quote:
Wat ik ook lees is dat de politie geen cijfers kan leveren. Essentieel is deze cijfertijd neem ik aan.quote:
D66 is een waardeloze kut partij die hun burgers als afvalligen ziet.quote:Op zaterdag 2 november 2019 03:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, iemand die het een D66 rechter noemt.
Typerend antwoord.quote:Op zaterdag 2 november 2019 05:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Volgens mij is de huidige leider van dit land alles behalve links?
Eerder zou ik zeggen dat links en rechts er allemaal met de pet naar gooien.quote:
Ik weet zeker dat dan rovende asielzoekers het land uit worden geschopt. Law&Order partijen krijgen dingen voor elkaar in tegenstelling tot 'progressieve' partijen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 05:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Denk van wel. Een uitgeklede politie en dergelijke daar kan Amsterdam weinig aan doen. Dankzij de VVD. En vliegtuigen met toeristen en dergelijke kan je ook niet tegen houden.
Dat is lastig te bepalen als er dus zoals de politie aangeeft er geen cijfers zijn.quote:
Daar is in Amsterdam ook geen beginnen aan.quote:Op zaterdag 2 november 2019 06:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is lastig te bepalen als er dus zoals de politie aangeeft er geen cijfers zijn.
Amsterdam is totaal niet in staat om de orde en veiligheid te handhaven. Zij hebben daar een totaal verkeerde mentaliteit. De pillenslikkende en hashpaffende GroenLinks-bestuurders hebben namelijk altijd al een hekel gehad aan politie-aangelegenheden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 06:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Daar is in Amsterdam ook geen beginnen aan.
Eerder is er gewoon een tekort aan politie en handhaving. Los van de de andere hulpdiensten. Zeker in het weekeinde is dat hopeloos.quote:Op zaterdag 2 november 2019 06:33 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Amsterdam is totaal niet in staat om de orde en veiligheid te handhaven. Zij hebben daar een totaal verkeerde mentaliteit. De pillenslikkende en hashpaffende GroenLinks-bestuurders hebben namelijk altijd al een hekel gehad aan politie-aangelegenheden.
Zit ook wat in. Ik zie het zo dat het gewoon steeds moeilijker wordt om alles netjes volgens de regels en afspraken te doen, wanneer andere mensen die regels ( bijna) continu misbruiken of overtreden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 06:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Eerder zou ik zeggen dat links en rechts er allemaal met de pet naar gooien.
Vergeleken met rovende EU bestuurders, is dat eigenlijk maar klein bier.quote:
Mag een gutmensch niet op vakantie?quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:44 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vraag me af waar die mensen zijn die een tijd geleden met de Welkom-borden stonden en met teksten als "vertel me jouw verhaal" of "Niet jullie zijn het probleem, ons land is het probleem"
Nu hoor je ze niet.
Maar we deugen wel, en daar gaat het toch allemaal om?quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:08 schreef Lyrebird het volgende:
Het concept asielzoekers is me niet duidelijk.
Kwalificeren voor asiel is arbitrair. Ja, daar zijn regels voor, maar het blijft appels en peren vergelijken. Een rijke ambtenaar uit Syrie (= onveilig) tegenover een arme boer uit India (= veilig) die te maken heeft met bandieten en een corrupte overheid. Hoe kun je daar de juiste beslissing maken? Of homo’s en transgenders uit BRIC landen. Het moet niet gekker worden.
En wat hebben wij er aan? Je kunt dezelfde discussie over uitkeringen hebben (wat heb ik er aan?) en sommige mensen zullen aangeven dat het in stand houden van het systeem in je voordeel is, als jou iets overkomt.
Mijn conclusie is dat we gekke Henkie zijn. Asielzoekers opvangen die veilige landen hebben doorkruist. Wat een onzin.
Dan moet je uit de EU en de vluchtelingenverdragen van 1949 opzeggen. De VS doen iets wat in de EU niet mogelijk is bijv. langdurige detentie van migranten gedurende een asielprocedure..quote:Op zaterdag 2 november 2019 02:16 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Door je eigen wetten te maken misschien, in plaats van je soevereiniteit af te geven aan anonieme ambtenaren in Brussel en een ondemocratisch orgaan als de VN?
quote:Verenigde Staten gaan migrantenfamilies voor onbepaalde tijd vasthouden
De Verenigde Staten hebben woensdag nieuwe regels voor de detentie van migranten bij de grens bekendgemaakt. Volwassenen die met kinderen de grens oversteken, worden niet langer binnen twintig dagen vrijgelaten. De autoriteiten gaan families voor onbepaalde tijd vasthouden.
De families blijven vastzitten zolang hun asielverzoek niet is afgehandeld. Het duurt doorgaans maanden voordat een verzoek van een familie wordt behandeld door een immigratierechter. Het nieuwe beleid richt zich ook op alleenreizende minderjarigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |