Zwaar of hardquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:46 schreef Cheeseburgert het volgende:
Glasscherven. Van een zware lepel krijg je sneller barsten en losse stukjes glas als je motoriek een beetje speciaal is.
quote:Allereerst hartelijk dank voor uw vraag via de HAK website.
Wanneer het produkt met een metalen lepel uit de pot wordt geschept kan het gebeuren dat de lepel tegen de bodem tikt. Het is helaas mogelijk dat hierdoor een stukje glas loslaat van de bodem. Dit kan voorkomen worden door een houten of kunststof lepel te gebruiken.
Deze waarschuwing is dus alleen bedoeld om glasklachten te voorkomen, en heeft niets te maken met het produkt zelf. We zetten het tegenwoordig standaard op alle etiketten van onze produkten.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben, horen wij dit graag van u.
Met vriendelijke groet,
HAK B.V.
Consumentenservice
En bij appelmoes?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:34 schreef Sicstus het volgende:
Ik heb nou echt nog nooit bruine bonen met een lepel uit de pot gehaald. Gewoon de pot omkeren boven de pan en een paar keer op de bodem slaan met je hand.
Die kans is100%. Een miniscule glassplinter zie je niet. Daarom zijn bedrijven in de voedingsmiddelenindustrie heel voorzichtig met glas en hout in de fabrieken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En bij appelmoes?
Ik vraag mij trouwens af hoe groot de kans is dat ik met een metalen lepel een pot stuk tik en dat niet merk.
Bron?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die kans is100%. Een miniscule glassplinter zie je niet. Daarom zijn bedrijven in de voedingsmiddelenindustrie heel voorzichtig met glas en hout in de fabrieken.
Oeps! Appelmoes doe ik wel met een (metalen) lepelquote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En bij appelmoes?
Ik vraag mij trouwens af hoe groot de kans is dat ik met een metalen lepel een pot stuk tik en dat niet merk.
Ik ook. En dat blijf ik doen. Gewoon scheppen, niet woest in die pot maaien alsof je leven ervan af hangt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:41 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Oeps! Appelmoes doe ik wel met een (metalen) lepel![]()
Ik ga toch maar een plastic lepel gebruiken voor de zekerheid.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ook. En dat blijf ik doen. Gewoon scheppen, niet woest in die pot maaien alsof je leven ervan af hangt.
Waar wil je een bron voor?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Bron?
De bodem van de pot is vrij vlak, dus zijn er geen uitstekende stukjes om los te tikken.
Post 6quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Bron?
De bodem van de pot is vrij vlak, dus zijn er geen uitstekende stukjes om los te tikken.
Omdat jouw stelligheid "100% kans dat je met een metalen lepel een onzichtbaar scherfje uit de pot tikt" gewoon om adequate onderbouwing vraagt.quote:
Omspoelen hoeft niet en het mag met deksel in de glasbak, gemak dient de mensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:31 schreef Sigaartje het volgende:
Een pot bonen schud je uit in een pan, daarna spoel je de pot om en gooi je in de glasbak.
Je post was dusdanig vaag dat ik antwoord gaf op de stelling "Hoe groot is de kans dat ik het niet merk als ik een glassplinter in mijn bonen heb".quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Omdat jouw stelligheid "100% kans dat je met een metalen lepel een onzichtbaar scherfje uit de pot tikt" gewoon om adequate onderbouwing vraagt.
Tof! Waar heb je dit vandaan? Ik had er al wel een Google search naar gewaagd.quote:
Van de klantenservice wellicht?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tof! Waar heb je dit vandaan? Ik had er al wel een Google search naar gewaagd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |