abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191390572
Holy Roxy, ik zou daar onwijs de kriebels van krijgen en me constant bekeken voelen (letterlijk dus..) :X Fijn dat dat spul allemaal meegaat!
pi_191390761
De modem en de router enzo gaan natuurlijk ook allemaal mee. Ik ben met Ziggo aan het worstelen (de enige optie op mijn adres) maar mogelijk duurt het nog een week of 2 na de verhuizing voordat ik een aansluiting krijg, omdat ze beweren dat mijn ex eerst verhuisd moet zijn voordat ik een aansluiting kan aanvragen. }:| Dan krijg ik wel een nieuwe modem/router combo (heb hier verder weinig verstand van overigens, maar kom er wel uit denk ik).

Overigens: ik raad iedereen af een Red Together abbo bij Vodafone te nemen. Mijn ex is (eigenlijk zonder dat ik dit doorhad toentertijd) de beheerder van het abbo geworden en ik heb nul inzage of inspraak erin in mijn eigen gegevens. Kan ook niet inloggen, mag het klantnummer niet weten van Vodafone. Ik kan het dus ook niet opzeggen of overstappen (ik ben onvindbaar voor andere providers), ze hebben mijn telefoonnummer basically gegijzeld. Ik zit tot het contract afloopt dus nog aan een abbo vast dat mijn ex beheert, voor meer dan 2 keer de kosten die ik idealiter kwijt zou zijn.

Ik kan er alleen uit als ik de ID bewijzen van mezelf en ex overhandig, en rekeningafschriften van 3 maanden. Maar in dat geval wordt het contract gesplitst en moeten we allebei afzonderlijk de volledige kosten van 50 euro per maand betalen tot het einde contract.

Edit: dit is dus alleen toegankelijk voor de beheerder:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie verzint dit. :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Roxy_Monke op 07-02-2020 12:18:23 ]
  vrijdag 7 februari 2020 @ 12:01:46 #253
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_191390882
Tering. Gelukkig gaat het wel allemaal de komende maanden eindigen en/of beter worden.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_191390966
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 09:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

En wat kan je daar dan mee, als hacker?
Plaaggeestje spelen? :P
superleuk toch? net als vroeger met de universeel afstandsbediening andermans tv op een andere zender zetten..
en Roxy... jeetje dat lijkt me echt heeel naar! fijn dat het zo voorbij is! naar iemand die alles maar in de gaten wil houden brrr..

[ Bericht 8% gewijzigd door watmoetikkiezen op 07-02-2020 12:18:48 ]
pi_191391082
oh brr.. dus straks beslist ie dat jou datagebruik best omlaag kan en "pauzeert" dat. Ik zou geloof ik een nieuw nummer nemen en dat oude is dan jammerdebammer.. maar ja fat kost natuurlijk wel weer iets..
pi_191391255
Ik denk dat het allemaal wel los zal lopen hoor, ik zie hem er niet voor aan dat hij mijn dataverbruik zou pauzeren oid. Maar het zit me niet helemaal lekker. Mijn nummer heb ik al zo'n 20 jaar, die wil ik echt niet wijzigen. Contract loopt volgens mij eind 2020 af, dus dan kan ik eruit.
pi_191391279
Wat bizar eigenlijk dat ze daar geen betere regeling voor hebben. Jullie zullen toch niet de eerste klanten zijn die gaan scheiden.
pi_191391293
Zou je zelfs met de bevestiging van je scheiding dit niet kunnen aanpassen bij ze?
pi_191391297
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:31 schreef Roxy_Monke het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel los zal lopen hoor, ik zie hem er niet voor aan dat hij mijn dataverbruik zou pauzeren oid. Maar het zit me niet helemaal lekker. Mijn nummer heb ik al zo'n 20 jaar, die wil ik echt niet wijzigen. Contract loopt volgens mij eind 2020 af, dus dan kan ik eruit.
Tenzij je ex je laat gaan. Wat op zich best logisch is, omdat je als contractant moet betalen maar jij dus niet. Dus misschien kan je er met een financiele discussie vanaf komen.
pi_191391762
Dit contract is onafhankelijk van woonplek of relatie, je kunt dit met iedereen aangaan. Handig voor je kind, of je digitaal onhandige oma oid. Maar scheiding is dus geen reden tot verbreken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:35 schreef Puala het volgende:

[..]

Tenzij je ex je laat gaan. Wat op zich best logisch is, omdat je als contractant moet betalen maar jij dus niet. Dus misschien kan je er met een financiele discussie vanaf komen.
Als hij me laat gaan (dat is dus met die ID bewijzen en rekeningafschriften langsgaan) dan zitten we dus beiden onafhankelijk van elkaar aan dit dure contract vast. Alternatief is dus dat ik de helft naar hem overmaak en bij hem in het contract blijf tot het einde. Dan betalen we dus allebei de helft van 1 contract ipv 2 contracten. Ik heb hier nu 2 keer over gebeld en gechat met Vodafone.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 13:25:16 #261
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_191391835
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 13:16 schreef Roxy_Monke het volgende:
Dit contract is onafhankelijk van woonplek of relatie, je kunt dit met iedereen aangaan. Handig voor je kind, of je digitaal onhandige oma oid. Maar scheiding is dus geen reden tot verbreken.
[..]

Als hij me laat gaan (dat is dus met die ID bewijzen en rekeningafschriften langsgaan) dan zitten we dus beiden onafhankelijk van elkaar aan dit dure contract vast. Alternatief is dus dat ik de helft naar hem overmaak en bij hem in het contract blijf tot het einde. Dan betalen we dus allebei de helft van 1 contract ipv 2 contracten. Ik heb hier nu 2 keer over gebeld en gechat met Vodafone.
Als het goed is kan de beheerder je uit de 'groep' gooien en dan ben je aan het eind van de maand 'vrij'.
Ik zou dus gewoon lekker niet meer betalen aan hem en vragen je eruit te gooien.
pi_191391876
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 13:25 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Als het goed is kan de beheerder je uit de 'groep' gooien en dan ben je aan het eind van de maand 'vrij'.
Ik zou dus gewoon lekker niet meer betalen aan hem en vragen je eruit te gooien.
Dit kan alleen met de maandelijks opzegbare versie zegt Vodafone. Dit is een tweejarig contract.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 13:29:46 #263
298315 SacreCoeur
pi_191391882
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 13:29 schreef Roxy_Monke het volgende:

[..]

Dit kan alleen met de maandelijks opzegbare versie zegt Vodafone. Deze is een tweejarig contract.
Wat een kut systeem dan.
pi_191391885
Ja. :P
pi_191392728
Ben je gezegend mee zo. -O-
pi_191393057
Oh getsie Roxy. Hier in huis hingen wel van die camera's, zodat die van mij mij ook kon volgen. Maar ik had er eentje kapot gemaakt en die overige 2 staan nu bij de kids :')

Wel fijn dat je straks zelf controlle hebt over je leven. :*
  vrijdag 7 februari 2020 @ 15:35:58 #267
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_191393399
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 15:12 schreef BellaaElisa het volgende:
Oh getsie Roxy. Hier in huis hingen wel van die camera's, zodat die van mij mij ook kon volgen Maar ik had er eentje kapot gemaakt en die overige 2 staan nu bij de kids :')

Wel fijn dat je straks zelf controlle hebt over je leven. :*
Serieus?
pi_191394835
Zeg jongens... bespioneerd worden is niet ok he..?

Roxy, zou je via de advocaat uit dat contract kinnen, evt tegen betaling? Ik zou nergens mee afhankelijk van hem willen zijn. Ik weet niet om hoeveel dit evt zou gaan maar als hij wil kan hij je leven beinvloeden.

Bella - had hij camera’s opgehangen om naar jou te kijken?

Wij hebben ook hue’s en in de app van onze auto kan je zien waar die is. Ik kijk wel eens waar man is, om te zien of hij bijna thuis is. Ik zou er ook achter kunnen komen og hij thuis is of niet. Maar ik vertouw hem volledig en hij mij. Maar het kan zo misbruikt worden. Let daar ajb goed op :'(
  vrijdag 7 februari 2020 @ 17:47:28 #269
298315 SacreCoeur
pi_191395029
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 17:34 schreef Roomsnoes het volgende:

Roxy, zou je via de advocaat uit dat contract kinnen, evt tegen betaling? Ik zou nergens mee afhankelijk van hem willen zijn. Ik weet niet om hoeveel dit evt zou gaan maar als hij wil kan hij je leven beinvloeden.

Denk dat dat op hetzelfde neer zal komen als je contract afkopen.
Gewoon 12x25 (als ze tot december dat contract heeft lopen bijvoorbeeld).
Staat online dat dat gewoon via Vodafone kan.
Dat zou ik wel doen denk ik.
pi_191395047
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 17:34 schreef Roomsnoes het volgende:
Maar het kan zo misbruikt worden. Let daar ajb goed op :'(
Ik was heel nonchalant met die dingen, tot mijn auto vorige week voor een beurt en voor reiniging moest. Ik kreeg op een gegeven moment een berichtje op mijn telefoon dat de locatie van mijn geparkeerde auto veranderd was. Ik checkte voor de lol en kwam erachter waar het poetsbedrijf was.

De volgende dag kreeg ik weer zo'n bericht en een paar minuten later een berichtje van de dealer dat de auto klaar was. Toch apart.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_191395073
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 17:47 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Dat "kan wel gewoon", maar dan moet dat ook financieel mogelijk zijn. Gaat wel om 300 euro.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 7 februari 2020 @ 18:01:35 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191395237
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 17:47 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Denk dat dat op hetzelfde neer zal komen als je contract afkopen.
Dat zou ik wel doen denk ik.
Ik ook, maar ook als ik de volle mep moest betalen voor de komende maanden zou ik dan doen.
Onvoorstelbaar dat ze dit niet simpeler te ontbinden maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191395917
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 17:48 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik was heel nonchalant met die dingen, tot mijn auto vorige week voor een beurt en voor reiniging moest. Ik kreeg op een gegeven moment een berichtje op mijn telefoon dat de locatie van mijn geparkeerde auto veranderd was. Ik checkte voor de lol en kwam erachter waar het poetsbedrijf was.

De volgende dag kreeg ik weer zo'n bericht en een paar minuten later een berichtje van de dealer dat de auto klaar was. Toch apart.
Ik snap niet helemaal hoe je dit bedoelt, waar was je nonchalant mee?
Wij kunnen ook de locatie van onze auto's zien. Handig om te weten hoe laat vriend thuis is voor het eten, en ik vind het eigenlijk ook fijn om te weten waar mijn auto is als ik hem wegbreng naar de garage. Ik heb ooit zelfs bij de tandarts bewezen dat de rekening niet klopte omdat mijn auto niet zo lang daar geparkeerd had gestaan als ze beweerden dat de behandeling had geduurd.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 19:23:06 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191396343
Wij hebben elkaars OV-chipkaart ook in onze "Mijn NS" accounts, dus we kunnen van elkaar zien of de ander al in de (NS) trein zit, die Connexxiontrein staat er pas veel later in, NS is live.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191397855
Ik snap wel wat jullie zeggen hoor, maar ik kan die 300 euro echt tien keer beter uitgeven. Het is niet ideaal, maar ik verwacht niet dat het voor problemen zal zorgen. Als dat wel zo is kan ik nog altijd heroverwegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')