en hoe vaak heeft hij zelf eigenlijk gekookt?quote:Op maandag 4 november 2019 18:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Greet over ANdrea mbt koken
greet zat altijd als eerste..
roti vreten
sukkeltje
Nooit.quote:Op maandag 4 november 2019 18:03 schreef Verida het volgende:
[..]
en hoe vaak heeft hij zelf eigenlijk gekookt?
Die is niet dom.....die weet even genoeg.quote:Op maandag 4 november 2019 18:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dre; Ik ga straks lekker naar huis.
Die denkt dat zij gaat dus.
Tostie....quote:Op maandag 4 november 2019 18:03 schreef Verida het volgende:
[..]
en hoe vaak heeft hij zelf eigenlijk gekookt?
Denk ik ook.quote:Op maandag 4 november 2019 18:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is niet dom.....die weet even genoeg.
Nou nee hoor niet op het matje en ook niet onder druk......das een beetje overdreven.....quote:Op maandag 4 november 2019 18:03 schreef mazaru het volgende:
Lex moet op het matje komen bij Shelley. Die denkt Lex onder druk te zetten zodat ze die rat erin gaat houden.
Hoe dom kun je zijn???
quote:Op maandag 4 november 2019 18:06 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Is iedereen klaar met kijken?
FEBOOOOOO Het licht kan uit!
Die kan ook best liegen....wel met stotteren maar toch.....die gaat nog wel jankenquote:Op maandag 4 november 2019 18:06 schreef Schakeltopia het volgende:
lexy lult zich ook alle bochten in
quote:Op maandag 4 november 2019 18:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel aan het juichen en zingen.
Ik wil er niet aan voorbij gaan maar het plan is gelukt het plan is gelukt.
Vieze vuile valse verrotte straatwortel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze mag niet blij zijn dat hun plan is gelukt?quote:Op maandag 4 november 2019 18:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel aan het juichen en zingen.
Ik wil er niet aan voorbij gaan maar het plan is gelukt het plan is gelukt.
Vieze vuile valse verrotte straatwortel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echt hoor, ik kan mijn bloeddruk bij de bovenburen op gaan halen.quote:Op maandag 4 november 2019 18:08 schreef Alocanda het volgende:
[..]Ik denk dat er in de cos een bloeddruk tegen het plafond zit.
tuurlijk wel, maar daar mag je toch ook best van walgen?quote:Op maandag 4 november 2019 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze mag niet blij zijn dat hun plan is gelukt?
Eigenlijk vond ik dat Lex zich prima staande hield. Shel probeerde haar flink wat in de schoenen te schuiven.quote:Op maandag 4 november 2019 18:07 schreef Annelies1980 het volgende:
Shelley "ik hoop dat je bewust bent met waar je bent" uuuh...
Tokkies genieten ervan.quote:Op maandag 4 november 2019 18:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat is die Jessie toch 'n irritante tyfus gast
quote:Op maandag 4 november 2019 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik dat Lex zich prima staande hield. Shel probeerde haar flink wat in de schoenen te schuiven.
Op deze manier vind ik walgelijk.quote:Op maandag 4 november 2019 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat neemt niet weg dat het een Vieze vuile valse verrotte straatwortel isquote:Op maandag 4 november 2019 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2019 18:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat neemt niet weg dat het een Vieze vuile valse verrotte straatwortel is
Vals zijn heeft dan ook bijzonder weinig te maken met een plan dat werkt.quote:Op maandag 4 november 2019 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Op deze manier vind ik walgelijk.
En helemaal omdat ze continu loopt te ontkennen dat ze zo vals is.
Mijn mening.
Hoe denk je dat die ratten hadden gedaan als zij een werkend plannetje hadden gehad? 10 keer erger dan dat die anderen nu doen, daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.quote:Op maandag 4 november 2019 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Op deze manier vind ik walgelijk.
En helemaal omdat ze continu loopt te ontkennen dat ze zo vals is.
Mijn mening.
De manier waarop vind ik niet ok.quote:Op maandag 4 november 2019 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Vals zijn heeft dan ook bijzonder weinig te maken met een plan dat werkt.
op zijn ogen zelfsquote:
Ja en nu doet Merel het en daar mag ik wat van vinden.quote:Op maandag 4 november 2019 18:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die ratten hadden gedaan als zij een werkend plannetje hadden gehad? 10 keer erger dan dat die anderen nu doen, daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.
ik denk het, u zegt hetquote:Op maandag 4 november 2019 18:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat Paaseiland nog nagels heeft, die loopt de hele middag al te vijlen
het is gewoon zielig dat ze hier zo van genietquote:Op maandag 4 november 2019 18:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Meroll verder over andrea
profiteur. liegen
maris ; ja ja ja
meroll verder .. heerlijke avond heeft ze
allemaal gelukt e ff tokkeh dr over
geniet geniet
quote:Op maandag 4 november 2019 18:14 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon zielig dat ze hier zo van geniet
wat zal die straks enorm op haar bek gaan als er buiten niemand meer bang is voor haar.
en Andrea ? die staat dan lachend te draaien in de Escape
die had vandaag de poort al uit moeten lopen, maarja ze vertrouwde brandson.... weer wat geleerd zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 4 november 2019 18:15 schreef BloesBloes het volgende:
Als Shell slim is dan vertrekt ze ook gewoon, ma ja, slim zijn
Dat geloof ik nog wel. Maar ik denk dat er menig ander die nu heel zuur is wel heel erg gejuicht zouden hebben. En daar durf ik ook mijn handen voor in het vuur te steken.quote:Op maandag 4 november 2019 18:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja en nu doet Merel het en daar mag ik wat van vinden.
Van anderen had ik het ook niet ok gevonden. Daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.
die heeft de hele dag nog niet veel gezegd, net ook bij het stemmen niet, alleen haar stemmen geturfdquote:Op maandag 4 november 2019 18:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat Paaseiland nog nagels heeft, die loopt de hele middag al te vijlen
Dat dus.quote:Op maandag 4 november 2019 18:14 schreef Verida het volgende:
[..]
wat zal die straks enorm op haar bek gaan als er buiten niemand meer bang is voor haar.
Andrea vindt het volgens mij ook best om te gaan ivm haar nieuwe baan.quote:Op maandag 4 november 2019 18:14 schreef Verida het volgende:
[..]
daarom andrea komt er welquote:Op maandag 4 november 2019 18:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ow jaquote:Op maandag 4 november 2019 18:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Achter bij de regie, schelden en tieren dat zijn meester plan mislukt is.quote:Op maandag 4 november 2019 18:16 schreef juul. het volgende:
Waar is Brandonzijn wonden aan het likken?
dit hadden ze bij de febo niet vertelt natuurlijkquote:Op maandag 4 november 2019 18:16 schreef juul. het volgende:
Waar is Brandonzijn wonden aan het likken?
quote:Op maandag 4 november 2019 18:14 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2019 18:16 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Achter bij de regie, schelden en tieren dat zijn meester plan mislukt is.
Zou kunnen, hebben we nog niet kunnen zien.quote:Op maandag 4 november 2019 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geloof ik nog wel. Maar ik denk dat er menig ander die nu heel zuur is wel heel erg gejuicht zouden hebben. En daar durf ik ook mijn handen voor in het vuur te steken.
Mijn eten staat op het vuur, eerst even etenquote:Op maandag 4 november 2019 18:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zou kunnen, hebben we nog niet kunnen zien.
Zal ik maar een vuurtje gaan maken? Dan kunnen we onze handen op gaan warmen.
Zeker wel. Die dingen kunnen los van elkaar staan. Het valse maakt een plan vals en is het niet meer alleen een plan.quote:Op maandag 4 november 2019 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2019 18:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn eten staat op het vuur, eerst even eten
Ik speel nooit valsquote:Op maandag 4 november 2019 18:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Niet vals gaan spelen en je handen op een gaspitje vast op gaan warmen he?
quote:Op maandag 4 november 2019 18:19 schreef Mohitah het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd of Dre daadwerkelijk het terrein gaat moeten verlaten.
Ja. en....?quote:Op maandag 4 november 2019 18:20 schreef Appeltje het volgende:
Halverwege de stemmingen de streams aangezet, maar dit is toch wat verwacht werd?
Ja, maar onder de stemming moest Mylene stemmen en die gaf eentje aan Andrea dus team Jessie scheet peuken maar haar derde stem ging naar Jordy dus maakte het weer gelijk......quote:Op maandag 4 november 2019 18:20 schreef Appeltje het volgende:
Halverwege de stemmingen de streams aangezet, maar dit is toch wat verwacht werd?
ik ben blij voor jequote:Op maandag 4 november 2019 18:21 schreef mazaru het volgende:
Maarrrrr al met al... was dit een hele leuke stemming met een geweldige uitkomst!!
quote:Op maandag 4 november 2019 18:21 schreef mazaru het volgende:
Maarrrrr al met al... was dit een hele leuke stemming met een geweldige uitkomst!!
Ok, bedankt!quote:Op maandag 4 november 2019 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar onder de stemming moest Mylene stemmen en die gaf eentje aan Andrea dus team Jessie scheet peuken maar haar derde stem ging naar Jordy dus maakte het weer gelijk......
Ja ..je mag reuze trots zijn dat het plan heeft gewerktquote:Op maandag 4 november 2019 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 4 november 2019 18:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ach het valse groepje krijgt ze er allemaal toch wel 1 voor 1 uit.
Ik kan niet wachten tot de valse takken over zijn gebleven en op elkaar moeten gaan stemmen.
Dan kan het nog wel eens leuk gaan worden.
Doet ie zonder snor ook ....quote:Op maandag 4 november 2019 18:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
laat hem maar lekker voor lul lopen
Movember... die laat hij nog een paar weken staan.quote:
Ik had liever gezien dat die oranje pino vogel er es uit zou vliegen want die krijgt zo alleen maar een dikkere nek en zal gezien dat clubje in de meerderheid is het nog lang gaan volhouden.quote:Op maandag 4 november 2019 18:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik kan niet wachten tot de valse takken over zijn gebleven en op elkaar moeten gaan stemmen.
Euh Dreetje komt niet verder dan de enkels.quote:Op maandag 4 november 2019 18:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zal dreetje wel missen, wie moet er nu tegen de schenen schoppen van de mensjes
Positief stemmen, wie er mag blijvenquote:Op maandag 4 november 2019 18:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Morgen stemmen wie er weg moet neem ik aan?
Jammer voor ze dan gaan ze er buiten pas achter komen!quote:Op maandag 4 november 2019 18:25 schreef Angelique61 het volgende:
Snap niet dat niemand brandon gelooft met de uitspraken wat hij gedaan heeft over mariska...
ook goed, maar ze schopte tenminste af en toequote:Op maandag 4 november 2019 18:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Euh Dreetje komt niet verder dan de enkels.![]()
Ja en dat wordt een geweldige verrassing, nou, nou, nou wat een verrassing .......quote:Op maandag 4 november 2019 18:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
In de gevarenzone zitten nu dus drie personen, namelijk Mariska, Andrea en Jordie. Één van hen zal morgen Utopia moeten verlaten. Wie denk jij dat in het beloofde land zal blijven?quote:Op maandag 4 november 2019 18:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat ben ik zeker met je eens irritant dat dat verwende kreng haar zin krijgt.quote:Op maandag 4 november 2019 18:26 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat die oranje pino vogel er es uit zou vliegen want die krijgt zo alleen maar een dikkere nek en zal gezien dat clubje in de meerderheid is het nog lang gaan volhouden.
Ah ja Tnx.quote:Op maandag 4 november 2019 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Positief stemmen, wie er mag blijven
Haha ja dat wel.quote:Op maandag 4 november 2019 18:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ook goed, maar ze schopte tenminste af en toe
quote:Op maandag 4 november 2019 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Positief stemmen, wie er mag blijven
Het is een spel, wat is er dan zo dramatisch aan als een plan werktquote:Op maandag 4 november 2019 18:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ..je mag reuze trots zijn dat het plan heeft gewerkt
Ja dat Mariska weggaat weten we allemaal.quote:Op maandag 4 november 2019 18:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja en dat wordt een geweldige verrassing, nou, nou, nou wat een verrassing .......
Lol ja dat weet ik, heb ik nog een schema van ingevuld.quote:Op maandag 4 november 2019 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de gevarenzone zitten nu dus drie personen, namelijk Mariska, Andrea en Jordie. Één van hen zal morgen Utopia moeten verlaten. Wie denk jij dat in het beloofde land zal blijven?
Helemaal niets als dat andere plan had gewerktquote:Op maandag 4 november 2019 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een spel, wat is er dan zo dramatisch aan als een plan werkt
Ik vermoed rond 12 uur morgenquote:Op maandag 4 november 2019 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah ja Tnx.
Weet je ook hoe laat ongeveer?
Walrussnorquote:Op maandag 4 november 2019 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Movember... die laat hij nog een paar weken staan.
Dat is volgens mij positief stemmenquote:Op maandag 4 november 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit staat er op de krant
In de gevarenzone zitten nu dus drie personen, namelijk Mariska, Andrea en Jordie. Één van hen zal morgen Utopia moeten verlaten. Wie denk jij dat in het beloofde land zal blijven?
Nee er staat toch wie het beloofde land moet verlaten..quote:Op maandag 4 november 2019 18:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij positief stemmen
KansParels zijn utquote:Op maandag 4 november 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit staat er op de krant
Van mij mag Maris wel weg of Jorquote:Op maandag 4 november 2019 18:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
KansParels zijn ut
beloofde land .omg
Ik sws nietquote:Op maandag 4 november 2019 18:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah ik hoop dat ik dat ga redden.
Laten we het hopen, maar zo spannend zal het allemaal niet zijn vrees ik. Andrea en Mariska op de schopstoel?quote:Op maandag 4 november 2019 18:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Klopt, want ze moeten morgen strootjes trekken en laat nou Maris het kortste strootje trekken, zo jammer voor d'r, aaaaaaahquote:Op maandag 4 november 2019 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat Mariska weggaat weten we allemaal.
Welkom Eduard, maar uit de lurkstand gekomen?quote:Op maandag 4 november 2019 18:29 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Als de rat naar huis is danst team zuur op de tafel![]()
Dreetje lacht t laatst, mag immers op vrijdagmiddag het muzikaal intermezzo verzorgen in bejaardenthuis de laatste ontsnaping
en jorrie ookquote:Op maandag 4 november 2019 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar zo spannend zal het allemaal niet zijn vrees ik. Andrea en Mariska op de schopstoel?
En Jordi.quote:Op maandag 4 november 2019 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar zo spannend zal het allemaal niet zijn vrees ik. Andrea en Mariska op de schopstoel?
Andrea naar huis? Waar kan ik tekenen?quote:Op maandag 4 november 2019 18:32 schreef Dotteke het volgende:
Gggrrrr Het is een viezerik van u Jesse dus gelukt om twee van de ander op de bank te krijgen het lukt Ha ha altijd wat die kant wil het nooit eens een keer iets de andere kant op nou het is wel duidelijk dat Mariska niet naar huis gaat Jordi blijft en Andrea mag vertrekken allemaal weer zo duidelijk dat is geen zak meer aan zo. Altijd alles gaat zoals de andere kant wil die 55
Er gaan er drie achter die rat staan. Ik denk 2 achter Jordie en de rest achter Mariskaquote:Op maandag 4 november 2019 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy best kans heeft. Dreetje krijgt sowieso 1 positieve stem van Shelley maar Jordy??quote:Op maandag 4 november 2019 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van mij mag Maris wel weg of Jor
Misschien hadden de anderen dan beter moeten anticiperen.quote:Op maandag 4 november 2019 18:32 schreef Dotteke het volgende:
Gggrrrr Het is een viezerik van u Jesse dus gelukt om twee van de ander op de bank te krijgen het lukt Ha ha altijd wat die kant wil het nooit eens een keer iets de andere kant op nou het is wel duidelijk dat Mariska niet naar huis gaat Jordi blijft en Andrea mag vertrekken allemaal weer zo duidelijk dat is geen zak meer aan zo. Altijd alles gaat zoals de andere kant wil die 55
Dan lees je niet goedquote:Op maandag 4 november 2019 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee er staat toch wie het beloofde land moet verlaten..Of is t dan degen met de minste stemmen
Joh allebei de kampen hebben het afgesproken hoe ze zouden gaan stemmen. Laat Jessie nu net iets slimmer zijn dan die anderen.quote:Op maandag 4 november 2019 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens irritant dat dat verwende kreng haar zin krijgt.. ik had ook liever veel stemmen op haar of Jessie gehad, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
quote:Op maandag 4 november 2019 18:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En Jordi.
Hier heb je em compleet.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2019 18:33 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Welkom Eduard, maar uit de lurkstand gekomen?
REGIE !!!quote:Op maandag 4 november 2019 18:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Klopt, want ze moeten morgen strootjes trekken en laat nou Maris het kortste strootje trekken, zo jammer voor d'r, aaaaaaah
Welke 3 dan? Een Shell en ?quote:Op maandag 4 november 2019 18:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er gaan er drie achter die rat staan. Ik denk 2 achter Jordie en de rest achter Mariska
Heb ik iets gemist? Stemmingen al geweest??quote:Op maandag 4 november 2019 18:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En Jordi.
Hier heb je em compleet.
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op maandag 4 november 2019 18:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou, nou, dat was kneiter spannend .....![]()
[ afbeelding ]
Nominaties - 4 november 2019.
x7nkzd6
nooit begrepen idd.volgzaam naar jessquote:Op maandag 4 november 2019 18:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoopt dat shell morgen na vertrek van Dre dr 24uhr aanvraagt
weg uit het theater
jessie winnen .. binnekomen halverwege programma met boot
merel laten zuigen
en alle schaapjes volgen
sukkels
Inderdaad, het dubbele moraal. Omdat het plan van Brandon en co is mislukt deugen die anderen niet terwijl die precies hetzelfde deden als het groepje van brandonquote:Op maandag 4 november 2019 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal niets als dat andere plan had gewerkt
Ja ik miste de eerste paar ook, gelukkig waren er cossers die het getikt hadden.quote:Op maandag 4 november 2019 18:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Stemmingen al geweest??
Oh nee.... de drie haalt ze niet eens. Brndn zal wel achter Jordy gaan staan en Jordy mag niet stemmenquote:
quote:Op maandag 4 november 2019 18:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eenoog in het land der blindenquote:Op maandag 4 november 2019 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh allebei de kampen hebben het afgesproken hoe ze zouden gaan stemmen. Laat Jessie nu net iets slimmer zijn dan die anderen.
En waar komt dat nu door, omdat die brandon aanhang gewoon geen goede tactieken kunnen verzinnen.quote:Op maandag 4 november 2019 18:32 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2019 18:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad, het dubbele moraal. Omdat het plan van Brandon en co is mislukt deugen die anderen niet terwijl die precies hetzelfde deden als het groepje van brandon
Meen je niet...Ben ik de huishouding even aan het doen en poef is er gestemdquote:Op maandag 4 november 2019 18:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja ik miste de eerste paar ook, gelukkig waren er cossers die het getikt hadden.
Jordi zei net dat hij op Mariska gaat stemmen.quote:Op maandag 4 november 2019 18:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh nee.... de drie haalt ze niet eens. Brndn zal wel achter Jordy gaan staan en Jordy mag niet stemmen
Kun je mij dan niet even appen...Kijkt boosquote:
Nee dat dacht ik dus ook. Denk alleen een Shelquote:Op maandag 4 november 2019 18:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh nee.... de drie haalt ze niet eens. Brndn zal wel achter Jordy gaan staan en Jordy mag niet stemmen
Niet nieuw, kloon.quote:Op maandag 4 november 2019 18:37 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Vandaag ingeschreven, dus nieuwe user
Ik had hetzelfde.quote:Op maandag 4 november 2019 18:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meen je niet...Ben ik de huishouding even aan het doen en poef is er gestemd
Krijg ook geen meldingen meer via de app binnen. Eerst welquote:Op maandag 4 november 2019 18:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde.
Vind het waardeloos zo vlak van te voren iedere keer.
Ik viel er ook halverwege in, volgende keer midden in de nacht stemmen?quote:Op maandag 4 november 2019 18:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meen je niet...Ben ik de huishouding even aan het doen en poef is er gestemd
* kruipt achter de bankquote:Op maandag 4 november 2019 18:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je mij dan niet even appen...Kijkt boos
Jessies leugendetector slaat op tiltquote:Op maandag 4 november 2019 18:38 schreef Schakeltopia het volgende:
jessie is niet onder indruk van het verhaal zo lijkt het
Uurtje geleden we hebben nog iemand naar je toe gestuurd om je te waarschuwen, maar je vrouw zei dat je afwasdienst had, jammer hoorquote:Op maandag 4 november 2019 18:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een aantal kreeg wel een melding las ik.quote:Op maandag 4 november 2019 18:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Krijg ook geen meldingen meer via de app binnen. Eerst wel
Ik heb nu beeld dat 2.0 met een schort voor aan het afwassen is.quote:Op maandag 4 november 2019 18:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Uurtje geleden we hebben nog iemand naar je toe gestuurd om je te waarschuwen, maar je vrouw zei dat je afwasdienst had, jammer hoor
Vrouwen ook, zal haar vanavond eens even onder handen nemen....quote:Op maandag 4 november 2019 18:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Uurtje geleden we hebben nog iemand naar je toe gestuurd om je te waarschuwen, maar je vrouw zei dat je afwasdienst had, jammer hoor
Kreeg hem altijd via mijn telquote:Op maandag 4 november 2019 18:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een aantal kreeg wel een melding las ik.
Ik sowieso niet, op PC krijg je geen melding.
Volgens mij hebben Jordy en Mylene nog steeds niet door dat ze morgen met een minder moeten stemmen.....quote:Op maandag 4 november 2019 18:37 schreef Alocanda het volgende:
Mylene valt me zo tegen met haar stemmen weggooien. De joker!!
Waar staat dat? Ze deugen niet, maar wie zegt dat dat het gevolg is van een gelukt plan. Of is dat omdat Mazaru het zegt, die strijd namelijk al dagen zo niet weken te windmolensquote:Op maandag 4 november 2019 18:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad, het dubbele moraal. Omdat het plan van Brandon en co is mislukt deugen die anderen niet terwijl die precies hetzelfde deden als het groepje van brandon
Net als Jessie doen, Kop onder de dekens duwen en zuige maarquote:Op maandag 4 november 2019 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen ook, zal haar vanavond eens even onder handen nemen....
De volgende stemming denk ik dat hij bedoelt,quote:Op maandag 4 november 2019 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jordi zei net dat hij op Mariska gaat stemmen.
Ah, dat is toch wat anders dan dat Jessie zo slim is .........quote:Op maandag 4 november 2019 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En waar komt dat nu door, omdat die brandon aanhang gewoon geen goede tactieken kunnen verzinnen.
Dat kan ook nog.quote:Op maandag 4 november 2019 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
De volgende stemming denk ik dat hij bedoelt,
Waarschijnlijk weer zo'n vraag waar je geen antwoord op MAG en KAN geven.quote:Op maandag 4 november 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit staat er op de krant
Wil je mij niet met Jessie vergelijken...Klappen hebben ofsow...Je weet toch..quote:Op maandag 4 november 2019 18:41 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Net als Jessie doen, Kop onder de dekens duwen en zuige maar
Ik las electrische stoel...quote:Op maandag 4 november 2019 18:42 schreef Soury het volgende:
Franny wil een electrishe vijl. Jesus muts
quote:Op maandag 4 november 2019 18:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wil je mij niet met Jessie vergelijken...Klappen hebben ofsow...Je weet toch..
Ja maar die is niet om haar nagels te vijlen hoor ....quote:Op maandag 4 november 2019 18:42 schreef Soury het volgende:
Franny wil een electrishe vijl. Jesus muts
quote:Op maandag 4 november 2019 18:44 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja maar die is niet om haar nagels te vijlen hoor ....
Hihi wat grappigquote:
Jordie kan niet stemmen tochquote:Op maandag 4 november 2019 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jordi zei net dat hij op Mariska gaat stemmen.
quote:Op maandag 4 november 2019 18:45 schreef zodeju het volgende:
Morgen een zwarte brief....diegene die morgen naar huis toe moet mag nog eentje van de bank meenemen......
vies wijf bleghquote:Op maandag 4 november 2019 18:46 schreef Soury het volgende:
Mariska weer "Die mensen kennen me niet" Jawel hoor
Liever gewoon wie dan ook, dan mag je vrezen voor Jessie of Gerritquote:Op maandag 4 november 2019 18:45 schreef zodeju het volgende:
Morgen een zwarte brief....diegene die morgen naar huis toe moet mag nog eentje van de bank meenemen......
Daar troost ik me dan maar mee met die gedachten. Dat ze dan elkaar gaan backstabbenquote:Op maandag 4 november 2019 18:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ja, kan ook nog maar ben al tevreden met eentje van de bank....dan weet ik wel wie Andrea kiest.....quote:Op maandag 4 november 2019 18:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Liever gewoon wie dan ook, dan mag je vrezen voor Jessie of Gerrit
En ze was zo boos op Merel.. nou lekker geloofwaardigquote:Op maandag 4 november 2019 18:37 schreef Alocanda het volgende:
Mylene valt me zo tegen met haar stemmen weggooien. De joker!!
Gaan we weer persoonlijk worden? Niet doen ventje.quote:Op maandag 4 november 2019 18:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ze deugen niet, maar wie zegt dat dat het gevolg is van een gelukt plan. Of is dat omdat Mazaru het zegt, die strijd namelijk al dagen zo niet weken te windmolens
vraag me af hoe ze dat gaan doen met 3 amulettendingen.quote:Op maandag 4 november 2019 18:48 schreef mcspicy het volgende:
Mooi die Mariska naar huis.Ze had haar afscheidscadeau al gehad?
Die gaat niet.quote:Op maandag 4 november 2019 18:48 schreef mcspicy het volgende:
Dre gaat.quote:Op maandag 4 november 2019 18:48 schreef mcspicy het volgende:
Niets is wat je denkt. Mylene is een tikkie slimmerquote:Op maandag 4 november 2019 18:51 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
En ze was zo boos op Merel.. nou lekker geloofwaardig
Zou het een stunt vinden als ze wel gaatquote:Op maandag 4 november 2019 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gaat niet.
Voor vrijdag nog een fotoschiet geregeld.
Op een gegeven moment zal dat wel moeten. Maar dan is ze al weg.quote:Op maandag 4 november 2019 18:52 schreef Angelique61 het volgende:
Lach mn ballen uit mn broek als ariska op het end gaat stemmen op Merel of jessie...
Op de kamper stylequote:Op maandag 4 november 2019 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen ook, zal haar vanavond eens even onder handen nemen....
En de FEBO heeft waar een vinger in de pap?quote:Op maandag 4 november 2019 18:54 schreef Labradoodle het volgende:
👏👏 aplaue voor de FEBO weer een stemming verpest in voordeel van hun winnaar utopia2. Die verschrikkelijke groep krijgt geen ene tegenslag . Het is al erg genoeg dat in een tv progamma groepen en veel haat is.
Bizar, Shelley is dan streetwiser dan Jordyquote:Op maandag 4 november 2019 18:53 schreef juul. het volgende:
Jordy snapt het nog steeds niet,Sjel wel
waardeloos dit... kom nou eens met een twist feboquote:Op maandag 4 november 2019 18:54 schreef Labradoodle het volgende:
👏👏 aplaue voor de FEBO weer een stemming verpest in voordeel van hun winnaar utopia2. Die verschrikkelijke groep krijgt geen ene tegenslag . Het is al erg genoeg dat in een tv progamma groepen en veel haat is.
Wat een onzin. Shelly is gewoon dom.quote:Op maandag 4 november 2019 18:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Bizar, Shelley is dan streetwiser dan Jordy
Dat wordt steeds meer duidelijk en ze verbergen het niet eens meer.quote:Op maandag 4 november 2019 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
En de FEBO heeft waar een vinger in de pap?
En die gasten daar zijn een stel poppetjes aan een touwtje? Laat maarquote:Op maandag 4 november 2019 18:55 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat wordt steeds meer duidelijk en ze verbergen het niet eens meer.
Nee hoor, heel koel vertelde ze het aan Jessie.....en begreep gelijk het hele plaatje.....quote:Op maandag 4 november 2019 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een onzin. Shelly is gewoon dom.
lex is zelfs dommerquote:Op maandag 4 november 2019 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een onzin. Shelly is gewoon dom.
Dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 4 november 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
En die gasten daar zijn een stel poppetjes aan een touwtje? Laat maar
Ach schei uit dat domme mokkel.quote:Op maandag 4 november 2019 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor, heel koel vertelde ze het aan Jessie.....en begreep gelijk het hele plaatje.....
Mylene en Jordie plus Lex hebben het nog steeds niet door.
ze wil laten zien dat ze niet bij een groepje hoort, maar ondertussen smult ervanquote:Op maandag 4 november 2019 18:57 schreef Mohitah het volgende:
Trouwens heeft niemand daar Hiske nog niet door? Ze zei steeds dat Mylene geen stemmen van haar kreeg want ze was daar nog niet klaar bla die bla en nu ineens gunt ze het haar wel om naar huis te gaan?? Is het niet gewoon omdat ze weer overal tussen uit wil sneaken?
Ja, dat had ze ook tegen team Jessie gezegd dat ze voor haar gevoel dat nog moest doen voor de rest gaat ze met dat stel mee spelen.quote:Op maandag 4 november 2019 18:57 schreef Mohitah het volgende:
Trouwens heeft niemand daar Hiske nog niet door? Ze zei steeds dat Mylene geen stemmen van haar kreeg want ze was daar nog niet klaar bla die bla en nu ineens gunt ze het haar wel om naar huis te gaan?? Is het niet gewoon omdat ze weer overal tussen uit wil sneaken?
Precies. Gisteravond zei ze nog "ja" op de vraag van Jessie of ze evt. op Andrea zou stemmen.quote:Op maandag 4 november 2019 18:57 schreef Mohitah het volgende:
Het ene plan was gewoon slimmer dan het andere. Kun je de febo erbijhalen als excuus...quote:Op maandag 4 november 2019 18:55 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat wordt steeds meer duidelijk en ze verbergen het niet eens meer.
Huh hoorde Mariska zeggen dat Myl zei op haar positief te stemmen?quote:Op maandag 4 november 2019 18:58 schreef Koos1958 het volgende:
Net zegt die andrea van de stemmen tussen hun verdelen, jordy zegt mylene gaat ook op mij. En dan zegt andrea oke ik wil naar huis
was al duidelijk toen Jessie met zijn boot binnenkwamquote:Op maandag 4 november 2019 18:54 schreef Labradoodle het volgende:
Ze heeft een leuk vooruitzicht en gaat naar familie terug weg uit die corrupte Utopia FEBO bende.quote:
Ja, dat zal wel.....maar Jessie die vond dat Mariska mocht kiezen is toch ervan af gestapt door Shell haar woorden....en toen ze begon over weet je nog bij het rokershok, of wil je niet meer aan herinnerd worden. Jessie zegt ik ben een beetje vergeetachtig.....quote:
Dat zou me niks verbazenquote:Op maandag 4 november 2019 19:00 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Huh hoorde Mariska zeggen dat Myl zei op haar positief te stemmen?
aanraderquote:Op maandag 4 november 2019 18:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was wel een aardige fittie, vlak na de nominaties .....![]()
[ afbeelding ]
Aanvaring Alexandra en Andrea.
x7nl1bl
Als ze vrij zouden stemmen zonder bemoeienis FEBO zaten zeker de 2 boot slapers op de bank.quote:Op maandag 4 november 2019 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ene plan was gewoon slimmer dan het andere. Kun je de febo erbijhalen als excuus...
Ja, dat het weer gelukt is ....maar totaal niet dat ze naar huis gaat.quote:Op maandag 4 november 2019 19:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou die reageerde nogal zuur hoor.
quote:Op maandag 4 november 2019 18:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was wel een aardige fittie, vlak na de nominaties .....![]()
[ afbeelding ]
Aanvaring Alexandra en Andrea.
x7nl1bl
Dat kun je niet als waarheid verkondigen.quote:Op maandag 4 november 2019 19:04 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Als ze vrij zouden stemmen zonder bemoeienis FEBO zaten zeker de 2 boot slapers op de bank.
En nog steeds.quote:Op maandag 4 november 2019 19:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou die reageerde nogal zuur hoor.
Dank je. Ben ook heel benieuwd of Jessie al een gesprek met Maris heeft gehad.quote:Op maandag 4 november 2019 18:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou, nou, dat was kneiter spannend .....![]()
[ afbeelding ]
Nominaties - 4 november 2019.
x7nkzd6
Ja, en zeggen dat ze haar geloven....(liegen dus nog net zo hard)quote:Op maandag 4 november 2019 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Ben ook heel benieuwd of Jessie al een gesprek met Maris heeft gehad.
Klopt maar je merkt en hoort toch op de streams hoe ze over die 2 praten.quote:Op maandag 4 november 2019 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kun je niet als waarheid verkondigen.
Uitgeput van het overal tussen door glibberen de FEBO slang.quote:Op maandag 4 november 2019 19:08 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
19.00 uur en die paardenkop ligt alweer op bed![]()
[ afbeelding ]
Er lijken ook nog zwarte vullingen in dat Salinero gebit te zitten, heel apart!quote:Op maandag 4 november 2019 19:08 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
19.00 uur en die paardenkop ligt alweer op bed![]()
[ afbeelding ]
Is het niet super toevallig dat Mylene op alle drie de bankzitters stemt......quote:Op maandag 4 november 2019 19:04 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Als ze vrij zouden stemmen zonder bemoeienis FEBO zaten zeker de 2 boot slapers op de bank.
Nu blijft het iedere week hetzelfde als het zo blijft. Dan blijft het achterbakse stel over.quote:Op maandag 4 november 2019 19:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het niet super toevallig dat Mylene op alle drie de bankzitters stemt......
Het is natuurlijk zo dat het anders ieder groepje even veel stemmen zou hebben dus dat werd dan keer op keer uitgesteld omdat het gelijk spel zou worden net zolang er een team switch.
Shelley heeft hier in gelijk als die Mylène de kans had hing ze om Gerrit zijn nek .quote:Op maandag 4 november 2019 19:13 schreef Maria44 het volgende:
Shel zegt: she's in love with Gerrit en ze is alleen maar met Jens gegaan om hem jaloers te maken.
Shel ziet het wel goed.
Shell ziet dat prima.quote:Op maandag 4 november 2019 19:13 schreef Maria44 het volgende:
Shel zegt: she's in love with Gerrit en ze is alleen maar met Jens gegaan om hem jaloers te maken.
Shel ziet het wel goed.
quote:Op maandag 4 november 2019 19:14 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Shelley heeft hier in gelijk als die Mylène de kans had hing ze om Gerrit zijn nek .
En wat zegt dat dan ?? Wat een dom argumentquote:Op maandag 4 november 2019 19:07 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Klopt maar je merkt en hoort toch op de streams hoe ze over die 2 praten.
Het heeft helemaal niets met slim te maken, maar domweg met het aantal mensen per groep. En je personeel goed instrueren.quote:Op maandag 4 november 2019 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ene plan was gewoon slimmer dan het andere. Kun je de febo erbijhalen als excuus...
Maar ze heeft niet door dat er vergif uit zijn bek komt zelfs richting Jens was dat tijdens stemming. Daarom is nu duidelijk dat ze graag die Gerrit in haar huisje zou hebben.quote:Op maandag 4 november 2019 19:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Shell ziet dat prima.
Mylene denkt echt dat de zon uit Gerrit zijn aars schijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |