abonnement Unibet Coolblue
pi_189824776
Wat duurt het lang voor de otw van Lukaku geupgrade wordt zeg :(
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_189824944
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 22:33 schreef el-blanchito het volgende:
Wat duurt het lang voor de otw van Lukaku geupgrade wordt zeg :(
Die TOTW upgrades zijn tegenwoordig ook echt minimaal he
  woensdag 6 november 2019 @ 22:55:09 #53
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189825053
3 weken niet gespeeld, en alle bullshit van 3 weken terug zit er nog steeds in. Ongelofelijk _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189825064
Wat is dit voor een flopTOTW :')

EA wil de topspelers zolang mogelijk er niet in stoppen?
pi_189826101
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dit voor een flopTOTW :')

EA wil de topspelers zolang mogelijk er niet in stoppen?
Naja, we hadden vorige week nog Mbappe, paar weken geleden al Dybala en Mané
pi_189827183
Ik wil gewoon memphis man

Zo krijg ik zeker van die paarse in mijn rewards :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2019 06:50:48 ]
pi_189827864
Rivals untradable gekozen: Rakitic en TOTW Orellana
WL rewards: Lukaku als player pick (kon ook Sommer) en Javi Martinez als beste

Lukaku wordt maar een wissel, maar het is niet heel speciaal allemaal :( Weer spijtig van de untradable, maar we blijven gokken!

Eens zien of ik dit weekend tijd heb voor WL
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_189828316
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 09:08 schreef ebtravel het volgende:
Rivals untradable gekozen: Rakitic en TOTW Orellana
WL rewards: Lukaku als player pick (kon ook Sommer) en Javi Martinez als beste

Lukaku wordt maar een wissel, maar het is niet heel speciaal allemaal :( Weer spijtig van de untradable, maar we blijven gokken!

Eens zien of ik dit weekend tijd heb voor WL
Het is dat je hem niet gebruikt maar Lukaku is toch gewoon hoog rated.
pi_189828431
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 09:08 schreef ebtravel het volgende:
Rivals untradable gekozen: Rakitic en TOTW Orellana
WL rewards: Lukaku als player pick (kon ook Sommer) en Javi Martinez als beste

Lukaku wordt maar een wissel, maar het is niet heel speciaal allemaal :( Weer spijtig van de untradable, maar we blijven gokken!

Eens zien of ik dit weekend tijd heb voor WL
Voor het eerst ook maar eens voor untradebles gekozen
Alderwereild als beste.

Player picks Abraham en Munain, maar ja. Alleen Walker was leuk geweest.

Edit: ah uit de pakketten van de WL nog Bale :)
pi_189828616
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2019 09:49 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Het is dat je hem niet gebruikt maar Lukaku is toch gewoon hoog rated.
Ik vind veel high-rated kaarten niet echt bruikbaar, merk dat bepaalde stats meer de overhand hebben, maar dat kan ook mijn ervaring zijn. Iemand gaf hiervoor aan dat je van een NL team af moest stappen. Maar ik vind de verdediging Ake 80 - Dumfries 79 niet veel onderdoen aan Bartra 83 - Carvajal 85. Als ik dan naar Lukaku's pace/kracht kijk vind ik dat niet heel speciaal? Kaart zou wel wat waard zijn uiteraard.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_189828628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 09:57 schreef Max23 het volgende:

[..]

Voor het eerst ook maar eens voor untradebles gekozen
Alderwereild als beste.

Player picks Abraham en Munain, maar ja. Alleen Walker was leuk geweest.

Edit: ah uit de pakketten van de WL nog Bale :)
Abraham zag er niet heel verkeerd uit, maar ook niet top ja. Die Bale is dan wel weer heerlijk :')
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_189828644
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 10:10 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Ik vind veel high-rated kaarten niet echt bruikbaar, merk dat bepaalde stats meer de overhand hebben, maar dat kan ook mijn ervaring zijn. Iemand gaf hiervoor aan dat je van een NL team af moest stappen. Maar ik vind de verdediging Ake 80 - Dumfries 79 niet veel onderdoen aan Bartra 83 - Carvajal 85. Als ik dan naar Lukaku's pace/kracht kijk vind ik dat niet heel speciaal? Kaart zou wel wat waard zijn uiteraard.
Sowieso, Ake zit overal tussen, wat een baas is dat. Staat nog steeds in mijn team _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 10:11 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Abraham zag er niet heel verkeerd uit, maar ook niet top ja. Die Bale is dan wel weer heerlijk :')
Jup, mooi 100k erbij

Ik speel nu zo:

pi_189828713
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 10:12 schreef Max23 het volgende:

[..]

Sowieso, Ake zit overal tussen, wat een baas is dat. Staat nog steeds in mijn team _O_
[..]

Jup, mooi 100k erbij
Ja hij staat bij mij nu wissel, naast Gimenez en Ramos, Ramos verbaasd me ook heel positief. Wou voor Varane gaan, maar Ramos was een stuk goedkoper. Kan wel een verdediging gaan worden met:

Mendy - Ramos - Ake - TAA
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_189830040
Alles untradeable, beste was Sancho (4K) _O-

Mensen hier ervaring met Gatusso? Lijkt me een shitkaart, maar staat wel mooi in een serie A team :)
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_189830540
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 10:11 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Abraham zag er niet heel verkeerd uit, maar ook niet top ja. Die Bale is dan wel weer heerlijk :')
haha nee je hebt ook gelijk, je moet de juiste meta kaarten in playerpick krijgen anders gebruik je ze toch niet maar een Lukaku is toch leuk om te krijgen, ik had 2 max 80 rated deze keer dat is helemaal kut
pi_189830667
Heb echt geen zin om de laatste 4K te halen voor Zaha

Kut challenges zeg
pi_189831137
Player picks, zoals verwacht, toch geen Reus geworden ;(
Nu Sommer & Muniain, wat moet ik je er mee..

quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:24 schreef Doublepain het volgende:
Heb echt geen zin om de laatste 4K te halen voor Zaha

Kut challenges zeg
Ik kom, tenzij ik nog 'ff' 10 potjes Squad Battles speel vandaag, welgeteld 390XP tekort voor lvl 30. :')
pi_189831839
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:53 schreef Doevelaer het volgende:
Player picks, zoals verwacht, toch geen Reus geworden ;(
Nu Sommer & Muniain, wat moet ik je er mee..
[..]

Ik kom, tenzij ik nog 'ff' 10 potjes Squad Battles speel vandaag, welgeteld 390XP tekort voor lvl 30. :')
Ik heb hem gisteren unlocked. Valt me tot nu toe niet echt mee. Voelt niet veel beter aan dan zijn reguliere kaart die maar 5k kost
pi_189834631
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 13:29 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteren unlocked. Valt me tot nu toe niet echt mee. Voelt niet veel beter aan dan zijn reguliere kaart die maar 5k kost
Ik vond z'n reguliere kaart echt waardeloos. Kon er niks mee.
  donderdag 7 november 2019 @ 16:43:31 #70
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_189834771
Politano nu ook binnen :).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_189834980
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSG SBC met minimaal 6 spelers van PSG en rest van andere clubs :')

Dat is echt heel erg lame
Die is het wel waard overigens. Kost je zo'n 10k voor een 35k pack. Worth.
pi_189835130
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:00 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Die is het wel waard overigens. Kost je zo'n 10k voor een 35k pack. Worth.
Is ie nu al zo goedkoop ja? Bij de volgende promo effe doen dan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_189835177
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Is ie nu al zo goedkoop ja? Bij de volgende promo effe doen dan
Vrij goedkoop ja, waarschijnlijk nog goedkoper aangezien je vast wel (high-rated) PSG/Ligue 1 players in je club hebt.
pi_189835204
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:13 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Vrij goedkoop ja, waarschijnlijk nog goedkoper aangezien je vast wel (high-rated) PSG/Ligue 1 players in je club hebt.
Ik heb navas en Marquinhos (lol)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_189835347
Na twee maanden nog steeds geen transfermarkt access op het account waar ik geregeld op speel. Niet te geloven.
pi_189835722
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:34 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Ik vond z'n reguliere kaart echt waardeloos. Kon er niks mee.
Ja als invaller was die nog wel oke, maar bijvoorbeeld Gabriel Jesus voelt beter aan
pi_189838149
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle keepers zijn kut. Gebruik gewoon de langste met goede links met een beetje stats.
Ik heb Handanovic maar gehaald ter afwisseling van Cillessen.

https://www.futbin.com/20/squad/10599213

Nu nog Alex Sandro bij elkaar traden en dan kan Dalbert eruit.
mag het weten
pi_189838356
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:37 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik heb Handanovic maar gehaald ter afwisseling van Cillessen.

https://www.futbin.com/20/squad/10599213

Nu nog Alex Sandro bij elkaar traden en dan kan Dalbert eruit.
Welke opstelling speel je ingame?
pi_189838581
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:46 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Welke opstelling speel je ingame?
41212 (2) bevalt mij het beste. Heb 352, 4222, 433 geprobeerd maar blijf toch bij 41212 terugkomen.
mag het weten
pi_189840105
EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 07-11-2019 om 19:00:18 Exclusive reveal of the #RTTF players on the FUT Champions Cup stream tomorrow! #FGS20 #FIFAeWorldCup https://t.co/9E4kqARe8r reageer retweet
pi_189842179
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:55 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

41212 (2) bevalt mij het beste. Heb 352, 4222, 433 geprobeerd maar blijf toch bij 41212 terugkomen.
Ahh oké, ik zou wel 451 beginnen voor full chem als je dat nog niet doet tenminste :P
  donderdag 7 november 2019 @ 22:17:30 #82
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_189842379
Iemand nog goede trade tips? Heb nog 120 coins over en moet schnell weer gaan plussen 😂
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  donderdag 7 november 2019 @ 22:50:04 #83
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189843083
Ik snap echt helemaal niets van dit spel, ik moet een of andere custom tactic missen. Mijn tegenstanders verdedigers doen zoveel meer dan mijn verdedigers wanneer ze AI controlled zijn, dit is echt niet meer te volgen. Mijn Inaki Williams (94 pace) kan Pique/Militao/Laporte en weet ik veel wie allemaal er geen 1x uitsprinten, mijn Koulibaly en Romagnoli met shadows houden Vardy en consorten NOOIT bij.

In Fifa 19 zat ik op een skillrating van 2000, nu zit ik onder de 900. Moet nog 3 goals voor de icon swap voor 20 goals met first owner spelers, ik heb in 4 wedstrijden niet 1x gescoord omdat ieder schot op doel geblocked wordt, of zijn keeper maakt wonder redding na wonder redding. Ik snap er echt helemaal niets van, dit spel is echt het enige speler ter wereld waarbij ik me om de 20 seconden af vraag of mijn controller kapot is ofzo _O-

Gigantisch rant, maar heeft er iemand een tip hoe ik dit soort bullshit kan voorkomen? Of is het gewoon weer een kwestie van er mee leven? Vooral het verschil in verdedigen is echt fucking kut..
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189843722
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik snap echt helemaal niets van dit spel, ik moet een of andere custom tactic missen. Mijn tegenstanders verdedigers doen zoveel meer dan mijn verdedigers wanneer ze AI controlled zijn, dit is echt niet meer te volgen. Mijn Inaki Williams (94 pace) kan Pique/Militao/Laporte en weet ik veel wie allemaal er geen 1x uitsprinten, mijn Koulibaly en Romagnoli met shadows houden Vardy en consorten NOOIT bij.

In Fifa 19 zat ik op een skillrating van 2000, nu zit ik onder de 900. Moet nog 3 goals voor de icon swap voor 20 goals met first owner spelers, ik heb in 4 wedstrijden niet 1x gescoord omdat ieder schot op doel geblocked wordt, of zijn keeper maakt wonder redding na wonder redding. Ik snap er echt helemaal niets van, dit spel is echt het enige speler ter wereld waarbij ik me om de 20 seconden af vraag of mijn controller kapot is ofzo _O-

Gigantisch rant, maar heeft er iemand een tip hoe ik dit soort bullshit kan voorkomen? Of is het gewoon weer een kwestie van er mee leven? Vooral het verschil in verdedigen is echt fucking kut..
Probeer wat nieuws uit? Twee spitsen i.p.v. één etc. Meer beweeglijke verdedigers. Meer achteruit lopen zonder bal en beter timen wanneer je wel instapt. Aanvallend rustig rond tikken combineren met hier en daar wat risico. Steekballen zijn dikke stront vaak en verdedigers lopen gemakkelijk gaten dicht. Lekker algemene kreten allemaal, maar ik denk dat het vooral om geduld gaat en dat is een beetje saai soms. Los van de EA-roulette, modderige gameplay en wat niet, van 2000SR naar 900SR ligt vooral aan jezelf.
  donderdag 7 november 2019 @ 23:38:36 #85
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189843993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:21 schreef laucas het volgende:

[..]

Probeer wat nieuws uit? Twee spitsen i.p.v. één etc. Meer beweeglijke verdedigers. Meer achteruit lopen zonder bal en beter timen wanneer je wel instapt. Aanvallend rustig rond tikken combineren met hier en daar wat risico. Steekballen zijn dikke stront vaak en verdedigers lopen gemakkelijk gaten dicht. Lekker algemene kreten allemaal, maar ik denk dat het vooral om geduld gaat en dat is een beetje saai soms. Los van de EA-roulette, modderige gameplay en wat niet, van 2000SR naar 900SR ligt vooral aan jezelf.
Heb 4-2-3-1, 4-1-2-1-2, 4-3-3, 4-4-2 en 4-3-2-1 geprobeerd, allemaal hetzelfde. Mijn probleem ligt vooral in het feit dat ik iedere 50/50 bal lijk te verliezen (jaja, classic), ik heb een clip geupload vanaf mijn Xbox naar Xbox Live en probeer uit te vogelen hoe ik die hier kan sharen. Wellicht dat dit het iets duidelijker maakt waardoor ik zoveel tegen doelpunten krijg. Maar tot nu toe lijkt het niet mogelijk videos te sharen vanaf Xbox Live?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 7 november 2019 @ 23:52:56 #86
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189844188
Oldskool opgenomen via de telefoon (in spoiler vanwege eventuele file size)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar pak ik dus die bal met Koulibaly, vervolgens bounced de bal precies terug naar zijn speler (Zielinski) die vervolgens doodleuk Koulibaly met een shadow (83 pace, 95 strength) van de bal af zet met zijn 57 strength en 81 pace (had volgens mij geen pace chemstyle erop). Dit soort situaties heb ik zo vaak per wedstrijd, dat het echt voelt alsof ik iedere 50/50 bal verlies. Tips zijn welkom :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189844366
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:08 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Ahh oké, ik zou wel 451 beginnen voor full chem als je dat nog niet doet tenminste :P
Met 451 krijg ik geen full chem? Of ik zet ze verkeerd neer.. Nevermind, Frenkie als cam en bingo.
mag het weten
pi_189844762
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:41 schreef laucas het volgende:
EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 07-11-2019 om 19:00:18 Exclusive reveal of the #RTTF players on the FUT Champions Cup stream tomorrow! #FGS20 #FIFAeWorldCup https://t.co/9E4kqARe8r reageer retweet
Ik heb een vermoeden dat Memphis daarin komt en daarom geen IF heeft??

Moet wel
  vrijdag 8 november 2019 @ 02:02:56 #89
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_189844985
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Oldskool opgenomen via de telefoon (in spoiler vanwege eventuele file size)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar pak ik dus die bal met Koulibaly, vervolgens bounced de bal precies terug naar zijn speler (Zielinski) die vervolgens doodleuk Koulibaly met een shadow (83 pace, 95 strength) van de bal af zet met zijn 57 strength en 81 pace (had volgens mij geen pace chemstyle erop). Dit soort situaties heb ik zo vaak per wedstrijd, dat het echt voelt alsof ik iedere 50/50 bal verlies. Tips zijn welkom :P
Ik zal je de gratis tip geven en stop met het spelen van deze aids FIFA. Nu al 3 weken ofzo niet meer gespeeld en ook totaal geen behoefte aan.

Verdedigen is gewoon een grote tombola dan krijg je hem mee en dan stuitert die 80 keer van je poot. Eerste FIFA in jaren waarin ik merk dat ik ook gewoon niet beter wordt blijft maar het zelfde niveau houden.

Tel daarbij op dat er nog nooit een fifa is geweest waarbij je zoveel meta spelers nodig hebt dat er totaal geen fun meer in zit. Heb uiteindelijk een bundesliga zweet team gemaakt :')
pi_189845464
Dit weekend weer WL doen denk ik
pi_189846162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Oldskool opgenomen via de telefoon (in spoiler vanwege eventuele file size)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar pak ik dus die bal met Koulibaly, vervolgens bounced de bal precies terug naar zijn speler (Zielinski) die vervolgens doodleuk Koulibaly met een shadow (83 pace, 95 strength) van de bal af zet met zijn 57 strength en 81 pace (had volgens mij geen pace chemstyle erop). Dit soort situaties heb ik zo vaak per wedstrijd, dat het echt voelt alsof ik iedere 50/50 bal verlies. Tips zijn welkom :P
Ik zie de situatie toch anders dan hoe jij’m hier beschrijft. In mijn ogen komt Zielinski haaks op Koulibaly en is het dus minder een fysiek duel (niet schouder aan schouder) en kan hij na z’n onderschepping in dezelfde lijn doorlopen en is daarom dus ook sneller weg dan Koulibaly.

Ben overigens wel benieuwd naar die CL-kaarten die vandaag komen :)
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
  vrijdag 8 november 2019 @ 09:07:18 #92
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189846289
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 08:56 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Ik zie de situatie toch anders dan hoe jij’m hier beschrijft. In mijn ogen komt Zielinski haaks op Koulibaly en is het dus minder een fysiek duel (niet schouder aan schouder) en kan hij na z’n onderschepping in dezelfde lijn doorlopen en is daarom dus ook sneller weg dan Koulibaly.

Ben overigens wel benieuwd naar die CL-kaarten die vandaag komen :)
In mijn ogen is er duidelijk een fysiek duel tussen Koulibaly en Zielinski hier (nadat de bal sowieso na de eerste onderschepping als een magneet weer terug gaat naar Zielinski) en wordt Koulibaly als een slappeling aan de kant geschoven.

Vooral dat laatste lijkt mij heel vaak te gebeuren, niet enkel in de verdediging maar ook op het middenveld etc. Ik heb geen idee hoe mijn tegenstanders altijd die fysieke duels weten te winnen wanneer ik met relatieve krachtpatsers als Koulibaly, IF Nainggolan en Matuidi’s van deze wereld speel. Heb geprobeerd on L2 ingedruk te houden, om L2 te spammen, maar het enige wat dit lijkt te doen is dat mijn speler langzamer is dan die van mijn tegenstander _O- Filmpje hierboven is natuurlijk maar 1 moment, kan net zijn dat hier dat haakse gebeuren wel klopt, maar lijkt me stug dat dit iedere keer zo is.

Denk dat deze Fifa niet voor mij is, net als wat LitmanenAFCA zegt heb ik niet het idee dat ik ook maar een procent beter geworden ben sinds eind September. In tegendeel zelfs, ben van 1050 skillrating naar 900 gegaan in 2 dagen _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 8 november 2019 @ 10:04:39 #93
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_189846908
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:07 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

In mijn ogen is er duidelijk een fysiek duel tussen Koulibaly en Zielinski hier (nadat de bal sowieso na de eerste onderschepping als een magneet weer terug gaat naar Zielinski) en wordt Koulibaly als een slappeling aan de kant geschoven.

Vooral dat laatste lijkt mij heel vaak te gebeuren, niet enkel in de verdediging maar ook op het middenveld etc. Ik heb geen idee hoe mijn tegenstanders altijd die fysieke duels weten te winnen wanneer ik met relatieve krachtpatsers als Koulibaly, IF Nainggolan en Matuidi’s van deze wereld speel. Heb geprobeerd on L2 ingedruk te houden, om L2 te spammen, maar het enige wat dit lijkt te doen is dat mijn speler langzamer is dan die van mijn tegenstander _O- Filmpje hierboven is natuurlijk maar 1 moment, kan net zijn dat hier dat haakse gebeuren wel klopt, maar lijkt me stug dat dit iedere keer zo is.

Denk dat deze Fifa niet voor mij is, net als wat LitmanenAFCA zegt heb ik niet het idee dat ik ook maar een procent beter geworden ben sinds eind September. In tegendeel zelfs, ben van 1050 skillrating naar 900 gegaan in 2 dagen _O-
Herkenbaar probleem, heb ook bijna alles verloren de afgelopen dagen, ga nog wel weekend League proberen maar heb er een hard hoofd in.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_189846944
Dit weekend voor het eerst ooit weekend league :o
  vrijdag 8 november 2019 @ 10:15:23 #95
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_189847048
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:07 schreef Leonos het volgende:
Dit weekend voor het eerst ooit weekend league :o
Succes.

Ik wil net gaan spelen, ben ik vergeten in te schrijven. Achterlijk systeem :')
  Redactie Sport vrijdag 8 november 2019 @ 10:15:46 #96
274204 crew  Mexicanobakker
pi_189847053
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:15 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Succes.

Ik wil net gaan spelen, ben ik vergeten in te schrijven. Achterlijk systeem :')
Kan toch nog tot zaterdagochtend ofzo?

(Ik speel zelf nooit WL dus geen idee)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_189847142
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:15 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Succes.

Ik wil net gaan spelen, ben ik vergeten in te schrijven. Achterlijk systeem :')
Bedankt, maar je kan achteraf inschrijven inderdaad.
pi_189847217
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:07 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

In mijn ogen is er duidelijk een fysiek duel tussen Koulibaly en Zielinski hier (nadat de bal sowieso na de eerste onderschepping als een magneet weer terug gaat naar Zielinski) en wordt Koulibaly als een slappeling aan de kant geschoven.

Vooral dat laatste lijkt mij heel vaak te gebeuren, niet enkel in de verdediging maar ook op het middenveld etc. Ik heb geen idee hoe mijn tegenstanders altijd die fysieke duels weten te winnen wanneer ik met relatieve krachtpatsers als Koulibaly, IF Nainggolan en Matuidi’s van deze wereld speel. Heb geprobeerd on L2 ingedruk te houden, om L2 te spammen, maar het enige wat dit lijkt te doen is dat mijn speler langzamer is dan die van mijn tegenstander _O- Filmpje hierboven is natuurlijk maar 1 moment, kan net zijn dat hier dat haakse gebeuren wel klopt, maar lijkt me stug dat dit iedere keer zo is.

Denk dat deze Fifa niet voor mij is, net als wat LitmanenAFCA zegt heb ik niet het idee dat ik ook maar een procent beter geworden ben sinds eind September. In tegendeel zelfs, ben van 1050 skillrating naar 900 gegaan in 2 dagen _O-
Ik ben het gedeeltelijk met je eens hier, heb dezelfde frustraties (ook qua winst/verlies en spitsen die er soms niet doorheen komen). Al jaren speel ik 4-3-3 met snelle wingers, begon goed dit jaar, daarna was het klaar. Jouw duel idem. Nu zou ik wel als aanvaller gefrustreerd zijn dat hij de eerste keer niet direct langs Koulibaly heen loopt, maar eerst weer verdomme tegen z'n poot. Het fysieke had koulibaly DIK moeten winnen (in 2019 was dit geen probleem geweest). Maar het lijkt hier niet alsof je met L2 verdedigd, hier kan je waarschijnlijk nog wat meer winst behalen. Ik ben absoluut geen topper in het analyseren verder, en schreeuw en vloek meestal alles bij elkaar. Maar laatste tijd gaat het wel lekker dus :) Ik ben trouwens naar de 4-2-2 variant gegaan. De CAM's komen redelijk op, richting de hoeken van de 16, waardoor ik nog wel de breedte kan gebruiken. Williams loopt bij mij daarentegen wel 'meestal' de verdediging eruit, anders doet Depay het.

Wissel Koulibaly trouwens gewoon even een x voor een andere speler. Vorig jaar kon ik niet verdedigen tegen de standaard versie van mbappe, schoot alles er ook in. Ik vond hem verschrikkelijk en hij liep slomer dan Pique. Maar wanneer ik hem als wissel inbracht deed die 't stukken beter. Ik zou 't proberen
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_189847233
Ik ga de WL denk ik maar niet spelen, wss kacheltje lam morgen, en nog zooi te doen. Mis dus al de Squad Battle rewards, en heb nog geen punten voor Rivals. Slechte week wordt het! voor de rest, succes met de WL _O_ ^O^
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  vrijdag 8 november 2019 @ 10:46:11 #100
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189847432
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:28 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Ik ben het gedeeltelijk met je eens hier, heb dezelfde frustraties (ook qua winst/verlies en spitsen die er soms niet doorheen komen). Al jaren speel ik 4-3-3 met snelle wingers, begon goed dit jaar, daarna was het klaar. Jouw duel idem. Nu zou ik wel als aanvaller gefrustreerd zijn dat hij de eerste keer niet direct langs Koulibaly heen loopt, maar eerst weer verdomme tegen z'n poot. Het fysieke had koulibaly DIK moeten winnen (in 2019 was dit geen probleem geweest). Maar het lijkt hier niet alsof je met L2 verdedigd, hier kan je waarschijnlijk nog wat meer winst behalen. Ik ben absoluut geen topper in het analyseren verder, en schreeuw en vloek meestal alles bij elkaar. Maar laatste tijd gaat het wel lekker dus :) Ik ben trouwens naar de 4-2-2 variant gegaan. De CAM's komen redelijk op, richting de hoeken van de 16, waardoor ik nog wel de breedte kan gebruiken. Williams loopt bij mij daarentegen wel 'meestal' de verdediging eruit, anders doet Depay het.

Wissel Koulibaly trouwens gewoon even een x voor een andere speler. Vorig jaar kon ik niet verdedigen tegen de standaard versie van mbappe, schoot alles er ook in. Ik vond hem verschrikkelijk en hij liep slomer dan Pique. Maar wanneer ik hem als wissel inbracht deed die 't stukken beter. Ik zou 't proberen
Zal de 4-2-2-2 eens proberen, misschien werkt dat wel inderdaad. :) Opzich ben ik het niet helemaal met je eens dat de aanvaller Koulibaly voorbij had moeten lopen. Ik druk, mijns inziens, op het perfecte moment de tackle knop in on de bal te onderscheppen, ik ben meer ziedend dat die bal dan natuurlijk weer naar de aanvaller terug valt. :P

Koulibaly is waarschijnlijk de meeste constante speler uit mijn team, dus die haal ik er niet uit :+ Dit was toevallig een extreem voorbeeld met een 95 strength speler die kinderlijk eenvoudig van de bal gezet wordt door een slapjanus. Kan me ook niet herinneren of ik L2 had in gedrukt op dit moment eerlijk gezegd, maar in mijn ogen zou dat niet uit mogen maken wanneer ik een perfecte tackle inzet met een 89 rated verdediger die ook nog eens zowat de sterkste speler in het hele spel is.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')