Nee manquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee man, Dark Souls III is 10x beter
Nee man, DS3 speelt oneindig veel lekkerderquote:
Sowieso nietquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee man, DS3 speelt oneindig veel lekkerder
DS kwam vandaag uit toch?quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Trage dag op t werk, en zit een beetje Cyberpunk, Bloodlines 2 en Deathstranding dingen te lezen en kijken (erg MMARSU van me). Hmm. Bij alle drie krijg ik steeds meer een "Ik moet niet meer naar hypes kijken" gevoel. Al denk ik dat Cyber en Death eeen "hate it or love it" is. Maar Bloodlines ziet er echt nog slecht uit. Damn, had daar zoveel zin in!
Ik zie alleen wat reacties van spelers op FB.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
DS kwam vandaag uit toch?
Zijn er al onafhankelijke meningen gepost ergens?
Eigenlijk precies zoals te verwachten was dusquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie alleen wat reacties van spelers op FB.
Erg verdeeld. Van retesaai tot retemooi.
Verder reviews die eerst een hele hoop minpunten opsommen (retetraag, echt alleen pakketjes rondbrengen, dialogen niet zo goed) en dan ineens zeggen "Wow, een 9 waard, want Kojima en uniek!!".
Dat t uniek is, dat meldt iedereen. Dat wel.
Ik ben vooral heel nieuwsgierig, maar nog niet gemotiveerd/overtuigd.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Eigenlijk precies zoals te verwachten was dus
Keertje uit de budgetbak vissenquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben vooral heel nieuwsgierig, maar nog niet gemotiveerd/overtuigd.
Nee man, DS3 is veel beter.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sowieso niet
De hitboxes van BB zijn zl veel beter dan DS3 en de gameplay zelf is een stuk sneller waardoor meer smooth
Ik bedoel het zijn beide leuke games hoor, maar BB heeft gewoon technisch een streepje voor (en persoonlijk vind ik de wereld veel vetter)
Dat denk ik inmiddels ook van Bloodlines 2.quote:
Dat zal maar ik heb geen DS3, wel Bloodborne en NiOh.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee man, Dark Souls III is 10x beter
budgetbak game he..quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Besloten om Deadpool maar te gaan spelen.
Tot nu toe zijn de controls wat onwennig. Eerst maar even goed wennen voordat ik alle trophies ga proberen.
Sowieso veel uurtjes speelplezierquote:Op vrijdag 8 november 2019 11:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat zal maar ik heb geen DS3, wel Bloodborne en NiOh.
Schandalig!quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook wel eens over (zeker nu ie vaak in aanbiedingen zit).quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:44 schreef Tris het volgende:
Vanmorgen begonnen met Monster Hunter. Denk dat ik mij daar wel prima een poosje mee kan vermaken.
[off topic] Klinkt als je datingleven en daar word je het niet zat.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Daar twijfel ik ook wel eens over (zeker nu ie vaak in aanbiedingen zit).
Ziet er leuk uit, maar t lijkt me zo eentonig.
Beetje als Shadow of the Colossus, weeeeeeer een monster jagen opnieuw en opnieuw.
Let me know!
quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[off topic] Klinkt als je datingleven en daar word je het niet zat.
quote:
Sowieso maar ik heb zo'n zieke craving voor Death Stranding momenteel dat ik die ga halen na het werk.quote:
Heb ik ook beiden, plus DS 2.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is het? Jaar of 3 geleden eens gekocht geloof ik. Uurtje gespeeld en weggelegd.quote:
Had dat spel nog nooit gezien voor jouw post van deze week.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Besloten om Deadpool maar te gaan spelen.
Tot nu toe zijn de controls wat onwennig. Eerst maar even goed wennen voordat ik alle trophies ga proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |