Maar dan moeten er tussen die mensen ook piloten zitten die dood willen. Hoe ga je dat dan weer oplossen?quote:Op maandag 4 november 2019 07:01 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom opvangen? Gewoon op t vliegtuig zetten.
Mee eens. Nu belanden deze criminelen allemaal in de illegaliteit hier. Ze hebben niets te verliezen en ze zullen alles doen om hun uitzetting te dwarsbomen. Ze zitten liever 10 jaar in een Nederlandse cel dan één jaar in vrijheid in hun moederland. Deze onveilige situatie is ernstiger dan de meeste mensen denken.quote:Op maandag 4 november 2019 07:01 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom opvangen? Gewoon op t vliegtuig zetten. En in afwachting daarvan zet je ze in een kamp met hoge hekken en prikkeldraad. Maak t ze zo onaangenaam mogelijk zodat ze meewerken aan uitzetting.
Maar wat doen we dan met Roemenen en Bulgaren en dergelijke die ook nog eens door de EU vrij mogen reizen. Dat mis ik in het stuk van de telegraaf.quote:Op maandag 4 november 2019 07:06 schreef paulgo het volgende:
[..]
Mee eens. Nu belanden deze criminelen allemaal in de illegaliteit hier. Ze hebben niets te verliezen en ze zullen alles doen om hun uitzetting te dwarsbomen. Ze zitten liever 10 jaar in een Nederlandse cel dan één jaar in vrijheid in hun moederland. Deze onveilige situatie is ernstiger dan de meeste mensen denken.
Gewoon op de bus naar Roemenie en Bulgarije zetten. Dit soort volk hoort niet in een asielzoekerscentrum. Het is vrij om te reizen binnen de EU en je bent ook vrij om zelf een huis te zoeken.quote:Op maandag 4 november 2019 07:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar wat doen we dan met Roemenen en Bulgaren en dergelijke die ook nog eens door de EU vrij mogen reizen. Dat mis ik in het stuk van de telegraaf.
Dit dus. En zo lang we dat niet doen en iedereen wappert met mensenrechten verdragen uit het jaar tabak kan men hier en elders nog jaaren topics gezellig blijven volschrijven maar zal er in feministenstaat europa niets veranderen.quote:
Wat mij betreft krijgen die terroristen gewoon de kogel.quote:Op maandag 4 november 2019 07:25 schreef VoMy het volgende:
Dit kan wel in een van de eerdere draadjes over dit onderwerp; de Telegraaf recycled dit artikel elk kwartaal.
Iedereen die zegt: 'terugsturen' is dus ook voorstander van het laten terugsturen van Nederlandse Syrië- en Irakgangers?
Die hebben geen asielaanvraag gedaan voor zover ik weet.quote:Op maandag 4 november 2019 07:25 schreef VoMy het volgende:
Iedereen die zegt: 'terugsturen' is dus ook voorstander van het laten terugsturen van Nederlandse Syrië- en Irakgangers?
Ja.quote:Op maandag 4 november 2019 07:25 schreef VoMy het volgende:
Dit kan wel in een van de eerdere draadjes over dit onderwerp; de Telegraaf recycled dit artikel elk kwartaal.
Een technisch detail, ze gingen erheen om zich te vestigen en dat telt. Irak wil bijvoorbeeld van ze af. Maar terug laten vliegen dan?quote:Op maandag 4 november 2019 07:32 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Die hebben geen asielaanvraag gedaan voor zover ik weet.
Ongewenste criminele migranten in 2 verschillende landen kun je prima vetgelijken.quote:Op maandag 4 november 2019 07:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat mij betreft krijgen die terroristen gewoon de kogel.
De vergelijking die je maakt slaat nergens op.
In principe wel, maar waarheen dan en op grond waarvan daarheen?quote:Op maandag 4 november 2019 07:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een technisch detail, ze gingen erheen om zich te vestigen en dat telt. Irak wil bijvoorbeeld van ze af. Maar terug laten vliegen dan?
quote:Op maandag 4 november 2019 07:01 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom opvangen? Gewoon op t vliegtuig zetten. En in afwachting daarvan zet je ze in een kamp met hoge hekken en prikkeldraad. Maak t ze zo onaangenaam mogelijk zodat ze meewerken aan uitzetting.
In het geval van Syriëgangers is dit nogal een understatement. Het zijn terroristen.quote:Op maandag 4 november 2019 07:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ongewenste criminele migranten in 2 verschillende landen kun je prima vetgelijken.
Dus? Als de migranten hier gewoon zwaardere misdaden begaan mogen ze blijven, want dan is het wel vergelijkbaar?quote:Op maandag 4 november 2019 08:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
In het geval van Syriëgangers is dit nogal een understatement. Het zijn terroristen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |