Waar kook je altijd in dan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:13 schreef Fernweh het volgende:
Ik heb voor het eerst in een roestvrij stalen pan gekookt. Ik voel me nu een echte kok.
Die probeert hier naast mijn toetsenbord op het bureau een pot gekonfijte gember open te krijgen terwijl hij naar "Grote groene griezelmonster" zit te kijken, en nu wil hij mij zijn speentje geven terwijl hij aan die pot likt.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:16 schreef Amee het volgende:
[..]
Meestal niet wanneer ik heb gewerkt.
Ze zal zeker weer zalm hebben?
Ja de kip een beetje dun gesneden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
We bedenken wel iets anders![]()
[..]chef
Dat kip gerecht gemaakt dus?
Haaahaha! Altijd actie! Geef maar knuffelsquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Die probeert hier naast mijn toetsenbord op het bureau een pot gekonfijte gember open te krijgen terwijl hij naar "Grote groene griezelmonster" zit te kijken, en nu wil hij mij zijn speentje geven terwijl hij aan die pot likt.
Je list geen vis, dus haalt ze kibbeling wat ook vis is?quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik word gek als ze dit jaar nog een keer komt met zalm en asperges
Maar hebben gisteren vis gehad. Die lust ik niet dus had ze voor mij kibbeling gehaald![]()
Dat is ook vis, dommiequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik word gek als ze dit jaar nog een keer komt met zalm en asperges
Maar hebben gisteren vis gehad. Die lust ik niet dus had ze voor mij kibbeling gehaald![]()
Doe ik later, want hij is wat overstuur omdat mama na haar rij lange vakantie weer aan het werk was. Hij is nu net weer rustig en als ik hem nu knuffel, wil hij weer een dik uur in mijn armen blijven en/of naar haar armen gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Haaahaha! Altijd actie! Geef maar knuffels
Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja de kip een beetje dun gesneden.
Beetje dun geslagen met mijn pan.![]()
toen wat peper, zout en oregano.
Dat ding laten garen...
Exit kip uit de pan.
Cherry tomaatjes en ui.
Pasta erbij.
De kip terug de pan in lokken.
Kaas eroverheen.
Opeten.
(Ik had niks meer in huis en omdat ik morgen ga boodschappen vertikte ik het vandaag nog naar de winkel te gaan.)
Dat ziet er blinkend uit! Is die niet plakkerig?quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:19 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Non-stick of gietijzer.![]()
Nu heb ik zo'n heftig pannetje:
[ afbeelding ]
Een speciaal dansje.quote:
Yes daarom moet je beetje meer olie gebruiken en die pan echt goed heet laten worden, maar ook niet te heet. Is zo'n restaurant pan zeg maar, chef-koks gebruiken dat alleen maar.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:21 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat ziet er blinkend uit! Is die niet plakkerig?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Je list geen vis, dus haalt ze kibbeling wat ook vis is?![]()
Maar je wilt natuurlijk weer gefrituurd eh! Kibbeling is wel lekker, echt allang niet meer gehad... Het laatste als kind misschien, ik moet eens kibbeling gaan eten.
Ja dat bedoelde ik nietquote:
Dat moet ik ook leren!quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:22 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Een speciaal dansje.
[..]
Yes daarom moet je beetje meer olie gebruiken en die pan echt goed heet laten worden, maar ook niet te heet. Is zo'n restaurant pan zeg maar, chef-koks gebruiken dat alleen maar.
Oh witte vis? Ik lust vis maar echt slecht, ik weet niet of vis iets is wat je echt moet leren eten. Ik weet ook niet waarom ik dingen vies vindt, waar heeft dat eigenlijk mee te makenquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Ja dat bedoelde ik niet
Ze halen iedere dinsdag dezelfde soort vis. Weet de naam niet. Sterker nog ik lust het wel maar dat iedere dinsdag begon me te vervelen dus gezegd dat ik niet meer hoefde. En zalm vind ik lekker. Het gaat meer om de herhaling.
Wanneer je kookt ben je net een leraar.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moet ik ook leren!
Mijn kip blijft altijd zo koppig op het aanrecht staan.
Laat je weten hoe het gesmaakt heeft?quote:
Ja witte vis inderdaad. Vind het gewoon een beetje smakeloos. Maar andere soorten witte vis eet ik wel, ligt ook aan de bereiding.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh witte vis? Ik lust vis maar echt slecht, ik weet niet of vis iets is wat je echt moet leren eten. Ik weet ook niet waarom ik dingen vies vindt, waar heeft dat eigenlijk mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |