abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189775762
Asielzoekers uit veilige landen zoals Marokko, Algerije en Tunesië veroorzaken veel criminaliteit in ons land en in het bijzonder in het landelijke aanmeldcentrum Ter Apel. De overlast komt vooral van personen uit landen in Noord-Afrika maar ook uit de voormalige Sovjet-Unie.

Ongeveer 95 procent van alle winkeldiefstallen die gepleegd worden in Ter Apel komt voor rekening van veiligelanders”, zegt de burgemeester.
Daarom wil de burgemeester van dit dorp een ander aparte opvang voor deze groep. Zij terroriseren niet alleen de buurt maar ook de echte vluchtelingen.

Bron:

https://www.telegraaf.nl/(...)veiligelanders-kwijt

Staatssecretaris Broekers-Knol laat weten aparte en sobere opvang voor asielzoekers uit veilige landen.
Ook de Tweede Kamer denkt na hoe deze groep op te vangen: "Nederland moet een akelige plek worden voor asielzoekers met kansloze aanvragen"

Hoe denken ze nou dat dit uit te voeren is? Veel van zulke criminelen zijn niet uitzetbaar. De landen van herkomst willen ze om begrijpelijke redenen niet terug. En deze criminelen zitten liever in een luxe Nederlandse cel gevangen dan in vrijheid en armoede in een achterlijk Afrikaans of Arabisch land. Hier kunnen ze dankzij onze lage straffen naar hartenlust stelen en roven. Soms plegen ze zelfs een ernstig geweldsdelict zoals moord om maar hier te mogen blijven. Want dan genieten ze langer gastvrijheid in een Nederlandse cel.

De enige oplossing zou zijn een krachtigere gezamenlijke Europese uitzettings politiek en hardere aanpak van weigerlanden. Dit gecombineerd met het verplicht uitzitten van een straf in het land van herkomst, die hier opgelegd is. Maar ja dat wil Merkel niet en " dit zou conflicteren met de Europese mensenrechten."
Dat zou trouwens ook een oplossing zijn voor IS strijders van Marokkaanse enz. afkomst.
Van mijn part een speciale gevangenis onder Europees toezicht in een Arabisch of Afrikaans land.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  maandag 4 november 2019 @ 07:01:41 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189775773
Waarom opvangen? Gewoon op t vliegtuig zetten. En in afwachting daarvan zet je ze in een kamp met hoge hekken en prikkeldraad. Maak t ze zo onaangenaam mogelijk zodat ze meewerken aan uitzetting.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 4 november 2019 @ 07:04:19 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189775782
quote:
6s.gif Op maandag 4 november 2019 07:01 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom opvangen? Gewoon op t vliegtuig zetten.
Maar dan moeten er tussen die mensen ook piloten zitten die dood willen. Hoe ga je dat dan weer oplossen?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189775789
quote:
Waarom opvangen? Gewoon op t vliegtuig zetten. En in afwachting daarvan zet je ze in een kamp met hoge hekken en prikkeldraad. Maak t ze zo onaangenaam mogelijk zodat ze meewerken aan uitzetting.
Mee eens. Nu belanden deze criminelen allemaal in de illegaliteit hier. Ze hebben niets te verliezen en ze zullen alles doen om hun uitzetting te dwarsbomen. Ze zitten liever 10 jaar in een Nederlandse cel dan één jaar in vrijheid in hun moederland. Deze onveilige situatie is ernstiger dan de meeste mensen denken.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  maandag 4 november 2019 @ 07:15:28 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189775810
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 07:06 schreef paulgo het volgende:

[..]

Mee eens. Nu belanden deze criminelen allemaal in de illegaliteit hier. Ze hebben niets te verliezen en ze zullen alles doen om hun uitzetting te dwarsbomen. Ze zitten liever 10 jaar in een Nederlandse cel dan één jaar in vrijheid in hun moederland. Deze onveilige situatie is ernstiger dan de meeste mensen denken.
Maar wat doen we dan met Roemenen en Bulgaren en dergelijke die ook nog eens door de EU vrij mogen reizen. Dat mis ik in het stuk van de telegraaf.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189775815
Opsluiten op water en varkensvlees
.
pi_189775817
Niets aan de hand, doorlopen mensen.

grgr Femke
U MAD?
pi_189775825
Bizar zeg, dit verwacht je niet.
  maandag 4 november 2019 @ 07:23:07 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189775830
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 07:15 schreef Megumi het volgende:

[..]

Maar wat doen we dan met Roemenen en Bulgaren en dergelijke die ook nog eens door de EU vrij mogen reizen. Dat mis ik in het stuk van de telegraaf.
Gewoon op de bus naar Roemenie en Bulgarije zetten. Dit soort volk hoort niet in een asielzoekerscentrum. Het is vrij om te reizen binnen de EU en je bent ook vrij om zelf een huis te zoeken.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 4 november 2019 @ 07:25:50 #10
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189775834
Dit kan wel in een van de eerdere draadjes over dit onderwerp; de Telegraaf recycled dit artikel elk kwartaal.

Iedereen die zegt: 'terugsturen' is dus ook voorstander van het laten terugsturen van Nederlandse Syrië- en Irakgangers?
Antifa
  maandag 4 november 2019 @ 07:28:32 #11
22565 asco
Los in deze tent
pi_189775843
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 07:17 schreef Fer het volgende:
Opsluiten op water en varkensvlees
Dit dus. En zo lang we dat niet doen en iedereen wappert met mensenrechten verdragen uit het jaar tabak kan men hier en elders nog jaaren topics gezellig blijven volschrijven maar zal er in feministenstaat europa niets veranderen.
  maandag 4 november 2019 @ 07:30:50 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189775855
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 07:25 schreef VoMy het volgende:
Dit kan wel in een van de eerdere draadjes over dit onderwerp; de Telegraaf recycled dit artikel elk kwartaal.

Iedereen die zegt: 'terugsturen' is dus ook voorstander van het laten terugsturen van Nederlandse Syrië- en Irakgangers?
Wat mij betreft krijgen die terroristen gewoon de kogel.

De vergelijking die je maakt slaat nergens op.
  maandag 4 november 2019 @ 07:30:51 #13
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189775856
Iets van centrale werkkampen maken, gevangenissen voor illegale aanwezigen, in combinatie met zware lichamelijke arbeid. En de slaaplocatie als een cel op het politiebureau. Geen speciaal halal eten en geen gebedsruimte. Maar wel met behoud van smartphone en gratis wifi, zodat ze de wereld kunnen laten zien wat er in Europa gebeurt als je met leugens asiel aanvraagt en niet zelfstandig terugkeert als daarom wordt verzocht bij uitzetting.
  maandag 4 november 2019 @ 07:32:31 #14
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189775864
quote:
Die hebben geen asielaanvraag gedaan voor zover ik weet.
  maandag 4 november 2019 @ 07:32:56 #15
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_189775865
quote:

Ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_189775943
Laten we ons vooral bezighouden met het klimaat, en onze giftige grond. Dan valt de echte ramp met de criminele buitenlanders niet zo op.
pi_189775958
Opsluiten in een kamp en de hele dag klerenhangers laten sorteren. Dan zijn ze het zo beu.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 4 november 2019 @ 07:57:16 #18
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189775965
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 07:32 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Die hebben geen asielaanvraag gedaan voor zover ik weet.
Een technisch detail, ze gingen erheen om zich te vestigen en dat telt. Irak wil bijvoorbeeld van ze af. Maar terug laten vliegen dan?
Antifa
  maandag 4 november 2019 @ 07:58:21 #19
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189775970
quote:
6s.gif Op maandag 4 november 2019 07:30 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wat mij betreft krijgen die terroristen gewoon de kogel.

De vergelijking die je maakt slaat nergens op.
Ongewenste criminele migranten in 2 verschillende landen kun je prima vetgelijken.
Antifa
  maandag 4 november 2019 @ 08:02:23 #20
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189775985
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 07:57 schreef VoMy het volgende:

[..]

Een technisch detail, ze gingen erheen om zich te vestigen en dat telt. Irak wil bijvoorbeeld van ze af. Maar terug laten vliegen dan?
In principe wel, maar waarheen dan en op grond waarvan daarheen?
En wat heeft Irak gedaan om de instroom te voorkomen?
pi_189775993
quote:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 4 november 2019 @ 08:12:49 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189776017
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 07:58 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ongewenste criminele migranten in 2 verschillende landen kun je prima vetgelijken.
In het geval van Syriëgangers is dit nogal een understatement. Het zijn terroristen.
  maandag 4 november 2019 @ 08:19:09 #23
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189776038
quote:
6s.gif Op maandag 4 november 2019 08:12 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

In het geval van Syriëgangers is dit nogal een understatement. Het zijn terroristen.
Dus? Als de migranten hier gewoon zwaardere misdaden begaan mogen ze blijven, want dan is het wel vergelijkbaar?
Antifa
  Moderator maandag 4 november 2019 @ 08:31:00 #24
8781 crew  Frutsel
pi_189776078
(Tijdelijk) Slotje - TS heeft DM gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')