Och D. toch. Gooi het er allemaal maar uit.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:04 schreef D. het volgende:
Ieni, mag ik even met je praten?
Want 't verward me, wat er allemaal gebeurt
Heb jij dat ook, gevoel van angst dat je bekruipt, als je alleen bent?
Want 't is alsof de dagen zo hol en bijna leeg zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Och D. toch. Gooi het er allemaal maar uit.
Het is niet erg om je zo te voelen.
Hoho, je moet in gesprek met Ieni hier he, niet off-topic gaanquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat voor angst krijg je dan D. En wanneer als je alleen bent 's avonds of als in bed ligt..
Je moet het alleen zijn niet vrezen. Aan alles komt een einde, je moet er gewoon nu van genieten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Want 't is alsof de dagen zo hol en bijna leeg zijn
Heb jij dat ook, gevoel van onrust dat 't niet voor altijd door kan blijven gaan
Zal die twijfel blijven bestaan?
Oh sorryquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:11 schreef D. het volgende:
[..]
Hoho, je moet in gesprek met Ieni hier he, niet off-topic gaan
Aan alles komt een eindequote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet het alleen zijn niet vrezen. Aan alles komt een einde, je moet er gewoon nu van genieten.
Die heb ik niet, althans niet wat ik hier ga vertellenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
geeft niets, kom maar op met alle problemen
Je mag ook een probleem verzinnenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb ik niet, althans niet wat ik hier ga vertellen
Als men hun muil dichthoudt dan vliegt de mees er niet in.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beste lab juffrouw,
Kunnen meesmuilen vliegen?
Ik los elk probleem op. Gaat het niet met woorden dan wel met chemicaliënquote:
Ah, jouw probleem is dat je je problemen niet deeltquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb ik niet, althans niet wat ik hier ga vertellen
Kosten baten analyse maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oké, dat is duidelijk. Mijn probleem is dat het onkruid apparaat niet lekker nonchalant in de auto geflikkerd kan worden, want bijna 2 meter lang. Moet je weer een bank om gaan klappen, dit dat.
Nu zit ik met het volgende dilemma: steeds die bank omklappen, of een auto aanschaffen waar je het zo in kan mieteren.
Daar kan ik vanavond op antwoorden. Nee, geen excuus voor een nieuwe auto, want die komt er sowieso ieder jaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kosten baten analyse maken.
Hoe vaak ga je de onkruid apparaat in de auto leggen en is het gemak van een auto waar die rechtstreeks in past het allemaal waard?
En is dit niet gewoon een excuus voor een nieuwe auto? En probeer je aan jezelf te verantwoorden dat je een nieuwe auto mag?
Okeej dan hoor ik vanavond het antwoord en gaan we dan verder.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kan ik vanavond op antwoorden. Nee, geen excuus voor een nieuwe auto, want die komt er sowieso ieder jaar.
Nee, op het moment niet. Dank u voor alle suggesties zover!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Okeej dan hoor ik vanavond het antwoord en gaan we dan verder.
Verder nog iets?
willeke Aquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Want 't is alsof de dagen zo hol en bijna leeg zijn
Heb jij dat ook, gevoel van onrust dat 't niet voor altijd door kan blijven gaan
Zal die twijfel blijven bestaan?
De bosmaaier snel in de auto krijgen bleek ondoenlijk, dus nu is het plan als volgt: het blijft bij mijn ouders en als ik het nodig heb gaat het in hun auto mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kosten baten analyse maken.
Hoe vaak ga je de onkruid apparaat in de auto leggen en is het gemak van een auto waar die rechtstreeks in past het allemaal waard?
En is dit niet gewoon een excuus voor een nieuwe auto? En probeer je aan jezelf te verantwoorden dat je een nieuwe auto mag?
Top, opgelostquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De bosmaaier snel in de auto krijgen bleek ondoenlijk, dus nu is het plan als volgt: het blijft bij mijn ouders en als ik het nodig heb gaat het in hun auto mee.
quote:
In mijn dromen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Waarvoor dank. Nu nog alles oplossen tussen jou en drs grijpgraag en de week kan al niet meer stuk.
Sjezus, die is flauw ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, dan ook maar een flauwe duit in de zak![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |