quote:Op zaterdag 2 november 2019 04:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slecht joh.
2.38, waar doet je dat aan denken?
Nu al?quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:58 schreef Karzai het volgende:
tiny desk is wel een goudmijntje ja veel beroemde artiesten die daar aan meedoen
Wat een fout nummer was dat.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:23 schreef TomLuny het volgende:
ik luister naar een schreeuw
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Voxs op 02-11-2019 22:07:20 ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
intro is net van U2quote:
Maar..?quote:Op zondag 3 november 2019 02:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
U2, je mag het niks vinden, maar.......![]()
![]()
Neuh, maar niet alles hoeft boeiend te zijn.quote:Op zondag 3 november 2019 02:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Meh, ik vind hun muziek niet zo boeiend.
Klopt.quote:Op zondag 3 november 2019 02:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Neuh, maar niet alles hoeft boeiend te zijn.
..kruimelt het nergens als thuis?quote:Op zondag 3 november 2019 02:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Goed man, altijd welZoals het koekje kruimelt
Het kruimelt overal hetzelfdequote:Op zondag 3 november 2019 02:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
..kruimelt het nergens als thuis?
Dan doe ik toch iets goedquote:Op zondag 3 november 2019 03:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan snap ik nog niet wat je bedoelt
Maar goed ookquote:
quote:
quote:
Wat?quote:
Kan je alleen op joetjupe afspelen gekquote:
En op WinAmp.quote:Op zondag 3 november 2019 22:27 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Kan je alleen op joetjupe afspelen gek
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zondag 3 november 2019 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
Ze waren nog erger dan Prince met hun namen.
Ik heb ze altijd al gemogen. Maar die 12 inch van zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Een dame die naar Volbeat luistertquote:
Komen die deze maand niet naar Nederland?quote:
Geeft niet tochquote:
19 november ja, in de Ziggo domequote:Op maandag 4 november 2019 21:47 schreef PzKpfw het volgende:
Komen die deze maand niet naar Nederland?
En laat me raden: je hebt tickets?quote:Op maandag 4 november 2019 21:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
19 november ja, in de Ziggo dome
Helaas ook niet nee, zou wel graag willen.quote:
Ja ik ook, misschien op Graspop volgend jaar. Staat wel op mijn lijstje!quote:Op maandag 4 november 2019 21:52 schreef PzKpfw het volgende:
Helaas ook niet nee, zou wel graag willen.
De Hitzone tijdquote:Op maandag 4 november 2019 22:17 schreef PzKpfw het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd nog denken aan de onbezorgde tijd als kind. Wat was dit toen een waanzinnige hit
zo rock'n'roll, i wijs ze de geest in de luchtquote:
quote:
Dat hele album Americana isquote:
Absoluut, "Pretty Fly for a White Guy" was de allereerste single die ik kochtquote:Op maandag 4 november 2019 23:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat hele album Americana is
So don't blame me, I just work here
But I wanna fuck you
Oh haha meen je. Ik kan me nog herinneren van toen ik een klein jochie was dat m'n oom het album Americana op CD had. Ik vond die albumhoes (met name de achterkant) nogal disturbing.quote:Op maandag 4 november 2019 23:57 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Absoluut, "Pretty Fly for a White Guy" was de allereerste single die ik kocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |