Max Kanter.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:47 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zit er nog een sprinter/puncheur in die selectie?
Hij lost zeker niet op elke vluchtheuvel, maar het is nooit een wereldtopper geweest, ondanks dat zijn generatie best wel zwak was. Over de afgelopen twee jaar heeft hij ook bijzonder weinig koersdagen, dus het valt te bezien welke stappen hij heeft kunnen zetten. Het verbaasde me dat hij zo snel een contractverlenging heeft gekregen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:43 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Vlakke sprinter? Of kan die ook heuvels over?
2019 was een verloren jaar door blessures. Dit jaar best redelijk. Ook in dienst gereden voor bijvoorbeeld Dainese. Er is echt nog wel wat potentie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij lost zeker niet op elke vluchtheuvel, maar het is nooit een wereldtopper geweest, ondanks dat zijn generatie best wel zwak was. Over de afgelopen twee jaar heeft hij ook bijzonder weinig koersdagen, dus het valt te bezien welke stappen hij heeft kunnen zetten. Het verbaasde me dat hij zo snel een contractverlenging heeft gekregen.
Dure kat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:50 schreef franklop het volgende:
Er zijn wel teams bij die beter hun kat hadden kunnen sturen
Vorig jaar telde iedereen vanaf '94 mee, dat zal dit jaar dan '95 zijn. In dat geval zal Mas nog wel meedoen om wit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:21 schreef Sdivad het volgende:
Iemand enig idee wat de officiële regels zijn voor de jongerentrui in de Vuelta? Enric Mas telde in de Tour nog mee voor de witte trui, maar volgens onderstaande afbeelding die afgelopen week op Twitter voorbijkwam telt hij niet als jongere: iedere jongere heeft een sterretje bij de naam, Mas niet.
Probeer het uit te zoeken wegens een pooltje waar ik altijd aan meedoe, en de witte trui levert nog wel redelijk wat bonuspunten op.
https://pbs.twimg.com/med(...)t=jpg&name=4096x4096
Ik dacht vooraf dat we een erg sterk deelnemersveld zouden krijgen, maar eigenlijk valt het behoorlijk tegen. Roglic zijn basisniveau kan eigenlijk al genoeg zijn om te winnen. Dumoulin lijkt dan inderdaad nog de grootste concurrent, mits die wat verbetert ten opzichte van de Tour. En dan geef ik Mas nog de beste kansen om het podium compleet te maken.quote:
Voor een klassement? Niets. Los van het feit dat het waarschijnlijk alle ballen op Carapaz is, heeft Sosa een dik probleem met alles wat geen klim is. Daar kun je in een Vuelta vaak nog mee wegkomen, maar de wind hoeft maar een keertje een klein beetje verkeerd te staan en hij zit in de shit. Als er ergens in een vlakke(re) gaten ontstaan zit hij in de shit. In de tijdrit verliest hij daarnaast een minuut of vijf, want hij doet Purito lijken op Indurain.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik dacht vooraf dat we een erg sterk deelnemersveld zouden krijgen, maar eigenlijk valt het behoorlijk tegen. Roglic zijn basisniveau kan eigenlijk al genoeg zijn om te winnen. Dumoulin lijkt dan inderdaad nog de grootste concurrent, mits die wat verbetert ten opzichte van de Tour. En dan geef ik Mas nog de beste kansen om het podium compleet te maken.
Wat verwacht je van Sosa @:Koffieplanter?
Ja, of Barbero.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:26 schreef Mani89 het volgende:
In welke wereld is Dlamini "All Rounder"?
Dank!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vorig jaar telde iedereen vanaf '94 mee, dat zal dit jaar dan '95 zijn. In dat geval zal Mas nog wel meedoen om wit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |