Die mooie tijd komt nooit terugquote:
Dat is zekerquote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die mooie tijd komt nooit terug
dus tel ik de lege lange dagenquote:
Sterkte daarmeequote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
dus tel ik de lege lange dagen
die zonder jou voorbij gaan
met geen enkele hoop voor morgen
geen hoop op wat dan ook
Watquote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die star strucks bij de vleet uitlokt.
ben je de originele vas? die uit suriname? die van anal houd vgm?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks veranderd jij hè, nog steeds die walgelijke sarcast.
Ehhh. Ja, er is maar 1 Vas hoop ik.quote:
oh, nice, hoe is ie chickie, waar was je al die tijd en wat doe je zoals tegenwoordig?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ehhh. Ja, er is maar 1 Vas hoop ik.
die uit suriname?
Nou nee ik kom gewoon uit Nederland maar ik ben wel half Surinaams.
die van anal houd vgm?
Dit zijn slaapkamervragen
Hee ouwe vleermuisquote:
Ieder uur achter mijn bureau kost meer tijd uit mijn leven dan dat het oplevert in euro's. Liever leven op het minimum inclusief toeslagen en steun van de staat dan werken om je teringzooi te kunnen betalenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eens, altijd jammer die afgunst van mensen die werken maar vinden dat ze niet genoeg hebben zoals @:Kiid
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:27 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
oh, nice, hoe is ie chickie, waar was je al die tijd en wat doe je zoals tegenwoordig?
slapenkamervragen moeten toch gewoon kunnen hier, vooral icm je username. Toen ik mn liefde voor baffen bekend maakte hier werd me gevraagd of ik een clone van je was vandaar.
Lieve cachie, je begrijpt mij verkeerd. De GOAT en ik zijn onafscheidelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:44 schreef Cachie het volgende:
[..]
Aw, wat jammer. Maar ik zal begripvol zijn.
Zit je alweer op Tinder? Wat staat er in je bio?
Waar een wil is is een weg.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ieder uur achter mijn bureau kost meer tijd uit mijn leven dan dat het oplevert in euro's. Liever leven op het minimum inclusief toeslagen en steun van de staat dan werken om je teringzooi te kunnen betalen
Ja goed hoor vriend.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee ouwe vleermuis
Hoe is het?
Groetjes uit de VS
HAPPY HALLOWEEN!!!!
Weer in NL ouwe.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja goed hoor vriend.
Sterkte daar nog even met dat vieze vette eten en die vetpensen
JIJ OOK EEN GELUKKIG ALLERHEILIGEN
Goed voor elkaar hoor. Heerlijk hè tussen de al die Yanks.quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Weer in NL ouwe.
Nu weer wachten tot eind maart
Hahaha loserquote:
Heb al meer dan 30 matches dus wat nou loserquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hahaha loser
Welkom bij de club vriend
He uitstralingquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:46 schreef TTSS het volgende:
[..]
Heb al meer dan 30 matches dus wat nou loser
Losers.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:26 schreef Solotovski het volgende:
Vannacht om half 5 vond iemand het klaarblijkelijk erg leuk om vuurwerk af te steken
En veel he
Echt. Hoe ontmoet jij nieuwe mensen?quote:
Ik zou geen Tinder doen. Ben daar te lelijk voor.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Losers.
[..]
Echt. Hoe ontmoet jij nieuwe mensen?
Ja? ook daar is toch wel wat voor te vinden op Tinder? vroeger voor mijn relatie wel gedaan maar weer weggedaan toen vrouwen met open relaties mij benaderdenquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou geen Tinder doen. Ben daar te lelijk voor.
quote:
Oh shit. Sorry vriend.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:46 schreef TTSS het volgende:
[..]
Heb al meer dan 30 matches dus wat nou loser
🤷♀️quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? ook daar is toch wel wat voor te vinden op Tinder? vroeger voor mijn relatie wel gedaan maar weer weggedaan toen vrouwen met open relaties mij benaderden
[..]
Niet als je strakke fitgirls wilt doen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? ook daar is toch wel wat voor te vinden op Tinder? vroeger voor mijn relatie wel gedaan maar weer weggedaan toen vrouwen met open relaties mij benaderden
[..]
Dan moet je zelf een fitboi zijn, ja. Meh.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet als je strakke fitgirls wilt doen.
Klopt maarja dat is vaak het eerste waar je iets van kan vinden en is ook voor veel mensen wel belangrijk.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind sowieso maar matig om op uiterlijk te moeten oordelen.
Jij kijkt alleen naar de omtrek van gehaktstaaf die in de onderbroek hangt natuurlijkquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind sowieso maar matig om op uiterlijk te moeten oordelen.
Dat is wel waar ja. Als ik iemand leuk vind dan is het ook wel combi van uiterlijk en innerlijk hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
Klopt maarja dat is vaak het eerste waar je iets van kan vinden en is ook voor veel mensen wel belangrijk.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen naar de omtrek van gehaktstaaf die in de onderbroek hangt natuurlijk
Zou ik wel doen als ik seks wilde.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen naar de omtrek van gehaktstaaf die in de onderbroek hangt natuurlijk
Snap ik, heb ik ook. Gelukkig maar anders was het erg oppervlakkig ook.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Als ik iemand leuk vind dan is het ook wel combi van uiterlijk en innerlijk hoor.Maar ik geef wel minder om uiterlijk, belangrijkste is toch dat je je goed voelt bij iemand.
Ja toch.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik, heb ik ook. Gelukkig maar anders was het erg oppervlakkig ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |