abonnement Unibet Coolblue
pi_189747787
Nuis met zn Red Bull blikje en handdoekje :')
pi_189747799
Kjeld DQ. Ik vind het veel te ver gezocht.
pi_189747808
Er wordt flink gediscussieerd door de scheids.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_189747812
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:07 schreef Idisrom het volgende:
Kjeld DQ. Ik vind het veel te ver gezocht.
Mee eens.
Een bocht afsnijden, oké.
De bocht uitvliegen en een ander hinderen, oké.
Maar dit?
Flauwekul.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_189747819
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:07 schreef Idisrom het volgende:
Kjeld DQ. Ik vind het veel te ver gezocht.
Een beetje buitenspel is geen buitenspel, zoiets? Er staat een DQ voor.

Of je hem niet aan zou moeten kunnen wijzen is een ander verhaal.
  Moderator zaterdag 2 november 2019 @ 18:09:12 #131
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189747822
Het gifje kan weer tevoorschijn worden gehaald.
pi_189747839
DQ teruggetrokken
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_189747847
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:09 schreef wimderon het volgende:

[..]

Een beetje buitenspel is geen buitenspel, zoiets? Er staat een DQ voor.

Of je hem niet aan zou moeten kunnen wijzen is een ander verhaal.
Geen goede vergelijking.
Er staan overigens in het voetbal ook spelers buitenspel... en toch gaat het spel door.
Trouwens: de beslissing is al teruggedraaid. Terecht.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator zaterdag 2 november 2019 @ 18:11:01 #134
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189747857
Klassenjustitie
pi_189747859
Godzijdank, kutverweij _O_
pi_189747861
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:10 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Geen goede vergelijking.
Er staan overigens in het voetbal ook spelers buitenspel... en toch gaat het spel door.
Trouwens: de beslissing is al teruggedraaid. Terecht.
Waarom terecht?
pi_189747865
Geen DSQ
Even a broken clock is right twice a day.
pi_189747866
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

Waarom terecht?
Waarom ik het terecht vind?
Zie een paar posts terug.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_189747879
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:12 schreef danos het volgende:
Geen DSQ
Dat leek mij in dit geval ook wel terecht.
pi_189747881
Deze tekst:

Een bocht afsnijden, oké.
De bocht uitvliegen en een ander hinderen, oké.
Maar dit?
Flauwekul.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_189747886
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:12 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Waarom ik het terecht vind?
Zie een paar posts terug.
Dat jij het flauwekul vindt maakt niet dat een bestaande, harde, regel opeens niet meer zou moeten gelden.
pi_189747910
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:13 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat jij het flauwekul vindt maakt niet dat een bestaande, harde, regel opeens niet meer zou moeten gelden.
Ik vind in dit geval het toepassen van die regel flauwekul.
Jij vergelijkt blijkbaar graag met voetbal: dit zou ik dan het toepassen van een voordeelregel vinden. En dat vind ik terecht.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_189747947
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:15 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ik vind in dit geval het toepassen van die regel flauwekul.
Jij vergelijkt blijkbaar graag met voetbal: dit zou ik dan het toepassen van een voordeelregel vinden. En dat vind ik terecht.
Maar dat is een bestaande regel in het voetbal.
pi_189747973
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:18 schreef wimderon het volgende:

[..]

Maar dat is een bestaande regel in het voetbal.
Da's mooi.

Dan zou ik het flauwekul vinden dat een dergelijke regel niet kan worden toegepast in het schaatsen. Maar dat hoeft ik niet te vinden, want de scheidsrechter heeft dus blijkbaar zelf ook al bedacht dat diskwalificatie in dit geval niet terecht was. Dus blijkbaar bestaan er in het schaatsen ook uitzonderingen. Je kunt natuurlijk Thialf bellen en de scheidsrechter aan de telefoon vragen, en haar dan zeggen dat ze de regels niet kent. Veel succes.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_189748052
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 17:59 schreef Toby56 het volgende:
Sven heeft, ondanks die slechte aanloop, best een aardig toernooitje zo.
Klopt. Zijn herstelvermogen verbaast me wel, in minder dan drie weken van een impressiefractuur af. Weet niet of hij er helemaal vanaf is (of er ook geen vocht meer in z'n knie zit) maar in ieder geval pijnloos.
Maar dat hij hier prima rijdt verbaast me dan weer niet. Ik denk dat hij anders gewoon niet gestart was. Ik denk dan ook zeker dat de concurrentie het nog moeilijk gaat krijgen met Kramer, zit er al prima bij terwijl de voorbereiding toch lang niet ideaal was.

Morgen denk ik ook gewoon de 10 km.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_189748087
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:27 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Klopt. Zijn herstelvermogen verbaast me wel, in minder dan drie weken van een impressiefractuur af. Weet niet of hij er helemaal vanaf is (of er ook geen vocht meer in z'n knie zit) maar in ieder geval pijnloos.
Maar dat hij hier prima rijdt verbaast me dan weer niet. Ik denk dat hij anders gewoon niet gestart was. Ik denk dan ook zeker dat de concurrentie het nog moeilijk gaat krijgen met Kramer, zit er al prima bij terwijl de voorbereiding toch lang niet ideaal was.
Yep. Hij zegt dat-ie doorgaat omdat hij het nog veel te leuk vindt. Maar ik weet zeker dat hij ook doorgaat omdat hij ervan overtuigd is dat er nog wat prijzen te pakken zijn. En dan weet de concurrentie inderdaad dat je met Kramer weer rekening moet houden. We gaan het zien dit seizoen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_189748176
Ja, als hij die overtuiging niet meer heeft vindt hij het ook niet leuk meer denk ik. Ik ben er ook zeker van dat hij nog grote toernooien gaat winnen. Met zoveel ervaring is hij gewoon heel stabiel op grote wedstrijden. Weinig missers, onhandig ingedeelde ritten en zo. Zelfs als anderen misschien fysiek iets sterker zijn (weet niet eens of dat echt zo is?)... er is meer nodig om te winnen. En dat 'meer' beheerst Kramer als geen ander.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_189748274
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:33 schreef pietkanarie het volgende:
Ja, als hij die overtuiging niet meer heeft vindt hij het ook niet leuk meer denk ik. Ik ben er ook zeker van dat hij nog grote toernooien gaat winnen. Met zoveel ervaring is hij gewoon heel stabiel op grote wedstrijden. Weinig missers, onhandig ingedeelde ritten en zo. Zelfs als anderen misschien fysiek iets sterker zijn (weet niet eens of dat echt zo is?)... er is meer nodig om te winnen. En dat 'meer' beheerst Kramer als geen ander.
Zijn lijf wordt een belangrijke factor. Was het eigenlijk altijd al, vooral die rug. Z'n oude heer kampte met hetzelfde probleem, moest ook eens een seizoen laten lopen en kon niet lang diep zitten. En werd daarna een topper bij de marathon, ik denk ook omdat hij dan regelmatig z'n rug weer kon strekken.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_189748541
Da's waar. Rug gaat nu goed, maar nu moet hij er nog een heel schaatsseizoen mee door komen, schaatsen zal misschien belastender zijn dan de zomertrainingen.
Wel een beetje een familieding ja. Heb wel eens gelezen dat z'n vader soms nauwelijks rechtop kon staan (iets in die strekking, dat het heftiger was dan dat de buitenwereld te horen kreeg. Logisch, concurrentie hoeft niet alles te weten).
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')