Dit en dan met een langere boorquote:Op vrijdag 1 november 2019 17:16 schreef Gieliovd het volgende:
Schuin boren of niet strak tegen je plafond.
Pcies dat, je plafond hoeft helemaal niet recht te zijn. Je kunt hem beter iets lager hangen op evenwijdig aan het plafond.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:30 schreef Freakie1 het volgende:
Niet, als het een betonnen wand is dan is de enige oplossing of inderdaad lijmen of iets lager hangen. De kop van de boormachine is je beperking in deze. Let ook op dat dit je muur/plafond kan beschadigingen als de kop er tegen aan draait.
Zou hem net even een stukje lager hangen. Ook nog eens kans dat je plafond niet geheel waterpas is. Dan hangt hij straks scheef, door hem waterpas te meten vermijd je dit.
dan komt het volgende topic.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:36 schreef Snowballed het volgende:
Eehm.. Als je iets tegen het plafond wilt, waarom neem je dan iets met muurbevestiging?
Mja ik had links of rechtsom wel een creatieve oplossing gevonden maar met deze volgorde lukt het ook:quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:44 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
dan komt het volgende topic.
'hoe boor ik in het plafond, dicht bij de muur'
De kop van een boormachine is al snel 7 cm breed, dus als je een gat wilt boren in het plafond zit je dus dus minimaal 3,5 cm van de muur af. Hoe boor ik in het plafond, zonder de muur te beschadigen.
Nee dat is mooi, die rail waterpas onder je scheve plafond hangen...quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:30 schreef Freakie1 het volgende:
Niet, als het een betonnen wand is dan is de enige oplossing of inderdaad lijmen of iets lager hangen. De kop van de boormachine is je beperking in deze. Let ook op dat dit je muur/plafond kan beschadigingen als de kop er tegen aan draait.
Zou hem net even een stukje lager hangen. Ook nog eens kans dat je plafond niet geheel waterpas is. Dan hangt hij straks scheef, door hem waterpas te meten vermijd je dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |