You are the master now, regel dat.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, kap nou maar eens met die Pipi Langkous
Alleen in Luxor in Egypte. Jij?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Ooit in Egypte of Sudan geweest Bitterbal?
Waarom zou je dat willen. Ik vond die boeken van Joris Luyendijk leuk maar nu wil je niet in die shit holes zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Ooit in Egypte of Sudan geweest Bitterbal?
Ja enige plek waar ik ben geweestquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kun je nu alleen maar in Luxor geweest zijn?
Wel mooi daar hoor daar niet van.
De wereld opsnuiven en in olijfvormige ogen kijken.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen. Ik vond die boeken van Joris Luyendijk leuk maar nu wil je niet in die shit holes zijn.
Genoeg mooie plekken op de wereld , dan komt dit laag op m'n verlanglijstje. Heb het ook wel allemaal uitgezocht hoor met treinen maar het is ook gewoon niet veilig nu.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wereld opsnuiven en in olijfvormige ogen kijken.
Dat lijkt me een krioelende mierenhoop van mensen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja enige plek waar ik ben geweestDat was wel genoeg. Wil alleen nog naar Cairo.
Was je daar toen niet met je lover?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:57 schreef bitterbal het volgende:
Had toen ook een piercing in mijn lip. Daar probeerde ze constant aan te zitten
Ja mij ook. Maar denk wel de ervaring waard.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me een krioelende mierenhoop van mensen.
Watquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:57 schreef bitterbal het volgende:
Egyptisch Nationaal Museum in Cairo heeft nieuw onderkomen toch?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja enige plek waar ik ben geweestDat was wel genoeg. Wil alleen nog naar Cairo.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:57 schreef bitterbal het volgende:
Ja zo zijn ze wel die voorouders van je.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja echt. Was constant bezig handen weg te slaan.
Bizar. Maar goed dat die piercing niet op andere plekken zatquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja echt. Was constant bezig handen weg te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |