abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 november 2019 @ 07:30:24 #1
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189724785






SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Landskampioen 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CL 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CL 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:07:35 #2
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189725623
quote:
Ryan Gravenberch verzekert: hij wil graag bij Ajax blijven. De talentvolle middenvelder van de Amsterdammers, die Mino Raiola als zaakwaarnemer heeft, geeft aan dat als het aan hem ligt hij een nieuw contract tekent in de Johan Cruijff Arena.

De 17-jarige Gravenberch heeft na dit seizoen nog een contract voor ιιn seizoen in Amsterdam, maar volgens de middenvelder hoeven Ajax-fans zich geen zorgen te maken. "Ajax is mijn club, ik speel hier al sinds 2010 en hoop hier ook nog een tijdje te voetballen", legt hij uit tegenover De Telegraaf. "Ik laat de gesprekken over een nieuw contract over aan mijn vader en aan Mino, maar het zou kunnen dat dat al aan de gang is."

Een jaar geleden kreeg Gravenberch een aanbieding van onder anderen Paris Saint-Germain. "Ja, en nog een aantal andere buitenlandse clubs. Maar ik ben een Amsterdammer en Ajax is mijn club. Als het aan mij ligt, teken ik zeker nog een keer bij, want de mensen hier zijn altijd heel goed voor me geweest. De topclubs zullen nog een paar jaar geduld moeten hebben."
https://www.voetbalprimeu(...)-geduld-hebben-.html
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189725641
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:07 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Leuke speler, moet het nog zien of hij daadwerkelijk door gaat breken in het eerste.
pi_189725650
Voor de zekerheid ingezet op PEC
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_189725683
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Voor de zekerheid ingezet op PEC
Gelijkspel zal mij niets verbazen eigenlijk. ;(
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:13:33 #6
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189725720
ik denk juist dat de wedstrijd tegen RKC ervoor gaat zorgen dat we hier gewoon winnen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189725750
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:13 schreef mokkiemok het volgende:
ik denk juist dat de wedstrijd tegen RKC ervoor gaat zorgen dat we hier gewoon winnen.
Bal is rond
11 tegen 11
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:16:21 #8
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189725762
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:15 schreef Adames het volgende:

[..]

Bal is rond
11 tegen 11
Gewoon 1 doelpunt meer maken.
Vσσr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_189726052
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:07 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Als je zo tussen de regels door leest dan denk je aan een verlenging van hooguit twee jaar. Maar ik laat me graag verrassen.
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
pi_189726267
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:07 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Ik vind heel veel arrogantie uit komen van de zin: "De topclubs zullen geduld moeten hebben". Er is op het moment toch maar ιιn iemand die geduld moet hebben, namelijk hijzelf.
pi_189726293
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 10:00 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Ik vind heel veel arrogantie uit komen van de zin: "De topclubs zullen geduld moeten hebben". Er is op het moment toch maar ιιn iemand die geduld moet hebben, namelijk hijzelf.
Waarom? Ik denk dat de tranen rijkelijk vloeien bij zowel City als Bayern op dit moment.
  vrijdag 1 november 2019 @ 10:04:37 #12
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189726314
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 10:00 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Ik vind heel veel arrogantie uit komen van de zin: "De topclubs zullen geduld moeten hebben". Er is op het moment toch maar ιιn iemand die geduld moet hebben, namelijk hijzelf.
dit is maar wat er opgeschreven is, nul emotie of wat dan ook uit op te maken. wellicht zei hij dit lacherig, of was het een antwoord op de vraag; "ga je naar een topclub als ze je willen hebben?"
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189726722
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november
[quote]0s.gif [b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2523446/1/25#p189726293]vrijdag 1 november 2019 10:02
schreef nickhguitar het volgende:


[..]

Waarom? Ik denk dat de tranen rijkelijk vloeien bij zowel City als Bayern op dit moment.
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 november 2019 10:04 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dit is maar wat er opgeschreven is, nul emotie of wat dan ook uit op te maken. wellicht zei hij dit lacherig, of was het een antwoord op de vraag; "ga je naar een topclub als ze je willen hebben?"
Ja, hebben jullie gelijk in. Misschien wat voorbarige conclusie van mij.
  vrijdag 1 november 2019 @ 11:56:41 #14
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189727552
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 10:40 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

[..]

Ja, hebben jullie gelijk in. Misschien wat voorbarige conclusie van mij.
wel met je eens dat hij voorlopig weinig te eisen heeft
pi_189727685
Hij viel helaas niet heel overtuigend in tegen Feyenoord (ook niet slecht). Toch belangrijk dat soort kansen te pakken in het huidige koop-Ajax.
  vrijdag 1 november 2019 @ 12:09:34 #16
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189727695
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij viel helaas niet heel overtuigend in tegen Feyenoord (ook niet slecht). Toch belangrijk dat soort kansen te pakken in het huidige koop-Ajax.
in zijn verweer, hij viel in toen iedereen al op 40% speelde en het allemaal wel goed vond.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 1 november 2019 @ 12:16:02 #17
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189727760
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 1 november 2019 @ 12:20:24 #18
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189727818
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij viel helaas niet heel overtuigend in tegen Feyenoord (ook niet slecht). Toch belangrijk dat soort kansen te pakken in het huidige koop-Ajax.
koop of niet, als je het niveau (nog) niet hebt hoor je er gewoon niet in thuis
pi_189728497
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

koop of niet, als je het niveau (nog) niet hebt hoor je er gewoon niet in thuis
Dat is wel het eeuwige dilemma. Jonge spelers komen juist op een bepaald niveau door wedstrijden in het eerste te spelen. Dus imo moet je een speler met iets minder kwaliteit en veel meer potentie wel verkiezen boven een wat betere speler met minder potentie, als je het bijvoorbeeld hebt over Gravenberch versus Alvarez. Talenten worden niet magischerwijs beter van trainingen en wedstrijdjes in de KKD, die laatste en essentiλle stap moet in het eerste gezet worden.

De vraag die dan rijst, is hoeveel verschil in kwaliteit je accepteert om het talent toch nog de voorkeur te geven. Hierin verschillen voorkeuren van trainers (bij bijvoorbeeld Mourinho is dat 0). Maar doordat je een koopclub bent, wordt het verschil in kwaliteit tussen talent en aangekochte basis groter, zodat het erg moeilijk wordt voor een trainer om voor jeugd te kiezen. Daarom breekt er ook praktisch nooit een speler uit de eigen jeugd door in de Europese top. Chelsea mag eventjes geen spelers kopen en hebben opeens allerlei ontwikkelend talent. Waar waren die geweest zonder de basisminuten?
  vrijdag 1 november 2019 @ 13:19:44 #20
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189728532
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat is wel het eeuwige dilemma. Jonge spelers komen juist op een bepaald niveau door wedstrijden in het eerste te spelen. Dus imo moet je een speler met iets minder kwaliteit en veel meer potentie wel verkiezen boven een wat betere speler met minder potentie, als je het bijvoorbeeld hebt over Gravenberch versus Alvarez. Talenten worden niet magischerwijs beter van trainingen en wedstrijdjes in de KKD, die laatste en essentiλle stap moet in het eerste gezet worden.

De vraag die dan rijst, is hoeveel verschil in kwaliteit je accepteert om het talent toch nog de voorkeur te geven. Hierin verschillen voorkeuren van trainers (bij bijvoorbeeld Mourinho is dat 0). Maar doordat je een koopclub bent, wordt het verschil in kwaliteit tussen talent en aangekochte basis groter, zodat het erg moeilijk wordt voor een trainer om voor jeugd te kiezen. Daarom breekt er ook praktisch nooit een speler uit de eigen jeugd door in de Europese top. Chelsea mag eventjes geen spelers kopen en hebben opeens allerlei ontwikkelend talent. Waar waren die geweest zonder de basisminuten?
overmars is het hier niet mee eens

https://www.voetbalprimeu(...)er-n-voor-ajax-.html
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 1 november 2019 @ 13:22:52 #21
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189728579
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat is wel het eeuwige dilemma. Jonge spelers komen juist op een bepaald niveau door wedstrijden in het eerste te spelen. Dus imo moet je een speler met iets minder kwaliteit en veel meer potentie wel verkiezen boven een wat betere speler met minder potentie, als je het bijvoorbeeld hebt over Gravenberch versus Alvarez. Talenten worden niet magischerwijs beter van trainingen en wedstrijdjes in de KKD, die laatste en essentiλle stap moet in het eerste gezet worden.

De vraag die dan rijst, is hoeveel verschil in kwaliteit je accepteert om het talent toch nog de voorkeur te geven. Hierin verschillen voorkeuren van trainers (bij bijvoorbeeld Mourinho is dat 0). Maar doordat je een koopclub bent, wordt het verschil in kwaliteit tussen talent en aangekochte basis groter, zodat het erg moeilijk wordt voor een trainer om voor jeugd te kiezen. Daarom breekt er ook praktisch nooit een speler uit de eigen jeugd door in de Europese top. Chelsea mag eventjes geen spelers kopen en hebben opeens allerlei ontwikkelend talent. Waar waren die geweest zonder de basisminuten?
Natuurlijk moet zo'n jongen kansen krijgen maar het moet niet omgedraaid worden dat als hij nog geen kans krijgt Ajax een koopclub is, hij is net 17.

Je kan natuurlijk niet beide hebben en met jonkies spelen en een bepaald constant niveau hebben.

En Chelsea had veel van die jongens uitgeleend als ik het goed begrijp, die zijn ook niet rechtstreeks uit de jeugd gekomen.

Uiteindelijk gaat het erom dat je en een bepaald niveau hebt en dat er lekker gevoetbald wordt.
pi_189728617
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:19 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

overmars is het hier niet mee eens

https://www.voetbalprimeu(...)er-n-voor-ajax-.html
Je wordt wel beter, maar die laatste stap moet je zetten door wedstrijden in het eerste. Alleen de echte buitencategorie staat er vanaf wedstrijd 1 in het eerste. En die buitencategorie komt maar zeer sporadisch voor (Eriksen, Frenkie, de Ligt).
  vrijdag 1 november 2019 @ 13:27:21 #23
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189728650
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je wordt wel beter, maar die laatste stap moet je zetten door wedstrijden in het eerste. Alleen de echte buitencategorie staat er vanaf wedstrijd 1 in het eerste. En die buitencategorie komt maar zeer sporadisch voor (Eriksen, Frenkie, de Ligt).
en ik heb het idee dat TH de komende wedstrijden (vanaf feyenoord al) Gravenberch en andere jeugdspelers meer in gaat brengen, omdat er nu comfort en ruimte is om dat te doen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189728723
Ik zou ook lekker het bekertoernooi gaan gebruiken dit jaar om andere spelers de kans te geven. Vorig jaar wilde we de dubbel weer eens winnen, is gelukt en daardoor vind ik dat dit jaar de beker wat minder prioriteit heeft. Prima mogelijkheid dus om spelers als Schuurs, Gravenberch en Traore een kans te geven.
  vrijdag 1 november 2019 @ 13:34:22 #25
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189728736
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:33 schreef Simmertje het volgende:
Ik zou ook lekker het bekertoernooi gaan gebruiken dit jaar om andere spelers de kans te geven. Vorig jaar wilde we de dubbel weer eens winnen, is gelukt en daardoor vind ik dat dit jaar de beker wat minder prioriteit heeft. Prima mogelijkheid dus om spelers als Schuurs, Gravenberch en Traore een kans te geven.
dit jaar de triple maat
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')