Wanneer komt het?
Op zaterdag avond van 21.15 tot 22.30 uur. Ongeveer. En de uitslag komt rond 23.30
Doe mij Vanessa er maar uit.
edit: Of die Kapso-Daniel L.
Juliette: viel tegen. Ze zong wel goed, maar stond er zo stijf bij. En alweer zo jankerig.
Alexander: liedje was mooi gekozen en natuurlijk pluspunten voor het Duits!!!! Maar z'n stem vind ik toch beter binnen een groep passen.
Daniel L: hij zag er mooi uit, pak stond echt goed en hij leek erg op Aladdin. Hij zingt ook wel aardig, maar ik blijf 'em de overwinning niet gunnen. En dan nog in de Bravo staan
Vanessa: volgens mij schrok d'r moeder d'r eigen de pleures Slim gedaan, volgens mij heeft ze mannelijk Duitsland nu in d'r zak zitten, maar het paste totaaaaaaaaaaaaaal niet bij d'r
Nicole: zong goed! Vond het echt mooi gedaan!
Gracia: ik had na Daniel K. de televisie uitgezet. Was vergeten dat Gracia nog moest komen, dus helaas niet gezien...
quote:Ik denk als interview of poster.
Op zaterdag 11 januari 2003 22:45 schreef _ReiN_22_ het volgende:
Hoe stond Daniel eigenlijk in de Bravo? Op de naaktposeerpagina? Of als interview ofzo?
quote:Even matig eigenlijk...
Op zaterdag 11 januari 2003 23:54 schreef SunChaser het volgende:
Vinden jullie nou ook het niveau van de Duitsers beter dan van de Nederlanders?
quote:Dat meen je echt niet?!!!!!!!!!!
Op zondag 12 januari 2003 00:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Daniel L(opes).
quote:Jawel
Op zondag 12 januari 2003 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
Dat meen je echt niet?!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ik ga voor
Op zondag 12 januari 2003 01:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn favorieten:
1. Juliette
2. Gracia
3. Daniel K.
4. Nicole
5. Vanessa
6. Alexander
Maar t t/m 4 zijn erg van de betreffende uitzending afhankelijk.
Maar heeft Daniel Lopes slecht gezongen dan gister, wwant ik kan het me echt niet voorstellen namelijk!
Hoop inderdaad dat Vanessa er volgende week uitgaat.
Mijn favorieten: Juliette en Gracia.
quote:Hij kan op zich best mooi zingen hoor, alleen die stem is zo verschrikkelijk gaar.
[b]Op zondag 12 januari 2003 12:58 schreef Minnie_ het Die Daniel K. is weer typisch zo'n voorbeeld van een hype, want mensen bellen echt niet omdat hij zo goed kan zingen, hoor..
quote:Klopt.
Op zondag 12 januari 2003 13:21 schreef ChrisJX het volgende:
Verleden week zong hij een paar stukjes wat zwaarder, dus zonder die stem en dat klonk heel mooi!
quote:Vind ik ook.
Op zondag 12 januari 2003 13:23 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Klopt.
Ik vind het wel fijn dat de stukjes liedje die ze nu zingen steeds langer worden. Het was eerst zo kort. Dat is in Nederland nu ook, da's jammer.
Ik vind Nektarios eik steeds grappiger worden, op die tribune.
quote:
Op zondag 12 januari 2003 13:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Vanessa al weken slecht. Ik snap niet dat zij er nog in zit. Echt heel stom.
Ik steun Daniel trouwens, was het al opgevallen?
quote:Ik heb L. niet helemaal gezien, maar mijn zusje zei dat ze nergens had gehoord dat hij z'n tekst was kwijtgeraakt
Op zondag 12 januari 2003 13:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond Daniel L ook niet zo slecht hoor, gister, maar als je moet kiezen tussen de 2 Daniels dan is de keuze snel gemaakt.
quote:Ik vond Alexander juist beter dan normaal vanavond!
Op zondag 12 januari 2003 13:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
ja, hij zong een beetje raar. Maar Alexander klonk in mijn oren heel vals. Kan ook zijn dat het Duits is en dat dat dan zo moet, maar ik was niet lyrisch.
quote:Dat van die tekst was me ook niet opgevallen eigenlijk maargoed
Op zondag 12 januari 2003 13:41 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ik heb L. niet helemaal gezien, maar mijn zusje zei dat ze nergens had gehoord dat hij z'n tekst was kwijtgeraakt
Maar idd, K'tje is een stuk beter
Wat zou Küblböck eik betekenen?
quote:Ja, hallo! Dat kan ik zelf ook bedenken!!! Ik vraag het niet voor niets
Op zondag 12 januari 2003 14:13 schreef _ReiN_22_ het volgende:Kübelböck betekent nix, jah Kübel is emmer, maar böck ... Er zijn veel zuid-duitse/oostenrijkse namen die op böck eindigen, zonder umlaut is het gewoon bok, maargoed
Waar ligt Korneuburg nou weer?
quote:In het Beiers of ook wel in Oostenrijkse dialecten verdwijnt die e, dus dan is het alsnog gewoon een Kübel. Trouwens, in die dialecten verdwijnt wel meer dan alleen een e.
Op zondag 12 januari 2003 14:16 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ja, hallo! Dat kan ik zelf ook bedenken!!! Ik vraag het niet voor niets
Bovendien is het niet Kuebel, maar Kuebl, zonder e!
Waar ligt Korneuburg nou weer?
Korneuburg ligt euhm 10 km ofzo ten noorden van Wenen... Daar praten ze dus ook een dialect waar ze alles inslikken...
edit:
On-topic: Ben op zich wel blij dat die arrogante bal weg is. Nu Vanessa nog
quote:Wat leuk! Ik ga volgend jaar misschien in Wenen studeren, is het leuk daar?
Op zondag 12 januari 2003 14:19 schreef _ReiN_22_ het volgende:[..]
Korneuburg ligt euhm 10 km ofzo ten noorden van Wenen... Daar praten ze dus ook een dialect waar ze alles inslikken...
quote:Precies!!!
edit:
On-topic: Ben op zich wel blij dat die arrogante bal weg is. Nu Vanessa nog
quote:Ja, maar ik denk ik vraag gelijk ff.
Op zondag 12 januari 2003 14:29 schreef _ReiN_22_ het volgende:
Wenen is wel leuk, maar ik kom er niet vaak eigenlijk, gek genoeg, maar dit is misschien meer een topic voor in een ander forum
quote:Wat leuk
Op zondag 12 januari 2003 18:23 schreef _ReiN_22_ het volgende:
Ik woon/werk hier, en waarom? Zomaar, omdat ik er zin in had eigenlijk
En omdat m'n mamma hier vandaan komt was het wat makkelijker
quote:Zoals ik al eerde schreef vind ik de Duitse kandidaten bedroevend slecht. Er kan er geen loepzuiver zingen. In Nederland zijn negen finalisten (iedereen behalve Joel) veel beter dan de beste Duitse kandidaat!
Op zaterdag 11 januari 2003 23:54 schreef SunChaser het volgende:
Vinden jullie nou ook het niveau van de Duitsers beter dan van de Nederlanders?
quote:Ik denk dat ze alletwee wel goed zijn hoor. De Duitse worden steeds beter en op dit moment vind ik de Nederlandse nog maar een zooitje bij elkaar, maar dat komt nog wel...
Op maandag 13 januari 2003 10:12 schreef Elbutre het volgende:[..]
Zoals ik al eerde schreef vind ik de Duitse kandidaten bedroevend slecht. Er kan er geen loepzuiver zingen. In Nederland zijn negen finalisten (iedereen behalve Joel) veel beter dan de beste Duitse kandidaat!
quote:Zegt mijn ondertitel u niet genoeg?
Op maandag 13 januari 2003 15:54 schreef kloothommel het volgende:
zijn dat duitsers GATVERDAMME daar kijk je toch niet naar!!!!
quote:Wat doen ze met elkaar?
Op maandag 13 januari 2003 16:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Juliette en Daniel L. doen het trouwens met elkaar.
quote:Wat denk je? Sex natuurlijk! Ze hebben een relatie.
Op maandag 13 januari 2003 16:25 schreef ChrisJX het volgende:
Wat doen ze met elkaar?
quote:Volgens mij heb je dat verkeerd verstaan. Zeiden ze niet 6?
Op maandag 13 januari 2003 16:31 schreef Tom_Tom- het volgende:Wat denk je? Sex natuurlijk! Ze hebben een relatie.
quote:Is er een Charlotte 1 dan?
Op dinsdag 14 januari 2003 09:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer dat Charlotte 2 niet meer in Idols zit (voor Jim), hadden ze ook lekker kunnen janken.
quote:Ja, die was veel beter, maar we zijn nu hopeloos offtopic
Op dinsdag 14 januari 2003 09:55 schreef ChrisJX het volgende:
Is er een Charlotte 1 dan?
quote:Jij begon!
Op dinsdag 14 januari 2003 09:58 schreef Tom_Tom- het volgende:Ja, die was veel beter, maar we zijn nu hopeloos offtopic
.
En ze lopen weer vreselijk uit. Zijn er pas 2 geweest.
quote:Dus had ik toch gelijk... sommige mensen kunnen erg verwijfd zijn, maar ze zijn toch hetero.
Op dinsdag 14 januari 2003 09:46 schreef ChrisJX het volgende:
Mijn zusje zei ook al: hij had een vriendin
Sppppppannend hoor! Bild roelt
quote:Inderdaad! Ik vind Tooske het allemaal zooooo nep doen! Ze zijn in Duitsland echt veel gezelliger en het komt echt veel echter en leuker over
Op zaterdag 18 januari 2003 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het programma opzich veel leuker in Duitsland. Lekkere interactie tussen het pittige setje Michelle en Carsten. De jury is lekker en gaat gewoon geweldig om met het publiek. Er wordt gezellig gebabbeld en het komt gewoon echt over, dat vind ik in Nederland niet. Het lijkt zo nepjes. Maar in Duitsland is het gewoon 1 grote dolle boel. Dat maakt DSDS zo leuk.
Ik durfde er gewoon niet op te hopen, maar Daniel deed 99 Luftballons!!!!!!!
Weliswaar minder dan vorige keren, maar hij is gewoon super!
Vanessa moet d'r uit. Stom wijf, kan niet zingen en stomme tattoo...
Gracia vind ik trouwens ook erg goed!
Maar wie was die gozer op de tribune nou? Die kale, die ze bij Juliette lieten zien?
Ik moet echt ff de Bild hebben geloof ik.
Ik heb in de pauze van Idols wel Juliette zien zingen!
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop zo dat Vanessa eruit gaat! Ik heb het niet gezien, maar heb een beetje een hekel aan dat kind met der neplach!
quote:Vanessa!!!!
Op zaterdag 18 januari 2003 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie zeggen wie eruit gaat vanavond?
Ik heb nu die -Olm opstaan, ik zal het wel ffkes posten als het begint en wie wint.
quote:Goed! Ik vond het echt beter dan de andere keren!
Op zaterdag 18 januari 2003 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben benieuwd.. Ik hoop eenvoor Vanessa. Hoe was Alexander eigenlijk?
Na de reclame begint het.
't Viel me net op: verleden week kwam Nektarios constant in beeld, ik heb Daniel niet gezien!
En Semtex, het thema was vandaag De Jaren 80. Vandaar.
Ze vragen nu geld op de DSDS-site voor het bekijken van de filmpjes
Die site was mijn enige bron om de optredens te volgen..
Wat moet ik nu ?
quote:Dat begreep ik er ook wel uit ja, maar dan nog vond ik hoe de kandidaten gestyled waren erbarmelijk. Vooral dat blauwe jasje van die ene jongen, die hadden ze gewoon regelrecht uit de kast van Rudi Carell getrokken.
Op zondag 19 januari 2003 01:08 schreef SunChaser het volgende:
En Semtex, het thema was vandaag De Jaren 80. Vandaar.
quote:En ook op Kazaa lijkt niks te vinden te zijn...
Op zondag 19 januari 2003 02:42 schreef Magics het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Die site was mijn enige bron om de optredens te volgen..Wat moet ik nu ?
En ik snap niet dat Vanessa () meer stemmen heeft gekregen dan Nicole (
, heb je die wangen gezien?
).
quote:Ik geloof dat Semtex ff niet doorhad dat het thema 'jaren 80' was...
Op zondag 19 januari 2003 01:05 schreef SEMTEX het volgende:
Oh my goooooooooooood welke totale kleurenblinde en hopeloos ouderwetse eikel heeft vanavond die duitse kandidaten gestyled? Mijn god, die hadden echt totaal de plank mis geslagen.
Daniel K. is geweldig! Hij is niet de beste zanger, maar zeker de beste entertainer!!!!
quote:Precies wat ik denk!!!! Ik kon het niet beter verwoorden!
Ik weet echt niet wie er moet gaan winnen. Gracia, geweldige stem, super uitstraling en een leuk mens. Helaas lijkt ze op een man. Juliette, geweldige stem, super uitstraling en een leuk mens. Helaas heeft ze wat met Daniel L. Daniel K, geweldige stem, super uitstraling en een leuk mens. Helaas heeft half Duitsland wat tegen hem.
quote:Je hebt gelijk! Wat raaaar! T/m donderdag iig kon je alles gewoon bekijken!
Die site was mijn enige bron om de optredens te volgen..
quote:PROEST!
Op zondag 19 januari 2003 01:08 schreef SunChaser het volgende:
Het niveau van DSDS is een stuk hoger dan Idols NL. En Daniel K. is iemand die in de finale hoort te staan. Hij is een geweldige performer.En Semtex, het thema was vandaag De Jaren 80. Vandaar.
Het niveau in Duitsland is echt SUPERRUK!!! Die Juliette zong dus gewoon het hele nummer vals, krijgt een staande ovatie en de jury is razend enthousiast! Die Daniel K. is gewoon een freak-act met een helium-stem (waarschijnlijk een van Nena's luftballonnen leegezogen!) Ook de anderen kunnen me nauwelijks bekoren!
Vergelijk Hind maar eens met Juliette. Die mag de schoenen van Hind niet eens poetsen!
En Dieter Bohlen is zum kotzen!
quote:Dieter is juist sterk.
Op maandag 20 januari 2003 11:41 schreef Elbutre het volgende:
Het niveau in Duitsland is echt SUPERRUK!!! Die Juliette zong dus gewoon het hele nummer vals, krijgt een staande ovatie en de jury is razend enthousiast! Die Daniel K. is gewoon een freak-act met een helium-stem (waarschijnlijk een van Nena's luftballonnen leegezogen!) Ook de anderen kunnen me nauwelijks bekoren!Vergelijk Hind maar eens met Juliette. Die mag de schoenen van Hind niet eens poetsen!
en die Daniel K. is gewoon een gein- en entertainnicht. Maar van zijn stem krijg je snel forse koppijn.
Alleen die Ralf Schumacher zingt goed.
quote:Nou heb je het over Hind. Maar de rest van de Idols-kandidaten is echt superslecht!
Op maandag 20 januari 2003 11:41 schreef Elbutre het volgende:[quote]Vergelijk Hind maar eens met Juliette. Die mag de schoenen van Hind niet eens poetsen!
quote:Dieter rullt!!!
quote:Nou sorry, maar ik vind behalve Hind ook Jamai, Dewi, Jim en Zosja over het algemeen beter zingen dan degene die bij de Duitse versie zijn overgebleven! Die Juliette weet elk nummer zo hysterisch op het valse af te zingen dat mijn trommelvliezen het bijna begeven!
Op woensdag 22 januari 2003 10:08 schreef ChrisJX het volgende:Nou heb je het over Hind. Maar de rest van de Idols-kandidaten is echt superslecht!
quote:Nou zijn d'r minder kandidaten bij DSDS, maar Juliette en Gracia zingen heel goed.
Op woensdag 22 januari 2003 10:29 schreef Elbutre het volgende:Nou sorry, maar ik vind behalve Hind ook Jamai, Dewi, Jim en Zosja over het algemeen beter zingen dan degene die bij de Duitse versie zijn overgebleven! Die Juliette weet elk nummer zo hysterisch op het valse af te zingen dat mijn trommelvliezen het bijna begeven!
quote:Misschien had d'r neus meer ruimte nodig!
Op donderdag 23 januari 2003 15:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ik trouwens niet helemaal snapte: waarom slaapt Daniel K. niet meer bij Gracia op de kamer?
quote:Geen idee! Hij was nou bij Vanessa in de kamer gekropen toch?
Op donderdag 23 januari 2003 15:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ik trouwens niet helemaal snapte: waarom slaapt Daniel K. niet meer bij Gracia op de kamer?
quote:Ja, ik weet het niet. Nu slaapt hij idd bij Vanessa. Maar dan slaapt hij zaterdag over een week hopelijk ook alleen.
Op vrijdag 24 januari 2003 10:27 schreef ChrisJX het volgende:
Geen idee! Hij was nou bij Vanessa in de kamer gekropen toch?
Of was het dat snurkverhaal?
quote:Deze zaterdag bedoel je?
Op vrijdag 24 januari 2003 10:28 schreef Tom_Tom- het volgende:Ja, ik weet het niet. Nu slaapt hij idd bij Vanessa. Maar dan slaapt hij zaterdag over een week hopelijk ook alleen.
quote:Nee, Zaterdag is geen DSDS. Volgende week is de volgende aflevering met thema: Big Band.
Op vrijdag 24 januari 2003 10:52 schreef ChrisJX het volgende:
Deze zaterdag bedoel je?
quote:Om 19.10 komt er wel iets, maar er is idd geen Entscheidung bij.
Op vrijdag 24 januari 2003 12:06 schreef Tom_Tom- het volgende:Nee, Zaterdag is geen DSDS. Volgende week is de volgende aflevering met thema: Big Band.
quote:Klopt. Nu is het afgelopen.
Op zaterdag 25 januari 2003 18:21 schreef SunChaser het volgende:
LET OP! Het begint vandaag om 19.10!!!!!!!!!!!!
quote:Je bedoelt zijn intens snoezige gezichtje/lichaampje neem ik aan.
Op zondag 19 januari 2003 12:11 schreef DaRealMac het volgende:
Holy crap! Hoe kan iemand nou zeggen dat die randmongool van een Daniel een goeie stem heeft??? Die gast krast nog erger dan een kraai!! Ook gister verneukte hij 99 luftballons totaal. OK, voor de mensen die tegen zijn intens irritante kuthoofd kunnen zet hij een aardige show neer, ik erger me alleen maar kapot aan hem.
Zelfs de jury, die toch wel vaak positief is, heeft meermalen gezegd dat hij niet goed kan zingen...
Ik kan het nu ook niet meer volgen.. echt heel gaar om mensen voor die filmpjes te laten betalen
Blij dat ze dat in nederland (nog..?) niet doen..
quote:Maakt niet uit, het ...uhm oog wil ook wat. Maar ik vind zijn stem wel
Op donderdag 30 januari 2003 13:50 schreef Sven- het volgende:
maar zijn stem is idd niet echt geweldig..
quote:Volgens mij kun je vanuit nederland niets eens inbellen.
Ik kan het nu ook niet meer volgen.. echt heel gaar om mensen voor die filmpjes te laten betalenBlij dat ze dat in nederland (nog..?) niet doen..
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:04 schreef Cheja het volgende:[..]
Je bedoelt zijn intens snoezige gezichtje/lichaampje neem ik aan.
heb je een emmer
quote:Ja hier. Stop je kop er maar in.
Op donderdag 30 januari 2003 14:25 schreef misswollie het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je een emmer
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:04 schreef Cheja het volgende:[..]
Je bedoelt zijn intens snoezige gezichtje/lichaampje neem ik aan.
heb je een emmer
[Dit bericht is gewijzigd door misswollie op 30-01-2003 14:29]
quote:Ban
Op donderdag 30 januari 2003 14:27 schreef Cheja het volgende:[..]
Ja hier. Stop je kop er maar in.
Al vind ik (niet slaan) die Daniel K. echt verbijsterend irritant...
Die stem, die kop, hoe hij praat
En hij kan gewoon niet zingen...
Hij brengt het allemaal heel enig hoor, maar om hem nou een superstar te noemen...not really...
Julliette mag van mij winnen, die heeft HET gewoon
Iemand al ervaring om vanuit NL in te bellen bij DSDS?
quote:Dat vroeg ik me dus ook af! Ik wil wel een keertje bellen, maar ik heb geen idee of en hoe dat kan! Aangezien ChrisJX half Duitser is (naar eigen zeggen
Op donderdag 30 januari 2003 15:19 schreef schwa78 het volgende:
Iemand al ervaring om vanuit NL in te bellen bij DSDS?
quote:In Duitsland werken ze toch niet met SMS? Of mis ik die nummers enzo steeds?
Op donderdag 30 januari 2003 15:25 schreef nietje83 het volgende:
Ik kan tegen betaling wel sms-jes sturen
Maar goed ik hoop iig dat Daniel K. zaterdag eruit vliegt...
En dat kan nog wel es gebeuren aangezien ze met een Big Band moeten zingen en tja... zingen kan ie nie
Als er iemand niet kan zingen is het Vanessa wel. Dat iele stemmetje van d'r. En d'r auditie was ook niet heel goed (nou zegt dat niets, dat is gewoon dat ze erg is gegroeid, maar ze is gewoon nog niet genoeg gegroeid).
quote:Ik zal me zeker bijna dood lachen
Op donderdag 30 januari 2003 15:38 schreef Coelho het volgende:
Als Daniel K zijn bigband nummer brengt als bijvoorbeeld Robbie Williams in Albert Park, dan kan het echt wel entertaining worden hoor!
Het alternatief is dat ik eerst 200 km moet rijden om een duitse telefooncel te zoeken.
quote:Ben je toevallig Daniel Fan? Maar ik weet het niet, ik heb het op het duitse onofficiele dsds forum ook al eens gevraagd, maar daar wisten ze het ook niet. Misschien heb je hier wat aan.
Op zaterdag 1 februari 2003 17:20 schreef Cheja het volgende:
Iemand al enig idee hoe je dat duitse telefoonnr. kunt bellen vanuit NL.
Ik wil vanavond meestemmen met onze duitse buurtjes, ben namelijk bang dat iemand mijn stem hard nodig heeft.Het alternatief is dat ik eerst 200 km moet rijden om een duitse telefooncel te zoeken.
quote:Ikke?
Op zaterdag 1 februari 2003 17:24 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ben je toevallig Daniel Fan?
Het is toch te zot dat in dit 'Verenigd Europa' het niet eens mogelijk is om mee te doen met een duits televisieprogramma.
Kan ik het helpen dat Idols hier me minder aanspreekt dan ons lieve vriendje in Duitsland.
quote:Ich bin der Tom aus Holland
Op zaterdag 1 februari 2003 17:39 schreef Cheja het volgende:
Ikke?Het is toch te zot dat in dit 'Verenigd Europa' het niet eens mogelijk is om mee te doen met een duits televisieprogramma.
Kan ik het helpen dat Idols hier me minder aanspreekt dan ons lieve vriendje in Duitsland.
Maar ik vind het ook stom, je kan ook niet sms'en ofzo .
Mooi liedje jammer dat die gek met zijn kraakstem mee moet zingen.
Daniel viel letterlijk huilend op de grond.
Damn ik ben echt pissed zeg, ik vond haar onsterfelijk...
Tausend Zuschauer live im Studio, statt der bisherigen 500: "Deutschland sucht den Superstar" hat aufgestockt! Und das merkte man auch von Anbeginn: Die Stimmung im Studio doppelt so toll, der Jubel noch frenetischer - einfach gigantomanisch! Und wie hatten sich alle für diese tolle Show herausgeputzt: Michelle in elegantem Glitzerkleid, Carsten in Nadelstreifenanzug: Das hatte Stil, das hatte Klasse, da wünschte man sich die 20er Jahre zurück. Auch die Jury: Alle verdammt schick! Und erst unsere Stars - wie Juliette sagen würde: Glamour pur - aber hello!
Nur die Besten hatte Musical Director Mike um sich geschart, um den Saal so richtig zum Swingen zu bringen. Und unsere Stars? Die haben geprobt, geübt, sich vorbereitet - eine Woche lang. Denn diese Disziplin, das wussten sie, hat es so richtig in sich: Denn um gegen ein 17-köpfiges Orchester anzutreten, dafür braucht man richtig Stimme! Und alle gaben ihr Bestes, waren so richtig Klasse: Als erste Juliette mit einer Interpretation von Shirley Basseys "Big Spender", gefolgt von Vanessa, sie sang "Get happy" von Judy Garland, als dritter präsentierte Daniel dann seinen Weg zu Frank Sinatras "My Way", gefolgt von Gracia mit Ella Fitzgeralds "The Lady Is A Tramp" und Alexander setzte schließlich mit "Mack The Knife" den Schlusspunkt in einer wirklich atemberaubenden Show! Zwar gab's für den einen oder anderen Kandidaten von der Jury nicht ganz so viel Lob - aber insgesamt war sie mit jedem Auftritt glücklich.
Unglücklich allerdings würde wieder einer der 5 verbliebenen Kandidaten sein... So viel stand schon nach der Show fest. Denn alle wussten: Ein Kandidat muss sich nach dem Zuschauervoting wieder verabschieden. Wie immer keine leichte Aufgabe für Michelle und Carsten - aber so sind die Regeln! Um 00:10 waren die Leitungen geschlossen und die Spannung im Studio und vor den heimischen Fernsehgeräten nahm stetig zu. Wen sah die Jury am ehesten draußen? Einhellige Meinung: Vanessa. Vanessa nahm's gelassen: "Ich bin immer noch von mir überzeugt!", sagte sie. Zu sich riefen Carsten und Michelle: Vanessa und Gracia. Und überraschend verabschieden musste sich Gracia. Daniel bestürzt, bricht in Tränen aus: Seine Herzensfreundin musste gehen. Damit hatte er wohl nicht gerechnet.
Ik hoop toch echt Vanessa......anders snap ik die duitsers niet meer
GRACIA ÜBERRASCHEND NICHT WEITER
Ik snap het ook niet hoor! Wanneer gaat die Vanessa er nou uit!
Gracia is samen met Juliette echt wel de beste.
Ik vidn Daniel ook steeds leuker worden. Ik vind hem ehct lief
quote:Ze gingen allemaal janken omdat Daniel zo hard zat te schreien op de vloer.
Op zondag 2 februari 2003 11:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dat ze allemaal gingen janken vond ik lief!
Ik vond het ook wel heel erg uitgelopen, de uitslag pas om half 1. En die reclames in Duitsland duren echt 10 minuten.
quote:
Op zondag 2 februari 2003 12:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is mij nu wel duidelijk: Juliette moet winnen! Daniel mag 2e worden, Vanessa moet volgende week echt exit en Alexander kan ik gewoon niet uitstaan. Bah, stomme Duitsers!
quote:reclames duren inderdaad veeeeeeeeeeel te lang.
Ik vond het ook wel heel erg uitgelopen, de uitslag pas om half 1. En die reclames in Duitsland duren echt 10 minuten.
En wat mij betreft mag Daniel de volgende keer echt weg gaan.
Want dat is echt een debiel!
En hij zingt erg matig
quote:Sorry hoor, maar Gracia was
Op zondag 2 februari 2003 14:47 schreef _Administr8or_ het volgende:![]()
Juliette daarentegen was Glamour Pur. En ze heeft goede borsten . Nee, maar dat was echt heel erg goed.
En Daniel, ik vond het zo ontroerend. Hij huilde zo, het was echt heel echt. Als dat was geacteerd, nou, petje af Daniel! Maar Daniel moest dus schijnbaar ook door 3 mensen het podium afgedragen worden ofzo, zo verdrietig was hij.
Maar hij heeft iig bewezen dat ie idd niet kan zingen
Gracia was de hele tijd goed en gister ook!!!!
Vanessa is de hele tijd al kut en gister ook!!!!
Stomme kutDuitsers
Daniel was trouwens wel heeeeeeeeel erg van de kaart...
quote:Ik was ook echt helemaal geschokt toen ik het hoorde. Ik heb heel lang voor de TV gestaan met m'n handen voor m'n mond. Echt. Ik had het echt niet verwacht. Gracia was mijn winnnares....
Op zondag 2 februari 2003 18:37 schreef ChrisJX het volgende:
Het is ON-MO-GE-LIJK!!!!!!Gracia was de hele tijd goed en gister ook!!!!
Vanessa is de hele tijd al kut en gister ook!!!!Stomme kutDuitsers
![]()
![]()
Daniel was trouwens wel heeeeeeeeel erg van de kaart...
quote:Ik snapte er helemaaaaal niks van! Maar niemand begreep het! Het publiek floot, dat jury-mens (vergeet d'r naam altijd) stond te janken, de jury kwam erbij, dat doen ze normaal nooit!
Op zondag 2 februari 2003 18:38 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik was ook echt helemaal geschokt toen ik het hoorde. Ik heb heel lang voor de TV gestaan met m'n handen voor m'n mond. Echt. Ik had het echt niet verwacht. Gracia was mijn winnnares....
quote:Nog ff over het bellen: ik heb van een vriendin gehoord dat het niet kan.
Aangezien ChrisJX half Duitser is (naar eigen zeggen ) zal zij wel weten of het kan.
quote:Shona
Op zondag 2 februari 2003 18:42 schreef ChrisJX het volgende:
Ik snapte er helemaaaaal niks van! Maar niemand begreep het! Het publiek floot, dat jury-mens (vergeet d'r naam altijd) stond te janken, de jury kwam erbij, dat doen ze normaal nooit!
Ik ga denk ik ff kijken of Bild nog wat leuks te melden heeft
quote:Maar ik vraag me toch af of Daniel wel 100% is. Carsten rende nl. gelijk op hem af. En hij slaat sowieso vaak zijn arm om Daniel heen als die net gezongen heeft.
Op zondag 2 februari 2003 18:48 schreef Tom_Tom- het volgende:Maar ik zag Daniel's kop voordat hij ging huilen en ik zag gewoon, die gaat janken. Maar hoe erg hij huilde. Echt niet normaal. Ik vond het zo ontzettend emotioneel enzo.
Maar Daniel stortte echt in. Niet normaal.
quote:Ja, en zeiden ze ook niet zoiets als 'lass ihn' ofzo? Iets zei Michelle wat mij opviel, maar ik weet niet meer wat.
Op zondag 2 februari 2003 18:57 schreef ChrisJX het volgende:
Maar ik vraag me toch af of Daniel wel 100% is. Carsten rende nl. gelijk op hem af. En hij slaat sowieso vaak zijn arm om Daniel heen als die net gezongen heeft.
quote:Zit wat in...
Op zondag 2 februari 2003 18:58 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja, en zeiden ze ook niet zoiets als 'lass ihn' ofzo? Iets zei Michelle wat mij opviel, maar ik weet niet meer wat.
Maar opzich, ze laten een geestesgestoorde denk ik niet op een peuterspeelzaal werken.
quote:
Ich habe ihn im Studio erlebt und es war wirklich ziemlich krass....als er plötzlich zusammengebrochen war...aber das heftigste hat man im tv gar nicht gesehn,....nämlich als er von der bühne gebracht wurde.....ihn mussten 3 männer stützen,...so feritg habe ich noch NIE einen mencshen gesehn...er tut mir sowas von leid,..und nochwas,....irgendwo hat jemand geschrieben die leute haben wegen ihm gebuht,....das stimmt NICHT.wir haben ale gebuht,weil 1.gracia rausgeflogen ist und NICHT diese (tut mir leid) dumme eingebildete vanessa und 2.weil vanesse gelacht hatte......diese dumme *ppppiiiiep* naja,das ist meine meinung....
quote:Natuurlijk had iedereen geboet om Vanessa!!! Dat was echt 100% duidelijk! Het was niet eens in me opgekomen dat mensen dat zouden doen voor Daniel...
Op zondag 2 februari 2003 19:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Van het dsds-forum, iemand die bij de show was gister:
Maar hij stortte echt helemaal in, net alsof hij net hoorde dat ze dood was ofzo!
Vanessa zuigt
Maar er zijn ook mensen die zeggen dat Gracia eruit is omdat zij de enige concurrentie voor Juliette was en die moest uitgeschakeld worden. Of dat waar is weet ik niet, maar in veel polls op internet stond Gracia op de 1e plaats, dat weet ik wel.
Nietje: je woont ook in Duitsland? Zullen we samen klagen over nasynchroniseringen (of kun je daar wel tegen)?
Ik woon hier nu twee jaar, en erger me nog steeds. Erger nog zijn die voice-overs waardoor je helemaal niets meer verstaat... Zucht.
quote:Hahaha erg he? Het ergste vind ik nog Eddy Murphy das echt om te janken zo erg
Op zondag 2 februari 2003 19:42 schreef Furry_Moose het volgende:Nietje: je woont ook in Duitsland? Zullen we samen klagen over nasynchroniseringen (of kun je daar wel tegen)?
Ik woon hier nu twee jaar, en erger me nog steeds. Erger nog zijn die voice-overs waardoor je helemaal niets meer verstaat... Zucht.
En Daniel is idd niet helemaal 100%. My Way zong ie trouwens kut, hoog en laag door elkaar, hij had beter een vrolijk nummer kunnen nemen. Ik had Idols Duistland opgenomen, maar dat liep nauurlijk weer uit en zag ik alleen de eerste drie.
quote:Daniel is misschien niet 100% zijnde dat de gemiddelde mens 100% is.
Op zondag 2 februari 2003 21:33 schreef SunChaser het volgende:
En Daniel is idd niet helemaal 100%. My Way zong ie trouwens kut, hoog en laag door elkaar, hij had beter een vrolijk nummer kunnen nemen.
Ik vond eigenlijk niemand goed zingen met de Big Band, volgende week de disco lijkt me beter bij ze passen.
quote:Ik vond het zeker wel een goede aflevering! Zeker Juliette!
Op zondag 2 februari 2003 19:42 schreef Furry_Moose het volgende:
Tja, die Daniel is een rare. Kon eerder ook al niet tegen kritiek. Ik moet trouwens zeggen dat de big band aflevering me erg tegenviel: ze konden geen van allen echt lekker swingen, er zit weinig soul bij. Gracia was zeker niet de slechtste.
quote:Je hoeft niet in Duitsland te wonen om je daar aan te ergeren hoor. Ik kijk uit principe alleen origineel Duitse en Oostenrijkse programma's.
Nietje: je woont ook in Duitsland? Zullen we samen klagen over nasynchroniseringen (of kun je daar wel tegen)?
En waar zouden we zijn zonder Bild?
Daniel heeft 2 jaar in een opvanghuis gewoond (en dan vraagt de verslaggever zich nog af waarom Daniel dat niet voluit roept), hij schijnt biseksueel te zijn en Daniel en Juliette krijgen vele dreigbrieven.
Zo, weer een leuke update van mij
quote:Dat is al een poosje bekend hoor.
Op zondag 2 februari 2003 22:26 schreef ChrisJX het volgende:
Daniel heeft 2 jaar in een opvanghuis gewoond (en dan vraagt de verslaggever zich nog af waarom Daniel dat niet voluit roept),
quote:Ja, und?
hij schijnt biseksueel te zijn
quote:En jij gelooft wat er in Bild staat??
Op zondag 2 februari 2003 22:26 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Daniel heeft 2 jaar in een opvanghuis gewoond (en dan vraagt de verslaggever zich nog af waarom Daniel dat niet voluit roept), hij schijnt biseksueel te zijnen Daniel en Juliette krijgen vele dreigbrieven.
Zo, weer een leuke update van mij
quote:
Op maandag 3 februari 2003 10:53 schreef nietje83 het volgende:En jij gelooft wat er in Bild staat??
Wat denk je nou???
quote:Waarom post je het dan?
Op maandag 3 februari 2003 14:17 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Wat denk je nou???
quote:Omdat ik het grappig vind zo af en toe wat lekker roddelnieuws te plaatsen?
Op maandag 3 februari 2003 14:50 schreef nietje83 het volgende:[..]
Waarom post je het dan?
quote:Inderdaad. Ik vind de sfeer rond de Duitse Idols erg grimmig. Het is gewoon niet leuk meer
Op maandag 3 februari 2003 14:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, die dreigbrieven dat heb ik ook gehoord. Gaat wel heel erg ver.
quote:Het zijn dan ook Duitsers
Op maandag 3 februari 2003 14:59 schreef Valkyre het volgende:[..]
Inderdaad. Ik vind de sfeer rond de Duitse Idols erg grimmig. Het is gewoon niet leuk meer
quote:Ja, Michelle zei toch ook zoiets van 'Nächste Woche mache ich nicht mehr mit" ofzo?
Op maandag 3 februari 2003 15:07 schreef nietje83 het volgende:
Kheb echt geen zin meer om zaterdag te kijken..
Normaal hield ik zelf mn zaterdag avond vrij, maar nu niet meer en ik denk dat kijkcijfers vanaf volgende week flink dalen, want ik heb al veel mensen gehoord die het niet meer willen zien...
quote:Heb je het over de 1e of 2e regel?
Op maandag 3 februari 2003 15:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Briljante sig Chris!
Ik was echt boos
quote:Dan heb je het over Michelle, de presentatrice???
Ja, Michelle zei toch ook zoiets van 'Nächste Woche mache ich nicht mehr mit" ofzo?
quote:Die met Vanessa
Op maandag 3 februari 2003 15:17 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Heb je het over de 1e of 2e regel?
Ik was echt boos
[..]Dan heb je het over Michelle, de presentatrice???
En het gaat idd over Michelle de presentatrice.
Ik zoek nog even uit of het legaal is om die links te plaatsen. Als dat zo is dan komen alle filmpjes ook op mijn website te staan.
Voor degenen die niet kunnen wachten, heb ik hier alvast de uitleg om de URL's te vinden:
quote:Veel plezier ermee!
An example of a easy URL system. The answer is in how a free video works.
vi=(video id)
speed=1(Low) or 2(High)
extension=.wmv or .rm
filename=vi+speed+extension
WM video URL= mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/filename
RM video URL= rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/filename--------------------------------------------------------------------------------
A free video. Right click and Copy Shortcut. Get vi=(video id). Using filename=vi+speed+extension.
javascript:videopopup('be=world/musik&co=cd0000&he=DSDS+-+We+Have+A+Dream&ri=1&rd=1&wi=1&wd=1&vi=kkkk_v_20021219_1_');
WM Low 1.wmv
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/kkkk_v_20021219_1_1.wmv
WM High 2.wmv
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/kkkk_v_20021219_1_2.wmv
RM Low 1.rm
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/kkkk_v_20021219_1_1.rm
RM High 2.rm
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/kkkk_v_20021219_1_2.rm--------------------------------------------------------------------------------
A premium video. Right click and Copy Shortcut. Get vi=(video id). Using filename=vi+speed+extension.
javascript:videopopup('be=world/musik&co=cd0000&he=Die+1.+Mottoshow+-+Mein+Superstar:+Judiths+Auftritt&ri=1&rd=1&wi=1&wd=1&vi=dsds_v_20021221_06_judith');
WM Low 1.wmv
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20021221_06_judith1.wmv
WM High 2.wmv
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20021221_06_judith2.wmv
RM Low 1.rm
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20021221_06_judith1.rm
RM High 2.rm
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20021221_06_judith2.rm--------------------------------------------------------------------------------
A premium video. Right click and Copy Shortcut. Get vi=(video id). Using filename=vi+speed+extension.
javascript:videopopup('be=world/musik&co=cd0000&he=Die+1.+Mottoshow+-+Mein+Superstar:+Gracias+Auftritt&ri=1&rd=1&wi=1&wd=1&vi=dsds_v_20021221_04_gracia');
WM Low 1.wmv
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20021221_04_gracia1.wmv
WM High 2.wmv
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20021221_04_gracia2.wmv
RM Low 1.rm
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20021221_04_gracia1.rm
RM High 2.rm
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20021221_04_gracia2.rm
Na de finale maken ze trouwens de percentages bekend.
In Duitsland gaat het gerucht dat Vanessa uit DSDS gaat omdat ze zwanger is!
Hahahahahahaha!
quote:Daar moet je niet om lachen
Op woensdag 5 februari 2003 16:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Even lachen:In Duitsland gaat het gerucht dat Vanessa uit DSDS gaat omdat ze zwanger is!
Hahahahahahaha!
quote:hehehe 8:)
Op donderdag 6 februari 2003 13:50 schreef nietje83 het volgende:
Cool dat van Schwa78 werkt echt cool
quote:rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030201_05_daniel_auft_6fz734kh2_2.rm
Op donderdag 6 februari 2003 15:20 schreef Coelho het volgende:
Wat doe ik nu fout?rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030201_03_daniel2.rm
Ik heb de afgelopen week alle links van de Nederlandse idols al uit zitten zoeken voor mijn site, dus ik sla even over...
Aflevering 6:
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030201_3_vanessa_auftr_9z8t7r63sd__12.wmv
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030201_julietteauftritt_o0u8r6e4w3_2.wmv
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030201_7_graciaauft_h675ui43_2.wmv
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030201_09_alexauft_2d5v7t870t_2.wmv
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030201_05_daniel_auft_6fz734kh2_2.wmv
[Dit bericht is gewijzigd door nietje83 op 06-02-2003 19:38]
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030118_01_gracia2.rm
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030118_05_juliette2.rm
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030118_06_daniel2.rm
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030118_04_alexander2.rm
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030118_02_vanessa2.rm
quote:Nicole, 5e liveshow:
Op donderdag 6 februari 2003 18:34 schreef Magics het volgende:
Dit zijn filmpjes van de 5e liveshow, kan alleen die van Nicole niet vinden.jammer want ze deed eternal flame.
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030118_01_gracia2.rm
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030118_05_juliette2.rm
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030118_06_daniel2.rm
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030118_04_alexander2.rm
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030118_02_vanessa2.rm
rtsp://rv205.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030118_01_gracia_12.rm
(Serieus. Geen grapje)
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030201_entscheidung_u8f6d5v6c7_2.wmv
quote:THANK YOU!
Op donderdag 6 februari 2003 17:19 schreef nietje83 het volgende:
Weinig tijd de rest komt later....Aflevering 6:
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030201_3_vanessa_auftr_9z8t7r63sd__12.wmv
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030201_julietteauftritt_o0u8r6e4w3_2.wmv
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030201_7_graciaauft_h675ui43_2.wmv
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030201_09_alexauft_2d5v7t870t_2.wmv
mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030201_05_daniel_auft_6fz734kh2_2.wmv
quote:Daniels reactie staat er helaas niet op. Heb er al veel verhalen over gehoord. Had het ook nog willen zien...
Op donderdag 6 februari 2003 19:41 schreef nietje83 het volgende:
Het dramatische afvallen van Gracia:mms://wm201.streaming.mediaways.net/rtl/musik/dsds_v_20030201_entscheidung_u8f6d5v6c7_2.wmv
Titel : Gracia fliegt raus
Artist : DSDS - Daniel K. Traurig
goodluck !btw er staan een paar stomme filmpjes op kazaa, met een paradie van daniel K als kleipoppetje, die heeft verschillende namen, dus blijf zoeken als je de goeie niet hebt.
greetz Magics
quote:Carsten Spengeman
Op vrijdag 7 februari 2003 03:57 schreef Magics het volgende:
Wat is dat trouwens een ongelooflijk lekker ding, die presentator van DSDS !Jammie zeg, en hoe sweeeeeeet ie ook is als ie Daniel troost als die hoort dat Gracia weg moet. Echt supersweeeeeeet , ik ben verliefd op hem !
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 10:09 schreef nietje83 het volgende:[..]
Carsten Spengeman
dies heel liev ja en leuk enzo ook
En 100 keer leuker dan Reinout Oerlemans
Maar Michelle is ook 100.000 keer beter dan die Tooske
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 01:26 schreef Magics het volgende:
Ik heb het filmpje met daniels reactie op kazaa gedownload.Titel : Gracia fliegt raus
![]()
Artist : DSDS - Daniel K. Trauriggoodluck !btw er staan een paar stomme filmpjes op kazaa, met een paradie van daniel K als kleipoppetje, die heeft verschillende namen, dus blijf zoeken als je de goeie niet hebt.
greetz Magics
quote:No way! Ik vind die Michelle een erg hoog Barbie-gehalte met een enorm kutaccent hebben!
Op vrijdag 7 februari 2003 10:58 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Maar Michelle is ook 100.000 keer beter dan die
Tooske
quote:Echt niet!
Op vrijdag 7 februari 2003 12:38 schreef Elbutre het volgende:[..]
No way! Ik vind die Michelle een erg hoog Barbie-gehalte met een enorm kutaccent hebben!
Tooske is een onoprechte muts en Michelle is geil!
quote:Ja, eentje van 5 megabyte... maar toch bedankt
Op vrijdag 7 februari 2003 14:05 schreef Cheja het volgende:
schwa78 je hebt mail.
Eens kijken of ie het doet..
[edit]HIj doet 't! Wat een labiel persoon de Daniel... Wel goed voor de kijkcijfers... [/edit].
[Dit bericht is gewijzigd door schwa78 op 07-02-2003 14:11]
quote:Dat komt omdat ze italiaanse is en ze is wel lekker
Op vrijdag 7 februari 2003 12:38 schreef Elbutre het volgende:[..]
No way! Ik vind die Michelle een erg hoog Barbie-gehalte met een enorm kutaccent hebben!
quote:Misschien een klein beetje labiel, maar wel lekker
Op vrijdag 7 februari 2003 14:07 schreef schwa78 het volgende:[..]
[edit]HIj doet 't! Wat een labiel persoon de Daniel... Wel goed voor de kijkcijfers... [/edit].
quote:Volgens mij is ze half-Nederlands of Luxemburgs. Dat Italiaanse toontje zal ze wel van Eros Ramazotti hebben meegekregen, da's immers d'r ex!
Op vrijdag 7 februari 2003 14:09 schreef alki het volgende:[..]
Dat komt omdat ze italiaanse is en ze is wel lekker
Sorry, ik blijf het irritant mokkel vinden!
http://www.rasscass.com/templ/te_bio.php?PID=1535&RID=1
Persoonlijk vind ik er niet zo veel aan, maar mijn vriend is erg onder de indruk van haar. Vooral het bovenste gedeelte van haar jurk vindt hij erg mooi.
quote:Aangezien jij Daniel een lekker ding vindt, denk ik dat jij weinig te zeggen hebt over de smaak van anderen
Op vrijdag 7 februari 2003 15:09 schreef Cheja het volgende:
Volgens mij is ze in Zwitserland geboren.http://www.rasscass.com/templ/te_bio.php?PID=1535&RID=1
Persoonlijk vind ik er niet zo veel aan, maar mijn vriend is erg onder de indruk van haar. Vooral het bovenste gedeelte van haar jurk vindt hij erg mooi.
quote:Hahaha!
Op zaterdag 8 februari 2003 00:39 schreef schwa78 het volgende:
Aangezien jij Daniel een lekker ding vindt, denk ik dat jij weinig te zeggen hebt over de smaak van anderen
quote:Misschiem... maar ik raad het hem niet aan. Die rare kop is juist zijn sterke punt lijkt me.
Op zaterdag 8 februari 2003 00:51 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Hahaha!
Ik vind trouwens ook dat als Daniel z'n haar normaal zou doen en niet zo raar keek, hij er best goed uit zou zien.
En ik hoop echt niet dat die kutvanessa vanavond Daniel of Juliette eruit speelt .
quote:Wat nou rare kop. Hartstikke lief is ie.
Op zaterdag 8 februari 2003 09:40 schreef schwa78 het volgende:[..]
Misschiem... maar ik raad het hem niet aan. Die rare kop is juist zijn sterke punt lijkt me.
Ik begrijp ook niet dat Superstar nog niet tot Nederland is doorgedrongen, helemaal niet na de aflevering van vorige week.
Waarschijnlijk komt dat omdat het gelijk met Idols wordt uitgezonden, wat wel jammer is.
quote:En omdat de helft van NL geen RTL kan ontvangen... ik iig niet
Op zaterdag 8 februari 2003 15:24 schreef Cheja het volgende:[..]
Wat nou rare kop. Hartstikke lief is ie.
Ik begrijp ook niet dat Superstar nog niet tot Nederland is doorgedrongen, helemaal niet na de aflevering van vorige week.
Waarschijnlijk komt dat omdat het gelijk met Idols wordt uitgezonden, wat wel jammer is.
quote:Het is alleen in de buurt van Duitsland te ontvangen.
Op zaterdag 8 februari 2003 16:08 schreef schwa78 het volgende:En omdat de helft van NL geen RTL kan ontvangen... ik iig niet
Gaan ze vanavond 2 liedjes zingen??
quote:Ja
Op zaterdag 8 februari 2003 20:04 schreef ChrisJX het volgende:
Gaan ze vanavond 2 liedjes zingen??
quote:Hahaha!
Op zaterdag 8 februari 2003 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:Ja
. Ben heel benieuwd hoe lang het gaat uitlopen
.
Ik heb er weer zin in! Van te voren ff in bad en dan lekker in bed kijken!
Maar ik hoop dat Vanessa eruit gaat, ik vind haar echt niet goeddd
Daniel K was ook niet op zijn best maar ik vind hem nog steeds top!
En Julliete was gewoon tha best!
quote:Nee!!!!
Op zaterdag 8 februari 2003 23:57 schreef DaRealMac het volgende:
Over een uur pas??? Waarom zo laat?
Oh, en moge daniel eindelijk es oprotten
Vanessa moet eruit! Die........
Maar daar gaat het nu niet om, waarom is de uitzending zo laat, iets speciaals?
(maar dan gaat ie volgende ronde er wel uit)
alexander wint, da's duidelijk
maar daniel is cool!
quote:Hij is hartstikke LIEF.
Op zondag 9 februari 2003 00:12 schreef DaRealMac het volgende:
Die gast is zwaar ziek in z`n hoofd, plus hij heeft een ontzettende KUTstem!!
quote:Nee, dat is normaal. Iedere week loopt het een uur uit.
Maar daar gaat het nu niet om, waarom is de uitzending zo laat, iets speciaals?
quote:Nou, ik woon absoluut niet in de buurt van Duitsland, zelfs in Noord-Holland, maar ik kan wel RTL ontvagen. Maar dat zal misschien wel aan de Deutsche touristen liggen.
Op zaterdag 8 februari 2003 20:04 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Het is alleen in de buurt van Duitsland te ontvangen.
In Breda bijv. kun je RTL al niet meer ontvangen.Gaan ze vanavond 2 liedjes zingen??
quote:ja, Corky ook!
Op zondag 9 februari 2003 00:28 schreef Cheja het volgende:
Hij is hartstikke LIEF.
quote:Sorry voor Corky, hij zal best lief zijn, maar helaas ziet hij er niet zo geil (op z'n duits dan hè)
Op zondag 9 februari 2003 00:51 schreef SunChaser het volgende:[..]
ja, Corky ook!
quote:Ok, nog even dit voor ik naar bed ga.
Op zondag 9 februari 2003 00:12 schreef DaRealMac het volgende: plus hij heeft een ontzettende KUTstem!!
Het werd ook wel tijd dat die muts es wegging...
De styling van vandaag was echt om te janken, zelfs in de seventies kleedden ze zich toch wel beter als deze verschrikkelijke clownspakken
alvast bedankt
Greetz Magics
quote:Ik kan ook gewoon RTL ontvangen, dat kan ik al jaren! Ik woon in Spijkenisse, halfuurtje van Rotterdam....
Op zondag 9 februari 2003 00:47 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Nou, ik woon absoluut niet in de buurt van Duitsland, zelfs in Noord-Holland, maar ik kan wel RTL ontvagen. Maar dat zal misschien wel aan de Deutsche touristen liggen.
Daniel zong (itt vorige week!) idd niet zo goed. Maar bij Daniel draait het om Daniel en de zang komt pas op de 2e plaats
Juliette was natuurlijk ook erg goed!
En Alexander was fantastisch! Hij is wat laat op gang gekomen, maar wordt nu echt elke aflevering beter!
Ik denk dat volgende week Juliette eruit gaat, omdat die wat boven de belgroep zit. En daarna Daniel, zodat Alexander wint.
Voor degenen die gister hebben gekeken: ze deden dat liedje met z'n allen, maar Daniel Lopes was er niet bij!
En dan waren er nog 2 meisjes wiens naam ik niet eens meer weet! Zo'n bruin meisje met rode strepen in d'r haar en een dun, wit meisje met d'r haar in een staart...
En ik hoop ECHT niet dat Juliette gaat. Alexander kan ik niet uitstaan en mag niet winnen.
quote:Ik vond Andrea juist wel goed! Ow dus Judith was er ook????
Op zondag 9 februari 2003 11:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Stephanie en Andrea. Andrea was er terecht uit, Stephanie totaal niet. Stephanie ging de 1e aflevering, Andrea de tweede.En ik hoop ECHT niet dat Juliette gaat. Alexander kan ik niet uitstaan en mag niet winnen.
quote:2 uur geleden werd het herhaald
Op zondag 9 februari 2003 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
Wordt DSDS nog herhaald???
quote:Ik heb de eerste liveshow niet gezien....
Op zondag 9 februari 2003 11:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo-o? Heb je Andrea bij de 1e mottoshow I'm Outta Love horen verkrachten?
quote:Da's maar goed ook
Op zondag 9 februari 2003 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb de eerste liveshow niet gezien....
quote:Nou, op verzoek, daar gaat-ie dan:
Op zondag 9 februari 2003 04:25 schreef Magics het volgende:
zet iemand de links naar de filmpjes weer online aub?
kan niet wachten om ze te zien aangezien ik hier in ROosendaal geen RTL kan ontvangen GRRRalvast bedankt
Greetz Magics
Juliette: "What a feeling"
Juliette: "It's raining men"
Alexander: "Maniac"
Alexander: "Relight my fire"
Vanessa: "Sunny"
Vanessa: "I love to love"
quote:Ik ben bang dat je 3 weken moet wachten Volgens duitse fora is de volgende echte uitzending op 1 maart. Dat zal wel goed zijn want de finale is volgens mij op 8 maart.
Op zondag 9 februari 2003 13:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Belachelijk trouwens dat we nu weer 2 weken moeten wachten op de volgende ronde.
Volgende week is er weer een uitzending backstage om 19.10 uur en om 21.15 treden ze op bij de ECHO-Verleihung.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |