote:Op maandag 4 november 2019 20:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En Hiske valt mij ook zooooooooooooooo tegen, die heb ik dingen horen zeggen die ik nooit verwacht had.
En maakt ze uit voor mongoolquote:Op maandag 4 november 2019 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Andrea zat wel mensen uit te lachen vanmiddag om hun uiterlijk. De foto’s in de kalender.
dat is het ook, ik zou nooit op straat naar iemand schreeuwen hey vieze rooiequote:Op maandag 4 november 2019 20:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Omdat ze zelf altijd op uiterlijkheden let en ook oordeelt heb ik nooit moeite gehad om haar een rooie ....... what ever in me opkwam
Oh maar daar was Mariska ook mee eens toen Gerrit dat zei.....maar alleen dat Gerrit de show maakte daar en net zo weinig deed.quote:Op maandag 4 november 2019 20:36 schreef Annelies1980 het volgende:
Hihi Andrea "gerrit heeft hier geen moer gedaan"
Zegt de persoon die werkelijk helemaal niets heeft gedaan daar.
quote:Op maandag 4 november 2019 20:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Blij dat er morgen één van weg gaat.
En hopen dat die andere dan ook een beetje indamt of beter nog, zelf ook naar huis gaat.quote:Op maandag 4 november 2019 20:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Blij dat er morgen één van weg gaat.
Die verwacht ik volgende week of die week erna.quote:Op maandag 4 november 2019 20:38 schreef Angelique61 het volgende:
Kan zomaar morgen een twist komen......
jullie hebben gisteren genomineerd, dat was jullie eerste keus, maar de stemming gaat over, en jullie moeten een tweede keus nominerenquote:Op maandag 4 november 2019 20:38 schreef Angelique61 het volgende:
Dat gaat toch ook gebeuren......het spel is al gespeeld.quote:Op maandag 4 november 2019 20:38 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
[..]
En hopen dat die andere dan ook een beetje indamt of beter nog, zelf ook naar huis gaat.
Maar hier welquote:Op maandag 4 november 2019 20:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is het ook, ik zou nooit op straat naar iemand schreeuwen hey vieze rooie
je kan wel zoveel willen................... die snap ik wel Sjampquote:Op maandag 4 november 2019 20:41 schreef sjampoeh het volgende:
shel zou er toch alles aan doen dat dree niet zou gaan, zei ze gisteren .......
De Febo en een twist!quote:Op maandag 4 november 2019 20:38 schreef Angelique61 het volgende:
mutequote:Op maandag 4 november 2019 20:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Zoveel saai, dom, nep gelul en nep gelach in de Yurt.
kloptquote:Op maandag 4 november 2019 20:42 schreef Dark het volgende:
[..]
De Febo en een twist!![]()
![]()
![]()
Grapjas, dat kunnen ze niet eens bedenken!![]()
Oh, kijk ons van de Febo eens net doen alsof we Expeditie Robinson zijn, we manipuleren ons het gebrek, maar we doen alsof we dat niet doen.....geen duivels eiland, geen twist, dat kunnen ze niet!![]()
Kan me meestal Wel beheersenquote:
Wil ik niet eens weten.quote:Op maandag 4 november 2019 20:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Zoveel saai, dom, nep gelul en nep gelach in de Yurt.
quote:Op maandag 4 november 2019 20:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Kan me meestal Wel beheersentoen Hiske nog met Chris was, was ze op haar ergst, nu vind ik haar vooral heel sneaky in eigen belang bezig.
Ik snap dat soms ook niet hoor...Wij zien misschien wat meer, dan hun meekrijgen?...quote:Op maandag 4 november 2019 20:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat had toch al lang moeten gebeuren? Net als Merel die ze allemaal haar slappe reet likken, ik snap er geen moer meer van eigenlijk, en dan dat volgen van de Messias, wat zijn dit voor mensen????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |