quote:Op zondag 3 november 2019 10:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ajax spelers staan na een halve invalbeurt al in de basis bij Oranje. Mo is er klaar voor.
Al laat je hem 5 minuten invallen. Als hij maar gespeeld heeft zodat ie niet meer kan switchen naar Marokko is voldoende. Kun je hem daarna in de luwte wat laten rijpen.quote:Op zondag 3 november 2019 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]je kan het niet laten hè, voetbaltechnisch is hij er zeker klaar voor, fysiek weet ik niet en wat ik al eerder zei, voor een 17 jarige is het gewoon moeilijker niet af en toe door het ijs te zakken.
hij heeft toch al gekozen, zou heel raar zijn als hij dat weer verandertquote:Op zondag 3 november 2019 10:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Al laat je hem 5 minuten invallen. Als hij maar gespeeld heeft zodat ie niet meer kan switchen naar Marokko is voldoende. Kun je hem daarna in de luwte wat laten rijpen.
Het kan.quote:Op zondag 3 november 2019 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft toch al gekozen, zou heel raar zijn als hij dat weer verandert
Gast, je blijft je maar vastklampen aan het feit dat er gisteren 2 keer gescoord werd. En dat ik geroepen heb, wie moet ze scoren? Maar je gaat voorbij aan het feit dat er een serieus probleem is.quote:Op zondag 3 november 2019 10:09 schreef nickhguitar het volgende:
Dit heeft niks met bescheidenheid te maken, maar gewoon puur negativisme. Zelfs een kapotte klok geeft 2x per etmaal de juiste tijd aan. Gisteren was het wederom niet goed, maar over 90 minuten ben je wel gewoon beter dan Sparta, praktisch elke bal tegen wordt een tegengoal nu. Valt het binnenkort weer een paar keer de goede kant op en scoor je vroeg in de wedstrijd dan win je 0-4 en is alles weer in orde. Daarnaast: waarom zouden we Bergwijn missen? Die bakte er toch niks van dit seizoen? En Malen schoot toch alleen maar ballen op de keeper? Wat een zegen moet dat zijn dat die 2 er tijdelijk niet bij zijn.
[..]
Ja leuk, jij kwam met de vraag 'wie moet dan de doelpunten maken?, ik voorzie je enkel van antwoord. Ik zei gisteren nergens dat PSV wel even ging winnen, maar om nou preventief voor elke wedstrijd in de foetushouding te gaan liggen.. houd op hoor. En dat gejank om Rosario/Hendrix/Sadilek/Dumfries mag ook wel eens kappen, stelletje wijven hier.
Rayhi en Achequote:Op zaterdag 2 november 2019 16:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wie gaat ze bij Sparta maken dan?
Je mist beide spitsen (dat een van beiden al het hele seizoen ontbreekt neemt dat niet weg), Bergwijn (ook al is die niet in zijn beste doen, nog steeds bepalend) en Ihattaren heeft logischerwijs een dipje vanwege persoonlijke omstandigheden. Dat is voorin wel erg veel vernuft wat je mist.quote:Op zondag 3 november 2019 09:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
De enige echt bepalende speler die je gisteren moest missen was Malen, toch? De rest stak er dit seizoen nog niet echt bovenuit. Ook Bergwijn niet.
Viergever blijkt gewoon de beste cv te zijnquote:Op zondag 3 november 2019 11:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mist beide spitsen (dat een van beiden al het hele seizoen ontbreekt neemt dat niet weg), Bergwijn (ook al is die niet in zijn beste doen, nog steeds bepalend) en Ihattaren heeft logischerwijs een dipje vanwege persoonlijke omstandigheden. Dat is voorin wel erg veel vernuft wat je mist.
Daarnaast is Viergever ook wel belangrijk voor de balans. Het is geen wereldspeler, maar je mist hem wel als hij er niet bij is.
Dat is een probleem op zich, maar in deze selectie is hij dat zeker.quote:Op zondag 3 november 2019 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Viergever blijkt gewoon de beste cv te zijn
twitter:11tegen11 twitterde op zaterdag 02-11-2019 om 21:45:19Eredivisie games since this tweet...AjaxPlayed 3, won 3.Scored 10, conceded 3.PSVPlayed 3, drew 1, lost 2.Scored 2, conceded 9.https://t.co/kCjv7Xd2VC reageer retweet
Bedankt hiervoor, het was nog niet duidelijk dat het ronduit kut gaat de laatste weken.quote:Op zondag 3 november 2019 12:41 schreef Tarado het volgende:
twitter:11tegen11 twitterde op zaterdag 02-11-2019 om 21:45:19Eredivisie games since this tweet...AjaxPlayed 3, won 3.Scored 10, conceded 3.PSVPlayed 3, drew 1, lost 2.Scored 2, conceded 9.https://t.co/kCjv7Xd2VC reageer retweet
quote:Op zondag 3 november 2019 12:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bedankt hiervoor, het was nog niet duidelijk dat het ronduit kut gaat de laatste weken.
quote:Interesting data snippet from the Eredivisie, where we seemingly see a tight title race between Ajax and PSV.
Meanwhile, Ajax have scored 29 goals from 30.6 xG (!), while PSV's 26 goals came from 16.5 xG total.
Oké Tja77!quote:Op zondag 3 november 2019 11:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gast, je blijft je maar vastklampen aan het feit dat er gisteren 2 keer gescoord werd. En dat ik geroepen heb, wie moet ze scoren? Maar je gaat voorbij aan het feit dat er een serieus probleem is.
Hoera! 2 Keer gescoord, en mede daardoor loopt Ajax “slechts” 2 punten uit deze speelronde.
Dan is het volgens jou debiel gejank en indekken wanneer je een realistische kijk hebt op je club en je je bezorgdheid uitspreekt (welke dus gewoon terecht was). PSV was bedroevend slecht, of wil je dat ontkennen? Niks foetushouding, niks indekken. PSV speelt al weken ondermaats, bezorgdheid is niet meer dan terecht en op z’n plaats.
Zelfs een kapotte klok geeft 2 keer per etmaal de juiste tijd aan...uhhh oké. Ik weet niet wat je daarmee duidelijk wil maken, maar het zet je betoog geen kracht bij. Ga je PSV vergelijken met een compleet nutteloos object dat 2 keer per dag het bij het rechte eind heeft, maar desondanks nog steeds compleet nutteloos is? Ik weet niet welk punt je duidelijk wilt maken, maar ik krijg er in ieder geval geen positievere kijk op PSV door.
Jij ziet niet het verschil tussen realisme en negativisme. Echter geeft de wedstrijd en het spelbeeld aan, dat ik het bij het rechte eind had.
Kritiek op je spelers mag dus ook niet volgens jou. Want ook dat is gejank.
Misschien wordt het tijd dat jij je PSV bril afzet, want als één of meerdere spelers ondermaats presteren, mag je er niks van zeggen. Het balverlies, de onzorgvuldigheid in passing, het gebrek aan inzet enz. moet je allemaal maar op de koop toe nemen.
Kijk eens met een neutrale bril naar de wedstrijd van gisteren. Op een gegeven moment hing eerder de 3-1 dan de 2-2 in de lucht.
Dat gemekker over Malen en Bergwijn? Probeer je me nou woorden in de mond te leggen, of haal je er uitspraken van andere users bij?
Edit:
Owja, deze nog
[..]
Rayhi en Ache
Ligt natuurlijk ook aan het EK.quote:Op zondag 3 november 2019 13:21 schreef Buitendam het volgende:
Enige lichtpuntje wat ik kan bedenken is dat we figuren als Malen en Ihattaren in de zomer aan de straatstenen niet kwijt kunnen. Volgend jaar helemaal opnieuw beginnen.
je moet toch wel 2e worden, gaat ook nog wel lukkenquote:Op zondag 3 november 2019 15:08 schreef PSVCL het volgende:
3e of 4e maakt toch niet uit.De EL voorrondes overleef je toch wel.
quote:Op zondag 3 november 2019 15:08 schreef PSVCL het volgende:
3e of 4e maakt toch niet uit.De EL voorrondes overleef je toch wel.
Ik hoop zo dat je dit sarcastisch bedoeld hebt naar aanleiding van de indek-discussie van eerder vandaag...quote:Op zondag 3 november 2019 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Eerst maar eens proberen de volgende ronde in de beker te halen.
Ik zie van Bommel rustig weer een RKC-tje doen wel.quote:Op zondag 3 november 2019 17:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je dit sarcastisch bedoeld hebt naar aanleiding van de indek-discussie van eerder vandaag...
hij zal inmiddels toch wel weten dat de 2e keus niet zoveel isquote:Op zondag 3 november 2019 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie van Bommel rustig weer een RKC-tje doen wel.
Een heel groot deel van de eerste keus ook niet.quote:Op zondag 3 november 2019 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zal inmiddels toch wel weten dat de 2e keus niet zoveel is
Ik zou daar niet veel geld op in zetten.quote:Op zondag 3 november 2019 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet toch wel 2e worden, gaat ook nog wel lukken
Afgaande op wat we hebben gezien tegen eventuele concurrenten voor die plek recentelijk (Utrecht en AZ dus) zou ik er geen cent op inzetten.quote:Op zondag 3 november 2019 18:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou daar niet veel geld op in zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |