abonnement Unibet Coolblue
pi_190224799
Lakers - Mavericks, nu live op ziggo. De Mavericks laten even zien hoe het moet nu, met een hoofdrol voor Luka Doncic.
pi_190232400
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 23:49 schreef hiburg het volgende:
Lakers - Mavericks, nu live op ziggo. De Mavericks laten even zien hoe het moet nu, met een hoofdrol voor Luka Doncic.
Ongelofelijk dat ie het bij Madrid nooit echt wist te brengen, die gast ontpopt zich gewoon tot een Nowitzki 2.0.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_190256390
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 14:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ongelofelijk dat ie het bij Madrid nooit echt wist te brengen, die gast ontpopt zich gewoon tot een Nowitzki 2.0.
Geen idee eigenlijk , ik volg het basketbal in Europa eigenlijk nooit maar hij speelt idd erg goed op dit moment, zowel aanvallend en verdedigend. Een echte all round speler. Maar ik denk dat de Clippers dit seizoen kampioen gaan worden, alhoewel dat nog wel ver weg is maar wat een team. 82 punten in de eerste helft tegen Washington.
pi_190257615
Maar eerlijk is Doncic ook soms een beetje aan 't stat padden? Wel een baas en future mega star, dat wel.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 december 2019 @ 23:43:03 #130
426493 crew  PippenScottie
pi_190258303
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 22:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar eerlijk is Doncic ook soms een beetje aan 't stat padden? Wel een baas en future mega star, dat wel.
Dat idee heb ik niet.
Iedereen in het team is zij ervan bewust dat Doncic de main man is. Als een rebound wordt gepakt wordt direct gekeken waar Luka is en hij krijgt direct de bal.

Veel balbezit, goede schutter en begenadigd passer, dan komen de stats wel. Ik heb niet het idee dat mensen voor hem uitboxen zodat hij de rebound kan pakken.
pi_190259639
Howard voelt zich op zijn ouwe dag weer als een vis in het water met al die niet te missen ballen die hij op een presenteerblaadje krijgt van Lebron.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_190259646
Leuke pot trouwens, Nuggets-Lakers, close tot het eind.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Redactie Sport woensdag 4 december 2019 @ 07:44:49 #133
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_190260287
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 14:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ongelofelijk dat ie het bij Madrid nooit echt wist te brengen, die gast ontpopt zich gewoon tot een Nowitzki 2.0.
Nooit wist te brengen in Madrid?
Je weet dat hij in 2018 Euroleage(reg season en F4) en ACB MVP was?
pi_190260829
Clippers schoten zojuist Portland aan diggelen, al gingen mn twee centers in de fantasyleague gelijk op: Whiteside in totaal 24pt waard, 28pt voor Harrell. Ook 2Pat en George waren op dreef met 27 en 24pt. Lillard kwam niet helemaal tot bloei, slechts 14pt

Doncic leverde me gisteren alweer 40pt op, zelfs meer dan Giannis. SGA heb ik er even uit gegooid, hij stond toch al reserve en scoorde ongeveer gelijk met Dante DiVicenzo en die is twee keer goedkoper. Dus DiVicenco bienvenuto
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_190261333
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:58 schreef Sabata het volgende:
Clippers schoten zojuist Portland aan diggelen, al gingen mn twee centers in de fantasyleague gelijk op: Whiteside in totaal 24pt waard, 28pt voor Harrell. Ook 2Pat en George waren op dreef met 27 en 24pt. Lillard kwam niet helemaal tot bloei, slechts 14pt

Doncic leverde me gisteren alweer 40pt op, zelfs meer dan Giannis. SGA heb ik er even uit gegooid, hij stond toch al reserve en scoorde ongeveer gelijk met Dante DiVicenzo en die is twee keer goedkoper. Dus DiVicenco bienvenuto
Met hoeveel man doen jullie?
Wij met 20, vind ik net iets teveel.. Maar 10 weer te weinig.
Volgend jaar denk 14/16 zoeken.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_190261406
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:42 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Met hoeveel man doen jullie?
Wij met 20, vind ik net iets teveel.. Maar 10 weer te weinig.
Volgend jaar denk 14/16 zoeken.
Ik zit ook in een league van 20, Sportsdeck gooit ons willekeurig bij elkaar in groepen (totaal zijn er 3900 deelnemers) maar je kan ook invites sturen naar elkaar of course, waarna de rest aangevuld wordt. Een leuk detail is dat je opstelling ook tegen elkaar wedstrijden speelt. Op gewonnen wedstrijden sta ik 2e, maar op total points 10e.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 4 december 2019 @ 10:11:25 #137
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_190261658
Volgend jaar een yahoo draft oid aanmaken met dit topic als er animo is? Wellicht een goed idee om zoiets nu al een beetje op te zetten ipv de week voor het seizoen begint :+
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport woensdag 4 december 2019 @ 13:51:06 #138
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_190264458
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgend jaar een yahoo draft oid aanmaken met dit topic als er animo is? Wellicht een goed idee om zoiets nu al een beetje op te zetten ipv de week voor het seizoen begint :+
Graag!
pi_190264941
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgend jaar een yahoo draft oid aanmaken met dit topic als er animo is? Wellicht een goed idee om zoiets nu al een beetje op te zetten ipv de week voor het seizoen begint :+
Sounds good
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_190277385
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:44 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Nooit wist te brengen in Madrid?
Je weet dat hij in 2018 Euroleage(reg season en F4) en ACB MVP was?
Volgens een artikel op nba.com was ie daar deels mislukt, kreeg ook niet echt veel speeltijd. Ik heb verder geen idee, want ik volg het Europese basketbal nauwelijks.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_190278115
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 07:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Volgens een artikel op nba.com was ie daar deels mislukt, kreeg ook niet echt veel speeltijd. Ik heb verder geen idee, want ik volg het Europese basketbal nauwelijks.
Dan mag de schrijver van dat artikel oneervol ontslagen worden. Drie jaar heeft hij gespeeld voor Real en was betrokken bij meerdere kampioenschappen, haalde de final four in de Euroleague 2018 en werd twee keer beste jonge speler van de ACB (plus inderdaad MVP in de Euroleague). De Hawks kozen hem als 3rd pick, maar hij ging via trade naar Dallas (trae young in ruil meen ik).

Aanvulling: het is wel zo dat hij een veel prominentere rol kreeg bij Real in zijn laatste seizoen door blessures in de startlineup ivm de eerdere twee jaren, dus dan lijkt het idd alsof hij weinig kansen kreeg.

[ Bericht 10% gewijzigd door Sabata op 05-12-2019 09:33:52 ]
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_190280216
Mijn broer zit in NYC nu en probeert kaartjes te krijgen voor Knicks-Nuggets vanavond, ben eerlijk gezegd wel een ietsje jaloers. Zijn hotel zit notabene om de hoek bij MSG, dus hij kan er binnen een paar minuten naar toe lopen. Tis alleen de vraag of zijn vrouw niet iets anders in de planning heeft, want die heeft niet zoveel met sport. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_190280290
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:15 schreef Sabata het volgende:

[..]

Dan mag de schrijver van dat artikel oneervol ontslagen worden. Drie jaar heeft hij gespeeld voor Real en was betrokken bij meerdere kampioenschappen, haalde de final four in de Euroleague 2018 en werd twee keer beste jonge speler van de ACB (plus inderdaad MVP in de Euroleague). De Hawks kozen hem als 3rd pick, maar hij ging via trade naar Dallas (trae young in ruil meen ik).

Aanvulling: het is wel zo dat hij een veel prominentere rol kreeg bij Real in zijn laatste seizoen door blessures in de startlineup ivm de eerdere twee jaren, dus dan lijkt het idd alsof hij weinig kansen kreeg.
Tsja, zoals ik al zei, ik volg het Europese basketbal niet echt, dus alle info die ik had omtrent de Real tijd van Doncic komt rechtsreeks uit het toetsenbord van diegene die dat stukje geschreven heeft. Het viel me gewoon op dat hij blijkbaar alle verwachtingen overtreft, waaruit ik min of meer de conclusie trok dat de speler Doncic bij Real lang niet zo opviel als hij nu doet bij Dallas, en dat die dus onder de radar van alle andere teams gewoon de jackpot in huis hebben gehaald.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 5 december 2019 @ 13:58:01 #144
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_190282064
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 11:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, zoals ik al zei, ik volg het Europese basketbal niet echt, dus alle info die ik had omtrent de Real tijd van Doncic komt rechtsreeks uit het toetsenbord van diegene die dat stukje geschreven heeft. Het viel me gewoon op dat hij blijkbaar alle verwachtingen overtreft, waaruit ik min of meer de conclusie trok dat de speler Doncic bij Real lang niet zo opviel als hij nu doet bij Dallas, en dat die dus onder de radar van alle andere teams gewoon de jackpot in huis hebben gehaald.
Ik denk ook niet dat mensen dit hadden voorzien met Doncic eerlijk gezegd. Iemand die op z'n 20ste gemiddeld 30/9/9 heeft, kom op, als mensen dat hadden voorzien had er een ongelofelijke hype a la LeBron en Zion om die jongen heen gehangen.

Nu alle media roeptoeteren dat dit wel te voorzien was etc., dat ze het 2 jaar terug al zagen. Zal best :P Atlanta zal zich nog wel eens achter de oren krabben, maar die hebben met Trae ook gewoon een toekomstige ster in huis imo. De Kings zullen wel ongelofelijk balen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_190282128
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgend jaar een yahoo draft oid aanmaken met dit topic als er animo is? Wellicht een goed idee om zoiets nu al een beetje op te zetten ipv de week voor het seizoen begint :+
Ja graag, ik doe altijd ESPN en dat bevalt goed.

Moeten we wel idd op tijd mee beginnen!


Ook wel leuk want dan kunnen we de draft op een christelijke tijd doen. Zat in een league waar de draft op zaterdagnacht 01:00 was. Ik zat in de kroeg en toen ik zondag keek had de autodraft dit voor elkaar:



6 Centers :D

Uiteindelijk best actief geweest met traden en heb nu dit:


Vooral Devonte Graham uit waivers was natuurlijk wel de steal van de eerste seizoenshelft.
En dat ik KAT kon krijgen voor Embiid was vrij unfair deal maar goed, hele competitie mad ik blij.

[ Bericht 17% gewijzigd door ThePlaneteer op 05-12-2019 14:08:49 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 6 december 2019 @ 22:18:41 #146
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_190304371
wojespn twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 21:39:58 Knicks fired coach David Fizdale, league source tells ESPN. reageer retweet
Dolangod
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 december 2019 @ 12:33:21 #147
426493 crew  PippenScottie
pi_190310777
NBA: Knicks ontslaan coach Fizdale

Rodney Hood ook out for the season, waarschijnlijk.
  zaterdag 7 december 2019 @ 14:38:06 #148
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_190311945
Zo blij dat we geen superteams meer hebben in de NBA.. laat maar. Weer twee MVP*'s in één team die de hele league aan het vernederen zijn. Weer een saai seizoen.

*Oke, AD heeft die nog niet gewonnen, maar dat had met die bagger om hem heen in New Orleans te maken. En zelfs dan werd hij terecht genoemd.
pi_190312412
quote:
6 Centers
Lol, ik vroeg me af wat er gebeurde als je daar de hele jaargang aan vast zat ;)

Poeltl is al jaren mn favoriete reserve, blijft lekker goedkoop omdat ie eigenlijk weinig speelt, behalve als er blessures zijn
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 8 december 2019 @ 03:05:05 #150
117098 Hathor
Effe niet
pi_190321596
Philly vs Cleveland gaat helemaal nergens meer over, de Cavs worden bijna gedubbeld.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')