Anders kun je altijd je verzekering proberen, gooi je t op een eenzijdig ongeval.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:43 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
ANWB komt ook als je auto rare geluiden maakt hoor. Alleen in de woonplaats kost meestal wel extra.
Zowel uit de motorkap als uit de uitlaat (rook uit de uitlaat is denk ik wel vrij normaal) kwam er witte rook.quote:Op zondag 10 november 2019 17:50 schreef daNpy het volgende:
Waar kwam de rook vandaan? Welke kleur was het?
Setje bougies voor 550,-, ik wilde dat ik ze zo snel kon verdienen.
Wat heeft die garage allemaal vervangen voor die 550 euro? Pak die factuur er eens bij.quote:Op zondag 10 november 2019 17:52 schreef Sylvia_25 het volgende:
[..]
Zowel uit de motorkap als uit de uitlaat (rook uit de uitlaat is denk ik wel vrij normaal) kwam er witte rook.
Denk het ook ja. Goede garage wel, echt een aanbeveling.quote:
De koppakking vervangen is ook niet bepaald goedkoop denk ik😟 Ughh, ik word er gek van. Waarom hebben wij vrouwen zo weinig verstand van auto's😪quote:
Haha altijd een kenner meenemen want het klinkt gewoon alsof je opgelicht bent. Als je motor stationair draait maakt ie ook toeren, dan is 800 niet vreemd. Ik zou zeker terug gaan naar de garage en laat ze het maar fixen onder garantie desnoods. Koppakking kon al eerder naar de klote zijn maar dan moeten zij je geen ¤550 (!) rekenen voor bougies, dan hadden ze ook allang kunnen zien dat dat de oorzaak niet was.quote:Op zondag 10 november 2019 23:14 schreef Sylvia_25 het volgende:
[..]
De koppakking vervangen is ook niet bepaald goedkoop denk ik😟 Ughh, ik word er gek van. Waarom hebben wij vrouwen zo weinig verstand van auto's😪
Maar als het inderdaad de koppakking is, heeft dit dan te maken met die vervangen bougies? Waarom merkte ik er de afgelopen dagen niets van dan? Waarom reed ie toen wel prima..?
Kan die rook ook brand veroorzaken? Is het verstandig om hiermee (tot de garage) te rijden?
Oh en ik weet niet of dit relevante informatie is, maar tijdens het stilstaan staat de toerenteller staat op 800. Deze hoort toch gewoon op 0 te staan..
Misschien ben je heel mooi?quote:Op zondag 10 november 2019 23:14 schreef Sylvia_25 het volgende:
Oh en ik weet niet of dit relevante informatie is, maar tijdens het stilstaan staat de toerenteller staat op 800. Deze hoort toch gewoon op 0 te staan..
ben je een trol? of echt speciaal voor jouw auto-problemen op fok terecht gekomen.quote:Op zondag 10 november 2019 23:14 schreef Sylvia_25 het volgende:
[..]
De koppakking vervangen is ook niet bepaald goedkoop denk ik😟 Ughh, ik word er gek van. Waarom hebben wij vrouwen zo weinig verstand van auto's😪
Maar als het inderdaad de koppakking is, heeft dit dan te maken met die vervangen bougies? Waarom merkte ik er de afgelopen dagen niets van dan? Waarom reed ie toen wel prima..?
Kan die rook ook brand veroorzaken? Is het verstandig om hiermee (tot de garage) te rijden?
Gelukkig zijn er al mensen die zoiets gefilmd hebben en hoeft TS dat niet meer zelf te proberen.quote:Op maandag 11 november 2019 09:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
de volgende reactie van TS zal gaan over een probleem als ze de auto op de snelweg in de R van Race zet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |