SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Deze show is ten slotte ook een testquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:36 schreef CindieY het volgende:
Ik hoor trouwens om het nummer iets met 'test' en dan het andere nummer 'rock', klopt dat?
Noteer voor mij alvast maar 0 punten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:37 schreef CindieY het volgende:
Rock test als alternatief voor pop quiz
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:37 schreef CindieY het volgende:
Rock test als alternatief voor pop quiz
In de eerdere nummers zat in de tekst ook 'rock'. Titel geen idee vanquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze show is ten slotte ook een test
Net was de eerste met Rock in de titel.
Werkt de puntentelling net als bij mijn shows dan?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Noteer voor mij alvast maar 0 punten.
Voor mij is dat wel een fijne puntentelling, ja.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Werkt de puntentelling net als bij mijn shows dan?
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij is dat wel een fijne puntentelling, ja.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
Volgens mij hoorde ik bier in deze songtekst. Dat is nog weer beter dan koffie eigenlijk.
Jij gaat voor de koelkast vol bierquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
Volgens mij hoorde ik bier in deze songtekst. Dat is nog weer beter dan koffie eigenlijk.
Vanavond aan het bier ja?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
Er is nog een andere optie, die komt hiernaquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:46 schreef CindieY het volgende:
Brother52 neemt alvast een voorschotje op ons oordeel over zijn show, hoor ik
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
IJwit van brouwerij 't IJ.
Voor livelink: 6,5%
Nee, ik wissel af. En had toevallig nu een voorraadje van 't IJ. Dit is de laatste. Hierna ligt er wat Brugse Zot te wachten.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ik wissel af. En had toevallig nu een voorraadje van 't IJ. Dit is de laatste. Hierna ligt er wat Brugse Zot te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |