Goeie shit wel dan.quote:
Ja op die leedtijdquote:Op maandag 4 november 2019 23:18 schreef BlackNero het volgende:
Wie kiest in godsnaam de kleding van Van Hanegem uit?
Willem heeft een vorm van down.quote:Op maandag 4 november 2019 23:18 schreef BlackNero het volgende:
Wie kiest in godsnaam de kleding van Van Hanegem uit?
oh ik kijk wel of ik zin heb.quote:
Willem is gewoon een rare.quote:Op maandag 4 november 2019 23:22 schreef svann het volgende:
[..]
Tssk! En dat is een voetballiefhebber...
Willem is wel een aparte vogel hoor.quote:Op maandag 4 november 2019 23:22 schreef svann het volgende:
[..]
Tssk! En dat is een voetballiefhebber...
quote:
Dat wel.quote:Op maandag 4 november 2019 23:23 schreef BlackNero het volgende:
Willem is wel een aparte vogel hoor.
Ja en komt echt veel voor bij soldaten en zo heb ik het idee? In absolute hoeveelheid.quote:Op maandag 4 november 2019 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
PTSS één van de ergste dingen die er zijn.
Ik heb het in mijn nabije omgeving veel gezien. Niet alleen maar militairen overigens. Sloopt iemand echt van binnen.quote:Op maandag 4 november 2019 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en komt echt veel voor bij soldaten en zo heb ik het idee? In absolute hoeveelheid.
Lijkt me ook wel logisch. Oorlog voeren lijkt me echt extreem stressvol.quote:Op maandag 4 november 2019 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en komt echt veel voor bij soldaten en zo heb ik het idee? In absolute hoeveelheid.
Bah.quote:Op maandag 4 november 2019 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn nabije omgeving veel gezien. Niet alleen maar militairen overigens. Sloopt iemand echt van binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |