abonnement Unibet Coolblue
pi_189778708

De 8ste editie van Best Kept Secret vindt plaats op vrijdag 12 juni, zaterdag 13 juni, en zondag 14 juni 2020 op Beekse Bergen in Hilvarenbeek.

Tickets:
https://www.bestkeptsecret.nl/tickets/

Eerder op Best Kept Secret:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Line-Up:
Vrijdag:
- 100 Gecs
- BadBadNotGood
- Black Lips
- DIIV
- Dj Fett Burger
- Dj Python
- Dope Lemon
- Ela Minus
- Eva Owen
- Faka
- Fauzia
- Giant Rooks
- JFDR
- Mina & Bryte
- Objekt x Ezra Miller (Live)
- Octavian
- OM
- Park Hye Jin
- Pip Blom
- Roi Perez
- Soccer Mommy
- Squid
- Surfbort
- The National (10 Years Of High Violet)
- Tinariwen
- Tropical Fuck Storm
- Violet
- Waltzburg
- Yin Yin

Zaterdag:
- Barney Artist
- Beach Bunny
- Black Country, New Road
- Black Midi
- Bradley Zero
- Catfish And The Bottlemen
- Coucou Chloe
- Dj Assault
- Dj Shadow
- Easy Life
- Fontaines D.C.
- Girl Band
- Girl Ray
- Hunee
- Jarvis Cocker presents Jarv Is...
- Josey Rebelle
- Marika Hackman
- Meetsysteem
- Minimal Violence
- Otim Alpha
- Parker (Live)
- Pottery
- Rolling Blackouts Coastal Fever
- S10
- Sampa The Great
- Sheer Mag
- Simo Cell
- Sorry
- The Homesick
- The Strokes

Zondag:
- Amyl And The Sniffers
- Angel Bat David
- Automatic
- Bell & Sebastian
- Donna Missal
- GHUM
- Hamilton Leithauser
- Jessica Pratt
- Khruangbin
- KOKOKO!
- Los Bitchos
- Maggie Rogers
- Massive Attack
- Metronomy
- MICH
- Mura Masa
- The Avalanches
- The Milk Carton Kids
- Weyes Blood
- WIES
- Yellow Days

2019 aftermovie:

Website: http://www.bestkeptsecret.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/BKSFestival/?fref=ts
Youtube: https://www.youtube.com/user/BKSfestival
Twitter: https://twitter.com/BKSfestival

[ Bericht 1% gewijzigd door indiaantje89 op 28-02-2020 08:53:15 ]
pi_189778756
Tijd voor het 2020 topic. Lana Del Rey dus een week voor BKS in Parij. Lijkt me een grote kanshebber, komt ook uit de FKS Scorpio stal.
pi_189779311
Nick Cave & The Bad Seeds wordt lastig, zijn op tour in Europa maar spelen 11-6 in Rome en 14-6 in Parijs. Hebben ook al de Ziggo show in april.
Vampire Weekend is in de VS op tour in juni 2020.

Wat namen die in me opkomen en me wel wat lijken voor BKS: Sufjan Stevens, The Decemberists, Placebo, Glen Hansard, Frank Turner, misschien Sigur Rós of Elbow op herhaling?
pi_189780282
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:49 schreef Tourniquet het volgende:
Nick Cave & The Bad Seeds wordt lastig, zijn op tour in Europa maar spelen 11-6 in Rome en 14-6 in Parijs. Hebben ook al de Ziggo show in april.
Vampire Weekend is in de VS op tour in juni 2020.

Wat namen die in me opkomen en me wel wat lijken voor BKS: Sufjan Stevens, The Decemberists, Placebo, Glen Hansard, Frank Turner, misschien Sigur Rós of Elbow op herhaling?
Frank Turner lijkt me niks voor BKS. De rest is een rij met mooie namen, maar Sufjan is blijkbaar erg lastig te strikken. Pixies zou ik ook nog in herhaling lijstje willen noemen, die touren in ieder geval deze zomer (Mad Cool). Elbow zie ik ook nog wel ergens opduiken. Maar die kan bijna overal staan (Pinkpop, Lowlands, BKS, DTRH, misschien in een gekke bui nog een Paaspop headliner).
pi_189794367
Robyn ook in de buurt, staat op Northside. Zou ook een leuke naam zijn.
pi_189829949
Brian Jonestown Massacre graag. Past perfect op BKS.

en is eens wat anders dan al dat geherkauw tussen festivals
Het weer zat niet mee
pi_189925825
Ze zijn een beetje weggezakt door persoonlijke problemen, maar nu weer in de opstartfase... Zou Snow Patrol niet een van de headliners kunnen zijn... Ik zie Run en Chasing Cars wel over het meer schallen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189926856
Jammer dat Lana waarschijnlijk naar BKS komt (ik ga niet naar BKS, dus jammer voor mij zeg maar), maar daar kan ik dan nog wel mee leven. Als ze maar Pet Shop Boys niet krijgen
pi_189927002
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn een beetje weggezakt door persoonlijke problemen, maar nu weer in de opstartfase... Zou Snow Patrol niet een van de headliners kunnen zijn... Ik zie Run en Chasing Cars wel over het meer schallen
Lijkt me tikkeltje te zoetsappig voor BKS. Zou er zelf geen probleem mee hebben, maar niet voor BKS. Zou ze dan liever op Lowlands zien (Bravo afsluiter).
pi_189935016
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:16 schreef ikbenrond het volgende:
Jammer dat Lana waarschijnlijk naar BKS komt (ik ga niet naar BKS, dus jammer voor mij zeg maar), maar daar kan ik dan nog wel mee leven. Als ze maar Pet Shop Boys niet krijgen
Pet Shop Boys zojuist bekend gemaakt voor AFAS Live in mei, kaarten zijn wel aan de prijs.
pi_189942956
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Pet Shop Boys zojuist bekend gemaakt voor AFAS Live in mei, kaarten zijn wel aan de prijs.
Tof, wel duur idd. Ik zie dan liever op een leuk festival denk ik, maar dat ziet er dan zeker niet meer in nu?
pi_190001234
Underworld zou me ook niet verbazen, worden flink geteased voor All Points East in Londen.
pi_190147705
Gelezen op het Internet:

"Fontaines DC, King Princess & Rolling Blackouts Coastal Fever staan allemaal op Best Kept Secret volgend jaar. Dit heb ik vernomen vanuit een bron binnen het festival. Allemaal op de TWO op 13 juni. "
pi_190147723
Die eerste twee zijn erg fijne namen :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190147746
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:58 schreef TheVulture het volgende:
Die eerste twee zijn erg fijne namen :Y
Derde ook, maar niet super spannend.

Primavera komt morgen ook met ook 10 namen... misschien dat BKS mee gaat.
pi_190261374
pi_190261462
quote:
Door het a-typische tijdstip toch wel erg benieuwd waar ze mee komen. Ik had me voorgenomen volgens jaar eens een dagje BKS te doen want nog nooit geweest, maar ik weet nu al dat ik dan niet kan :(
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190261481
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:53 schreef Niveath het volgende:

[..]

Door het a-typische tijdstip toch wel erg benieuwd waar ze mee komen. Ik had me voorgenomen volgens jaar eens een dagje BKS te doen want nog nooit geweest, maar ik weet nu al dat ik dan niet kan :(
Dat is balen, gewoon erg fijn en compact festival.

Ben benieuwd, vreemd tijdstip op "pakjes avond" voor velen. Misschien iets wat uit Amerika een tour bekend gemaakt gaat worden?
pi_190262327
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:55 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat is balen, gewoon erg fijn en compact festival.

Ben benieuwd, vreemd tijdstip op "pakjes avond" voor velen. Misschien iets wat uit Amerika een tour bekend gemaakt gaat worden?
Pakjes avond is toch morgen? Of wordt dat zoveel op de 4e gevierd?
pi_190262456
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 11:08 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Pakjes avond is toch morgen? Of wordt dat zoveel op de 4e gevierd?
Sorry, ik heb het als kind nooit gevierd, en nu zien we wanneer het beste uitkomt :{ . Ik dacht dat het pakjes avond de 4e was, en dat je de 5e de pakjes kon uitpakken. Een beetje zoals kerstavond voor kerst is zeg maar.

Maar zou kunnen dat ik het mis heb hoor. Maar ik ben er blij mee dat ze met namen komen :@
pi_190262553
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Sorry, ik heb het als kind nooit gevierd, en nu zien we wanneer het beste uitkomt :{ . Ik dacht dat het pakjes avond de 4e was, en dat je de 5e de pakjes kon uitpakken. Een beetje zoals kerstavond voor kerst is zeg maar.

Maar zou kunnen dat ik het mis heb hoor. Maar ik ben er blij mee dat ze met namen komen :@
Haha! Volgens mij wordt het vaak op andere dagen gevierd hoor ;)

Ik ben wel benieuwd. Misschien in 2020 weer een dagje BKS
pi_190264481
Lana del Rey of Tame Impala :P

Moet wel zeggen dat een kaartverkoop in december altijd kut is financieel :')

[ Bericht 42% gewijzigd door TheVulture op 04-12-2019 14:49:03 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190265319
Dit jaar is besloten om 100% vrouwelijke headliners te hebben.
Lana del Rey, Robyn en Taylor S
:P

Hoop op
Lana, National vanavond _O_
pi_190265544
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:03 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit jaar is besloten om 100% vrouwelijke headliners te hebben.
Lana del Rey, Robyn en Taylor S
:P

Hoop op
Lana, National vanavond _O_
Taylor is te groot denk ik. En staat al op Werchter als Benelux exclusief ;). Robyn is welkom, maar geen headliner met alle respect.

Ben ook benieuwd waarmee ze komen.
  woensdag 4 december 2019 @ 18:24:41 #25
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_190268664
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:03 schreef Houtenbeen het volgende:
Hoop op
Lana, National vanavond _O_
Same <3
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_190270728
The National en Massive Attack aldus iemand op efestivals.
pi_190270792
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 19:49 schreef Houtenbeen het volgende:
The National en Massive Attack aldus iemand op efestivals.
The National komt dan wel weer heel snel terug -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190270855
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 19:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

The National komt dan wel weer heel snel terug -O-
Eens
pi_190270965
Massive Attack is in ieder geval confirmed
pi_190271057
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 20:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Massive Attack is in ieder geval confirmed
Op zondag afsluitende headliner
pi_190271084
En The National is de tweede headliner
pi_190271086
`The National plays High Violet integraal.. Dat is weer wel tof :D
pi_190271195
Had toch wel wat meer verwacht..
pi_190271300
Had ook op meer namen gehoopt.
pi_190271393
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 20:06 schreef indiaantje89 het volgende:
`The National plays High Violet integraal.. Dat is weer wel tof :D
Dat album is nog geen 50 minuten :P Flink oprekken wordt dat
pi_190271459
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 20:20 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Dat album is nog geen 50 minuten :P Flink oprekken wordt dat
Deluxe versie kent nog enkele tracks extra ;).

Maar de nummers van High Violet zijn ook niet super zeldzaam opzich. Ik vind het wel beetje vroeg na vorige keer (+ dat ze vorig jaar ook op LL stonden voor mij persoonlijk).
pi_190272271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 20:23 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Deluxe versie kent nog enkele tracks extra ;).

Maar de nummers van High Violet zijn ook niet super zeldzaam opzich. Ik vind het wel beetje vroeg na vorige keer (+ dat ze vorig jaar ook op LL stonden voor mij persoonlijk).
Dude, ga je nou haken op de National? :')
Zie je daar!
pi_190272572
quote:
4s.gif Op woensdag 4 december 2019 20:57 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dude, ga je nou haken op de National? :')
Zie je daar!
Ik ben er gewoon bij hoor. Maar ik vind het als festival zijnde wel erg kort na de vorige boeking.

Vond de manier waarop ook erg knullig. Ga je in een platenzaak zitten en dan draai je maar 2 plaatjes.
pi_190272615
quote:
To make things even more interesting: the band will personally curate a part of the Best Kept Secret-Friday.
pi_190272671
Dat is wel zeer interessant
pi_190273266
Phoebe Bridgers dan ook maar opschrijven voor deze editie?
In the coolest little capital of the world
pi_190274169
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 21:17 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ah ze gaan een Le Guess Whootje doen... dat kan inderdaad leuk worden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190277754
Mooie namen op zich. Beide shows wel erg geënt op albums van 10 jaar terug, weet niet of ik dat helemaal in de BKS-gedachte vind. Gaat vast weer prachtig worden wel, had vooral Massive Attack wel willen zien.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190278192
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 08:33 schreef Niveath het volgende:
Mooie namen op zich. Beide shows wel erg geënt op albums van 10 jaar terug, weet niet of ik dat helemaal in de BKS-gedachte vind. Gaat vast weer prachtig worden wel, had vooral Massive Attack wel willen zien.
Wel jammer dat ik dit jaar beide nog heb gezien :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 05-12-2019 10:40:23 ]
  donderdag 5 december 2019 @ 16:52:04 #45
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_190284568
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 21:15 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ben er gewoon bij hoor. Maar ik vind het als festival zijnde wel erg kort na de vorige boeking.

Vond de manier waarop ook erg knullig. Ga je in een platenzaak zitten en dan draai je maar 2 plaatjes.
Ja, de bekendmaking had stukken interessanter kunnen worden aangepakt. Dit voegde weinig tot niets toe in vergelijking met een eerder opgenomen filmpje of gewoon een tekstbericht.

Niettemin leed m'n enthousiasme er weinig onder :D Altijd fijn als de hardnekkige geruchten / 'leks' gewoon bevestigd worden :) Had wss niet eens klaargezeten als i kniet het vermoeden had gehad dat m'n favoriete band weer bekend gemaakt zou worden :P


En hopen idd dat The National namen als Phoebe Bridgers, Lucy Dacus, Sharon Van Etten meebrengt. Sufjan <3 zou natuurlijk helemaal de kers op de taart zijn.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 5 december 2019 @ 16:58:51 #46
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_190284644
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:21 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wel jammer dat ik dit jaar beide nog heb gezien :P.
Ik heb eerstgenoemde straks 12x gezien in een kalenderjaar en kan nog steeds als een kind uitkijken naar de volgende show :p Elk concert voelt toch weer speciaal, ook omdat je nooit weet welke fratsen Matt nu weer gaat uithalen :D

Stiekem wel heel benieuwd naar MA want hen heb ik nog nooit gezien. En ik vind dat ze dit decennium toch ook nog wel wat sterke nummers hebben uitgebracht (zoals The Spoils).
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_190284706
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:58 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Ik heb eerstgenoemde straks 12x gezien in een kalenderjaar en kan nog steeds als een kind uitkijken naar de volgende show :p Elk concert voelt toch weer speciaal, ook omdat je nooit weet welke fratsen Matt nu weer gaat uithalen :D

Stiekem wel heel benieuwd naar MA want hen heb ik nog nooit gezien. En ik vind dat ze dit decennium toch ook nog wel wat sterke nummers hebben uitgebracht (zoals The Spoils).
Ik heb net High Violet ook weer 3x herhaald dus het valt wel mee hier hoor.

Ik blijf het kortdag vinden vanuit festival perspectief. Maar tegen dei tijd sta ik weer vooraan hoor. Al blijf ik er bij, een rust periode van 2/3 jaar zou de band misschien geen slecht doen.

Massive Attack stond vorig jaar 2x in de AFAS, dag 1 scheen niet heel goed te zijn. Maar dag 2, waar ik dus bij was, vond ik erg sterk. Toen was het wel een Mezzanine optreden.
pi_190298506
The National, are you kidding me?
2016 - DTRH
2018 - BKS (!!!!!!)
2019 - LL

Ze konden werkelijk waar niet met iets anders komen?
The National is goed, maar kom op zeg, dit is wel heel tam. Dit dus:
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:39 schreef Verregende_Otter het volgende:

en is eens wat anders dan al dat geherkauw tussen festivals
Het weer zat niet mee
pi_190299899
Ik ga uit financiële overwegingen dinsdag nog geen kaarten halen, had een beetje angst op voorhand dat ik dan misschien helemaal BKS zou missen, maar met deze 2 namen bekend is dat risico nihil...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190358387
Aantal nieuwe namen:

Belle & Sebastian
Fontaines D.C.
Metronomy
black midi
Rolling Blackouts Coastal Fever
Weyes Blood
pi_190358453
Oef matige drop. Geen van alle alechte namen maar ook niks bijzonder. Dit vond je ook allemaal op Lowlands.
pi_190358574
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 08:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Oef matige drop. Geen van alle alechte namen maar ook niks bijzonder. Dit vond je ook allemaal op Lowlands.
Denk dat je in het huidige festivallandschap niet meer om die kruisbestuiving heen kan en dat bands veel vaker te zien kunnen zijn...

Persoonlijk wel heel blij met Fontaines DC
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190358777
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 08:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Denk dat je in het huidige festivallandschap niet meer om die kruisbestuiving heen kan en dat bands veel vaker te zien kunnen zijn...

Persoonlijk wel heel blij met Fontaines DC
Precies, al denk ik dat juist BKS nog wel 'spannend' kan programmeren. LL en DTRH hebben dat al deels laten varen en combineren spannend met platte super commerciele acts. Over Pinkpop zullen we het maar niet hebben.

Ik vind het redelijk te verwachten prima namen. Ik had gehoopt dat de zaterdagheadliner al bekend zou worden gemaakt, maar helaas (maar dat wordt toch Lana trouwens)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190358815
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 08:55 schreef Niveath het volgende:

[..]

Precies, al denk ik dat juist BKS nog wel 'spannend' kan programmeren. LL en DTRH hebben dat al deels laten varen en combineren spannend met platte super commerciele acts. Over Pinkpop zullen we het maar niet hebben.

Ik vind het redelijk te verwachten prima namen. Ik had gehoopt dat de zaterdagheadliner al bekend zou worden gemaakt, maar helaas (maar dat wordt toch Lana trouwens)
Metronomy staat hier al voor een derde keer (daar vind ik het een uiterst saaie band). Belle & Sebastian is wel ok op zich. Maar verder zijn het toch vooral de afdankertjes van DTRH en LL die hun nergens meer kwijt konden omdat ze daar de afgelopen jaren al stonden?

Ik vind dit juist geen "spannend" lijstje, omdat dit namen zijn die ook op Lowlands allemaal kunnen staan.Van BKS heb ik toch iets andere verwachtingen.
pi_190358843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Metronomy staat hier al voor een derde keer (daar vind ik het een uiterst saaie band). Belle & Sebastian is wel ok op zich. Maar verder zijn het toch vooral de afdankertjes van DTRH en LL die hun nergens meer kwijt konden omdat ze daar de afgelopen jaren al stonden?
Ja daarom had ik heb inderdaad juist van BKS spannender verwacht. Al zijn de name an sich best oké. Black midi en Fontaines DC wel een jaar te laat voor BKS-begrippen, al was het maar geluk dat LL ze nog als vervanger kon boeken vorig jaar.

Edit: ik heb het denk ik niet goed omschreven. Ik vind het voor BKS ook zeker geen spannend lijstje, maar ze ontkomen niet aan herhaling net als alle andere festivals.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  dinsdag 10 december 2019 @ 09:41:47 #56
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_190359152
Belle & Sebastian O+
pi_190368206
Kaartjes + accommodatie zijn weer geregeld!
pi_190370144
Kaartjes zijn hier ook binnen.
pi_190379175
Nog steeds zijn er Accommodations beschikbaar. Heb niet het idee dat het hard gaat met deze namen.
pi_190397661
kaartjes besteld, ondanks de namen.
Alweer die eeuwig gezapige The National

Besteld vanwege B&S wel. Hopelijk volgt er meer.
pi_190398166
Kaartjes niet besteld :P
pi_190919987
In ieder geval geen Lana Del Rey, staat op Bonnaroo in de VS. Al verwachte ik die niet meer gezien die niet in de vorige lichting aanwezig was.
pi_190922941
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 15:18 schreef indiaantje89 het volgende:
In ieder geval geen Lana Del Rey, staat op Bonnaroo in de VS. Al verwachte ik die niet meer gezien die niet in de vorige lichting aanwezig was.
Dan ben ik wel benieuwd welke andere vrouw gaat headlinen.
pi_190939345
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 15:18 schreef indiaantje89 het volgende:
In ieder geval geen Lana Del Rey, staat op Bonnaroo in de VS. Al verwachte ik die niet meer gezien die niet in de vorige lichting aanwezig was.
Zonde -O-

Dan wellicht Florence?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190941669
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 18:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zonde -O-

Dan wellicht Florence?
Die tourt (vooralsnog) niet.
pi_191006788
Zelfbevestiging van OM



_O_
pi_191007460
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Zelfbevestiging van OM

[ afbeelding ]

_O_
Ik kende ze niet, maar klinkt wel cool. Krijg een beetje een Tool-vibe bij sommige nummers.
pi_191007531
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 11:50 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik kende ze niet, maar klinkt wel cool. Krijg een beetje een Tool-vibe bij sommige nummers.
Zitten aantal leden van de band "Sleep" in deze band ;).
pi_191050940
Nou The Strokes dan maar?
  zaterdag 18 januari 2020 @ 16:03:08 #70
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_191088157
Best Kept Secret overweegt volledig vegetarisch voedselaanbod

Ik zou het geen onlogische stap vinden voor een festival dat zich al jaren hard maakt voor een uitgebreid aanbod van vega(n) maaltijden uit alle windstreken van de wereld. Er zal ongetwijfeld een groepje mensen afhaken als ze dit doorzetten, maar overall denk ik dat ze er qua imago juist profijt van kunnen hebben
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_191088305
Als ik de rijen bij de bbq tenten zag vraag ik me af of ze niet een te grote groep mensen gaan afstoten. Kijk mooi dat er vegan aanbod is maar het vlees aanbod compleet uitbannen lijkt me niet verstandig. :Y) vorkje erbij.
pi_191088331
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 16:03 schreef Gretzl het volgende:
Best Kept Secret overweegt volledig vegetarisch voedselaanbod
[ afbeelding ]
Ik zou het geen onlogische stap vinden voor een festival dat zich al jaren hard maakt voor een uitgebreid aanbod van vega(n) maaltijden uit alle windstreken van de wereld. Er zal ongetwijfeld een groepje mensen afhaken als ze dit doorzetten, maar overall denk ik dat ze er qua imago juist profijt van kunnen hebben
Flikker toch op.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 17:37:52 #73
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_191089398
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 16:03 schreef Gretzl het volgende:
Best Kept Secret overweegt volledig vegetarisch voedselaanbod
[ afbeelding ]
Ik zou het geen onlogische stap vinden voor een festival dat zich al jaren hard maakt voor een uitgebreid aanbod van vega(n) maaltijden uit alle windstreken van de wereld. Er zal ongetwijfeld een groepje mensen afhaken als ze dit doorzetten, maar overall denk ik dat ze er qua imago juist profijt van kunnen hebben
Dus bks laat nu even een ballonnetje op om te kijken hoe de reacties zijn. Zijn ze te negatief gaat het feest niet door.

Persoonlijk vind ik het nog wel wat om vlees uit te bannen. What’s next? Gaan we er naartoe dat je gezonder terugkomt van een festival dan dat je ging? 8)7

Waarom niet vleesgerechten extra duur maken bijvoorbeeld. Dan heeft iedereen in elk geval de keuze.
pi_191095188
Het is wel een echt hipster festival aan het worden. :{w
pi_191095390
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 16:03 schreef Gretzl het volgende:
Best Kept Secret overweegt volledig vegetarisch voedselaanbod
[ afbeelding ]
Ik zou het geen onlogische stap vinden voor een festival dat zich al jaren hard maakt voor een uitgebreid aanbod van vega(n) maaltijden uit alle windstreken van de wereld. Er zal ongetwijfeld een groepje mensen afhaken als ze dit doorzetten, maar overall denk ik dat ze er qua imago juist profijt van kunnen hebben
:o

Dat zou ik wel extreem :') vinden

Ik haat het als je dingen opgelegd worden, ik ben echt geen dagelijkse vleeseter maar ik wil wel de keus krijgen...

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 19-01-2020 00:14:09 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191127403
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 16:03 schreef Gretzl het volgende:
Best Kept Secret overweegt volledig vegetarisch voedselaanbod
[ afbeelding ]
Ik zou het geen onlogische stap vinden voor een festival dat zich al jaren hard maakt voor een uitgebreid aanbod van vega(n) maaltijden uit alle windstreken van de wereld. Er zal ongetwijfeld een groepje mensen afhaken als ze dit doorzetten, maar overall denk ik dat ze er qua imago juist profijt van kunnen hebben
Jezus wat een triest gedrag. Laat de bezoekers lekker zelf kiezen wat ze eten.
pi_191140332
17:51
pi_191140520
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 08:11 schreef indiaantje89 het volgende:
17:51
The Strokes past precies op de streepjes

Oh en natuurlijk Maar waarom dan 17:51?
pi_191140588
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2020 08:36 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

The Strokes past precies op de streepjes

Oh en natuurlijk Maar waarom dan 17:51?
Het gaat idd The Strokes worden ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door indiaantje89 op 22-01-2020 08:56:27 ]
pi_191140591
Poeh dan zou ik toch wel ff balen als The Strokes op BKS staan gezien ik daar niet naar toe kan. Wel heel tof voor het festival en het publiek m.i.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_191140768
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 08:45 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Het gaat idd The Strokes worden ;)
Maar waarom 17:51? Dacht eerst aan het tijdsverschil met New York, maar dat is 6 uur.
pi_191140837
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2020 09:07 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Maar waarom 17:51? Dacht eerst aan het tijdsverschil met New York, maar dat is 6 uur.
Geen idee, NOS Alive komt ook om 18:00 uur met The Strokes.

Het gaat hem gewoon worden ;)
pi_191141279
Strokes wel tof, jammer van het eten :P
pi_191141381
quote:
4s.gif Op woensdag 22 januari 2020 09:55 schreef Leonos het volgende:
Strokes wel tof, jammer van het eten :P
Dat zou het eigenlijk zwakker maken dat ze het dit jaar aandurven (met The Strokes die veel kaarten zal verkopen).
pi_191141558
Maar The Strokes - The National - Massive Attack.. misschien niet de meest "vernieuwende" affiche, maar gewoon 3 top headliners hoor voor BKS begrippen.
pi_191142910
The Strokes, lekker hoor. Een goede headliner die bijna nooit naar Nederland komt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 16:03 schreef Gretzl het volgende:
Best Kept Secret overweegt volledig vegetarisch voedselaanbod
[ afbeelding ]
Ik zou het geen onlogische stap vinden voor een festival dat zich al jaren hard maakt voor een uitgebreid aanbod van vega(n) maaltijden uit alle windstreken van de wereld. Er zal ongetwijfeld een groepje mensen afhaken als ze dit doorzetten, maar overall denk ik dat ze er qua imago juist profijt van kunnen hebben
Wat goed zeg! Zo krijgen heel veel vleesetende bezoekers ineens de kans om wat nieuws te proberen.
pi_191142912
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 10:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar The Strokes - The National - Massive Attack.. misschien niet de meest "vernieuwende" affiche, maar gewoon 3 top headliners hoor voor BKS begrippen.
Zeker, en wat mensen niet moeten vergeten, de eerste show van The Strokes in Nederland in 14 jaar. In België stonden ze geloof ik één keer ooit in de hoogtijdagen. Da's een hele lange tijd geleden en dus hele goede boeking, in een tijd waar je het gevoel krijgt dat headliners rond de 3 jaar roteren en stuivertje wisselen van festival naar festival.

Sinds die tijd dan ook geen goed liedje meer gemaakt, en live verveelde multi-miljonairs die aan het start van de tour backstage elkaar weer voor het eerst in een jaar zien en zich op automatische piloot door de bijna 20 jaar oude indie-hits heenwerken, maar dat is een ander verhaal. 4 jaar terug op Splendour In The Grass gezien, en dan blijkt het wel dat dit echt een veel te hoog geschreven relikwie uit het verleden is die enkel door New Yorkers als legendes worden gezien, terwijl het eigenlijk niets meer dan de Franz Ferdinand van Manhattan is. Dat zal wellicht ook de reden zijn dat Lowlands de vingers er nooit aan wilde branden in het verleden, de gage staat niet in verhouding met de status. Nogmaals erg knap dat Best Kept Secret het dan voor elkaar krijgt.
pi_191143544
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 12:28 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Zeker, en wat mensen niet moeten vergeten, de eerste show van The Strokes in Nederland in 14 jaar. In België stonden ze geloof ik één keer ooit in de hoogtijdagen. Da's een hele lange tijd geleden en dus hele goede boeking, in een tijd waar je het gevoel krijgt dat headliners rond de 3 jaar roteren en stuivertje wisselen van festival naar festival.

Sinds die tijd dan ook geen goed liedje meer gemaakt, en live verveelde multi-miljonairs die aan het start van de tour backstage elkaar weer voor het eerst in een jaar zien en zich op automatische piloot door de bijna 20 jaar oude indie-hits heenwerken, maar dat is een ander verhaal. 4 jaar terug op Splendour In The Grass gezien, en dan blijkt het wel dat dit echt een veel te hoog geschreven relikwie uit het verleden is die enkel door New Yorkers als legendes worden gezien, terwijl het eigenlijk niets meer dan de Franz Ferdinand van Manhattan is. Dat zal wellicht ook de reden zijn dat Lowlands de vingers er nooit aan wilde branden in het verleden, de gage staat niet in verhouding met de status. Nogmaals erg knap dat Best Kept Secret het dan voor elkaar krijgt.
Dat besef ik me ook zeker wel hoor, het is altijd een beetje een verboden vrucht geweest. Al zo vaak zien hangen, maar je mocht er nooit van eten. Denk dat het verlangen dan groter is dan de smaak van de vrucht zelf.

Maar mij hoor je niet klagen.. stond al erg lang op mijn verlanglijst.
pi_191146688
Kaartje in the pocket 8-)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191147015
The Strokes nu definitief bevestigd *O*

Ik ben overigens nog steeds geen fan van die livestream-bekendmakingen, het komt een beetje kneuzerig over allemaal, zelfs met hulp van 3FM :')

Edit: ook maar één naam droppen weer lijkt me ook wat karig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191148565
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 18:02 schreef TheVulture het volgende:
The Strokes nu definitief bevestigd *O*

Ik ben overigens nog steeds geen fan van die livestream-bekendmakingen, het komt een beetje kneuzerig over allemaal, zelfs met hulp van 3FM :')

Edit: ook maar één naam droppen weer lijkt me ook wat karig
Ja eens, bij een grotere lichting zou dit veel beter uitpakken. Ben nog geen fan van de nieuwe directeur in zijn voorkomen. Vind het eerlijk gezegd ook niet zijn taak. Besteed het lekker uit aan een Michiel Veenstra ofzo. Iemand die gewend is om het aan elkaar te lullen.
pi_191149278
Mooie headliner!
Plots wordt BKS 2020 toch interessant. :Y)
Het weer zat niet mee
pi_191154980
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 19:50 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja eens, bij een grotere lichting zou dit veel beter uitpakken. Ben nog geen fan van de nieuwe directeur in zijn voorkomen. Vind het eerlijk gezegd ook niet zijn taak. Besteed het lekker uit aan een Michiel Veenstra ofzo. Iemand die gewend is om het aan elkaar te lullen.
Ja de nieuwe directeur komt een beetje kuikenachtig over ofzo, die vorige had van nature iets meer uitstraling...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191155663
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 08:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja de nieuwe directeur komt een beetje kuikenachtig over ofzo, die vorige had van nature iets meer uitstraling...
Ach zo lang ze The Strokes en The National boeken hoor je me niet klagen. Maar verder wel eens ja.

Ik heb zo het idee dat we snel meer kunnen verwachten ;)
pi_191156155
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ach zo lang ze The Strokes en The National boeken hoor je me niet klagen. Maar verder wel eens ja.

Ik heb zo het idee dat we snel meer kunnen verwachten ;)
The Strokes is natuurlijk qua headliner wel uniek, The National voelt nog steeds te gemakkelijk voor me, zo kort na de vorige keer...

Benieuwd naar de rest inderdaad :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191156195
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 10:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

The Strokes is natuurlijk qua headliner wel uniek, The National voelt nog steeds te gemakkelijk voor me, zo kort na de vorige keer...

Benieuwd naar de rest inderdaad :P
Ja, daar ben ik het mee eens hoor. Maar anderzijds gaat het weer steengoed zijn. Blijft een van de beste bands van deze tijd als je het mij vraagt.

Ik ben prima tevreden met de headliners tot nu toe. Belle & Sebastian kan leuk worden, maar die zijn wel setlist afhankelijk. OM is erg tof (die gaan ze ook wel snel bekend maken). De rest vind ik allemaal wel ok, maar ook vrij recent nog gezien. En ik ben geen Metronomy fan (en die staan er ook weer voor de derde keer).
pi_191156422
Ik hoop ook nog wel op Robyn dit jaar O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191156464
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop ook nog wel op Robyn dit jaar O+
Zou leuk zijn, al zie ik die ook wel naar Lowlands gaan.

Northside heeft ze ook, maar ze staat ook in Augustus op festivals. Vind het ook net iets meer voor Lowlands dan voor BKS om eerlijk te zijn. Al hoewel ze hadden vorig jaar Carly Rae Jepsen... dus misschien moet BKS toch wat minder serieus zien dan dat ik doe :P.
pi_191160483
Voor morgen:

100 Gecs, Automatic, Barker, Beach Bunny, Black Country, New Road, Black Lips, Catfish and the Bottlemen, coucou chloe, DIIV, DJ Fett Burger, DJ Python, Donna Missal, Easy Life, Eve Owen, FAKA, GHUM, Giant Rooks, Girl Band, Girl Ray, Jarvis Cocker /JARV IS, Jessica Pratt, Josey Rebelle, Los Bitchos, Maggie Rogers, Marika Hackman, Meetsysteem, Mina & Bryte, minimal violence, Park Hye-jin, Pottery, Roi Perez, Sampa The Great, Sheer Mag, Sherelle, Simo Cell, Soccer Mommy, Sorry, Squid, Surfbort, The Avalanches, The Milk Carton Kids, Tinariwen, Tropical Fuck Storm, Violet, Woven Hand, Yellow Days.

Het is gelekt ;), wederom lekje in de website.
pi_191160663
Staan toffe namen tussen, al mis ik nog wat subs voor m'n gevoel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191160771
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Staan toffe namen tussen, al mis ik nog wat subs voor m'n gevoel
Ja denk niet dat alles is. OM mist sowieso nog in dit lijstje.
pi_191162366
haha wat een amateurs. _O-

Maar wel een aantal leuke namen!
pi_191170035
Officiële lijst is iets anders:

BADBADNOTGOOD - Catfish And The Bottlemen - DIIV - Dope Lemon - Jarvis Cocker presents JARV IS… - Maggie Rogers - The Avalanches - Amyl & The Sniffers – Black Lips – Girl Band – Objekt x Ezra Miller (live) – OM – 박혜진 park hye jin – Sampa The Great – Tinariwen – Tropical Fuck Storm – Yellow Days - 100 gecs – Automatic – Barker (live) – Beach Bunny – Black Country, New Road – COUCOU CHLOE – DJ Assault – DJ Fett Burger – DJ Python – Donna Missal – Easy Life – FAKA – FAUZIA– GHUM – Giant Rooks – Girl Ray – Jessica Pratt – Josey Rebelle – Los Bitchos – Marika Hackman – Meetsysteem – Mina & Bryte – Minimal Violence – Pottery – Roi Perez – Sheer Mag – Simo Cell – Soccer Mommy – SORRY – Squid – Surfbort – The Milk Carton Kids – Violet – YĪN YĪN
pi_191170140
Jaaa

Tropical fuck storm
pi_191170159
Om staat er wel bij maar Wovenhand niet. Touren binnenkort samen, dus misschien foutje gemaakt bij het opzoeken van de foto? En Khruangbin staat er nog niet bij. :P

Maar kan ook dat ze nog wat achterhouden voor een volgende lichting.
pi_191170665
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 08:40 schreef Tourniquet het volgende:
Om staat er wel bij maar Wovenhand niet. Touren binnenkort samen, dus misschien foutje gemaakt bij het opzoeken van de foto? En Khruangbin staat er nog niet bij. :P

Maar kan ook dat ze nog wat achterhouden voor een volgende lichting.
Zou kunnen, bij die stream van The Strokes was er ook duidelijk een album van The Avalanches en Khruangbin te zien. Ik zou Khruangbin ook niet echt missen om eerlijk te zijn.
  vrijdag 24 januari 2020 @ 10:40:55 #107
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_191171460
De zondag is wel een fijn dagje.
pi_191176880
Wovenhand dus niet helaas, foto van Om op de BKS-pagina geeft in de Google results Wovenhand terug, maar dat zijn ze duidelijk niet. Komt omdat ze binnenkort samen touren.
pi_191177106
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 16:36 schreef Tourniquet het volgende:
Wovenhand dus niet helaas, foto van Om op de BKS-pagina geeft in de Google results Wovenhand terug, maar dat zijn ze duidelijk niet. Komt omdat ze binnenkort samen touren.
Ja jammer, had ook een mooie toevoeging geweest.
pi_191394270
Vandaag toevallig wat van Pottery gehoord, dat kan live wel eens een feestje worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191501055
De nieuwe single van The Strokes is wel erg mehh maar goed heb sinds het derde album eigenlijk niks fatsoenlijks meer van ze gehoord. Als je dan die single van Tame Impala hoort...
Hopen dat ze veel oud werk spelen in ieder geval.
Money won is twice as sweet as money earned.
  Redactie Sport maandag 17 februari 2020 @ 11:28:50 #112
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191550198
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 10:26 schreef neilpad het volgende:
De nieuwe single van The Strokes is wel erg mehh maar goed heb sinds het derde album eigenlijk niks fatsoenlijks meer van ze gehoord. Als je dan die single van Tame Impala hoort...
Hopen dat ze veel oud werk spelen in ieder geval.
Under Cover of Darkness is zwaar ondergewaardeerd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191550818
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Under Cover of Darkness is zwaar ondergewaardeerd.
Taken For A Fool van dat album _O_
pi_191564828
Denk dat het niet lang meer gaat duren voor we nieuwe namen krijgen. Festivaldirecteur had al gezegd dat het in de Kink FM festival maand mogelijk zou plaatsvinden, en nu zijn ze met BKS win-acties bezig.
pi_191611457
Gisteren was Maurits Westerik bij Kink

- 72% van de namen zijn nu al bekend
- Mogelijk speelt hij er zelf ook
- Er komt een sauna/hottub gedeelte in het bos, waar ook de speciaalbier bar te vinden zou zijn.
pi_191611521
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Gisteren was Maurits Westerik bij Kink

- 72% van de namen zijn nu al bekend
- Mogelijk speelt hij er zelf ook
- Er komt een sauna/hottub gedeelte in het bos, waar ook de speciaalbier bar te vinden zou zijn.
Vega onzin al geschrapt?
pi_191611546
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:03 schreef Adames het volgende:

[..]

Vega onzin al geschrapt?
Niet over gehad, maar als je naar mening vraagt kan je maar beter daar over ophouden als je energie slurpende hottubs neer gaat zetten :').

Denk dat ze dat ook niet gaan doen, gewoon een brainfart geweest van die directeur denk ik.
pi_191611592
Heb wat namen geluisterd, ben fan geworden van jessica pratt en squid. Dope lemon ook wel lollig, alleen niet voor een uur.
pi_191611614
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:55 schreef indiaantje89 het volgende:

- Er komt een sauna/hottub gedeelte in het bos,
dat was er vorig jaar toch ook al, mischien zonder sauna vorig jaar?
pi_191611637
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]

dat was er vorig jaar toch ook al, mischien zonder sauna vorig jaar?
Ik kan mij het niet herrineren? Hij noemde ook dat het iets "nieuw" was.
pi_191619526
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]

dat was er vorig jaar toch ook al, mischien zonder sauna vorig jaar?
In het bosgedeelte, helemaal verstopt achterin.
pi_191708485
BKSfestival twitterde op donderdag 27-02-2020 om 08:00:08 We hebben splinternieuwe namen voor je! Luister vanavond vanaf 18:00 naar de eerste BKS-podcast De Zendmast. Zendmaster @verasiemons (Vera On Track) en festivalhost @MauritsWesterik reageren op jullie vragen en praten met 2 gasten over de #BKS20 line-up! https://t.co/3cDas6LeYD https://t.co/sWAYS24XFk reageer retweet
Vanavond nieuwe namen.
pi_191712127
Ben benieuwd of er nog wat leuke subheadliners in het vat zitten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191716855
+ Barney Artist, Courtney Marie Andrews, DJ Shadow, Ela Minus, Hamilton Leithauser, Hunee, Irreversible Entanglements , Khruangbin, MICH, Mura Masa, Octavian, S10, The Homesick, Waltzburg
  Redactie Sport donderdag 27 februari 2020 @ 18:08:24 #125
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191716876
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 18:07 schreef KBFX2002 het volgende:
+ Barney Artist, Courtney Marie Andrews, DJ Shadow, Ela Minus, Hamilton Leithauser, Hunee, Irreversible Entanglements , Khruangbin, MICH, Mura Masa, Octavian, S10, The Homesick, Waltzburg
Tsja, ja, nouja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191717032
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 18:07 schreef KBFX2002 het volgende:
+ Barney Artist, Courtney Marie Andrews, DJ Shadow, Ela Minus, Hamilton Leithauser, Hunee, Irreversible Entanglements , Khruangbin, MICH, Mura Masa, Octavian, S10, The Homesick, Waltzburg
De undercard van BKS begint toch wel een beetje matig te worden zo.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_191717247
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 18:07 schreef KBFX2002 het volgende:
+ Barney Artist, Courtney Marie Andrews, DJ Shadow, Ela Minus, Hamilton Leithauser, Hunee, Irreversible Entanglements , Khruangbin, MICH, Mura Masa, Octavian, S10, The Homesick, Waltzburg
En Pip Blom ;)
pi_191725684
Morgen kont de volledige lichting pas!
pi_191727907
In onze nieuwe podcast De Zendmast maakten we gisteren nieuwe artiesten bekend voor Best Kept Secret 2020! De 23 nieuwe namen gemist? Zie hier!

DJ Shadow - Hunee - Khruangbin - Mura Masa - Octavian - Hamilton Leithauser - KOKOKO! - Angel Bat Dawid - Barney Artist - Bradley Zero - Courtney Marie Andrews - Ela Minus - Eve Owen - Irreversible Entanglements - JFDR - MICH - Otim Alpha - Pip Blom - S10 - The Homesick - Waltzburg – WIES

Tickets en info: https://bestkeptsecret.nl/
pi_191728336
  vrijdag 28 februari 2020 @ 09:32:00 #131
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_191729183
Die vrijdag is toch behoorlijk matig :o
pi_191741251
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 09:32 schreef peaceman het volgende:
Die vrijdag is toch behoorlijk matig :o
Diiv, Black Lips, Tinariwen, OM, Tropical Fuck Storm, Dj Python, Soccer Mommy, Squid..

En er staat er nog een bandje die ik best leuk vind en die dag afsluit (don't dare me ;)).

[ Bericht 1% gewijzigd door indiaantje89 op 28-02-2020 21:18:26 ]
pi_191741866
Ik vind heel de line-up niet zo uitblinken eigk
  zaterdag 29 februari 2020 @ 16:14:34 #134
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_191754491
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 20:56 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Diiv, Black Lips, Tinariwen, OM, Tropical Fuck Storm, Dj Python, Soccer Mommy, Squid..

En er staat er nog een bandje die ik best leuk vind en die dag afsluit (don't dare me ;)).
Ik ken misschien te weinig van die vrijdag dan en zoals je weet ben ik bepaald geen fan, zeker live, van The National. :)
pi_192074063
Wie van jullie hebben er ook al met potlood een streep door BKS gezet? Realistisch gezien vermoed ik dat er in ieder geval t/m juni geen festivals meer plaatsvinden. #flattenthecurve
pi_192074567
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 16:10 schreef Tourniquet het volgende:
Wie van jullie hebben er ook al met potlood een streep door BKS gezet? Realistisch gezien vermoed ik dat er in ieder geval t/m juni geen festivals meer plaatsvinden. #flattenthecurve
Kans is aanwezig ja... ik vrees er ook voor... zit al jaren op The Strokes te wachten. Nu snap ik hoe een Liverpool fan zich voelt. :'(
  Redactie Sport maandag 16 maart 2020 @ 16:33:25 #137
274204 crew  Mexicanobakker
pi_192074601
Wel lullig voor die zes Nederlandse fans van The Strokes dit, ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_192076843
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 16:10 schreef Tourniquet het volgende:
Wie van jullie hebben er ook al met potlood een streep door BKS gezet? Realistisch gezien vermoed ik dat er in ieder geval t/m juni geen festivals meer plaatsvinden. #flattenthecurve
Zou vervelend zijn. :'(
Laten we hopen dat warmer weer het virus tot stilstand gaat brengen. ^O^

In Eindhoven heeft men ooit een tijdlang het virusfestival gehad. Misschien dat die als eerste het festivalseizoen symbolisch kunnen gaan openen. :D

https://nl.wikipedia.org/wiki/Virus_Festival?wprov=sfla1
pi_192740532
Nou, 2021 dan maar dubbel feest!

quote:
Best Kept Secret uitgesteld naar 11, 12 en 13 juni 2021

The Strokes éindelijk op Best Kept Secret, The National zou hun allermooiste album spelen. De hele dag dansen in de zon, afkoelen in het water. Crowdsurfen door The Casbah, een gloednieuwe bioscoop, verdwalen in de bossen en het weekend afsluiten bij Massive Attack. Dit had Best Kept Secret 2020 moeten worden.

Maar het gaat niet door.

De achtste editie van Best Kept Secret wordt uitgesteld naar 11, 12 en 13 juni 2021. Dit is een gevolg van de nieuwe overheidsmaatregelen om de verspreiding van het coronavirus (Covid-19) te voorkomen. De gezondheid van jullie, onze crew en optredende artiesten staat voor ons altijd voorop. Natuurlijk houden wij ons aan deze maatregelen.

Dat de achtste editie van Best Kept Secret wordt uitgesteld, komt hard aan. Dit zijn bijzondere tijden en die raken ons allemaal. We vragen je om te overwegen je gekochte kaartje te houden voor volgend jaar. Alle reeds aangeschafte tickets blijven automatisch geldig voor 2021. De komende tijd sturen we je een mail met daarin alle details over je andere ticketopties. Door de ontstane drukte willen we je verzoeken om deze informatie af te wachten: we hebben de tijd nodig om dit uit te werken. We hopen op je begrip in deze uitzonderlijke tijden.

Meer nog hopen we op je steun. Dit nieuws heeft een enorme impact op ons festival en iedereen die bij Best Kept Secret betrokken is. Voor ons maakt het een enorm verschil als je nu de beslissing maakt om in 2021 bij ons te blijven. Op die manier help je het fundament onder Best Kept Secret te versterken, zodat we volgend jaar alsnog een geweldige editie voor je kunnen neerzetten.

We weten nog niet wie er komen optreden, maar wel dat we met jullie steun het gemis van dit jaar dubbel en dwars willen goedmaken. Hopelijk zien we jullie op 11, 12 en 13 juni 2021.

Tot die tijd, stay safe and healthy.

Het gehele Best Kept Secret-team
pi_192740547
Mooi dat de tickets geldig blijven en daar maak ik graag gebruik van O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 15:44:13 #141
332671 crew  indiaantje89
pi_193192954
“ De organisatie van Best Kept Secret is momenteel aan het bekijken welke acts van het van 2020-programma mee verplaatst kunnen worden naar Best Kept Secret 2021. Binnen een paar weken maakt de organisatie hier meer over bekend. Redenen genoeg om je ticket te behouden en in 2021 alsnog te komen.”

Mooi ze gaan dus namen proberen mee te nemen naar volgend jaar.
pi_193320752
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Mooi dat de tickets geldig blijven en daar maak ik graag gebruik van O+
Ik ga toch voor de voucher / geld terug actie. Raar dat de deadline daar al zo snel voor is.
  Moderator woensdag 27 mei 2020 @ 13:42:28 #144
332671 crew  indiaantje89
pi_193336576


The National en The Strokes kunnen we opschrijven.
pi_193338045
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

The National en The Strokes kunnen we opschrijven.
Gorillaz mogen ook wel naar BKS doorkomen!
  Moderator woensdag 27 mei 2020 @ 15:24:55 #146
332671 crew  indiaantje89
pi_193338068
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:23 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Gorillaz mag ook wel naar BKS doorkomen!
Jep, zou ik liever zien dan Massive Attack persoonlijk. Tame Impala, kan ook nog natuurlijk.

En laat Autechre maar doorkomen als TWO hoofdact O+
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 09:51:05 #147
332671 crew  indiaantje89
pi_193365165
En The Strokes zijn er 2021 erbij!
pi_193365295
BKSfestival twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 10:00:01 .@thestrokes zijn er alvast bij op #BKS21, op zaterdag 12 juni 2021! Over 2 weken zou Best Kept Secret van start zijn gegaan. Tijdens dat weekend maken we de line-up voor 2021 bekend en gaan tickets weer in de verkoop. Hopelijk zien we jullie op 11, 12 en 13 juni 2021, stay safe! https://t.co/ZV2lI6Lq2J reageer retweet
pi_193365347
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 10:02 schreef Houtenbeen het volgende:
BKSfestival twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 10:00:01 .@:thestrokes zijn er alvast bij op #BKS21, op zaterdag 12 juni 2021! Over 2 weken zou Best Kept Secret van start zijn gegaan. Tijdens dat weekend maken we de line-up voor 2021 bekend en gaan tickets weer in de verkoop. Hopelijk zien we jullie op 11, 12 en 13 juni 2021, stay safe! https://t.co/ZV2lI6Lq2J reageer retweet
Over 2 weken al de volledige line-up. Dat zal wel betekenen dat minimaal 90% hetzelfde blijft lijkt me :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193365356
Nog nergens iets over gelezen maar: blijven dagkaarten voor 2020 gelden voor dezelfde dag in 2021? Of valt daar nog iets mee te schuiven?
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 10:16:38 #151
332671 crew  indiaantje89
pi_193365504
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 10:06 schreef theodoor9 het volgende:
Nog nergens iets over gelezen maar: blijven dagkaarten voor 2020 gelden voor dezelfde dag in 2021? Of valt daar nog iets mee te schuiven?
Je kan schuiven:

quote:
We verwachten vóór 15 juni de line-up van Best Kept Secret 2021 inclusief dagindeling bekend te maken, dus het beste is om dit even af te wachten. Mocht het zo zijn dat je op basis van het programma graag van dag willen wisselen, dan wordt dit ook mogelijk (ook na 15 juni). Je kunt dus gewoon je dagtickets houden. Let op: je hoeft in dit geval niet je ticket om te ruilen voor een Friendly Fire Voucher, er komt een oplossing om dagtickets zonder tussenkomst van de voucher om te ruilen.
Ze gaan de lineup van 2021 dus bekend maken op de datum dat 2020 plaats zou vinden.
pi_193365564
Volgens mij is dit allemaal prima geregeld so far :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 29 mei 2020 @ 12:41:12 #153
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_193367696
Wat naïef om te denken dat zulke grote evenementen volgend jaar wel doorgang zullen vinden :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 13:05:44 #154
332671 crew  indiaantje89
pi_193367945
Klopt we zijn lekker naïef hier *O*
pi_193368543
Positief naïef :Y *O*

Party like its 1999 8-)
pi_193369296
Maar, we kunnen dus al kaarten kopen?! Zin in!
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 15:40:11 #157
332671 crew  indiaantje89
pi_193370076
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 14:41 schreef Leonos het volgende:
Maar, we kunnen dus al kaarten kopen?! Zin in!
Nee 13 juni ;). 12 juni zal de rest bekend gemaakt worden.
pi_193370132
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 15:40 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nee 13 juni ;). 12 juni zal de rest bekend gemaakt worden.
Ok :)
  Moderator vrijdag 5 juni 2020 @ 09:58:55 #159
332671 crew  indiaantje89
pi_193484951
+The National

En volgende week zal Massive Attack wel volgen.



[ Bericht 77% gewijzigd door indiaantje89 op 05-06-2020 10:08:55 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')