Maar je vriendin "verkopen" voor geld? No freakin' way. Dan neemt ze maar een normaal baantje.
Ik kan er sowieso niet tegen als mn vriendin met een ander zou neuken; dan is het gelijk einde verhaal.
quote:Aan de ketting met camera enz enz
Op zaterdag 11 januari 2003 18:40 schreef TheOneAndOnly het volgende:
slapen wel...... met kuisheidsgordel aan enzo.....
quote:Ik geloof dat je dan een pooier bent. Nouja dat is ook een baan.
Op zaterdag 11 januari 2003 18:39 schreef Swoods het volgende:
Nooit!!! Ik laat haar niet voor hoer spelen!!
quote:Ze speelt het niet hoor.
Op zaterdag 11 januari 2003 18:41 schreef Untriedrope het volgende:
tuurlijk niet je wilt toch niet dat je vriendin voor hoer gaat spelen![]()
![]()
quote:en dan nog lukken!!!! whahahahahaa
Op zaterdag 11 januari 2003 18:41 schreef Zw0rld het volgende:[..]
Aan de ketting met camera enz enz
dan wel extra money he.....
quote:En de film verkopen zeker
Op zaterdag 11 januari 2003 18:41 schreef Zw0rld het volgende:[..]
Aan de ketting met camera enz enz
quote:nouja pooier, zo ben ik niet, ze mag zelf ook iets van het geld houden hoor dan..
Op zaterdag 11 januari 2003 18:41 schreef thoth het volgende:[..]
Ik geloof dat je dan een pooier bent. Nouja dat is ook een baan.
Lekker sick hoor.
quote:Bhahaha..... PIMP !
ze mag zelf ook iets van het geld houden hoor dan..
[Dit bericht is gewijzigd door Tise op 11-01-2003 18:45]
quote:Wat aardig van je
Op zaterdag 11 januari 2003 18:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ze mag zelf ook iets van het geld houden hoor dan..
quote:Neem een baan erbij, neem een lening, vraag opslag, maar ga niet zoiets belachelijks doen.
En ik zeg ook in geval van financiėle krapte.
En welke meid stemt hier trouwens in godsnaam mee in
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 11-01-2003 18:45]
quote:Zegge... goeie gigolo's verdienen over het algemeen meer dan de dames in het vak hoor, dus ik zou zeggen: Waarom de rollen niet omdraaien?
nouja pooier, zo ben ik niet, ze mag zelf ook iets van het geld houden hoor dan..
quote:Ach, hap toch niet zo man!
Op zaterdag 11 januari 2003 18:45 schreef Tijn het volgende:[..]
Wat aardig van je
[..]Neem een baan erbij, neem een lening, vraag opslag, maar ga niet zoiets belachelijks doen.
En welke meid stemt hier trouwens in godsnaam mee in
Het enige poesje wat dat knulletje waarschijnlijk ooit gezien heeft is die van zijn mammie.
Dit zijn echt van die topics voor gefrustreerde pubertjes!
quote:Zo, dat is inderdaad wel heel erg schappelijk van je! Die vriendin van jou boft maar.
Op zaterdag 11 januari 2003 18:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:ze mag zelf ook iets van het geld houden hoor dan..
]
Off topic, haal die kersttoestanden uit je icon, of heb je geen kalender thuis of zo.
quote:Jah hallo, dan is er dus geen donder meer aan op dit forum
Op zaterdag 11 januari 2003 18:49 schreef qbus het volgende:[..]
Ach, hap toch niet zo man!
Oh en BHFH is geen pubertje hoor
quote:Mwahhh... ligt eraan hoeveel het oplevert natuurlijk. Maar ja, dan ga je het uiteraard niet met iemand delen!
Op zaterdag 11 januari 2003 18:45 schreef Tijn het volgende:En welke meid stemt hier trouwens in godsnaam mee in
quote:Ik geloof dat hoeren ook een deel van hun verdiensten mogen houden dus die vlieger gaat niet op. Daarnaast verdien je per definitie geld omdat je financieel krap zit dus die vlieger gaat ook niet op.
nouja pooier, zo ben ik niet, ze mag zelf ook iets van het geld houden hoor dan..
Sorry. Of je het nu van links, rechts, boven of onder bekijkt: je stelt je op als een pooier.
Hm ik wil een nieuwe broek, schat neuk jij even met de buurman....
Maarja als beide partijen er vrede mee hebben! Ik iig niet, gelukkig zij ook niet
quote:Ik kreeg toch echt die indruk toen ik op zijn naam klikte:
Op zaterdag 11 januari 2003 18:51 schreef Tijn het volgende:Oh en BHFH is geen pubertje hoor
Een aaneenschakeling van clearasil-topics en gefrustreerde puberpraat openbaarde zich voor mijn ogen.
Ach, bij tmf is er een leuke chatbox voor deze "pimp"
quote:Mja, I know what you mean
Op zaterdag 11 januari 2003 18:57 schreef qbus het volgende:[..]
Ik kreeg toch echt die indruk toen ik op zijn naam klikte:
Een aaneenschakeling van clearasil-topics en gefrustreerde puberpraat openbaarde zich voor mijn ogen.
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 18:59 schreef Tijn het volgende:[..]
Mja, I know what you mean
Maar hij's ook wel 'es bij meetings geweest en dan blijkt het niet helemaal te kloppen
quote:Dat je geen puber bent
Op zaterdag 11 januari 2003 19:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
quote:Is-ie dan wel eens bij meetings geweest?
Op zaterdag 11 januari 2003 19:04 schreef Tijn het volgende:[..]
Dat je geen puber bent
quote:Ja.
Op zaterdag 11 januari 2003 19:04 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Is-ie dan wel eens bij meetings geweest?
quote:helaas niet meer..
Op zaterdag 11 januari 2003 19:04 schreef Tijn het volgende:[..]
Dat je geen puber bent
Gadver moet er ook niet aan denken
"vreemd" gaan maar dan met een rede
quote:Is het vreemd dat ik me dat heel erg moeilijk kan voorstellen?
Op zaterdag 11 januari 2003 18:59 schreef Tijn het volgende:Maar hij's ook wel 'es bij meetings geweest en dan blijkt het niet helemaal te kloppen
quote:Beter op zo'n manier gedoseerd vreemd gaan en er nog geld voor krijgen ook, dan dat ze achter je rug om met allerlei gasten uit het cafe in het bed duikt na verloop van tijd... (wat 70% van de vrouwen doet, volgens onderzoeken in de fancy) Onveilig, zonder dat je het weet, zonder dat je er geld voor krijgt.
Op zaterdag 11 januari 2003 19:07 schreef appelsientje het volgende:
F*ck it now!! way
je laat toch niet je vriendin voor hoer spelen, als je dat doet ben jij je vriendin niet waardig (maar das in mijn ogen)Gadver moet er ook niet aan denken
![]()
"vreemd" gaan maar dan met een rede![]()
![]()
quote:Volgens mij kun jij maar beter gewoon vrijgezel blijven als je er zo'n treurig beeld op nahoudt...
Op zaterdag 11 januari 2003 19:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Beter op zo'n manier gedoseerd vreemd gaan en er nog geld voor krijgen ook, dan dat ze achter je rug om met allerlei gasten uit het cafe in het bed duikt na verloop van tijd... (wat 70% van de vrouwen doet, volgens onderzoeken in de fancy) Onveilig, zonder dat je het weet, zonder dat je er geld voor krijgt.
Gewoon lekker in je eentje in je huisje de Fancy lezen, kan er niks misgaan.
quote:Shit, bijna vergeten.... Tijd om naar de kroeg te gaan!
Op zaterdag 11 januari 2003 19:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:dan dat ze achter je rug om met allerlei gasten uit het cafe in het bed duikt na verloop van tijd... (wat 70% van de vrouwen doet, volgens onderzoeken in de fancy)
quote:
Beter op zo'n manier gedoseerd vreemd gaan en er nog geld voor krijgen ook, dan dat ze achter je rug om met allerlei gasten uit het cafe in het bed duikt na verloop van tijd... (wat 70% van de vrouwen doet, volgens onderzoeken in de fancy) Onveilig, zonder dat je het weet, zonder dat je er geld voor krijgt.
quote:ben blij dat ze het achter je rug doen anders zou je je kapot ergeren
quote:Krijg je nou korting bij boeking voor een week?
Op zaterdag 11 januari 2003 19:14 schreef X-Ray het volgende:
Je krijgt haar volgende week weer terug BHFH.
Ik heb het geld net overgemaakt.
quote:Dat is goed om te weten.
Op zaterdag 11 januari 2003 18:39 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Nee. Het moet natuurlijk wel gratis blijven.
quote:Ja, als je dat vier keer doet is je spaarkaart vol en krijg je het moeder-dochter-pakket
Op zaterdag 11 januari 2003 19:16 schreef Jane het volgende:[..]
Krijg je nou korting bij boeking voor een week?
Nu je het zegt....ik denk dat ik maar eens wat tapes ga verkopen
quote:
*knip*(wat 70% van de vrouwen doet, volgens onderzoeken in de fancy)
Het zou al genoeg zeggen over mijn relatie als m'n vriend zulke dingen zou bedenken....
quote:Wat gemeen!
Op zaterdag 11 januari 2003 19:36 schreef Qarinx het volgende:
Overigens als ie zo graag meer geld wil, dan gaat ie het toch lekker zelf doen met andere vrouwen..
quote:Dat is wat anders, ik ben geen homo... Met andere vrouwen heb ik geen probleem ..
Op zaterdag 11 januari 2003 21:55 schreef Friemeltje het volgende:
hoe zou jij het vinden als je vrouw voorsteld om jou als homo-prostituee uit te lenen aan geile homo's?
its all about the money
well extra dik condoom gebruiken he, want als het zaakje scheurt heb je ook nog kans dat je een aidstest moet doen en dat kost ook weer geld.
quote:Heb ik ooit gezegd dat ze het tegen haar zin zou moeten doen?
Op zaterdag 11 januari 2003 22:10 schreef Friemeltje het volgende:
nee, maar je verliest je trots zo.
als je vrouw het tegen haar zin van jou zou moeten doen verliest ze ook haar trots.
dat komt op hetzelfde neer.
eikel.
quote:ja
Op zaterdag 11 januari 2003 22:22 schreef Friemeltje het volgende:
nee, heb ik ooit gezegd dat jij dat gezegd hebt?
quote:Ach kom! Het levert financieel voordeel op en als je je ogen dicht doet is het bijna hetzelfde!
Op zaterdag 11 januari 2003 21:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Dat is wat anders, ik ben geen homo...
helaas, ik heb geen vriendin dus kan haar ook niet "verhuren"
quote:Die van mij wordt pas in 2011 uitbetaald hoor, anders moet ik een forse boete betalen...
Op zaterdag 11 januari 2003 22:54 schreef Cybersailor het volgende:
Even een tip voor de mensen die het wel zouden doen, doe het snel! Op dit moment worden alle spaarloontegoeden weer uitbetaald, en hebben de meeste mannen geld overhelaas, ik heb geen vriendin dus kan haar ook niet "verhuren"
En hoe ik er over denk. Ik zal nooit een meidje het aandoen om met zo'n voorstel te komen. Maar als zij met het idee komt om een keer het met een bekende te doen kan ik daar denk ik wel mee leven.
Het moet alleen geen terug kerend verschijnsel zijn. En ook geen vreemde.
Maar ja als het kan zal ik ook wel doen wat kan om het te verkomen.
Oja als ze toch met een ander wil neuken dan liever zo dan vreemd gaan.
Ok, genoeg gelult nu.
FF serieus dan.
Nee, voor geen goud zou ik ermee instellen, ook niet vanuit financieel oogpunt.
Waarom niet? Omdat je simpel weg niet met een ander slaapt.
Of alleen, of met je vriend(in).
quote:dan zoek ik dus een vrouw uit de overige 30%
en al werd mij ook 1.000.000 geboden. ZELFS DAN NOG NIET.
en al zou zij het ook maar serieus voorstellen dan kon ze gaan.
We hebben het nu wel over een relatie waar je je leven mee verder wilt.
niet eentje die je toch gaat dumpen volgend weekend want dat veranderd de zaak... kun je moot nog 1 miljoen binnenhalen... maar da's nu niet te sprake neem ik aan.
maw. als ze mij een miljoen aanboden dan overdacht ik serieus of ik mijn girl kwijt wou voor een miljoen want er zijn voor mij dan maar 2 opties:
1= neem miljoen en doe de vrouw helemaal van de hand, ze hoeft niet terug te komen
2= NEEEE rot op. mijn vrouw is meer dan een miljoen
quote:Nee? Vanwaar dat vereiste van exclusiviteit? In een relatie ben je niet elkaars bezit. Bovendien speelt een relatie zich af op mentaal niveau. De lichamelijkheden bevinden zich op het niveau van lust en stellen in dat opzicht niet zo heel veel voor. Zo heb ik bijvoorbeeld liever dat mijn vriendin vreemdgaat uit lust dan dat ze verliefd wordt op een ander. Dat eerste zegt immers niet veel over haar liefde voor mij, maar meer over haar geilheid van het moment en de gelegenheid die het moment kennelijk geboden heeft. Het zou haar in sommige ogen een 'slet' (excusez le mot) maken, maar volgens mij hebben vrouwen ook recht op geilheid. Dat voor hen de gelegenheid er eerder is kun je niet tegen ze gebruiken.
Op zondag 12 januari 2003 16:11 schreef Brennie het volgende:
Je geeft geen ene moer om je vriendin..als je dat toelaat/aanraadt/vraagt
Natuurlijk kun je betogen dat ze die geilheid zou overwinnen als ze 'genoeg' van mij hield, maar dan ga je er dus vanuit dat er een verband is tussen liefde en geilheid, en volgens mij is dat er niet, althans niet in de zin dat geilheid voor de een bedreigend is voor de liefde die je voor een ander voelt. Geilheid is oneindig veel oppervlakkiger dan liefde en bovendien, naar mijn idee, van nogal willekeurige aard. Waarmee ik dus maar weer het andere extreme schets. Ik zit er niet op te wachten dat ze met jan en alleman het bed induikt en stiekem ben ik blij dat ze ont-zet-tend monogaam is (voor zover na te gaan, maar hey, ik vertrouw op wat ze zegt en doet), maar exclusiviteit opzich kan naar mijn idee geen keihard vereiste zijn.
Magoe..
Is je relatie gezond, gebeurt het niet..
Is je relatie toch al fokked up, ach dan zie ik zoiets nog wel eens gebeuren... erg triest
*spontaan toegehapt*
Baai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |