Paar procent, specifieke trainers zijn overschat. Je hebt vooral talenten nodigquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij denkt dat ze in amsterdam zo uit de moeder komen kruipen?
met een bepaalde basistechniek en andere fundamenteel belangrijke eigenschappen?
er valt genoeg te verbeteren/leren
ah okayquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Paar procent, specifieke trainers zijn overschat. Je hebt vooral talenten nodig
Wie weet heeft ie een beter dichtgetimmerd contractquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Is het niet vreemd dat van Gastel die al een eeuwigheid bij de club zit weg moet en dat die assistent die Stam heeft meegenomen wel kan blijven?
Wellicht dat Van Gastel weer teruggaat naar de jeugd. Heb nog nergens officiële berichten gelezenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Is het niet vreemd dat van Gastel die al een eeuwigheid bij de club zit weg moet en dat die assistent die Stam heeft meegenomen wel kan blijven?
Dat is wat anders Hans, maar prima lekker doorgaan met deze gedachten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah okay
raar dat De Wolf en Advocaat dan niet nu aan het hoofd staan van City of Liverpool
maakt toch niet zoveel uit wie je voor de groep zet?
ga gewoon weg met je domme gelul
Leg eens uit dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is wat anders Hans, maar prima lekker doorgaan met deze gedachten.
Fan van Feyenoord zijn zal al zwaar genoeg voor je zijn.
twitter:JPvanGastel twitterde op woensdag 30-10-2019 om 17:42:23Na de emotionele rollercoaster van vandaag en afgelopen dagen wil ik graag iedereen bedanken voor de hartverwarmende reacties!!Verder wens ik de spelers,supporters en de nieuwe staf veel succes en wijsheid!! #Feyenoord #FTID #handinhandkameraden https://t.co/rM9ztYcH1U reageer retweet
Wie had jij voor ogen als betaalbare toptrainer en redder van de nummer 12 van de eredivisie?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah okay
raar dat De Wolf en Advocaat dan niet nu aan het hoofd staan van City of Liverpool
maakt toch niet zoveel uit wie je voor de groep zet?
ga gewoon weg met je domme gelul
Als dit niet lukt, zit er niks anders op dan de boel verkopen aan Marc Netto zodat hij er Ajax Zuid van kan maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef Bouwjaar1973 het volgende:
Advocaat en De Wolf? Lijkt me een goed idee.
Ik hoop (meer dan dat) dat ze de boel weer op de rails kunnen krijgen.
Ik snap overigens niet dat ze nou niet eens iets fatsoenlijks kunnen neerzetten in Rotterdam.
Feyenoord zou toch echt steevast moeten kunnen meerouleren in de top 3, zo nu en dan landskampioen moeten kunnen worden en Europees ook lekker meedraaien.
Das inderdaad wel grappig ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:07 schreef Caland het volgende:
Wel apart dat die Marokkaan die Stam overal mee naartoe nam als enige assistent blijft
Hadden ze maar ambtenaar moeten wordenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:35 schreef gniffie het volgende:
Lekker man. Stam heeft er geen zin meer in en meerdere mensen zijn hun baan kwijt dankzij hem. Nietsnut
Wat mij vooral tegenstaat is dat zij op straat worden gezegd door figuren die ook niet de indruk wekken bijster capabel te zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Beetje sneu hoe Makaay, Van Gastel en Landzaat afgedankt worden nu. Wel blij met Dickie.
Nee dan is jouw keuze (lekker kleurloos achter de grootste club van Nederland aanlopen) wel beter geweestquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is wat anders Hans, maar prima lekker doorgaan met deze gedachten.
Fan van Feyenoord zijn zal al zwaar genoeg voor je zijn.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee dan is jouw keuze (lekker kleurloos achter de grootste club van Nederland aanlopen) wel beter geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |