SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
De streaming server staat nog wel steeds aan.quote:
Dank je. Ik ga wat in mijn afspeellijst opslaan.quote:Op maandag 4 november 2019 06:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
05:56 : Slipknot - Psychosocial
06:00 : From Ashes To New - Land Of Make Believe
06:03 : Lukas - Bangladesh (Corner Remix)
06:10 : Madness - Our House
06:13 : Bucks Fizz - Making Your Mind Up
06:15 : A Flock Of Seagulls - Wishing (If I Had A Photograph Of You)
06:19 : Katrina & The Waves - Walking On Sunshine
06:23 : The Thompson Twins - Doctor Doctor
06:27 : The Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms Tonight
06:31 : Take That - Rule The World
06:36 : The Fratellis - Chelsea Dagger
Net wel, Nu Ellie Gouldingquote:Op maandag 4 november 2019 06:48 schreef livelink het volgende:
Ik moest overstappen naar een andere browser. Maar als je nu Amy Winehouse draait ben ik er weer.
Die moeten hun bakkus houwequote:Op maandag 4 november 2019 07:00 schreef livelink het volgende:
Ik moet af gaan sluiten Rafeiro. De verplichtingen beginnen steeds harder naar me te roepen.
Graag gedaan, vind het zelf ook wel fijne muziek, dat scheeltquote:
SPOILER: playlistjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Hoe was de boekpresentatie?quote:Op maandag 4 november 2019 13:17 schreef just me het volgende:
goedenmiddag
Heerlijk gegolfd vanmorgen, nu een realax middagje, heb ik wel verdiend
Het was gisteren een drukke dag en 's avonds nog een concert
Heel, heel erg bijzonder mooi om mee te makenquote:
Oepsquote:Op maandag 4 november 2019 13:21 schreef just me het volgende:
[..]
Heel, heel erg bijzonder mooi om mee te maken![]()
Ik ben meteen in de trein begonnen met lezen en was bijna station Delft voorbij gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |