Petertje?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:33 schreef Appeltje het volgende:
Duidelijker Petertje dan dit kan niet
.. en terecht!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zag je dat mes niet, die ze ondertussen in Mylene d'r rug duwde
Zag er 10......quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zag je dat mes niet, die ze ondertussen in Mylene d'r rug duwde
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:41 schreef puzziepie het volgende:
Merel in de camera kijkend:' HA haaaah ik kom niet meer bij...ik kom echt niet meer bij Poes'
Merel lijkt me echt zo 'n type die bij 'n ongeluk gaat staan lachenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:41 schreef puzziepie het volgende:
Merel in de camera kijkend:' HA haaaah ik kom niet meer bij...ik kom echt niet meer bij Poes'
Mylene zei daarstraks in de caravan dat ze hoopte te blijven tot de laatste vijf en dan gaat ze voor de pot.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:41 schreef sjampoeh het volgende:
Ik neem ff aan dat myl een spel speelt bij de andere groep. inlikken en dan bam stemmen
zal wel weer niet
En die bij een aula gefeliciteerd zegt in plaats van gecondoleerd....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel lijkt me echt zo 'n type die bij 'n ongeluk gaat staan lachen
Ja het is een in en in vies wijf die hele Merelquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Die judasknuffel van Merel aan Mylene......
Die kan net als haar neukertje zo een eigen faal topic krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe gaat t met t modellencarriere van merel
Hoe gaat t met t kinderboek van merel
Hoe gaat t met t vloggen van merel
Hoe gaat t met t afvallen van merel
Hoe gaat t met t presenteren van merel
Hoe gaat t met t dj-en van merel
zelfs de columns hoeven niet meer geschreven te worden...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe gaat t met t modellencarriere van merel
Hoe gaat t met t kinderboek van merel
Hoe gaat t met t vloggen van merel
Hoe gaat t met t afvallen van merel
Hoe gaat t met t presenteren van merel
Hoe gaat t met t dj-en van merel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |