Eten? Dat doen ze helemaal niet. Ze was wel arrogant en maakte steeds seksuele toespelingen. Ging wel steeds neer, dus je had er weinig aan.quote:Op zondag 3 november 2019 21:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja die chick met die heli blafte mij een keer helemaal af omdat ze net zat te eten dus had toen zoiets van laat maar
Universiteitquote:
Jouw privegegevens hahahaquote:
BSc. bezig voor MSc.quote:
Denk je dat ze van de lucht leven ofzoquote:Op zondag 3 november 2019 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eten? Dat doen ze helemaal niet.
Zo kan je het zeggenquote:Op zondag 3 november 2019 21:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Denk je dat ze van de lucht leven ofzo
Dat gaat je verder niet zoveel aan.quote:
Dan had je het ook niet hoeven vragen.quote:Op zondag 3 november 2019 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boeit me ook vrij weinig verder.
Misschien kan ik je ooit je eerste baantje aanbieden.quote:Op zondag 3 november 2019 21:20 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dan had je het ook niet hoeven vragen.
Ik heb al een baan maar bedankt.quote:Op zondag 3 november 2019 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kan ik je ooit je eerste baantje aanbieden.
quote:Op zondag 3 november 2019 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boeit me ook vrij weinig verder.
Zo zie jij er ook uit over 5 jaar als je zo door blijft gaan.quote:
Hoe?quote:Op zondag 3 november 2019 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo zie jij er ook uit over 5 jaar als je zo door blijft gaan.
Zo zeg ik toch.quote:
Kun je wel zo cool doen maar jij bent zelf behoorlijk door de mand gevallen he lowliferquote:Op zondag 3 november 2019 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijbaan neem ik aan of volg je de pretuni in de avonduren?
Ik werk part-time en studeer voltijd voor mijn master.quote:Op zondag 3 november 2019 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijbaan neem ik aan of volg je de pretuni in de avonduren?
Alsof jij dat voor een fokker zou doenquote:Op zondag 3 november 2019 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kan ik je ooit je eerste baantje aanbieden.
Kaartlezer?quote:Op zondag 3 november 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volledig de weg kwijt en kaartlezer?
Heb jij even mazzel dat haags verdrietje op vakantie isquote:Op zondag 3 november 2019 21:22 schreef TTSS het volgende:
Stomme mastercard heeft mijn aanvraag afgewezen omdat ze mijn foto niet kunnen lezen. Moet allemaal digitaal met zo'n leuk systeem maar het werkt voor geen meter.
Nu kan ik geen dingen op de pof kopen.
Alsof hij zelf iets in te brengen heeft bij zijn werkgeverquote:Op zondag 3 november 2019 21:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alsof jij dat voor fokker zou doen
Oh, waar is die man heen? Is er geen moderatie nu?quote:Op zondag 3 november 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij even mazzel dat haags verdrietje op vakantie is
Oh weet ik veelquote:Op zondag 3 november 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Joke trekt kaarten en leest ze dan
Die juicht Haags juist toequote:
Ik heb wel eens iemand geholpen hier, voelde goedquote:Op zondag 3 november 2019 21:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alsof jij dat voor fokker zou doen
Het is haar tijd nog nietquote:Op zondag 3 november 2019 21:23 schreef Catkiller het volgende:
Euthanasie voor een bepaald mens afdwingen via een referendum zou echt fijn zijn op dit moment.
Solotovski is er, maar ja die heeft van alles op en weet amper wat hij doetquote:Op zondag 3 november 2019 21:24 schreef TTSS het volgende:
[..]
Oh, waar is die man heen? Is er geen moderatie nu?
Ach ja, jedem das seinequote:Op zondag 3 november 2019 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Solotovski is er, maar ja die heeft van alles op en weet amper wat hij doet
Aan oogkanker zekerquote:Op zondag 3 november 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand geholpen hier, voelde goed
Hoezo, hij biedt ook zijn zus aan soms alleen zijn de eisen hoogquote:Op zondag 3 november 2019 21:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alsof jij dat voor een fokker zou doen
Laat je UitStraling pijperij act vallen of ik laat jou vallen.quote:
Was slechts universitair gebrabbel, niks aan de handquote:Op zondag 3 november 2019 21:26 schreef Solotovski het volgende:
Ho wacht zag ik hier de grote boze K voorbijkomen?
Hier moet keihard tegen opgetreden worden
Voel je jezelf te goed voor ons? Dan log je maar lekker uit.quote:Op zondag 3 november 2019 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was slechts universitair gebrabbel, niks aan de hand
Dat geldt voor meerdere hierquote:Op zondag 3 november 2019 21:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voel je jezelf te goed voor ons? Dan log je maar lekker uit.
Je speelt het hard.quote:Op zondag 3 november 2019 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laat je UitStraling pijperij act vallen of ik laat jou vallen.
quote:Op zondag 3 november 2019 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat die ooit nog komt.
Ja elk moment van de dag minimaal 3 soorten drugs 24/7quote:Op zondag 3 november 2019 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Solotovski is er, maar ja die heeft van alles op en weet amper wat hij doet
Fijn, gaat mijn populariteit spontaan omhoog.quote:Op zondag 3 november 2019 21:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je speelt het hard.
Onze wegen scheiden bij deze.
Ik zag dat jij iets onaardigs gepost had over mij. Jammer.quote:
Lekker bezig BTBquote:Op zondag 3 november 2019 21:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja elk moment van de dag minimaal 3 soorten drugs 24/7
Fijnquote:Op zondag 3 november 2019 21:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fijn, gaat mijn populariteit spontaan omhoog.
Daarvoor moet ik eerst een foto van je hebben om het juist te beoordelenquote:
Jij zit in kaste 1quote:Op zondag 3 november 2019 21:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fijn, gaat mijn populariteit spontaan omhoog.
Zou best kunnen.quote:Op zondag 3 november 2019 21:29 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik zag dat jij iets onaardigs gepost had over mij. Jammer.
Jij in kaste 4quote:
Echt apart dat van die untermenschen ooit een kastensysteem hebben bedacht.quote:
jij zit voor het raamquote:
Zo, jij legt even de vinger op de gevoelige plek hoor.quote:Op zondag 3 november 2019 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Heb je al een vrouw die de vader van je kinderen wil worden Jimmy?
Ik bedoel treed eens op tegen dat woordje, mag niet.quote:Op zondag 3 november 2019 21:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst een foto van je hebben om het juist te beoordelen
Ja maar heb wel de gordijnen dichtquote:
Nou dat heb je zelf wel gedaan.quote:Op zondag 3 november 2019 21:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zo, jij legt even de vinger op de gevoelige plek hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |