Doe 's lief.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of jij bent nu kinds, of elke dag lam
YW.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:27 schreef PTLe het volgende:
Dank je FF voor openen , ik weet het echt niet
Bitcoin stackers.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:27 schreef Bramenstruik het volgende:
Stackers zijn van die pillen om af te vallen
Nog maar een tosti dan?quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zo te zien val je daar niet van af
Naar Danaquiquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, duurt jaren voor ik er overheen ben,Waar mag de rekening naar toe?
quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:31 schreef Giggio het volgende:
ah jee ontbijt feestje vanvalt in het water
Merel lukt dat wel.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:33 schreef Bramenstruik het volgende:
schaal vol worstenbroodjes en een schaal andere broodjes
ben al blij dat ze daar ook niet nog 2 tetten opgeplakt heeftquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mooie rechte rug voor 'n vrouw van 50
Trusten skeet.quote:
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geniet van je broodje warm vlees
Ik kan daar niet over oordelen,heb alleen maar jongere ruggetjes onder me gehad.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mooie rechte rug voor 'n vrouw van 50
quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan daar niet over oordelen,heb alleen maar jongere ruggetjes onder me gehad.
Check even dat mes aflikken van Hiske.quote:
welke Tokkie?quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:50 schreef danaqui het volgende:
Tokkie maar snel van de stream die lag met haarzelf te spelen
quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Katie heeft meerdere toegangen van de hutten geprobeerd, alleen de gym stond open.
Goede morgen de DGKquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, teveel om terug te zoeken, is er nog behoefte aan die dronken lui in de silo vannacht ?
goedemorgen.als je zin en tijd hebt zou ik dat heel fijn vinden,ik sliep om die tijd alquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, teveel om terug te zoeken, is er nog behoefte aan die dronken lui in de silo vannacht ?
Wat is er ook een haat en nijd onder elkaarquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mariska tegen Jessie: vandaag kistjes maken, kistjes maken....
Maar ik heb geen zin om met die andere te gaan zitten! Echt nie....
Ik hoef het niet van voor tot op het laats te zien , een klein beetje is goed , je bent een schat en ik sliep dus ik weet geen tijden ?quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga het proberen, het is wel drie en half uur materiaal of zo ......![]()
Als iemand korte hoogtepunten heeft met tijdstippen, probeer ik eerst een kort filmpje ...
Lees eerst wel even de COS terug, daar staat ook het een en ander in zie ik ....quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:10 schreef PTLe het volgende:
Ik hoef het niet van voor tot op het laats te zien , een klein beetje is goed , je bent een schat en ik sliep dus ik weet geen tijden ?
Nou komt meer van Mariska uit PTLe, Jessie zegt niets en luisterd alleen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat is er ook een haat en nijd onder elkaar
Het is heel erg. Heb je gisteren dat stookfeestje meegekregen? Dat was zuipen en stoken. De feeststemming was nergens te vinden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat is er ook een haat en nijd onder elkaar
Topper.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier staat in ieder geval Halloween Night compleet van de nacht ervoor: UTO / Streamverslagen UTO2 #2
Graag gedaan, mooie UI ...quote:
Weet t nietquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hebben Jessie en Merel weer woorden?
Ze had gisteren DJ les rond 1-2 uur.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Graag gedaan, mooie UI ...![]()
Heeft iemand het tijdstip, dat Andrea hoort dat ze mag gaan draaien in de Escape ? Dank.
Dat helpt ietsje, maar ik dacht meer ergens rond 1500 uur pas ... had ook een vastgelopen stream helaasquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
Ze had gisteren DJ les rond 1-2 uur.
En er is een nieuwe Cos heldquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is heel erg. Heb je gisteren dat stookfeestje meegekregen? Dat was zuipen en stoken. De feeststemming was nergens te vinden.
Maakt niet uit,we gunnen het haar.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat helpt ietsje, maar ik dacht meer ergens rond 1500 uur pas ... had ook een vastgelopen stream helaas
En het moment dat Lex weer uit bed kwam was volgens Andrea heftig, daar vertelde ze ook dat ze op Merel wilde gaan stemmen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga het proberen, het is wel drie en half uur materiaal of zo ......![]()
Als iemand korte hoogtepunten heeft met tijdstippen, probeer ik eerst een kort filmpje ...
Oh dan is hij zeker naar het andere groepje?quote:
Hiske en Gerrit weten meer denk ik. Ze denken dat het rond 20 december stopt.quote:
Nog niet maar wat niet is kan nog komen, Hij had een grote bek tegen Jessiequote:Op vrijdag 1 november 2019 10:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dan is hij zeker naar het andere groepje?
Ohh ja dat is al genoeg om een held in de Cos te wordenquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nog niet maar wat niet is kan nog komen, Hij had een grote bek tegen Jessie
Ger is afgemaakt en vernederd tot op het bod in de Cos en nu een held...................
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier staat in ieder geval Halloween Night compleet van de nacht ervoor: UTO / Streamverslagen UTO2 #2
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohh ja dat is al genoeg om een held in de Cos te worden
Maris en Andrea welquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:27 schreef mootie het volgende:
Alle drinkers waren dus niet bij het gezamelijke ontbijt?
Als Merel het uit zou maken met Jessie dan wordt zij ook een heldin van de Cosquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ger is afgemaakt en vernederd tot op het bod in de Cos en nu een held...................
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Merel het uit zou maken met Jessie dan wordt zij ook een heldin van de Cos
Heb eerder het idee dat het hem goed zou doen......quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb eerder het idee dat het hem goed zou doen......
Merel is het obstakel......
Hiske zei dat de laatste week heftig wordt, toen mariska vroeg waarom zei ze omdat er ook tv gemaakt moet worden....meer heb ik er niet over gehoordquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hiske en Gerrit weten meer denk ik. Ze denken dat het rond 20 december stopt.
Ik hoorde ook, dat Talpa er een grote finale van wil gaan maken, met de laatste week iedere dag
live een uur op televisie, iemand meer info ?
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:30 schreef krabje het volgende:
[..]
en trots dat ze zijn dat ze zo brak zijn
Door mij wel, en daardoor heb ik ook meer moeite met Jessie, zonder haar is ie leukerquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:30 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Merel werd niet half zo gehaat voor ze iets met Jessie begon.
Dank je, misschien de stemmingen live op TV, zou wel wat wezen .....quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske zei dat de laatste week heftig wordt, toen mariska vroeg waarom zei ze omdat er ook tv gemaakt moet worden....meer heb ik er niet over gehoord
ach ja het is lex maar,the day after alcoholquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
En het moment dat Lex weer uit bed kwam was volgens Andrea heftig, daar vertelde ze ook dat ze op Merel wilde gaan stemmen.
Toen was ze ook maar de helft van een bitch die ze nu is.....zo jammer, juist de combi van die twee.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:30 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Van het begin af aan mocht ik haar niet. Jessie had er ver weg van moeten blijven want ze is onder zijn vleugels gekropen en lift lekker mee.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:30 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
niks veranderlijker als een mensquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dan ga ik denk ik opzeggen , er word rond 6 Dec de 2,50 weer afgehouden , en de gun ik Talpa dus niet .quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hiske en Gerrit weten meer denk ik. Ze denken dat het rond 20 december stopt.
Ik hoorde ook, dat Talpa er een grote finale van wil gaan maken, met de laatste week iedere dag
live een uur op televisie, iemand meer info ?
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Door mij wel, en daardoor heb ik ook meer moeite met Jessie, zonder haar is ie leuker
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Door mij wel, en daardoor heb ik ook meer moeite met Jessie, zonder haar is ie leuker
ja en als maris niet meer met jes en merel zou omgaan ookquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is niet meer dan een gerucht dat ik hoorde, het zou wel goed zijn voor de kijkcijfers denk ik ....quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:32 schreef PTLe het volgende:
Dan ga ik denk ik opzeggen , er word rond 6 Dec de 2,50 weer afgehouden , en de gun ik Talpa dus niet .
Wel een vreemde move van talpa.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, misschien de stemmingen live op TV, zou wel wat wezen .....
Ik vind het ook zonde hoor. Hij had gewoon helemaal geen relatie moeten beginnen daar. Ik wou dat hij daar net zo standvastig in was geweest als over zijn alcoholgebruik.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Van het begin af aan mocht ik haar niet. Jessie had er ver weg van moeten blijven want ze is onder zijn vleugels gekropen en lift lekker mee.
Misschien willen ze wat goed maken .....quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:34 schreef Mumbojumbo het volgende:
Wel een vreemde move van talpa.
Eerst het programma de nachtkaars geven met tijdstip en dergelijke.
En dan alsnog de spetterende finale die ze alle jaren daarvoor verzaakt en verziekt hebben.
Slim! Ik heb al opgezegdquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dan ga ik denk ik opzeggen , er word rond 6 Dec de 2,50 weer afgehouden , en de gun ik Talpa dus niet .
In Dec zijn mensen vaak al met andere dingen bezig , maar ik kijk het wel even aanquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het is niet meer dan een gerucht dat ik hoorde, het zou wel goed zijn voor de kijkcijfers denk ik ....
We lezen al veel in de Cos , en af en toe op de TV mee pikken dan snap je genoeg .quote:
Dat zal het zijn. John voelt wroegingquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien willen ze wat goed maken .....
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
We lezen al veel in de Cos , en af en toe op de TV mee pikken dan snap je genoeg .
john en wroeging.....quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:36 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. John voelt wroeging
Duidelijk.... en ze hadden er al zo weinig bij de startquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:34 schreef krabje het volgende:
[..]
klopt is ook wel te zien aan lex en shel
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Duidelijk.... en ze hadden er al zo weinig bij de start![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De enige met kleur is die dikke oranje wortel kutquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:38 schreef mazaru het volgende:
Je kan ook aan de huid van alco's zien dat ze veel te veel zuipen. Zo papperig en bleek
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De enige met kleur is die dikke oranje wortel kut
en die spuugt ook niet in wat alcoholquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De enige met kleur is die dikke oranje wortel kut
Op haar reet slaan is liefdequote:Op vrijdag 1 november 2019 10:42 schreef mazaru het volgende:
Mariska snapt niet wat Lex bezielt. "ze haat Andrea"![]()
Nou vannacht niet hoor. Toen waren ze knettergek op elkaar. Andrea klom bovenop Lex en de wederzijdse liefde droop ervan af.![]()
[ afbeelding ]
Nee , die lust er ook wel watquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:42 schreef Verida het volgende:
[..]
en die spuugt ook niet in wat alcohol
andre wilde natuurlijk weer een k*tquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:42 schreef mazaru het volgende:
Nou vannacht niet hoor. Toen waren ze knettergek op elkaar. Andrea klom bovenop Lex en de wederzijdse liefde droop ervan af.![]()
[ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op vrijdag 1 november 2019 10:43 schreef krabje het volgende:
[..]
andre wilde natuurlijk weer een k*t
Ik heb de streams afgezet. Werd echt letterlijk misselijk van die gore, bezopen stookrat. Maar ik zou er niet raar van opgekeken hebben als Lex vannacht verwend is door haar.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:43 schreef krabje het volgende:
[..]
andre wilde natuurlijk weer een k*t
Mariska is pas 'n held als ze NU de poort uit loopt en niet over 15 minutenquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:33 schreef krabje het volgende:
[..]
ja en als maris niet meer met jes en merel zou omgaan ook
OMGquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:42 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
nee ik ook niet hoor,want lex vind een meisje ook wel lekker.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb de streams afgezet. Werd echt letterlijk misselijk van die gore, bezopen stookrat. Maar ik zou er niet raar van opgekeken hebben als Lex vannacht verwend is door haar.
moet je wel in de context zien Lex was weer eens vreselijk aan het janken, en werd getroost door Andrea.quote:
Nou, het was meer Andrea die Lex probeerde binnen te hengelen. Ook zonder het janken waren ze ineens besties.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:48 schreef Verida het volgende:
[..]
moet je wel in de context zien Lex was weer eens vreselijk aan het janken, en werd getroost door Andrea.
Had die haar ook niet aan het janken gebracht met haar grote bek?quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:48 schreef Verida het volgende:
[..]
moet je wel in de context zien Lex was weer eens vreselijk aan het janken, en werd getroost door Andrea.
maar ze klom er niet op omdat ze zonodig met lex de koffer in wildequote:Op vrijdag 1 november 2019 10:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, het was meer Andrea die Lex probeerde binnen te hengelen. Ook zonder het janken waren ze ineens besties.
Owkee.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, het was meer Andrea die Lex probeerde binnen te hengelen. Ook zonder het janken waren ze ineens besties.
Lex wou binnen gehengeld worden , alleen omdat Merel lelijk tegen haar had gedaan Andrea zei keihard dat ze lex niet vertrouwde maar dat ze vandaag nog wel zouden pratenquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:49 schreef mootie het volgende:
[..]
We krijgen als het goed is nog een filmpje van DGKquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:50 schreef Verida het volgende:
[..]
maar ze klom er niet op omdat ze zonodig met lex de koffer in wilde
Hoefde ze niet teveel moeite voor te doen. daar heeft Merel in de middag zelf een handje aan meegeholpen....quote:
Juist.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lex wou binnen gehengeld worden , alleen omdat Merel lelijk tegen haar had gedaan Andrea zei keihard dat ze lex niet vertrouwde maar dat ze vandaag nog wel zouden praten
Die kan het daglicht net verdragenquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:51 schreef mootie het volgende:
Een Shel al de hele tijd met een enorme zonnebril
En altijd op het puntje van haar neus, dat snap ik ook nietquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:51 schreef mootie het volgende:
Een Shel al de hele tijd met een enorme zonnebril
Kan wel even gaan duren, Fokking mega klus .....quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:52 schreef PTLe het volgende:
We krijgen als het goed is nog een filmpje van DGK
Ik heb hier gelezen dat Merel vanmorgen ook al op pad was geweest om Lex te confronteren met haar uitspraak.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoefde ze niet teveel moeite voor te doen. daar heeft Merel in de middag zelf een handje aan meegeholpen....
Ik schrijf ook nergens dat ze dat gingen doen. Ik schrijf dat ik er niet raar van op had gekeken. Maar sommige mensen zijn er geweldig in om mijn teksten te veranderenquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:52 schreef PTLe het volgende:
[..]
We krijgen als het goed is nog een filmpje van DGK
Als het niet lukt geen probleem er van makenquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan wel even gaan duren, Fokking mega klus .....
Ook dat , al lust ik af en toe ook wel een goed wijntjequote:Op vrijdag 1 november 2019 10:54 schreef Mumbojumbo het volgende:
Lex de postergirl. Zag net de capjes van vannacht, waar ze er bij zit als een uitgewoonde crackho, lijkt ze me een goeie voor Sire Drank maakt meer kapot dan je lief is.
make up van Mylene was goed gelukt bij Lexquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:54 schreef Mumbojumbo het volgende:
Lex de postergirl. Zag net de capjes van vannacht, waar ze er bij zit als een uitgewoonde crackho, lijkt ze me een goeie voor Sire Drank maakt meer kapot dan je lief is.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:56 schreef Verida het volgende:
[..]
make up van Mylene was goed gelukt bij Lex
Ik ook. Maar dit had iets treurigs. Mw die zich hopeloos vastklampt aan haar jeugd.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:55 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ook dat , al lust ik af en toe ook wel een goed wijntje
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:55 schreef mazaru het volgende:
Lex is een powervrouw zegt ze. Die derderangs acteur heeft ook tegen haar gezegd dat ze een powervrouw is. Dus dan is het zo
Kloptquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lex wou binnen gehengeld worden , alleen omdat Merel lelijk tegen haar had gedaan Andrea zei keihard dat ze lex niet vertrouwde maar dat ze vandaag nog wel zouden praten
ik vond de make-up die Mylene had gedaan gewoon goed. Bij normaal licht zag het er anders uit dan bij die nachtcameraquote:
Morgen doet iemand anders lelijk tegen haar en dan wil ze weer terug gehengeld wordenquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat van Caitlyn Jenner weg.
Al ziet die er beter uit.
[ afbeelding ]
quote:
In real life is echt een mooie dame.quote:
Myl kan het idd heel goedquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond de make-up die Mylene had gedaan gewoon goed. Bij normaal licht zag het er anders uit dan bij die nachtcamera
maar ja, iets positiefs zeggen over Mylene, of dat ze iets goed doet schijnt ook weer verboden te zijn.
Zoek er dan gewoon een cap bij, bij het gewone licht en kijk dan of de make up goed aangebracht is.
Die van u is ook lekker.quote:
quote:
Dank jullie!quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die van jouw is ook mooi.....dronkemanstranen.
Ik hou het in gedachte....quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:12 schreef Appeltje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie!
Eindelijk ontdekt hoe dat kan op mijn tablet.
Kan op verzoek een Ui maken, geef maar door
Jemig ze heeft precies dezelfde mond....of is dat jouw hand......quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Alexandra over 5 jaar....
[ afbeelding ]
Ze lijken ook gewoon echt allemaal op elkaar he, met die botoxquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Alexandra over 5 jaar....
[ afbeelding ]
Nee is geen photoshopquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig ze heeft precies dezelfde mond....om is dat jouw hand......
Hij is leukquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig momentje, Katie hapt naar Hiske .....![]()
[ afbeelding ]
Katie is niet gediend van Hiske.
x7ne448
Ja hoor, ze werd pas door sommige geliefd toen ze bij Jessie kwamquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:30 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Echt welquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Morgen doet iemand anders lelijk tegen haar en dan wil ze weer terug gehengeld worden![]()
Andrea had groot gelijk om haar niet te vertrouwen
Ja, Gerrit nu wordt het spel gespeeld in plaats van gewoon vegen......quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:27 schreef mazaru het volgende:
Ah mooi! Gerrit heeft het gestook dus goed mee kunnen luisteren
Hij zit nu ook te stokenquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:27 schreef mazaru het volgende:
Tis een lief mens, zit geen kwaad in maar zo onbetrouwbaar als de pest en zeker niet geschikt voor dit spelquote:
Hij was het ook aan het opnemenquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:27 schreef mazaru het volgende:
Hebben die mannen nu niet door dat het hoofdzakelijke door Merel komt met haar grote bek al een paar dagen.....quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij zit nu ook te stoken
Ze doen niet voor elkaar onder
quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:29 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij was het ook aan het opnemenhoop dat dat gelukt is
Nee, daarom maar eerst Mariska,quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:31 schreef Flow3r het volgende:
Wacht effe
Jessie,Merel,Mariska,Hiske,Franny,Ger dat zijn er 6
Andrea,Shelly,Mylene,Jordie,Brandon ziijn er 5
En Lex
Maar Mylene gaat nooit op Ger stemmen
ja, maar wat moet hij ermee?quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:29 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij was het ook aan het opnemenhoop dat dat gelukt is
Dreigen.....misschien......heeft hij een handje van....jammerquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, maar wat moet hij ermee?
het is dan een opname van een gesprek, eenzelfde soort gesprek voert hij haast dagelijks, of zelfs meerdere malen per dag, met personen die aan zijn kant staan.
Weet ik veel, confronteren misschien met een uitspraakquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, maar wat moet hij ermee?
het is dan een opname van een gesprek, eenzelfde soort gesprek voert hij haast dagelijks, of zelfs meerdere malen per dag, met personen die aan zijn kant staan.
OMG krijgen we dat weer ...Dreigenquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dreigen.....misschien......heeft hij een handje van....jammer
Weet niet of de andere kant het aan durft om steeds Mylene te pakken......of ze gaan op een sterkte speler in hun ogen.quote:
Ja, jammer he dat hij dat doet.......quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
OMG krijgen we dat weer ...Dreigen
Jessie is ook een stokerquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben die mannen nu niet door dat het hoofdzakelijke door Merel komt met haar grote bek al een paar dagen.....
Denk dat je er niet veel naast zit.......quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:35 schreef juul. het volgende:
[..]
Mariska weet er al van zij kan nooit die dreiging aan, ik voorzie weer een instorting
Die zit tegen een breekpuntquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:35 schreef juul. het volgende:
[..]
Mariska weet er al van zij kan nooit die dreiging aan, ik voorzie weer een instorting
Klopt. Dat viel mij ook op. Ik dacht zelfs, zozo, die ziet er nu wel jonger uit. Ze was gewoon een knappe meid voor haar leeftijd.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond de make-up die Mylene had gedaan gewoon goed. Bij normaal licht zag het er anders uit dan bij die nachtcamera
maar ja, iets positiefs zeggen over Mylene, of dat ze iets goed doet schijnt ook weer verboden te zijn.
Zoek er dan gewoon een cap bij, bij het gewone licht en kijk dan of de make up goed aangebracht is.
Zeker nu als Mariska bij Jessie wil zijn Merel erbij krijgt ......en moet aanzien dat ze kroelen....quote:
Gisteravond in de tent aan aan het janken over haar ouders en acceptatie gedoe ....Dat wijf is zo labiel als wat ...en dat wil carrière vrouw van het volgende jaar wordenquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker nu als Mariska bij Jessie wil zijn Merel erbij krijgt ......en moet aanzien dat ze kroelen....![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:40 schreef dakpanlos het volgende:
GM
Ik denk dat Maris donders goed weet dat ze binnenkort moet moven.
Als ik dat relateert aan haar crash gisterenavond, waarin het gaat over het niet welkom zijn bij haar ouders, dan is het voor mij duidelijk.
Angst om hen onder ogen te komen?
ik vind dat echt leuk voor haarquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Dree:'Wannnntt ik ga in de Escape draaien
Klopt ...die zouden al om 11 uur komen dacht ikquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:41 schreef Verida het volgende:
er zou toch weer een ambulancewens komen vanmorgen?
Mariska weer hele weekend in bed?quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:35 schreef juul. het volgende:
[..]
Zeker weten. Vanaf het moment dat ze begon met haar bully gedrag en dat was al redelijk snel.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, ze werd pas door sommige geliefd toen ze bij Jessie kwam
Voor die tijd werd ze uitgekotst, net als Ger
Het zijn bikkels..quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:42 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Waarom nemen ze eigenlijk geen fatsoenlijke kachel?
Erge is eerst klagen dat ze geen afscheid kreeg en de sleutels in moest leveren en later zeggen dat ze de ouders zelf niet bij de poort wilde hebben dus zelf het contact opzegde omdat ze het er niet mee eens waren met haar beslissing......eigenlijk hetzelfde gedrag dat ze daar ook flikt......weg lopen bij kommentaar niemand meer wil zien en later zielig gaat doen......quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gisteravond in de tent aan aan het janken over haar ouders en acceptatie gedoe ....Dat wijf is zo labiel als wat ...en dat wil carrière vrouw van het volgende jaar worden
En kan het goed , mixt zonder al die hulpmiddelenquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dat echt leuk voor haar
helemaal op eigen kracht bereikt
Nouhou wil je me niet zo pesten....quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker nu als Mariska bij Jessie wil zijn Merel erbij krijgt ......en moet aanzien dat ze kroelen....![]()
Weer een faal.....??quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:40 schreef dakpanlos het volgende:
GM
Ik denk dat Maris donders goed weet dat ze binnenkort moet moven.
Als ik dat relateert aan haar crash gisterenavond, waarin het gaat over het niet welkom zijn bij haar ouders, dan is het voor mij duidelijk.
Angst om hen onder ogen te komen?
Eerst zien dan geloven....quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dat echt leuk voor haar
helemaal op eigen kracht bereikt
Ja en nu weten we dat ze dan slaappillen neemtquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mariska weer hele weekend in bed?
wtfquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:43 schreef Dotteke het volgende:
Ger over de vent die twee mensen in de bioscoop vermoord heeft
Het is dikke prima dat je het doet, zegt Ger.................sukkel.................... hij komt er achter wat hij zegt, het is natuurlijk niet prima zegt hij snel
Onschuldige mensen afgemaakt in de bios in Groningen. Gerrit is echt niet goed, n ook flinkquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:43 schreef Dotteke het volgende:
Ger over de vent die twee mensen in de bioscoop vermoord heeft
Het is dikke prima dat je het doet, zegt Ger.................sukkel.................... hij komt er achter wat hij zegt, het is natuurlijk niet prima zegt hij snel
quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nouhou wil je me niet zo pesten....
[ afbeelding ]
Yep, daar is hij goed in.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dreigen.....misschien......heeft hij een handje van....jammer
Pas maar op..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
lexie: jordie ga je dan als straf traf?
jordie: lexie, soms vraag ik me af hoe laag je iq is
Ik ook maar stond echt vol met verbazing.....kennis ging het podium op......zat echt aan citroenen te smikkelen alsof het het lekkerste was wat er bestond....quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Rasti Rostelli, ooit eens in een show geweest, wat een creep was dat zeg ......
travestiet misschien ?quote:
ah zoquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
travestiet misschien ?
(ik weet niet hoor, gok maar iets, combinatie van dat woord en jordie...)
ze mot shel nietquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:53 schreef zodeju het volgende:
Ja, wat moet ze dan.....bij de andere hoort ze ook niet echt als ze niks te vertellen heeft....![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat ze hoopt dat ze straks met nieuws naar boven kan lopen....
Zo doet ze dat constant. Je zou je eigenlijk al afvragen wat ze bij die mensen doet. Ze zit er alleen om een rookgordijn op te trekken, at te luisteren en te manipuleren. Dat is alles wat ze al die tijd al doet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:51 schreef sjampoeh het volgende:
wat moet fran daar nu tussen, de snitch
Franny?quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:53 schreef zodeju het volgende:
Ja, wat moet ze dan.....bij de andere hoort ze ook niet echt als ze niks te vertellen heeft....![]()
uh..... uto? Ging niet over jou schat.quote:
Het gaat nu vooral om Lex. Die heeft ze samen met Maris al geprobeerd in de tent te krijgen (logeren), maar het lukte niet. Lex zei dat ze in de caravan ging, bij de jongens. Ze gingen er met voorbedachte rade naartoe om dat te doen. In de tent wisten ze dat (w.o. Hiske, weet niet meer of Jessie en Merel er nog waren).quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat ze hoopt dat ze straks met nieuws naar boven kan lopen....
Huh? Je postte toch over Uto?quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
uh..... uto? Ging niet over jou schat.
Nou ik dus ookquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
lexie: jordie ga je dan als straf traf?
jordie: lexie, soms vraag ik me af hoe laag je iq is
Ik vind His wel een Belin eigenlijkquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat Belin komt ook mijn strot uit. Ik snap niet dat ze (Hiske) dat maar zo laat. Altijd die bijnamen.
Zijn de echte Belinda's lekker mee!
Ik mag je toch wel schattig vinden?quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh? Je postte toch over Uto?![]()
Wat bedoel je dan met je post
En ik ben je schat niet
Ik niet.... lovely Belinda enzo. Lieflijk en al wat niet zij. Ben je er niet aan gewend geraakt? Eerst had ze toch andere bijnamen?quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind His wel een Belin eigenlijk
En ik denk dat andere Belinda’s er geen seconde van wakker liggen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik vind His meer een beschuitsnee..quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ehm...ik vroeg wat je bedoelde met je post 'Daar gaan we weer' ,quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik mag je toch wel schattig vinden?![]()
En FYI... ik post wat ik post. Daar hebbie verder geen reet mee te maken. Behalve als je erop reageert.
Die Maikel heeft wat aangericht. Hiske kende ik nog niet, dus zo is een Hiske voor mij.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind His meer een beschuitsnee..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Prima! Ging ook niet over jou.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ehm...ik vroeg wat je bedoelde met je post 'Daar gaan we weer' ,
Is dat zo'n rare vraag als je in de Cos post ?
Of is het meer dat je hier post met doel om iemand hier een beetje te prikken en sarren?
Die indruk heb ik nu een beetje door je reactie . En nee ik heb het niet over mij
Juist, was me ook al opgevallen......quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat nu vooral om Lex. Die heeft ze samen met Maris al geprobeerd in de tent te krijgen (logeren), maar het lukte niet. Lex zei dat ze in de caravan ging, bij de jongens. Ze gingen er met voorbedachte rade naartoe om dat te doen. In de tent wisten ze dat (w.o. Hiske, weet niet meer of Jessie en Merel er nog waren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |