https://www.rtl.nl/pers/p(...)ist/XZst0RAAAB4ARy78quote:Vanaf zaterdag 2 november nodigt Paul de Leeuw wekelijks gasten - in alle soorten en maten - uit in de studio voor een uitdagende spelshow! Ze hebben 1 ding gemeen: ze zijn allemaal een Nummer 1 in iets, hebben iets voor de 1e keer gedaan of willen graag iets voor de 1e keer gaan doen.
Van de eigenaar van het grootste konijn van Nederland, tot de eerste spreekbeurt van je kind, alles komt voorbij in Pauls Nummer 1 Show. In elke aflevering spelen 3 gasten onder leiding van Paul een prikkelende quiz met een twist. De beste speler is dé Nummer 1 van de avond en speelt in de finale om een prijs voor iemand uit de zaal, die ook - gedurende de uitzending - ergens eerste in is geworden.
In deze uitdagende spelshow, gevuld met humor, muziek, bijzondere verhalen en de meest uiteenlopende vragen, leren we de gasten én onszelf beter kennen en met de verrassende antwoorden is discussie op de bank voor de tv gegarandeerd!
Volslagen gek wil ik niet zeggen, maar hij heeft inderdaad zijn beste tijd gehad.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:16 schreef AlwaysConnected het volgende:
Sorry Paul was leuk bij de VARA is later hard afgedaald naar een volslagen gek.
Dus ik kijk deze pulp nu niet mee
Want? Ik kijk zelden tv, maar voor Ranking the Stars maak ik een uitzonderingquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:16 schreef AlwaysConnected het volgende:
Sorry Paul was leuk bij de VARA is later hard afgedaald naar een volslagen gek.
Bij Ranking moet hij het vooral hebben van de stars die er zitten. Zelf is hij zelden grappig.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Want? Ik kijk zelden tv, maar voor Ranking the Stars maak ik een uitzondering![]()
Jaren lang zeik hij iedereen af op een leuk en soms minder leuke manierquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Want? Ik kijk zelden tv, maar voor Ranking the Stars maak ik een uitzondering![]()
Ziet er op één of andere manier bekend uit. Kan nog niet helemaal plaatsen waar ik het van kenquote:
Genieten hequote:Op zaterdag 2 november 2019 20:07 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ziet er op één of andere manier bekend uit. Kan nog niet helemaal plaatsen waar ik het van ken
Gadverdamme wat een smerige kop zeg iddquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:12 schreef cobain1994 het volgende:
Monique staat stijf van de botox,,Zonde..
Welke Monique? Kijk er niet naar, maar ik ben wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:12 schreef cobain1994 het volgende:
Monique staat stijf van de botox,,Zonde..
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Welke Monique? Kijk er niet naar, maar ik ben wel nieuwsgierig
Nee heeeeeeee.quote:
Precies mijn gedachte. Misschien rijke kerels uitgezocht en flink wat alimentatie vangen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:05 schreef Ole het volgende:
8 kinderen bij 5 vaders. waar doet ze het van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |