abonnement Unibet Coolblue
pi_189943392
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:10 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Nieuw op Fok? :D
Onnozele aannames doen als hobby?
pi_189943978
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Loop je geen risico op tolerantie? Aangezien het nog niet heel erg goed onderzocht is zou je er wellicht goed aan doen om periodes van gebruik af te wisselen door niet te gebruiken. 2 weken wel, 1 week niet, bijvoorbeeld.
Goed punt. Of afbouwen en kijken of het resultaat aanblijft.

Ga even zoeken of ik iets kan vinden hierover.
pi_189944136
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:36 schreef _I het volgende:

[..]

Goed punt. Of afbouwen en kijken of het resultaat aanblijft.
Waarschijnlijk niet, maar het gevaar van 'zelfmedicatie' is wel dat je een tolerantie ontwikkelt. Er zijn helaas niet zoveel middelen waarbij je geen tolerantie opbouwt. Behalve dan met bijvoorbeeld CBD-olie of valeriaan o.i.d.

Mocht je veel last hebben van een hoger level anxiety of 'racing thoughts' zou je CBD-olie ook nog eens kunnen proberen, voor zover je dat nog niet hebt gedaan. Dat is aanzienlijk veiliger en er ligt tegenwoordig relatief goedkoop en kwalitatief spul bij de drogist. Mocht dat niet werken zou je een hoger percentage CBD van een betere producent nog kunnen proberen.
pi_189944177
Klassiek voorbeeld van een placebo effect :-). Overigens niet erg, want het helpt je blijkbaar
http://www.nintendo3dswinkel.nl
  donderdag 14 november 2019 @ 20:58:33 #55
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189944357
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:48 schreef Natjoex het volgende:
Klassiek voorbeeld van een placebo effect :-). Overigens niet erg, want het helpt je blijkbaar
Je zit het misschien wel te jinxen met deze opmerking.
pi_189944394
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 19:33 schreef Elpis het volgende:

[..]

Uh ja als hulpmiddel bij het kolven. Maar zover ik weet ben ik niet autistisch en of ik er socialer van werd..... geeeen idee. :P
Ja dit :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_189944639
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:58 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Je zit het misschien wel te jinxen met deze opmerking.
Dan heb ik tevens een mooi voorbeeld van het nocebo effect
http://www.nintendo3dswinkel.nl
pi_189945303
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:48 schreef Natjoex het volgende:
Klassiek voorbeeld van een placebo effect :-). Overigens niet erg, want het helpt je blijkbaar
Er is een effect, niet gezegd dat het hier van komt.
Betwijfel of er iets van een placebo effect is. Ben het me verder niet bewust over en er ook niet mee bezig. Er spelen meer zaken die een positief effect kunnen hebben, dus schrijf ik nog geen eigenschappen toe aan dit middel.
pi_189945345
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, maar het gevaar van 'zelfmedicatie' is wel dat je een tolerantie ontwikkelt. Er zijn helaas niet zoveel middelen waarbij je geen tolerantie opbouwt. Behalve dan met bijvoorbeeld CBD-olie of valeriaan o.i.d.

Mocht je veel last hebben van een hoger level anxiety of 'racing thoughts' zou je CBD-olie ook nog eens kunnen proberen, voor zover je dat nog niet hebt gedaan. Dat is aanzienlijk veiliger en er ligt tegenwoordig relatief goedkoop en kwalitatief spul bij de drogist. Mocht dat niet werken zou je een hoger percentage CBD van een betere producent nog kunnen proberen.
Mijn racing thoughts zijn op t moment juist minder aanwezig en ben verre van nerveus.

CBD is een goede bekende, dat krijgt de hond zelfs. :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')