Ben wel benieuwd hoe oud je "oud worden" vind danquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mn hele lichaam begint het steeds moeilijker ermee te krijgen. Oud worden is echt super kut..
Al moet ik zeggen dat na een paar mc kroketten en een liter chocomel het wel weer prima gaat
YESquote:Op vrijdag 1 november 2019 21:32 schreef KennyPowers het volgende:
jaaa eindelijk die map
nu 5 kills halen shit shit
twitter:TheGamingRevoYT twitterde op vrijdag 01-11-2019 om 01:16:03There's a big overhaul coming reageer retweet
Een aantal maps is echt onspeelbaar, dus ik snap het wel.twitter:TheGamingRevoYT twitterde op vrijdag 01-11-2019 om 01:12:24Mini-map will be returning to normal by the end of November. reageer retweet
Ik maak er juist een sport van om dit soort lieden te zoeken en te killen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:36 schreef DKUp het volgende:
twitter:TheGamingRevoYT twitterde op vrijdag 01-11-2019 om 01:16:03There's a big overhaul coming reageer retweet
Een aantal maps is echt onspeelbaar, dus ik snap het wel.twitter:TheGamingRevoYT twitterde op vrijdag 01-11-2019 om 01:12:24Mini-map will be returning to normal by the end of November. reageer retweet
Mensen die in een hoekje zitten met een silencer, Ghost, Dead Silence en claymores hebben het veel te makkelijk nu.
Sinds ik werk heb ik weinig tijd en zinquote:Op vrijdag 1 november 2019 22:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik maak er juist een sport van om dit soort lieden te zoeken en te killen.
Net eindelijk level 39 geworden en eindelijk mijn M13 unlocked
Dat spel komt voorlopig niet uit dus dat zal tegen die tijd wel zijn veranderd.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:32 schreef RickoKun het volgende:
Diablo 4 ziet er erg nicey uit zeg. Heb er zin in. Alleen vond ik de effecten van oa de spells er wat simpel uitzien met weinig punch.
Monster Energy en ABC (The Walking Dead) zitten in de game. Een hoop cameo’s van sterretjes en mensen uit de gamingwereld. Veel verwijzingen naar Guerrilia Games en ze gebruiken de engine natuurlijk.quote:
@Phenoquote:WWE 2K20 patch 1.02
Gameplay and Controls
Graphics and Clipping
Hair Physics
Hit detection and aiming
Interactions with tables, ladders, steel steps, and other objects
Referee actions
Onscreen button prompts
Characters “warping” or moving unnaturally around the arena
Crashes and Freezing
Image downloads
Entrances and attires
Universe mode editing and saving
Custom and Created Superstars and creation modes
Commentary and sound effects
Online Stability, matchmaking, desyncs, and lag
twd is toch van AMCquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Monster Energy en ABC (The Walking Dead) zitten in de game. Een hoop cameo’s van sterretjes en mensen uit de gamingwereld. Veel verwijzingen naar Guerrilia Games en ze gebruiken de engine natuurlijk.
Ja dat, ik kijk die shit al zes of zeven jaar niet meerquote:
Kill Confirmed idd terug én NVGquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:15 schreef DKUp het volgende:
Nieuwe 1,8GB patch Modern Warfare. Geen idee wat het doet......
Kill Confirmed terug JAAAAAAAAAA
Niet gedacht dat ik jou ooit nog moest verbeterenquote:Op zaterdag 2 november 2019 10:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja dat, ik kijk die shit al zes of zeven jaar niet meer
Awhat?quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:25 schreef KennyPowers het volgende:
https://www.pcgamer.com/diablo-4-offline-mode/
Diablo 4 will not have an offline mode and will require an internet connection to play, Blizzard said during an interview at BlizzCon today.
@:mmarsu
Van welke publishers koop jij wel nog games?quote:Op zaterdag 2 november 2019 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Awhat?
Fuck off dan
Naja, ging hem toch niet kopen want fuck blizzard
Publishers die gratis bij de last gen console worden aangeboden voor nopquote:Op zaterdag 2 november 2019 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van welke publishers koop jij wel nog games?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |