Goeie bijnaam had die kerel welquote:
Het water was zowat bilverbrandend heet toen we erin gingen. En 40 minuten later is het nét te fris.quote:
Die verbinding is prima toch? In zulke gevallen is OV prrrrrimaquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dit acceptabel voor de OV mensen?
[ afbeelding ]
Misschien is het te vroeg voor sommigen?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Die verbinding is prima toch? In zulke gevallen is OV prrrrrima
Iedereen is hier rond 6 uur wakker geloof ikquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien is het te vroeg voor sommigen?
Half negen in Utrecht is best vroeg jaquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ga toch niet mee, dus daar hoeft niemand rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Iedereen is hier rond 6 uur wakker geloof ik
Jup.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Half negen in Utrecht is best vroeg ja![]()
Gelukkig is er ook auto. Half 10 thuis vertrekken FTW
Maar je hebt een bad in de tuin dus?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het water was zowat bilverbrandend heet toen we erin gingen. En 40 minuten later is het nét te fris.
Opblaasbad.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je hebt een bad in de tuin dus?
Precies. Helemaal niet druk onderweg ookquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup.
En parkeren kost doorgaans niks in Duitse steden
Heerlijkquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Opblaasbad.
Kan ook op het balkon, maar dan zit je in het zicht. Of in de woonkamer, maar da's zonde van de vloer.
Nee hoor, weet zeker dat jij niet de meest kneuterige zaterdag hadquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt de meest kneuterige zaterdag ooit gehad. Boodschapjes, vrijwilligerswerk en kerstkaarten maken. En ik heb er nog van genoten ook.
Ik hoop dat de buurkatten ons bad vannacht heel houden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
In combinatie met katten een iets minder gelukkige combinatie though.
Gewoon overnachting erbij fixenquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe heb je het overtroffen dan?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:18 schreef Molo het volgende:
Nee hoor, weet zeker dat jij niet de meest kneuterige zaterdag had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |