abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 november 2019 @ 05:26:13 #26
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189741482
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2019 05:19 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Hoe corrupt wil je het hebben.
_O- Wat misschien beter aangeeft dat er eigenlijk geen partij is met oplossingen op dit moment tenzij het pas echt mis gaat. Zoals met de bouw en landbouw problemen op dit moment. Daarvoor doet men helemaal niets.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189741499
Je verwacht het niet.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 2 november 2019 @ 05:59:49 #28
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189741511
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 05:50 schreef Scarface88 het volgende:
Je verwacht het niet.
Wat ik ook lees is dat de politie geen cijfers kan leveren. Essentieel is deze cijfertijd neem ik aan.
https://www.at5.nl/artike(...)nstad-is-asielzoeker
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 2 november 2019 @ 06:08:10 #29
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_189741515
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 03:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nee, iemand die het een D66 rechter noemt.
D66 is een waardeloze kut partij die hun burgers als afvalligen ziet.
Geen wonder dat (izowat) iedereen die partij uitkotst. Je moet zwaar infantiel zijn om nog in deze pro EU klub te geloven.
  zaterdag 2 november 2019 @ 06:10:08 #30
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189741517
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 05:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

Volgens mij is de huidige leider van dit land alles behalve links?
Typerend antwoord.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 2 november 2019 @ 06:13:26 #31
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189741527
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 06:10 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Typerend antwoord.
Eerder zou ik zeggen dat links en rechts er allemaal met de pet naar gooien.
  zaterdag 2 november 2019 @ 06:13:39 #32
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189741528
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 05:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Denk van wel. Een uitgeklede politie en dergelijke daar kan Amsterdam weinig aan doen. Dankzij de VVD. En vliegtuigen met toeristen en dergelijke kan je ook niet tegen houden.
Ik weet zeker dat dan rovende asielzoekers het land uit worden geschopt. Law&Order partijen krijgen dingen voor elkaar in tegenstelling tot 'progressieve' partijen.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_189741530
Hoe zit het met rovende EU burgers?
pi_189741532
Bulgaren, Roemenen etc.
pi_189741534
Balkanlanden hoe zit het daarmee?
  zaterdag 2 november 2019 @ 06:24:32 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189741538
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 november 2019 06:19 schreef PP_Sound het volgende:
Balkanlanden hoe zit het daarmee?
Dat is lastig te bepalen als er dus zoals de politie aangeeft er geen cijfers zijn.
pi_189741547
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 06:24 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat is lastig te bepalen als er dus zoals de politie aangeeft er geen cijfers zijn.
Daar is in Amsterdam ook geen beginnen aan.
  zaterdag 2 november 2019 @ 06:30:14 #38
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189741549
Zie: Staatssecretaris: opvang loopt vol door asielzoekers met economisch motief

Ik zou zeggen: stop de waanzin van het opvangen van vluchtelingen. Alleen mensen toelaten die waarde toevoegen aan de Nederlandse maatschappij, zoals kennis-intensieve Indiase werknemers. Geen problematische Afrikanen en moslims meer in dit land.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zaterdag 2 november 2019 @ 06:33:01 #39
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189741551
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 november 2019 06:27 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Daar is in Amsterdam ook geen beginnen aan.
Amsterdam is totaal niet in staat om de orde en veiligheid te handhaven. Zij hebben daar een totaal verkeerde mentaliteit. De pillenslikkende en hashpaffende GroenLinks-bestuurders hebben namelijk altijd al een hekel gehad aan politie-aangelegenheden.
  zaterdag 2 november 2019 @ 06:35:53 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189741555
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 06:33 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Amsterdam is totaal niet in staat om de orde en veiligheid te handhaven. Zij hebben daar een totaal verkeerde mentaliteit. De pillenslikkende en hashpaffende GroenLinks-bestuurders hebben namelijk altijd al een hekel gehad aan politie-aangelegenheden.
Eerder is er gewoon een tekort aan politie en handhaving. Los van de de andere hulpdiensten. Zeker in het weekeinde is dat hopeloos.
pi_189741572
Als dit team dit jaar alleen al tot aan september 750 arrestaties heeft verricht, lijkt het me me zaak dat men er alles aan gelegen is hen niet weg te saneren, zodat zakkenrollers en straatrovers geen vrij spel krijgen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_189741579
“Geschokt”
“Dit had niemand zien aankomen”
“Hoogste prioriteit”
“Goeden lijden onder de kwaden”

En alles blijft zoals het was.
  zaterdag 2 november 2019 @ 07:38:59 #43
182233 thedeedster
pi_189741716
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 06:13 schreef Megumi het volgende:

[..]

Eerder zou ik zeggen dat links en rechts er allemaal met de pet naar gooien.
Zit ook wat in. Ik zie het zo dat het gewoon steeds moeilijker wordt om alles netjes volgens de regels en afspraken te doen, wanneer andere mensen die regels ( bijna) continu misbruiken of overtreden.

Valsspelen wordt nauwelijks bestraft, maar vaker beloond.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 2 november 2019 @ 07:41:15 #44
182233 thedeedster
pi_189741727
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 november 2019 06:15 schreef PP_Sound het volgende:
Hoe zit het met rovende EU burgers?
Vergeleken met rovende EU bestuurders, is dat eigenlijk maar klein bier.
  zaterdag 2 november 2019 @ 07:42:08 #45
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_189741731
Ik zag laatst dat we voor zo'n 15 miljard aan mooie nieuwe F75 vliegtuigen hebben gekregen die ons land op een hele effectieve manier een stuk veiliger zullen maken.

Ik maak me dan ook geen enkele zorgen over bovengenoemde incidenten ^O^
pi_189741737
Ik vraag me af waar die mensen zijn die een tijd geleden met de Welkom-borden stonden en met teksten als "vertel me jouw verhaal" of "Niet jullie zijn het probleem, ons land is het probleem"

Nu hoor je ze niet.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 2 november 2019 @ 07:48:41 #47
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_189741755
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 07:44 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vraag me af waar die mensen zijn die een tijd geleden met de Welkom-borden stonden en met teksten als "vertel me jouw verhaal" of "Niet jullie zijn het probleem, ons land is het probleem"

Nu hoor je ze niet.
Mag een gutmensch niet op vakantie?
pi_189741822
Het concept asielzoekers is me niet duidelijk.

Kwalificeren voor asiel is arbitrair. Ja, daar zijn regels voor, maar het blijft appels en peren vergelijken. Een rijke ambtenaar uit Syrie (= onveilig) tegenover een arme boer uit India (= veilig) die te maken heeft met bandieten en een corrupte overheid. Hoe kun je daar de juiste beslissing maken? Of homo’s en transgenders uit BRIC landen. Het moet niet gekker worden.

En wat hebben wij er aan? Je kunt dezelfde discussie over uitkeringen hebben (wat heb ik er aan?) en sommige mensen zullen aangeven dat het in stand houden van het systeem in je voordeel is, als jou iets overkomt.

Mijn conclusie is dat we gekke Henkie zijn. Asielzoekers opvangen die veilige landen hebben doorkruist. Wat een onzin.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zaterdag 2 november 2019 @ 08:45:24 #49
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_189741985
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 08:08 schreef Lyrebird het volgende:
Het concept asielzoekers is me niet duidelijk.

Kwalificeren voor asiel is arbitrair. Ja, daar zijn regels voor, maar het blijft appels en peren vergelijken. Een rijke ambtenaar uit Syrie (= onveilig) tegenover een arme boer uit India (= veilig) die te maken heeft met bandieten en een corrupte overheid. Hoe kun je daar de juiste beslissing maken? Of homo’s en transgenders uit BRIC landen. Het moet niet gekker worden.

En wat hebben wij er aan? Je kunt dezelfde discussie over uitkeringen hebben (wat heb ik er aan?) en sommige mensen zullen aangeven dat het in stand houden van het systeem in je voordeel is, als jou iets overkomt.

Mijn conclusie is dat we gekke Henkie zijn. Asielzoekers opvangen die veilige landen hebben doorkruist. Wat een onzin.
Maar we deugen wel, en daar gaat het toch allemaal om?
pi_189742000
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 02:16 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Door je eigen wetten te maken misschien, in plaats van je soevereiniteit af te geven aan anonieme ambtenaren in Brussel en een ondemocratisch orgaan als de VN?
Dan moet je uit de EU en de vluchtelingenverdragen van 1949 opzeggen. De VS doen iets wat in de EU niet mogelijk is bijv. langdurige detentie van migranten gedurende een asielprocedure..

quote:
Verenigde Staten gaan migrantenfamilies voor onbepaalde tijd vasthouden
De Verenigde Staten hebben woensdag nieuwe regels voor de detentie van migranten bij de grens bekendgemaakt. Volwassenen die met kinderen de grens oversteken, worden niet langer binnen twintig dagen vrijgelaten. De autoriteiten gaan families voor onbepaalde tijd vasthouden.

De families blijven vastzitten zolang hun asielverzoek niet is afgehandeld. Het duurt doorgaans maanden voordat een verzoek van een familie wordt behandeld door een immigratierechter. Het nieuwe beleid richt zich ook op alleenreizende minderjarigen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')