Daarom , zijn val deed me aan Tommy Cooper denken .quote:
Precies, gat gekut om die fles, ik heb m toen mooi laten liggen, het regendequote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja, beter dan Waar Ligt Fleske? hoef je de deur niet uit…
Ze lult ook onzin. De mallemolen is niet van een manquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:32 schreef MacDeMarco het volgende:
De helft van wat Hiske uitkraamt ken ik niet.
Parkinsonquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee precies, die zit met zijn gezondheid toch?
Ik had 'm bijna een keer, in Asd Noord.. bijna.. en daarna was het afgelopen ..quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Precies, gat gekut om die fles, ik heb m toen mooi laten liggen, het regende
is ook al doodquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:32 schreef MacDeMarco het volgende:
De helft van wat Hiske uitkraamt ken ik niet.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze noemen allemaal dode mensen op.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:33 schreef mazaru het volgende:
Mijn God! Alsof Herman Brood 'de mallemolen' ooit gezongen zou hebben
Als die dat zou horen dan sprong die nog een keer.quote:
Hij heeft er wel een klap van gehad.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:33 schreef mazaru het volgende:
Mijn God! Alsof Herman Brood 'de mallemolen' ooit gezongen zou hebben
Triest hoor, en als die artiesten weten dat het een aflopende zaak is ga je daar toch niet meer aan meedoen.....quote:
Zo geforceerd weer allemaal. Proberen te teren op het succes van anderen omdat je eigen nummers niet aanslaan.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die dat zou horen dan sprong die nog een keer.
Waarvan de kijkcijfers zo laag zijn dat het programma moet stoppen....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gaat m niet worden met een bekend artiest, die gaan hun naam niet te grabbel gooien, die willen wel met een bekende nieuwe samenwerken maar niet met onbekende utopia gekkies
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:36 schreef Mumbojumbo het volgende:
Misschien een leuke Alle dertien dood mix opnemen
echt he, nep reppersquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:35 schreef chufi het volgende:
Arme Remco... Moet ie dat hele lijstje gaan checken ... Terwijl ie er al drie had aangeboden, maar die zijn dus te min voor de sterren aldaar
Ronnie Tober en Johan Vlemmix zijn te minquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:35 schreef chufi het volgende:
Arme Remco... Moet ie dat hele lijstje gaan checken ... Terwijl ie er al drie had aangeboden, maar die zijn dus te min voor de sterren aldaar
Pardoel.quote:
wow ja hahahaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:37 schreef Verida het volgende:
wie had er ooit een liedje met : "'t is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik "
dat zou misschien wel iets zijn voor Jessie
Peter Blanker.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:37 schreef Verida het volgende:
wie had er ooit een liedje met : "'t is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik "
Topper.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:37 schreef Verida het volgende:
Peter Blankerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:37 schreef Verida het volgende:
Je had van die enthousiastelingen die bereid waren om van Hilversum naar Rotterdam te rijden voor die fles, bij mij lag hij een keer zo'n beetje om de hoek maar ik ben niet eens gaan kijken, mafketelsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had 'm bijna een keer, in Asd Noord.. bijna.. en daarna was het afgelopen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |