Oww absoluut, maar Shelley en Andrea zijn wel heulllllll zuur hoor ....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
misschien zit er in beide wel een kern van waarheid
Och, je weet het niet he stel dat Gerrit eruit moet of Jessie dan staat te juichen....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww absoluut, maar Shelley en Andrea zijn wel heulllllll zuur hoor ....
Die voegt totaal niets toe, zelfs Dylan deed nog meer...Ik zie die kleine(Andrea) rat alleen maar vreten.....Voor de rest doet ze echt niets...Ow ja...Zuurpruimen over vooral Gerrit en daarnaast Jessie en Merel...Dat mokkel moet eens in de spiegel kijken...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef DKUp het volgende:
Dreetje is sinds binnenkomst al ontzettend zuur.
Nou dat zure is echt niet vanaf gisteren hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Och, je weet het niet he stel dat Gerrit eruit moet of Jessie dan staat te juichen....
volgens mij niet hoor, of mis ik iets?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:36 schreef sjampoeh het volgende:
gaat t nu wel weer door met hans de b?
¤800 was te weinig?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:36 schreef sjampoeh het volgende:
gaat t nu wel weer door met hans de b?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou dat zure is echt niet vanaf gisteren hoor
Raar ik zie haar vaak koken....of helpen met bereiden....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die voegt totaal niets toe, zelfs Dylan deed nog meer...Ik zie die kleine(Andrea) rat alleen maar vreten.....Voor de rest doet ze echt niets...Ow ja...Zuurpruimen over vooral Gerrit en daarnaast Jessie en Merel...Dat mokkel moet eens in de spiegel kijken...
is toch ook eten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar ik zie haar vaak koken....of helpen met bereiden....
Sporadisch....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar ik zie haar vaak koken....of helpen met bereiden....
Gewoon die twee zuurpruimen erop zetten....quote:
Volgens mij doet ze dat sowieso voor de woensdag gasten samen met Hiske. En andere dagen voor de bewoners.quote:
Nou....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Die Talpa-sukkels weten wel de spanning op te bouwen.
Dat is dan ook het enige...Financieel voegt ze niets toe...Verdiend geen centen...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze dat sowieso voor de woensdag gasten samen met Hiske. En andere dagen voor de bewoners.
Dus Hiske en Andrea geven gratis etentjes weg.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige...Financieel voegt ze niets toe...Verdiend geen centen...
Ik heb geen idee, ik denk dat die Wanhoop DeBooijjj er uit probeert te halen wat 'ie kan.. ik geef 'm gelijk.. chanteren die zooiquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit meen je niet.......geeft toch de hele pot dan.....je moet iemand wat gunnen.....
dat hele geld verdienen voor de bv is een complete farcequote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige...Financieel voegt ze niets toe...Verdiend geen centen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |