YESS eerste keer dat ik hier heb gewonnen. Zo voelt het goede leven dusquote:Op zondag 1 maart 2020 00:52 schreef Ouwesok het volgende:
En de winnaar van de maand is.......roffeltje SpecialK![]()
![]()
dank!quote:Op zondag 1 maart 2020 07:52 schreef Chanty het volgende:
Gefeliciteerd, terechte winnaar, prachtige foto
Geweldige foto idd.quote:En bedankt voor alle stemmen. Ben letterlijk omgewaaid toen ik deze foto ging maken

Doe ik er nog een voorbeeldje bij zodat het er drie zijnhihi, hij zei driequote:Op maandag 9 maart 2020 08:46 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei drie, maar ben niet tevreden
Zo heb ik er ook nog één, maar ook die vond ik niet goed genoegquote:
Tot anderhalf tellen kost al moeite.quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:30 schreef cempexo het volgende:
De meeste Nederlanders kunnen nog niet tot 3 tellen.
Ik kan niet reageren in dat topic.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:48 schreef Ouwesok het volgende:
Tijd om te stemmen
Allemaal, of je nou ingezonden hebt of niet, hup naar dat wedstrijdtopic en stemmen met die hap.
Probeer nu nog maar eensquote:
Feli! Foto was erg cool!quote:Op donderdag 2 april 2020 06:49 schreef Yesse het volgende:
![]()
![]()
super tof. Bedankt allemaal!
Is trouwens de uitkijktoren in de Lommelse Sahara in België een kleine maand geleden. Ook nog bovenop gestaan maar daar nam de hoogtevrees de overhand
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 april 2020 06:49 schreef Yesse het volgende:
![]()
![]()
super tof. Bedankt allemaal!
Is trouwens de uitkijktoren in de Lommelse Sahara in België een kleine maand geleden. Ook nog bovenop gestaan maar daar nam de hoogtevrees de overhand
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |