Ik zie dat vertrekkende collega's niet doen en blijkbaar komt mijn werkgever ermee weg.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat antwoord kunnen ze niet geven, want ze hebben geen poot om op te staan. Gewoon juridische hulp zoeken.
Als ik mijn werkgever zulke dingen zou zien doen, zou ik sowieso al meteen een andere baan gaan zoeken. Maar als hij blijkbaar geen medewerkers heeft die voor zichzelf opkomen, tsja, dan is het inderdaad erg makkelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:27 schreef Zilverberk het volgende:
Ik zie dat vertrekkende collega's niet doen en blijkbaar komt mijn werkgever ermee weg.
Of ze vinden het allemaal best/geloven het wel...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zie dat vertrekkende collega's niet doen en blijkbaar komt mijn werkgever ermee weg.
Nee hoor, kwartiertje of zo. Ik heb hem dan wel al in blokjes gesneden.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Duurt dat niet onwijs lang?
Ik doe wel op relatief lage temperatuur garen in de oven of nuken in de magnetron bij willen verkrijgen van pompoenpuree
Ik heb nu een megapompoen staan maar die mag ik pas na morgen slachten van mijn dochter want het is nu Hello-Wien zoals zij zegt
Meeeh, sterkte daar!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:00 schreef Lonaa het volgende:
Waarom duurt dit onmogelijk lang. 5 minuten per mens? Wtf.
Dan heb je mij nog niet voor je gehad met bloedprikken. Soms wel een kwartier nodig (en daarna zie ik eruit als een junk)quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:00 schreef Lonaa het volgende:
Waarom duurt dit onmogelijk lang. 5 minuten per mens? Wtf.
maar hier duurt het bij iedereen lang?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet voor je gehad met bloedprikken. Soms wel een kwartier nodig (en daarna zie ik eruit als een junk)
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet voor je gehad met bloedprikken. Soms wel een kwartier nodig (en daarna zie ik eruit als een junk)
Moet altijd de prikdames troosten. Die worden er helemaal beroerd van dat het zo moeilijk gaat, ik stel me er vooraf op in. Klote maar het moet, ze moeten het bloed toch hebben.quote:
Over, over.. Een stuk minder. Weer "normaal".quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:50 schreef AnneX het volgende:
Mini gemist inderdaad. Hebben jullie al iets teruggehoord uit het ziekenhuis?
Myra...wat goe-oed.je gaat als een speer met de kilo’s, uren en contract.
Whiskers...krak en de pijn was over?! Nu de breuk “staat” durf je weer in OV en te gaan werken? Nog snel gegaan.
Op fb zag ik dat ik vorig jaar pompoenkoekjes heb gebakken. Herinner mij iets muffigs en speculaaskruiden.
Nu ligt een recept klaar voor tarte tatin met caramel enzo en goudreinetten van de boom van de buurvrouw.
Dus binnenkort CS jarig![]()
Lonaa...is F al begonnen met de puppytraining ook? of doet hij dat op ervaring en via jou.
Nou, een giga post. Voel je vrij om te reageren allemaal. 😉
Straks eens vier dozen Sint + Kerstboeken ophalen en thema Herfstboeken uitgeven aan groep 1/2 .
# even bezig.
Nope. Operatie was niet nodig. Zetten ook niet. Breuk stond goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Whisk heb je er ook pinnen en schroeven in?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij zit er nu een kaatje voor me. 10 minuten and counting.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij zit er nu een kaatje voor me. 10 minuten and counting.
Ooww. Dus eigenlijk valt het allemaal wel meequote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Operatie was niet nodig. Zetten ook niet. Breuk stond goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |