Ehm ja, mijn vriendin is bezig met methodes voor dr haarquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier ook vaak alle katten om me heen
Offtopic: Een krullenbol in huis? Ik zie snot
Curly girl zeker?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ehm ja, mijn vriendin is bezig met methodes voor dr haar. Stikt van de haar producten de laatste tijd. We zijn dus met 5 haarballen in huis (heb zelf ook lange manen)
Oeh wat gezellig! Meteen bed vol 😂quote:
En ze lijken ook nogal op elkaarquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh wat gezellig! Meteen bed vol 😂
Wat een heelijke fotoquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Curly girl zeker?![]()
![]()
Grappig, want ik heb het ook sinds kort ontdekt en ik koop me ook suf aan haarzooi, en die snot is hot
Anyways, genoeg offtopic![]()
![]()
Katjes hier zijn nog erg lui hoor, de warmte in huis maakt dat ze nog steeds wat slomer zijn dan anders hier.
Maar ze komen er nog steeds graag bij zitten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Snot??? Hier ook krullen en 1 dochter ook. Maar het is een beetje vettige dorre dunne boelquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Curly girl zeker?![]()
![]()
Grappig, want ik heb het ook sinds kort ontdekt en ik koop me ook suf aan haarzooi, en die snot is hot
Anyways, genoeg offtopic![]()
![]()
Katjes hier zijn nog erg lui hoor, de warmte in huis maakt dat ze nog steeds wat slomer zijn dan anders hier.
Maar ze komen er nog steeds graag bij zitten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik kan je echt aanraden om je dan eens in te lezen in de curly girl methode. Hele goede methodes en tips om krullen mooi en gezond te krijgen. Ik ben er nog lang niet maar gaat steeds beter. Hier in LIF is er ook een mooie haren topic waarin wat users zijn die de methode gebruiken.quote:Op maandag 7 september 2020 20:48 schreef F_r het volgende:
[..]
Snot??? Hier ook krullen en 1 dochter ook. Maar het is een beetje vettige dorre dunne boel
Dank je welquote:Op maandag 7 september 2020 20:23 schreef Prego het volgende:
[..]
Wat een heelijke fotoDuizenden onderschriften zijn mogelijk
![]()
Zet een doos neer en de rooie zit erinquote:Op maandag 7 september 2020 21:15 schreef senesta het volgende:
Wat een schatjes Ferrari! Zo’n doos blijft toch altijd populair hè? 😍
wit he. Die weten dat ze mooi zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 21:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Deze kat is echt koning in bizarre foto’s 😂 Hij is zo mooi maar bijna onmogelijk om hem normaal op de foto te krijgen
Ziet er leuk uit, F_r.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |